[info] Tattoo's 14!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 22:44

FennyPower schreef:
Ik ben opzoek naar een goede tattoo artiest die katten kan tattoeren met kleur en ook aan recovering doet.
Kent iemand een goede artiest?

Ik heb nu een tattoo die mislukt is. Ik zou hem zo graag recoveren.


Heb je er een foto van?

FennyPower

Berichten: 1459
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 23:07

Jester_ schreef:
FennyPower schreef:
Ik ben opzoek naar een goede tattoo artiest die katten kan tattoeren met kleur en ook aan recovering doet.
Kent iemand een goede artiest?

Ik heb nu een tattoo die mislukt is. Ik zou hem zo graag recoveren.


Heb je er een foto van?


Zeker..
Afbeelding

Had deze laten zetten en betaalde iets van 400,- dacht ik.
Artiest leek goede tattoos te kunnen zetten op fotos te zien.
En had een ontwerp gemaakt wat erg mooi was en mijn wens ook was.. maar het resultaat was voor mij echt schrikbarend.
Zo anders.. en totaal niet mijn kat en ook niet realistisch.
Het is meer cartoon..

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 23:10

Heel eerlijk, ik zou eerst gaan laseren. Die dikke zwarte stukken ga je anders nooit kunnen coveren en blijf je altijd zien..

FennyPower

Berichten: 1459
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 23:13

Jester_ schreef:
Heel eerlijk, ik zou eerst gaan laseren. Die dikke zwarte stukken ga je anders nooit kunnen coveren en blijf je altijd zien..


Ik dacht misschien dat iemand nog iets van de kat weet te maken.
Eromheen is inderdaad echt heel dik.
Ook te diep gezet toen.

Kinke

Berichten: 20533
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 08:39

Ronald Rink dan? Zit in Groningen. Je kunt het altijd vragen (weet niet of dat je stijl is)

sans6

Berichten: 7894
Geregistreerd: 12-05-04
Woonplaats: Winkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 09:35

Afbeelding
Afbeelding

Vorige week 2 simpele plaatjes erbij laten zetten. Gewoon voor de leuk


De hoek waaruit de foto is genomen zorgt ervoor dat mijn vosje er erg onvoordelig uit ziet, zie ik.
Die is echt wel mooi hoor
Afbeelding

Esmee_RS

Berichten: 4880
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 11:56

Ik kom hier ook weer even meelezen. Aanstaande vrijdag ga ik mijn derde tattoo laten zetten en ik ben als een kind zo enthousiast :')
Ik wil graag wat meer kleine tattoo's op mijn armen want ik vind dat echt zo mooi, vrouwelijk en sierlijk als het goed gedaan wordt <3 Heb nu dus al 2 kleintjes en daar komt nu een leaf wrap tattoo bij :D

Supervixen

Berichten: 12841
Geregistreerd: 28-04-11

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 12:22

Sans ik vind het vosje prachtig!

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 17:45

Ja vosje vind ik erg leuk!

Ik mag maandag eindelijk weer!

Seraphia
Berichten: 272
Geregistreerd: 07-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-24 00:59

Ik ga 3 april mijn eerste laten zetten! Het wordt een kleintje op mijn borst en het zal ongeveer een uur duren omdat er veel inkleuren (gewoon zwarte kleur) bij komt kijken.

Iemand tips om te zorgen dat ik cool calm en collected blijf? Ik mag mijn telefoon met koptelefoon meenemen dus dat ga ik sowieso doen voor wat afleiding. Ik ben namelijk als de dood om flauw te vallen dus hopelijk helpt het dan als ik wat muziek of filmpjes luister. Heeft dat paniekzaaiende brein wat afleiding. :')

Wat eten jullie vooraf dat echt helpt? En vooral uit nieuwsgierigheid en interesse; hoe voelt het eigenlijk aan?

Alvast bedankt! :D

Supervixen

Berichten: 12841
Geregistreerd: 28-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-24 08:33

Maak je vooral niet te druk en niet teveel anders doen dan anders. Een uurtje stelt echt niks voor. Beetje kletsen met de artiest en wat scrollen op je telefoon en klaar ben je.
Hoe het voelt scheelt per plek op je lijf, per artiest, per soort naalden, per persoon enz. Bij mij varieert het gevoel van wat onaangenaam gekras, tot de nagels van een kat die vol door je huid gaan.
Maar allemaal te doen.

Lukasje
Berichten: 11262
Geregistreerd: 06-01-15

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-24 08:57

Ik heb begin maart mijn eerste laten zetten, ook een kleine. Achteraf moest ik lachen dat het “dat maar” was. Op het moment zelf voelde het aan als een licht gekras. Achteraf (ik heb hem op mijn ribben) als een blauwe plek of zo, een beetje beurs. Ik zei dat de artiest dat ik dacht dat het echt pijn zou doen waarop hij antwoordde : “moest het zo’n pijn doen, zouden er niet zoveel mannen met een tattoo rond lopen.”
(Sorry voor de stoere mannen onder ons, ik citeer enkel zijn woorden).

Kinke

Berichten: 20533
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-24 10:30

haha Lukasje!!
Ik vond het ook niet veel voorstellen, maar werd ook op m'n bovenarm gezet. Dat is volgens mij ook niet een pijnlijke plek. Hoe verder naar onderen, des te gevoeliger. Ff vervelend maar prima te doen. Ik zat er 2 uur en dat was echt zo voorbij, zonder muziek en oortjes etc.

Hhilde

Berichten: 7441
Geregistreerd: 24-12-08
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-24 11:45

Hier een uur of vier-vijf gezeten voor mijn eerste. Vond vooral de stukken waar ze heel vaak overheen moest vervelend worden na een paar uur. Voor de rest valt het enorm mee :j Beetje kletsen en dan is het zo voorbij.

Seraphia
Berichten: 272
Geregistreerd: 07-05-14

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-24 14:51

Heel erg bedankt voor jullie antwoorden, dat stelt mij al gerust!
Ik weet van mezelf dat ik gewoon een mietje ben met sommige dingen en het allemaal wel mee zal vallen. :o

Even te bedenken dat ik ooit een sakura boom op mijn bovenbeen wil hebben en dan maak ik me nu al druk om een kleintje. _O-

x_Jeanine_x

Berichten: 9087
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-24 16:50

Ik heb van de week ook weer een nieuwe tattoo laten zetten. Wilde zoiets al en kwam hem tegen in een flash dus stoute schoenen aangetrokken en gereageerd en kon 2 dagen later al terecht.
Afbeelding
Dit was nog in de shop. Mijn huid reageert mega op scheren.

Siers83

Berichten: 7350
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-24 19:59

Wat een schatje!

jasz

Berichten: 2222
Geregistreerd: 11-11-10
Woonplaats: Bij Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-24 20:36

Ik heb m'n eerste op m'n ribben en dan gelijk iets van 7 uur :+ had er niet zo over nagedacht en zelfs dat was heel goed te doen! Ik vind dat het heel erg helpt om je gedachten ergens anders op te richten en gewoon lekker kletsen, muziek luisteren of op je telefoon. En de tijd gaat alsnog eigenlijk zo voorbij vind ik altijd!
En ik vind het doekje altijd het aller aller ergste, maar dat is pas na een uur of 3/4 als je huid beurs en boos is, daar heb je met een uur gelukkig nog geen last van!

@jeanine, die is echt leuk!

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-24 20:48

Ik ging er bij mijn eerste in met de mindset “het gaat sowieso pijn doen dus accepteer de pijn, die is maar tijdelijk. Het resultaat gaat mooi zijn”. Uiteindelijk voelde het niet erg prettig maar echt pijn deed t ook zeker niet vond ik.

miereneter

Berichten: 2534
Geregistreerd: 25-05-17

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-24 21:30

Het is echt wel heel individueel. Een kleintje vind ik zelf ook niet pijnlijk, niet erger dan epileren. Maar bij grotere doet het bij mij na zo'n 3 à 4 uur gewoon echt pijn, en hoe meer er geschaduwd / ingekleurd moet worden, hoe erger. Na een uur of 5 is het echt doorbijten.

Lagonda

Berichten: 1735
Geregistreerd: 28-01-11
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 11:11

Mag ik me ook melden? Vorig jaar 2 kleine laten zetten op de polsen en in februari (in 2 sessies) een grote op mijn schouder :D

De eerste een herdenking aan mijn paard die ik heb laten inslapen
Afbeelding

Kort daarna op de andere pols mijn grote liefde muziek
Afbeelding

En nu een phoenix er bij
Afbeelding

Bij de kleintjes had ik echt 0 last en de grote in het begin ook niet. Maar blijkbaar had ik dun bloed en moest elke lijn een keer of 4 en dat begon op gegeven moment echt pijn te doen.

Bij de 2de sessie was ik beter voorbereid en had ik een boek en snacks mee, artiest vond het allemaal prima en dat hielp wel echt!

Ik heb ze allemaal laten zaten in Utrecht bij Ink Story Tattoo shop :)

Stiekem denk ik al na over de volgende en heb ik al een redelijk idee, maar soms moet je prioriteiten stellen en ik wil ik eerst een motor :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101757
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 11:20

Die phoenix is super gaaf!

TsplendidJarig

Berichten: 1755
Geregistreerd: 28-10-06
Woonplaats: Hengelo

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-24 13:25

Wat een leuk topic :D, ik klets graag mee.

Ik heb er nu 5 maar kleintjes. Ben nog wel heel wat van plan maar ben er nog niet volledig van overtuigd wat ik graag wil en dan met name welke stijl echt bij mij past. Vind heel veel mooi bij een ander maar bij mijzelf twijfel ik dan toch. Zolang ik twijfel doe ik het dus ook niet haha. Bijvoorbeeld het mandala/dotwork achtige vind ik vaak mooi en vrouwelijk maar ben er zelf gewoon het type niet voor.
Waar ik nu over zit te denken is dat ik toch wel enigzins een sleeve zou willen, wellicht niet geheel dicht en ik wil graag iets op mijn rug en daar twijfel ik ook over geheel of alleen spine. Ik doe vooralsnog lekker inspiratie op :').

miereneter

Berichten: 2534
Geregistreerd: 25-05-17

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-24 17:03

Ja, rustig doortwijfelen, tot je er zeker van bent. Of ja, zo zeker als mogelijk.

En herkenbaar, ik vind ook veel mooi, maar niet voor mij. Dus geniet ik ook vaak van plaatjes kijken bij anderen.

moonsparkle
Berichten: 21718
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-24 20:39

Ik zit zo te twijfelen over een tattoo, anderen die dat ook hadden? Wat gaf voor jullie de doorslag? Ik weet wel al lang welke tekst ik wil