Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 117 van de 322 [ 8027 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 322  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[info] Tattoo's 14!

 
Profiel   

Met al die nieuwe prachtige tattoos te zien wil ik ook weer, maar m'n portemonnee is niet akkoord -O- :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-20 15:10 



 
Profiel   

Ik lees al een tijdje mee in het topic en ga zelf binnenkort ook mijn eerste (2 :o ) tatoeages laten zetten. Ik zit er alleen een beetje mee dat mijn vriend er totaal niet achter staat en ik vroeg me af of meer mensen daar ervaring mee hebben en hoe je daarmee om gaat? Hij vindt het dom om iets te laten zetten waar geen specifieke betekenis achter zit, terwijl ik niet vind dat dat zo belangrijk is. Achter 1 van de 2 zit wel een verhaal, maar de andere wil ik gewoon laten zetten omdat ik het heel mooi vind. Ik ga het ook sowieso doorzetten want het is mijn lijf en ik wil het graag, maar ik vind het toch wel jammer. Terwijl hij zelf ook een tatoeage heeft en altijd zegt dat hij het heel mooi vindt bij anderen. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-20 15:36 



 
Profiel   

Mijn lijf, mijn beslissing.

Mijn vriend heeft ook niks met tattoo’s en zou zelf nooit laten zetten en ziet me stiekem liever zonder. Maar hij zal me nooit tegenhouden om met mijn lichaam te doen wat ik zelf wil.



Hier is jeuken voorbij en vervellen ook, nog wel lekker aan glimmen van nieuwe huid, maar ziet er verder super uit <3 binnenkort even mooie foto’s maken

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-20 15:41 



 
Profiel   

Mijn man is ook niet zo van de tattoo's.
Maar vond het wel ok dat ik ze liet zetten.
Jouw lichaam jouw keuze zei hij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-20 15:45 



 
Profiel   

Mijn man was vroeger ook geen mega fan, nu 2 sleeves en full backpiece verder
Volgens mijn schoonmoeder is dat mijn schuld, Heb ik hem verpest :')

Heeft mij altijd laten doen wat ik wilde, ik zou me er ook niet door Hebben laten tegenhouden

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-20 16:15 



 
Profiel   

Pepperrr schreef
Is het normaal dat een tattoo zo erg glimt op de huid eronder? :') Het lijkt op de foto heel droog maar is nog vet hoor :)

[ [url=m/boG2ec.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja ik heb een rug vol slijm gehad tijdens het helen

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-20 16:28 



 
Profiel   

Rug vol slijm? Hoe dan? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-20 16:30 



 
Profiel   

WesternWay schreef
Heel mooi divers! Zit er nog een verhaal achter? Ook erg mooi gezet!

Dankje allemaal!

De tattoo is een portret van Nefertiti. Zij wordt beschouwd als de machtigste koningin die Egypte gehad heeft. Ik bezoek Egypte veel en heb een moeilijke tijd achter de rug (haha, no pun intended), en ik heb daar in mezelf echt gevonden. Ik vond dit dus een mooi eerbetoon aan een tijd waar ik mijn kin omhoog heb gehouden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-20 18:11 



 
Profiel   

Mijn vriend vindt mijn tattoo’s afschuwelijk lelijk. Hij heeft er helemaal niets mee. Maar hij zegt als jij het wil vooral doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-20 18:29 



 
Profiel   

Pepperrr schreef
Rug vol slijm? Hoe dan? :')

Gewoon wondvocht. Voelt slijmerig niets wat niet goed is schoon te maken. Eerste paar dagen vooral daarna niet meer
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-20 18:42 



 
Profiel   

Divers schreef
WesternWay schreef
Heel mooi divers! Zit er nog een verhaal achter? Ook erg mooi gezet!

Dankje allemaal!

De tattoo is een portret van Nefertiti. Zij wordt beschouwd als de machtigste koningin die Egypte gehad heeft. Ik bezoek Egypte veel en heb een moeilijke tijd achter de rug (haha, no pun intended), en ik heb daar in mezelf echt gevonden. Ik vond dit dus een mooi eerbetoon aan een tijd waar ik mijn kin omhoog heb gehouden!


Prachtig zo'n verhaal erachter. En mooi dat je via je tattoo er aan herinnerd word dat je sterk bent geweest :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-20 18:43 



 
Profiel   

Ah zo. Maar die fase ben ik allang voorbij. Tattoo staat er nu een week op. Is gewoon net alsof er plastic folie onder de velletjes/korstjes vandaan komt :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-20 18:46 



 
Profiel   

Jaa ik heb inderdaad ook gewoon zoiets van, mijn lijf dus ik bepaal maar was leuk geweest als hij iets enthousiaster was geweest haha. Maar hij moet maar aan het idee wennen. :D
Ik blijf weer lekker meelezen voor alle mooie creaties. Vind de egyptische koningin van Divers echt schitterend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-20 18:50 



 
Profiel   

Willl65 schreef
Pepperrr schreef
Rug vol slijm? Hoe dan? :')

Gewoon wondvocht. Voelt slijmerig niets wat niet goed is schoon te maken. Eerste paar dagen vooral daarna niet meer
[ [url=m/p2rGt3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jeetje, hoe verzorg je dat de eerste weken? Heb je dan iemand die je rug wast en insmeert? Shirts die vastplakken aan je rug.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-20 22:27 



 
Profiel   

Vind hem zo prachtig jouw rug Willl65 <3

Mooie betekenis Divers!

Ik heb mijn man toen wel geholpen ja, op zijn werk heeft zijn collega ook gesmeerd haha
Ik heb alleen tussen en op mijn schouderbladen, dat gaat zelf nog wel enigzins

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-20 22:44 



 
Profiel   

Joanne1987 schreef
Vind hem zo prachtig jouw rug Willl65 <3

Mooie betekenis Divers!

Ik heb mijn man toen wel geholpen ja, op zijn werk heeft zijn collega ook gesmeerd haha
Ik heb alleen tussen en op mijn schouderbladen, dat gaat zelf nog wel enigzins

Dank je is een hele persoonlijke tattoo inderdaad
Ik heb uiteraard mijn man gehad die hielp met wassen en insmeren :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-20 23:41 



 
Profiel   

Pepperrr schreef
Ah zo. Maar die fase ben ik allang voorbij. Tattoo staat er nu een week op. Is gewoon net alsof er plastic folie onder de velletjes/korstjes vandaan komt :')

Dat het er plastic uitziet komt waarschijnlijk door de crème wat een laagje vormt?.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-20 00:01 



 
Profiel   

De jeuk is hier nu echt begonnen, maar ook meteen heerlijk de hele dag door :')

Edit: Ik heb trouwens de second skin er nog opzitten, omdat ik als het goed is morgen mijn tattoo cleansing gel krijg en ik hem er pas af wou halen zodra ik mijn tattoo dan meteen schoon zou kunnen maken. Maar de jeukfase is al fase 2 van het genezingsproces dacht ik, is het dan toch verstandig het folie er nu al af te halen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-20 19:47 



 
Profiel   

Vandaag is ze afgemaakt. Zooo blij mee!!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 00:22 



 
Profiel   

Gaaaf! Hoeveel uur zat daar in totaal in?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 07:48 



 
Profiel   

Heel mooi geworden!

Hier gelukkig bijna klaar met vervellen... nooit echt last van jeuk gehad, maar bij deze wel

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 09:43 



 
Profiel   

Ik droomde vannacht dat mijn tattoo helemaal ontstoken was |o Vanochtend in de spiegel na opstaan bleek het ook echt alleen maar een droom gelukkig. Niks aan de hand :')

Melanie wat ontzettend gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 10:02 



 
Profiel   

Super bedankt allemaal! Heel blij mee!

Pepperrr schreef
Gaaaf! Hoeveel uur zat daar in totaal in?


5 uurtjes ongeveer

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 15:20 



 
Profiel   

Gaaf melanie! Mooie kleuren!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 17:54 



 
Profiel   

Mooie kleuren!
Heeft de dame dreadlocks? Of een doek over haar hoofd?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 20:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 117 van de 322 [ 8027 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 322  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen