Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 17 van de 319 [ 7959 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 319  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[info] Tattoo's 14!

 

Heftig protocol :+ Ik smeer altijd ochtend en avond, evt in begin nog keer extra als het echt begint te trekken. En dan schoonspoelen in de ochtenden.

Het enige wat denk ECHT belangrijk is: pak niet een tube bepanthen die al een jaar open is. Collega smeerde braaf, maar vergat even een nieuwe tube te gebruiken daarvoor. Had dr onderbeen laten doen, dus kon amper lopen door de ontsteking.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-20 16:43 



 
Profiel   

Volgens mij heeft elke shop weer een ander advies tenminste dat is mijn ervaring. Ik was de tattoo als ik thuis kom voorzichtig om de overtollige inkt er af te halen en smeer hem dan in met bepanthen. Daarna smeer ik om de 4u ofzo om de huid en evt korstjes soepel te houden. En thats it. Onder de douche laat ik het water er gewoon langs stromen. Zwemmen en in de zon uiteraard niet!
Maar er leiden meerdere wegen naar Rome hoor het is ook een beetje wat je zelf prettig vind en hoe je huid is, hoe groot je tattoo is etc.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-20 17:09 



 
Profiel   

IvysToeter schreef
Pindabear schreef
Ik moest het echt 3x per dag wassen en daarna natuurlijk wel insmeren met bepanthen. Hij is gewoon mooi en goed genezen :j


Ik ook hoor.
En mijn tattoo's zijn geen 25 jaar oud.
Ik moest de eerste 48 uur afdekken met folie.
Maar wel iedere 6 uur verschonen.
Voordat ik dan nieuw folie erop deed moest ik wassen met unicura en daarna dun insmeren met bepanthen.
Na die 48 uur moest ik de tattoo 5x per dag dun insmeren tenzij het al eerder droog aanvoelde.


Mijn eerste tattoo zit er al 25 jaar op. En ik weet niet helemaal meer wat daar toen de nazorg van was. Wat ik me daar nog van kan herinneren was dat ik het toen moest insmeren met baby zalf.
Mijn andere tattoo is deze zomer 2 jaar geleden gezet. En daar moest ik dus 3x per dag wassen en smeren. Mij was dus ook verteld dat het inderdaad niet droog mag aanvoelen. Ik heb ook wel van bepaalde tattoo shops gehoord dat je het juist niet moet smeren en dat het juist moet uitdrogen. Dat lijkt mij dus niet goed

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-20 17:15 



 
Profiel   

idinn schreef
Heftig protocol :+ Ik smeer altijd ochtend en avond, evt in begin nog keer extra als het echt begint te trekken. En dan schoonspoelen in de ochtenden.

Het enige wat denk ECHT belangrijk is: pak niet een tube bepanthen die al een jaar open is. Collega smeerde braaf, maar vergat even een nieuwe tube te gebruiken daarvoor. Had dr onderbeen laten doen, dus kon amper lopen door de ontsteking.


Oeii dat is niet handig. Is het wel goed gekomen verder met de genezing?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-20 17:19 



 
Profiel   

IvysToeter schreef
Wat gaaf met die wolf!

Waarom ik het vroeg is omdat ik me af vroeg of het misschien een plek is voor mijn volgende tattoo.
Stomme vraag misschien, maar hoe 'bloot' lig je er dan bij?


ik heb letterlijk een tatoeage op me bil staan, bij een mannelijke tattooartist gezet en geen enkel moment me ongemakkelijk gevoeld. :')

ik mag 1 februari weer voor mn binnenkantbovenarm en andere schouder. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-20 18:38 



 
Profiel   

Bedankt voor alle adviezen! :) De pijn viel hartstikke mee en ik ben erg blij met het resultaat :D *\o/* Ik zal later een foto plaatsen. Ik heb bepanthen om te smeren en advies om 3-4 maal daags te doen. Ik kijk hoe het gaat, voelt nu vooral beurs en als een brandplek/schaafwond :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-20 20:06 



 
Profiel   

[ img ]

Tattoo van mijn vriend.. vrijdag 2.5 uur gezeten en over 6 weken nog 2u om hem af te maken. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-20 23:55 



 
Profiel   

Bedankt voor de leuke reacties!
Gek genoeg vond ik m’n vingers eigenlijk best meevallen. :o Dacht dat ik wel stuk zou gaan, maar vond het niet vervelender dan m’n pols bijvoorbeeld. Moet wel zeggen, op m’n knokkels was het wel wat pittiger. (en ik ging wel helemaal kapot op mijn knie, dit zou minder heftig moeten zijn...) >;)
Mijn knokkels zijn nu wel bont en blauw en lekker dik moet ik zeggen. En je vingers stoten doe je dus blijkbaar echt 100x per dag. Valt anders niet op natuurlijk. :')

Qua nazorg: hier staan onze nazorg instructies aan de hand van de GGD. https://www.tattooshopwalktheline.nl/nazorg-1
Al wijk ik er zelf wel iets vanaf met mijn instructies aan mijn klanten. (Zoals Het 2x per dag wassen is inmijn ogen echt onhandig en niet nodig. )
Verder: luister naar je artiest en volg haar of zijn instructies op. We werken allemaal op onze eigen manier, en we hebben allemaal onze voorkeuren. Daarnaast zit je met een stukje garantie. Volg je de instructies van je artiest niet op, zal eventueel bijwerken niet kosteloos gedaan worden. (dit zie ik eigenlijk bij alle shops hier in de buurt en bij onszelf.)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 00:12 



 
Profiel   

Ik ben normaal ook stille meelezer, maar ik heb een afspraak in maart gemaakt om bij Drakkar mijn nieuwe tatoeage te zetten. Ik zou eigenlijk vorige week gaan, maar door omstandigheden kon het niet doorgaan.

Ik krijg een paar zinnen oud-Noors in jongere Futhark runen op mijn ribben. Handpoked :') Ben benieuwd wat het effect is op mijn huid omdat ik een huid heb die littekenweefsel nogal enthousiast aanmaakt en de tattoo groter is dan dat ik op mijn polsen heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 10:49 



 
Profiel   

Ik heb en tijdje geleden deze ster samen met mijn dochters gezet.
Is gedaan door Better Call Thomas in Zaandam.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 20:07 



 
Profiel   

Ik ben een meelezer, maar er komen weer een hoop mooie creaties voorbij zeg! :)

Heeft iemand een tip voor een goede shop voor onderstaand "ontwerp"? De bloem moet wit(tig) worden, is het slim om dan voor iemand te kiezen die goed is met witte inkt? Mijn andere tattoo is gezet door Amanda van My Precious Ink. Zij is voor mij sowieso een goede optie, maar ik wil me nog wat verder oriënteren. :)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 07:31 



 
Profiel   

Sheehan schreef
Ik heb er ook eentje van Artcastle, bij Veronika. Erg tevreden mee! Ik heb Max ook wel een paar keer gesproken (woon zelf in Zeist) erg aardige gast iig!

In de zelfde omgeving is tattoo Lefthand ook een goeie. Leonie haar werk is vergelijkbaar met dat van Max. Kan haar ook zeker aanraden! <3


Ben vrijdag even wezen 'kennismaken' en aan de hand van mijn wensen staat er nu een consult ingepland met Veronika, 28 februari. Alleen daarna rekening houden met een wachtlijst tot juni/ juli....

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 08:29 



 
Profiel   

Vera schreef
Ik heb en tijdje geleden deze ster samen met mijn dochters gezet.
Is gedaan door Better Call Thomas in Zaandam.

[ [url=m/lKrgQK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Was het de bedoeling dat ze niet precies hetzelfde werden?
Ik heb gegoogled op de shop,was benieuwd naar meer werk,maar kon ze niet vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 08:43 



 
Profiel   

Wdj schreef
Sheehan schreef
Ik heb er ook eentje van Artcastle, bij Veronika. Erg tevreden mee! Ik heb Max ook wel een paar keer gesproken (woon zelf in Zeist) erg aardige gast iig!

In de zelfde omgeving is tattoo Lefthand ook een goeie. Leonie haar werk is vergelijkbaar met dat van Max. Kan haar ook zeker aanraden! <3


Ben vrijdag even wezen 'kennismaken' en aan de hand van mijn wensen staat er nu een consult ingepland met Veronika, 28 februari. Alleen daarna rekening houden met een wachtlijst tot juni/ juli....


Het is indd altijd druk bij Art Castle. Maar Veronika is heel leuk! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 09:09 



 
Profiel   

Celestial schreef
Ik ben een meelezer, maar er komen weer een hoop mooie creaties voorbij zeg! :)

Heeft iemand een tip voor een goede shop voor onderstaand "ontwerp"? De bloem moet wit(tig) worden, is het slim om dan voor iemand te kiezen die goed is met witte inkt? Mijn andere tattoo is gezet door Amanda van My Precious Ink. Zij is voor mij sowieso een goede optie, maar ik wil me nog wat verder oriënteren. :)

[ [url=m/QhXHAF.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik heb zoiets. Een anjer
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 20:04 



 
Profiel   

linda_gigant schreef
Celestial schreef
Ik ben een meelezer, maar er komen weer een hoop mooie creaties voorbij zeg! :)

Heeft iemand een tip voor een goede shop voor onderstaand "ontwerp"? De bloem moet wit(tig) worden, is het slim om dan voor iemand te kiezen die goed is met witte inkt? Mijn andere tattoo is gezet door Amanda van My Precious Ink. Zij is voor mij sowieso een goede optie, maar ik wil me nog wat verder oriënteren. :)

[ [url=m/QhXHAF.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik heb zoiets. Een anjer
[ [url=m/w4JKT2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja, dat komt wel in de buurt van wat ik wil! Alleen ga ik voor een pioenroos met zwart steeltje en komt hij bij mij schuin op mijn ribben. Wie heeft die van jou gezet als ik vragen mag? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 22:00 



 
Profiel   

Noppes schreef
[ [url=m/TC3USY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze


Jaaaa, sws Robbinn! <3 <3
Blijf zoo'n fan van zijn werk en wil ook echt nog 1tje weg bij hem.
Alleen hij zit zoooo ver weg :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-20 12:47 



 
Profiel   

Tinkerloos schreef
Vera schreef
Ik heb en tijdje geleden deze ster samen met mijn dochters gezet.
Is gedaan door Better Call Thomas in Zaandam.

[ [url=m/lKrgQK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Was het de bedoeling dat ze niet precies hetzelfde werden?
Ik heb gegoogled op de shop,was benieuwd naar meer werk,maar kon ze niet vinden.

Ja dat klopt! Ze moesten wel op elkaar lijken maar niet helemaal hetzelfde zijn.

Hij heeft inderdaad geen website, alleen een Insta: https://www.instagram.com/bettercallthomas/

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-20 18:26 



 
Profiel   

Aha.
Ik heb geen insta. :+
Maar wat ik zo kan zien zijn het allemaal kleine tattoos.
Wel leuk dat je dat met je dochters gedaan hebt. +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-20 19:20 



 
Profiel   

Celestial schreef
linda_gigant schreef


Ik heb zoiets. Een anjer
[ [url=m/w4JKT2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja, dat komt wel in de buurt van wat ik wil! Alleen ga ik voor een pioenroos met zwart steeltje en komt hij bij mij schuin op mijn ribben. Wie heeft die van jou gezet als ik vragen mag? :)


Deze is gezet door Rowes binley. Studio rook in anthem :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-20 20:53 



 
Profiel   

*Arnhem, neem ik aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-20 20:56 



 
Profiel   

Vera schreef
Hij heeft inderdaad geen website, alleen een Insta: https://www.instagram.com/bettercallthomas/


Ik heb de mijne ook bij hem laten zetten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 00:24 



 
Profiel   

Wat heb jij laten zetten purple?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 07:25 



 
Profiel   

Tinkerloos schreef
Wat heb jij laten zetten purple?


Het lukt me niet om een foto te verkleinen, dus dan maar een mega :=

Precies deze tattoo heeft mijn moeder 20+ jaar geleden laten zetten, mijn moeder is helaas alweer 18 jaar geleden overleden en hebben we deze afbeelding ook op haar grafsteen laten zetten, omdat ze super trots was op haar tattoo!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 10:19 



 
Profiel   

Mooi purple en Vera!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 10:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 17 van de 319 [ 7959 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 319  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen