[info] Tattoo's 14!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LWDaisy

Berichten: 4777
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-24 02:57

Ik scheer zelf nooit op voorhand, dat laat ik over aan de artiest, heb ook de indruk dat ze dat liever zelf doen.
Verder zorg ik gewoon dat ik goed gegeten/gedronken heb, en een aantal lyrics in mijn hoofd heb ter afleiding :')

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-24 08:54

Needje schreef:
Mooi, mag maandag :D

Janken. Hij is ziek. Dus nu wordt het pas 26 maart. |(

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101761
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-24 09:00

Needje schreef:
Needje schreef:
Mooi, mag maandag :D

Janken. Hij is ziek. Dus nu wordt het pas 26 maart. |(


Oh dat is is jammer zeg!

Ik heb ook altijd gewoon gegeten. Ik drink sowieso praktisch nooit alcohol.
Ik wil ook weer een nieuwe maar ik moet het nog even uitdenken...

Lukasje
Berichten: 11262
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-24 12:05

NoorW schreef:
Ik ben eindelijk ook overstag! Heb een afspraak gemaakt bij Lisanne Handpoke in Utrecht voor een tattoo op mijn arm. Het wordt mn eerste tattoo en ook gelijk best groot, we hebben een dagsessie gepland. Dus ik ben benieuwd en hoop dat ik er geen spijt van ga krijgen (ben de grootste twijfelkont op aard, maar wil het nu wel al meerdere jaren dus heb nu de knoop maar doorgehakt!)


Ah, een “lotgenoot”. Ik ga de week nadien voor mijn eerste. Daar twijfel ik al over sinds augustus ‘21, maar dan toch ook de knoop doorgehakt. Bij mij wordt het een kleine onzichtbare, een herinnering aan mijn vorige hond die veel te jong gestorven is en ik nog steeds ontzettend erg mis.

Eefste

Berichten: 906
Geregistreerd: 15-09-07
Woonplaats: Zuid Holland

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-24 16:38

Jeeej ik meld me ook weer even :)
Ik mag dinsdag weer. Voor mijn tweede tattoo.
Ga naar dezelfde shop/artist als vorige keer (@scarlet_heart_tattoo op insta).
Super benieuwd naar het ontwerp (nav ons voorgesprek en mijn input)

Eefste

Berichten: 906
Geregistreerd: 15-09-07
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 16:31

Afbeelding
Afbeelding
Jeeej hij staat erop :)
Op de foto net gezet. Nog heel rood en donker.. Die in de spiegel is in spiegelbeeld.

Tis een hele persoonlijke tattoo..
De hartslag en eerste letter naam van mijn (meest dierbare) vriend (al ruim 20 jaar)
xxx en de letter J in mijn moeders handschrift (dat zet ze altijd onder briefjes)
een boompje uit de tattoo van mijn nichtje (ze is als mijn zusje en beste vriendin in 1)
Het eiland curacao waar mijn opa en oma elkaar ontmoette, trouwden, woonden en hun kinderen kregen.
En een vogel buiten de veer voor mijn overleden vader. Hij heeft geen hele grote rol dichtbij gespeeld in mn leven (is al sinds ik 5 ben dood) maar hoort wel bij belangrijke mensen in mn leven. Op zijn rouwkaart vlogen vogels uit een boom. En dit vogeltje tekende ik zelf voor op de rouwkaart van mn oma.

Afbeelding (hier ook net gezet, is inmiddels heel goed genezen zal ik foto van maken later)
Deze staat op mn andere arm. Wilde dat t daar beetje bij zou passen. Die staat symbool voor mijn twee lieve paarden maan en grote beer die vorig jaar 12 weken na elkaar overleden. (de 'pareltjes en lovertjes' hangen in grote beer sterrenbeeld formatie)

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 17:30

Mooi zeg en heel persoonlijk!

Kinke

Berichten: 20533
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 17:52

prachtig!

Eefste

Berichten: 906
Geregistreerd: 15-09-07
Woonplaats: Zuid Holland

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 23:53

Dank jullie! Ben er heel blij mee.
Vind t leuk dat dat t van een afstandje een "gewone veer" lijkt.
Hieronder nog even mn eerste tattoo maar dan genezen :)
Afbeelding

Misty12

Berichten: 7047
Geregistreerd: 31-10-05
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-24 14:59

Ik heb begin februari mijn eerste tattoo laten zetten. Heel lang over nagedacht wat en hoe ik het precies wilde. Uiteindelijk is het een tekening ( fineliner) geworden van een foto van mijn eerste paard. Het was het paard van mijn dochter en mij. Zij heeft er dus ook voor gezorgd hoe het ontwerp was. Zij heeft naar degene die de tattoo zette, de foto gestuurd. Mijn dochter heeft dezelfde tattoo laten zetten. Ik heb er wel even een traantje om gelaten, vanwege de betekenis enzo. De tattoo zit aan de linkerkant, net onder mijn sleutelbeen. Deed het pijn? Sommige stukjes, maar tegen de tijd dat ik dacht: dit is niet grappig was het weer klaar. Zou je het nog eens doen? Ja , maar dan moet ik eerst even sparen en heel goed bedenken wat ik wil. Eigenlijk nog 3 hartjes verbonden, vanwege mijn 3 kinderen. En/of een mooie met poezen. Dus nog ideeën genoeg.

Afbeelding

Booooo
Berichten: 6509
Geregistreerd: 26-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 22:41

Hoihoi!

Ik heb ‘vroeger’ aardig wat tattoo’s laten zetten en als ik ze nu bekijk is de kwaliteit om te janken :')


Teksten die ik vroeger heb laten zetten zijn nu nog amper leesbaar terwijl het nog een redelijk groot lettertype is. Inkt is denk ik te diep gezet, en te dikke lijnen. Vandaag dat ik nu fine line wil.
Daarom ben ik nu op zoek naar wel een goede artiest, en dan specifiek fine line tatoeëerder die tekst kan zetten. Hieronder wat voorbeelden qua lettertypen/fine line wat ik bedoel. Heeft er iemand een aanrader in de buurt van Breda? Wil er best een stuk voor rijden ook hoor, maar als er dichtbij wat zit nog beter :D


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 11:44

Glowybeauty in Zevenaar is echt heel goed met fine line werk!

Booooo
Berichten: 6509
Geregistreerd: 26-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 21:55

Lau schreef:
Glowybeauty in Zevenaar is echt heel goed met fine line werk!


Ik kan hun nergens online vinden, klopt dat?

Supervixen

Berichten: 12842
Geregistreerd: 28-04-11

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 22:35

Ik val in herhaling maar persephoni tattoos kan dit ook.

Dapper

Berichten: 413
Geregistreerd: 17-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 23:03

Booooo schreef:
Lau schreef:
Glowybeauty in Zevenaar is echt heel goed met fine line werk!


Ik kan hun nergens online vinden, klopt dat?

https://www.downtown7.nl/

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-24 11:50

Booooo schreef:
Lau schreef:
Glowybeauty in Zevenaar is echt heel goed met fine line werk!


Ik kan hun nergens online vinden, klopt dat?


https://www.instagram.com/glowiybeauty? ... B0ZWN2ag==

Ze is nog niet zo lang bezig maar zet echt goed werk mijn laatste tattoos zijn allemaal van haar

marloe

Berichten: 4836
Geregistreerd: 06-01-05
Woonplaats: Cuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-24 20:55

Hoi allemaal!

Ik meld me hier ook. Op mijn 18e en 20e een kleine tattoo laten zetten en daarna eigenlijk niet meer de behoefte gehad tot vorig jaar. Een vriendin is helemaal los aan het gaan, mijn zusje begon ook weer dus toen begon het bij mij ook te kriebelen. In twee sessies heeft Lyn (yodatattoos) van Le Flux in Tilburg een werk gezet met bloemen, een roodborstje en bijtjes op de bovenarm en schouder. Heel erg blij mee!

Afbeelding

Nu is het volgende idee alweer daar. Een Nieuw-Zeeland geïnspireerd landschap met het silhouet van de Fellowship of the Ring van Lord of the Rings op de voorgrond. Het plan was om rustig te zoeken naar een artiest die vaker mooie landschappen zet, geen haast. Ik kwam onder andere Jake Berry tegen die in Ierland en de Verenigde Staten tatoeëert. Hij had een paar voorbeelden met landschappen en ook goed met bloemen – het lijkt me mooi dat het werk aansluit op het andere werk (op de rug). Vrijdag het bericht dat hij gaat stoppen met fulltime tatoeëren in Ierland.. Dit weekend de kans om aanvragen in te dienen. Dus… Toch maar het idee ingestuurd.

Ik ben benieuwd of jullie nog andere artiesten weten die een realistisch landschap weten te zetten en eventueel ook bloemen? Ik vind het stiekem toch wel heel wat om speciaal voor een tattoo het vliegtuig te pakken. Aan de andere kant is het natuurlijk voor altijd. :)

miereneter

Berichten: 2534
Geregistreerd: 25-05-17

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 08:50

Mooi roodborstje, Marloe!

Ik heb zelf twee tattoo's in Berlijn en eentje in Zuid-Frankrijk laten zetten. Daar zaten nou eenmaal de artists die ik wilde. En zoals je zelf zegt, het staat voor altijd op je lijf.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101761
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 08:58

Mooi zeg!! Maar de rest blijft zwart begrijp ik?

marloe

Berichten: 4836
Geregistreerd: 06-01-05
Woonplaats: Cuijk

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 10:15

Bedankt! Klopt, ik wilde alleen wat kleuraccenten. De bijtjes zijn geel. Laatst nog bijgewerkt. Blijft een lastige kleur natuurlijk.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101761
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 10:18

Oh, dat kan ik op deze foto niet goed zien. *tuurt nogmaals naar de foto*

Eefste

Berichten: 906
Geregistreerd: 15-09-07
Woonplaats: Zuid Holland

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 17:44

Wauw! Heel erg gaaf!

welmoed__

Berichten: 6566
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: North of Drenth

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 20:33

Heel gaaf Marloe!

FennyPower

Berichten: 1460
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 20:49

Ik ben opzoek naar een goede tattoo artiest die katten kan tattoeren met kleur en ook aan recovering doet.
Kent iemand een goede artiest?

Ik heb nu een tattoo die mislukt is. Ik zou hem zo graag recoveren.

IvysToeter

Berichten: 11891
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 21:33

Booooo schreef:
Hoihoi!

Ik heb ‘vroeger’ aardig wat tattoo’s laten zetten en als ik ze nu bekijk is de kwaliteit om te janken :')


Teksten die ik vroeger heb laten zetten zijn nu nog amper leesbaar terwijl het nog een redelijk groot lettertype is. Inkt is denk ik te diep gezet, en te dikke lijnen. Vandaag dat ik nu fine line wil.
Daarom ben ik nu op zoek naar wel een goede artiest, en dan specifiek fine line tatoeëerder die tekst kan zetten. Hieronder wat voorbeelden qua lettertypen/fine line wat ik bedoel. Heeft er iemand een aanrader in de buurt van Breda? Wil er best een stuk voor rijden ook hoor, maar als er dichtbij wat zit nog beter :D


[ [url=m/g6HczN.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/1N8LnU.png]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/bwqsMV.png]Afbeelding[/url] ]


Iets verder, maar Max bruckman van artcastle in Zeist