[info] Tattoo's 14!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fem

Berichten: 12515
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 16:20

Ik wilde eigenlijk hetzelfde zeggen tinkert_tje, maar dacht, ik wil ook niet de pret bedrukken, het is bovenal het belangrijkste dat ze er zelf blij mee is.

Heb zelf ooit bij Saunders een neuspiercing laten zetten, ben toen zo schandalig geholpen (waarna ik flauw viel en totaal geen correcte nazorg heb ontvangen), dat ik blij ben dat ik nooit de behoefte had om een tattoo bij hen te zetten.

Typisch voorbeeld van grote naam, minder werk.

MyChoice

Berichten: 2197
Geregistreerd: 08-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 16:51

Afbeelding
Gisteren deze flash laten zetten. Wilde al heel lang iets met katten maar had geen inspiratie. Dankzij een medebokker de Instagram van Michaela gaan volgen en op deze flash op slag verliefd <3. Ze tattooeert sinds september.

Edit: upload maakt de lijnen minder strak helaas.

Selina

Berichten: 14339
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 16:54

MyChoice schreef:
[ [url=m/tJfO4q.png]Afbeelding[/url] ]
Gisteren deze flash laten zetten. Wilde al heel lang iets met katten maar had geen inspiratie. Dankzij een medebokker de Instagram van Michaela gaan volgen en op deze flash op slag verliefd <3. Ze tattooeert sinds september.

Edit: upload maakt de lijnen minder strak helaas.


Zo schattig <3

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 16:57

MyChoice schreef:
[ [url=m/tJfO4q.png]Afbeelding[/url] ]
Gisteren deze flash laten zetten. Wilde al heel lang iets met katten maar had geen inspiratie. Dankzij een medebokker de Instagram van Michaela gaan volgen en op deze flash op slag verliefd <3. Ze tattooeert sinds september.

Edit: upload maakt de lijnen minder strak helaas.


Dat was ik, leuk! Ze is zo goed bezig, ik mag eind januari weer bij haar <3

Mars

Berichten: 33270
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 17:01

tinkert_tje schreef:
ik zie dat verschil ook duidelijk.
Tattoo saunders heeft alleen de naam maar strak tatoeëren gebeurd in mijn ogen daar niet :o
Maar het belangrijkste is dat je er zelf blij mee bent.


Eens.
Ik schrik ook nogal van het lijnwerk, dat lijkt zo op de foto niet netjes gezet. Strakke lijnen zijn toch het minste wat je mag verwachten bij iets als een infinity.

MyChoice

Berichten: 2197
Geregistreerd: 08-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 17:01

Ik hoorde het! Wat ga je laten zetten?

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 17:06

MyChoice schreef:
Ik hoorde het! Wat ga je laten zetten?


Had je het tegen mij? Een diamantje! :)

Toulouze
Berichten: 194
Geregistreerd: 05-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 17:16

Jodi93 schreef:
Ik heb die van mij laten zetten bij Tattoo Saunders in Enschede.

Nog steeds super blij mee :)

]


Ik vind hem leuk! Inderdaad kon het strakker maar daar zijn er wel meer van, ook hier in het topic. Heb zelf ook 1 die wat minder netjes is maar waar ik toch heel blij mee ben door de betekenis er van.

Mychoice die is leuk <3 volg haar ook zij heeft regelmatig leuke cattoo’s :D en super strak.

MyChoice

Berichten: 2197
Geregistreerd: 08-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 19:08

Sheehan schreef:
MyChoice schreef:
Ik hoorde het! Wat ga je laten zetten?


Had je het tegen mij? Een diamantje! :)



Oh ja! Was even vergeten welke jij was, er was nog iemand die terug komt maar dan voor een paardje.

MyChoice

Berichten: 2197
Geregistreerd: 08-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 19:09

Toulouze schreef:
Jodi93 schreef:
Ik heb die van mij laten zetten bij Tattoo Saunders in Enschede.

Nog steeds super blij mee :)

]


Ik vind hem leuk! Inderdaad kon het strakker maar daar zijn er wel meer van, ook hier in het topic. Heb zelf ook 1 die wat minder netjes is maar waar ik toch heel blij mee ben door de betekenis er van.

Mychoice die is leuk <3 volg haar ook zij heeft regelmatig leuke cattoo’s :D en super strak.


Ja ze zet ze zeker super strak. Ze is super perfectionistisch en doet er nu nog wat langer over. Maar prima! Liever een strakke tattoo waar wat langer over gedaan is :D

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 19:15

Ik vind die infinity door Saunders ook echt niet goed gezet. Maar had daar sowieso al geen hoge verwachtingen van, haha. En ja, als degene die hem heeft er blij mee is, is dat het belangrijkste toch!

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 19:16

MyChoice schreef:
Sheehan schreef:
Had je het tegen mij? Een diamantje! :)



Oh ja! Was even vergeten welke jij was, er was nog iemand die terug komt maar dan voor een paardje.


Dat ben ik ook :D Maar pas later

MyChoice

Berichten: 2197
Geregistreerd: 08-11-17

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 19:54

Oh haha, nou we zien de foto's wel verschijnen dan :D

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 20:51

Ben ook totaal niet kapot van Saunders werk, vaker niet strak en diep gezet als netjes afgeleverd. Maar als de drager blij is, wie zijn wij dan...

De katjes zijn super leuk!

veertje99

Berichten: 1184
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 22:32

Wat een leuke katjes zeg!

Iemand die mij zou kunnen helpen met wat inspiratie voor een nieuwe tattoo? Ik heb meerdere ideeën, maar bij sommige twijfel ik of het wel verstandig is om te nemen omdat ik natuurlijk niet weet hoe ik er over 10 jaar over denkt :)

Air

Berichten: 19801
Geregistreerd: 15-11-06

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 22:44

Bij Saunders hangt het er denk ik maar net vanaf wie de tattooartiest is, hier in Groningen werken al onwijs veel en op de meesten kan ik niet echt direct iets raars opmerken.

Loolotte

Berichten: 1859
Geregistreerd: 05-09-09

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 23:01

Wat schattig MyChoice! :D En lekker snel klaar denk ik?

Blacky94

Berichten: 3494
Geregistreerd: 07-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 23:13

MyChoice schreef:
Ja ze zet ze zeker super strak. Ze is super perfectionistisch en doet er nu nog wat langer over. Maar prima! Liever een strakke tattoo waar wat langer over gedaan is :D

Nav dit topic haar werk eens opgezocht en wat maakt de leuke dingen! Tattoo hierboven van haar vind ik ook erg tof! Doet zij ook al wat groter werk of dat nog niet? Ik wil een tekening van Charlie Mackesy op mn onderarm maar dat is voornamelijk lijnenwerk.

Maar ik ben er sowieso nog niet over uit door wie ik die wil laten zetten. Ik ben bijv ook erg fan van Eva van Overbeeke. Maar degene die m moet/wil zetten moet wel bereid zijn om hem min of meer lijntje voor lijntje over te nemen want het gaat me hem juist om het verhaal erachter. En wat ik zo lees willen veel artiesten dat niet zo snel. En normaal gesproken hou ik daar zelf ook niet van, dat kopiëren, dus ik snap ze wel, maar in dit geval wil ik geen artistieke vrijheid :')

Ik heb Charlie overigens wel een berichtje gedaan om om toestemming te vragen maar op zijn twitter heeft ie wel eerder tattoos van zijn werk in positieve zin gedeeld.

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 00:45

Blacky94 schreef:
MyChoice schreef:
Ja ze zet ze zeker super strak. Ze is super perfectionistisch en doet er nu nog wat langer over. Maar prima! Liever een strakke tattoo waar wat langer over gedaan is :D

Nav dit topic haar werk eens opgezocht en wat maakt de leuke dingen! Tattoo hierboven van haar vind ik ook erg tof! Doet zij ook al wat groter werk of dat nog niet? Ik wil een tekening van Charlie Mackesy op mn onderarm maar dat is voornamelijk lijnenwerk.

Maar ik ben er sowieso nog niet over uit door wie ik die wil laten zetten. Ik ben bijv ook erg fan van Eva van Overbeeke. Maar degene die m moet/wil zetten moet wel bereid zijn om hem min of meer lijntje voor lijntje over te nemen want het gaat me hem juist om het verhaal erachter. En wat ik zo lees willen veel artiesten dat niet zo snel. En normaal gesproken hou ik daar zelf ook niet van, dat kopiëren, dus ik snap ze wel, maar in dit geval wil ik geen artistieke vrijheid :')

Ik heb Charlie overigens wel een berichtje gedaan om om toestemming te vragen maar op zijn twitter heeft ie wel eerder tattoos van zijn werk in positieve zin gedeeld.


Oeh, uit "The boy, the mole, the fox and the horse"? Ik wil daar ook heel graag nog een tattoo van dus :D Voor welke print ga jij?

Blacky94

Berichten: 3494
Geregistreerd: 07-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 07:55

Sheehan schreef:
Oeh, uit "The boy, the mole, the fox and the horse"? Ik wil daar ook heel graag nog een tattoo van dus :D Voor welke print ga jij?

Jep, die idd :D
Ik twijfel nog tussen welke precies. Vind die ene met het paard van "life is difficult but you are loved" erg mooi, maar tegelijkertijd zijn er ook een paar met alle 4 in meer horizontale positie waarvan ik denk dat dat qua compositie mooier staat. Plus ik herken mijzelf in alle 4 de karakters wel dus ook juist daarom zou ik ze alle 4 wel willen.

ikheetesmee

Berichten: 1195
Geregistreerd: 04-08-13

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 10:52

Ik wil ook nog wel even inhaken op het verhaal van de tattoos van Saunders (in dit geval Enschede) Ik vind de service daar niet denderend, hun werkwijze past mij niet helemaal als het om grote tattoos gaat, omdat ze pas gaan ontwerpen tijdens je afspraak en dus soms een uur (en) zit te kijken, daarnaast zijn ze in verhouding best wel duur. Verder moet je ook een beetje tegen de sfeer kunnen daar, ze zijn best wel eens sarcastisch en wat hard in hun woorden. Maar de drie tattoos die ik daar heb laten zetten zijn echt super strak, daar kan je echt geen enkel wiebeltje of lelijk lijntje zien, en dat is bij mijn tattoos echt mega belangrijk omdat met een mini wiebeltje ze echt gelijk verpest zouden zijn. Foto’s staan wel ik het vorige topic.
Volgens mij ligt het er ook een beetje aan wie je daar treft, roy bulder heeft die van mij gezet en hem vind ik wel echt goed.

Enkel door hun werkwijze in combinatie met de prijs die ze voor die uren vragen ben ik toch aan het twijfelden of ik de volgende misschien ergens anders ga laten zetten.

Jodi93

Berichten: 1631
Geregistreerd: 10-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 11:05

ikheetesmee schreef:
Ik wil ook nog wel even inhaken op het verhaal van de tattoos van Saunders (in dit geval Enschede) Ik vind de service daar niet denderend, hun werkwijze past mij niet helemaal als het om grote tattoos gaat, omdat ze pas gaan ontwerpen tijdens je afspraak en dus soms een uur (en) zit te kijken, daarnaast zijn ze in verhouding best wel duur. Verder moet je ook een beetje tegen de sfeer kunnen daar, ze zijn best wel eens sarcastisch en wat hard in hun woorden. Maar de drie tattoos die ik daar heb laten zetten zijn echt super strak, daar kan je echt geen enkel wiebeltje of lelijk lijntje zien, en dat is bij mijn tattoos echt mega belangrijk omdat met een mini wiebeltje ze echt gelijk verpest zouden zijn. Foto’s staan wel ik het vorige topic.
Volgens mij ligt het er ook een beetje aan wie je daar treft, roy bulder heeft die van mij gezet en hem vind ik wel echt goed.

Enkel door hun werkwijze in combinatie met de prijs die ze voor die uren vragen ben ik toch aan het twijfelden of ik de volgende misschien ergens anders ga laten zetten.


Mijn ontwerp was gelukkig zo klaar en heb niet de hoofdprijs betaald omdat ze een uitvaller hadden. Ik heb mijn vriend met de lineaal er langs laten checken en gelukkig is hij tot de millimeter gelijk maar hij zei ook snap dat zo lijkt want hij loopt precies weg over de ronding van mijn ribben. Ik heb ook een andere tatoeëerder gevraagd gisteren om is naar de lijnen te kijken en die zei gelukkig ook dat het strak is en dat de foto ongelukkig is. Dus ik ben helemaal blij en tevreden :)

Anoniem

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 00:38

Ik mocht de 18e weer maar kreeg vanochtend een mailtje dat ze af moest zeggen, ze had zich verkeken op de datum en kan de 18e dus niet.
Ik was even bang dat ik langer moest wachten nu maar toen kwam ze met het voorstel voor volgende week dinsdag *\o/* kon al niet wachten haha dus ben blij dat het nu zelfs eerder kan :D

ZoeyDercks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 11:41

Wow ik was m even kwijt
Afbeelding

Mijn boze schoudertje na een dagsessie gisteren :+

lovemaylo

Berichten: 1803
Geregistreerd: 23-10-09

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 21:46

Meelezer hier!

Mooie rozen hierboven!

Ik mag 5februari voor m'n eerste :o
Bij Dondersch ik Zwolle, wie is daar al eens geweest?
Ik ben nu al zenuwachtig :+