[info] Tattoo's 14!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
melanie0906

Berichten: 1141
Geregistreerd: 03-07-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 22:29

Dreads inderdaad! Ziet er op de foto beetje raar uit!

Dankjulliewel allemaal!

Imre

Berichten: 14208
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 11:01

Herinneren jullie je deze nog? 20 augustus bij Clair Obscura in Groningen gezet als cover, die toen ontzettend veel pijn deed vanwege het littekenweefsel in de oude tatoeage. De hel. Gister heeft Josephine het grootste deel ingekleurd tijdens de tweede sessie, met behulp van wat lidocainezalf was het wat beter te doen. Over vier weken maken we em af.

Afbeelding

Afbeelding

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 11:10

Cute!

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 11:12

Wat wordt ie leuk!

kaatje77

Berichten: 10432
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Almelo

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 16:06

Heel mooi al. Ben benieuwd naar het eindresultaat

BalouArera
Berichten: 1304
Geregistreerd: 23-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 17:08

BalouArera schreef:
Ik lees al een tijdje mee in het topic en ga zelf binnenkort ook mijn eerste (2 :o ) tatoeages laten zetten. Ik zit er alleen een beetje mee dat mijn vriend er totaal niet achter staat en ik vroeg me af of meer mensen daar ervaring mee hebben en hoe je daarmee om gaat? Hij vindt het dom om iets te laten zetten waar geen specifieke betekenis achter zit, terwijl ik niet vind dat dat zo belangrijk is. Achter 1 van de 2 zit wel een verhaal, maar de andere wil ik gewoon laten zetten omdat ik het heel mooi vind. Ik ga het ook sowieso doorzetten want het is mijn lijf en ik wil het graag, maar ik vind het toch wel jammer. Terwijl hij zelf ook een tatoeage heeft en altijd zegt dat hij het heel mooi vindt bij anderen. :')


Naar aanleiding van dit bericht heb ik vandaag mijn ideeën besproken bij LadyLuck en 22 maart ben ik aan de beurt! Spannend maar heb er heel veel zin in! :D

Sweetgirl1
Berichten: 4557
Geregistreerd: 17-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 17:31

BalouArera schreef:
BalouArera schreef:
Ik lees al een tijdje mee in het topic en ga zelf binnenkort ook mijn eerste (2 :o ) tatoeages laten zetten. Ik zit er alleen een beetje mee dat mijn vriend er totaal niet achter staat en ik vroeg me af of meer mensen daar ervaring mee hebben en hoe je daarmee om gaat? Hij vindt het dom om iets te laten zetten waar geen specifieke betekenis achter zit, terwijl ik niet vind dat dat zo belangrijk is. Achter 1 van de 2 zit wel een verhaal, maar de andere wil ik gewoon laten zetten omdat ik het heel mooi vind. Ik ga het ook sowieso doorzetten want het is mijn lijf en ik wil het graag, maar ik vind het toch wel jammer. Terwijl hij zelf ook een tatoeage heeft en altijd zegt dat hij het heel mooi vindt bij anderen. :')


Naar aanleiding van dit bericht heb ik vandaag mijn ideeën besproken bij LadyLuck en 22 maart ben ik aan de beurt! Spannend maar heb er heel veel zin in! :D


Mijn moeder is het ook niet eens met mn tattoos geweest. Heb het gedaan. En zelfs over mijn grootste ( mn eigen hartslag op de binnenkant van mn arm ) is ze nu zover dat ze hem wel mooi vindt

Summerdreams

Berichten: 1271
Geregistreerd: 17-05-18

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 19:24

Heel leuk imre en mooi gecoverd zo! Geloof gelijk dat het goed zeer deed daar beetje aan de binnenkant van je bovenarm. hoor je vaak dat het een naar plekje is qua pijn.. Maar ja dan heb je ook wat!

Willl65
Berichten: 2197
Geregistreerd: 27-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 21:35

melanie0906 schreef:
Dreads inderdaad! Ziet er op de foto beetje raar uit!

Dankjulliewel allemaal!

Gaaf! Ziet er al goed uit

Supervixen

Berichten: 12857
Geregistreerd: 28-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 23:39

15 december heb ik een afspraak voor een nieuwe tattoo! Nummer 11 inmiddels voor mij. Niet gedacht dat ik zo snel terecht zou kunnen.

ikheetesmee

Berichten: 1195
Geregistreerd: 04-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 12:26

Imre schreef:
Herinneren jullie je deze nog? 20 augustus bij Clair Obscura in Groningen gezet als cover, die toen ontzettend veel pijn deed vanwege het littekenweefsel in de oude tatoeage. De hel. Gister heeft Josephine het grootste deel ingekleurd tijdens de tweede sessie, met behulp van wat lidocainezalf was het wat beter te doen. Over vier weken maken we em af.

[ [url=m/e9Lh80.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/XI8EMx.jpg]Afbeelding[/url] ]



Oh wat word ie leuk! Jammer van de pijn door het littekenweefsel maar het resultaat mag er zeker zijn! Ben heel benieuwd hoe die gaat zijn als ie af is!


Ik mag dinsdag naar de shop voor een tekenafspraak! Sinds enige tijd heb ik een bepaald idee in mijn hoofd van een aantal losse onderdelen die bij elkaar moeten komen, maar ik heb zelf niet genoeg artistieke skills om er überhaupt een beetje een kloppend plaatje/beeld van te maken. Toch maar de stoute schoenen aangetrokken en met de weinige info die ik heb een mailtje gestuurd. De artiest was gelijk helemaal enthousiast en heeft heel veel zin om er een hele toffe plaat van te maken! Dus ik ben mega benieuwd!

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 13:13

Oh die is mooi geworden zeg!

Klinkt goed ikheetesmee. Bepaald thema in gedachten?

Ik ben lekker vel vrij weer *\%/*

ikheetesmee

Berichten: 1195
Geregistreerd: 04-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 13:27

Joanne1987 schreef:
Oh die is mooi geworden zeg!

Klinkt goed ikheetesmee. Bepaald thema in gedachten?

Ik ben lekker vel vrij weer *\%/*


Yess, ik wil in een beetje old school black and grey stijl een soort samenhang creëren van allerlei dingen die te maken hebben met de band queen en Simon and garfunkel, omdat de muziek van deze mensen mij door een diep dal heen gesleept heeft.
Het liefst zou ik m plaatsen op mijn rechter been, beginnend op mijn heup richting mijn bovenbeen. Dus even kijken of we daar een gave plaat voor kunnen maken.

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 13:31

Ah tof!

Ik ben blij dat ik weer even een paar weken moed kan verzamelen om verder te gaan op mn been haha :')

Supervixen

Berichten: 12857
Geregistreerd: 28-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 13:46

Die van mij wordt een ontwerp van de afrikaanse honingdas, die bekend staat om zijn moed, creativiteit en vindingrijkheid. Hij is werkelijk nergens bang voor, valt leeuwen en giftige slangen aan en rooft bijennesten leeg. Ik heb ze gezien in Afrika en vind ze geweldig. Ook eentje geaaid en van heel dichtbij gezien in een opvangcentrum.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ikheetesmee

Berichten: 1195
Geregistreerd: 04-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 13:51

Supervixen schreef:
Die van mij wordt een ontwerp van de afrikaanse honingdas, die bekend staat om zijn moed, creativiteit en vindingrijkheid. Hij is werkelijk nergens bang voor, valt leeuwen en giftige slangen aan en rooft bijennesten leeg. Ik heb ze gezien in Afrika en vind ze geweldig. Ook eentje geaaid en van heel dichtbij gezien in een opvangcentrum.

[ [url=m/ZpkbI8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0earSm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SKOiYq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ftg3Rr.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ohhh wat een leuke! Ben heel benieuwd hoe die wordt!

Snippergroen

Berichten: 6688
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 14:24

Ahhhh dat gezichtje :D

chantalboes

Berichten: 1570
Geregistreerd: 06-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 15:47

Supervixen schreef:
Die van mij wordt een ontwerp van de afrikaanse honingdas, die bekend staat om zijn moed, creativiteit en vindingrijkheid. Hij is werkelijk nergens bang voor, valt leeuwen en giftige slangen aan en rooft bijennesten leeg. Ik heb ze gezien in Afrika en vind ze geweldig. Ook eentje geaaid en van heel dichtbij gezien in een opvangcentrum.

[ [url=m/ZpkbI8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0earSm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SKOiYq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ftg3Rr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hufflepuff pride intensifies 8-)

Bralindy

Berichten: 3326
Geregistreerd: 06-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 11:44

Donderdag tattoo’s bijwerken en design maken voor half sleeve <3 eerste sessie op 3 december

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 22:07

Mijn afspraak is van vrijdag naar morgen verplaatst en ze heeft meer tijd *\o/* Morgen mn andere bovenbeen doen :j

Kkkaren

Berichten: 2441
Geregistreerd: 17-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 00:45

Imre schreef:
Herinneren jullie je deze nog? 20 augustus bij Clair Obscura in Groningen gezet als cover, die toen ontzettend veel pijn deed vanwege het littekenweefsel in de oude tatoeage. De hel. Gister heeft Josephine het grootste deel ingekleurd tijdens de tweede sessie, met behulp van wat lidocainezalf was het wat beter te doen. Over vier weken maken we em af.

[ [url=m/e9Lh80.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/XI8EMx.jpg]Afbeelding[/url] ]



Doet dat altijd pijn over een litteken? Ik heb 32 jaar geleden een tatoeage op mijn schouder laten zetten, en mijn plan was om die te laten laseren (tattoo is zwart - nu meer een zwart vlekje geworden ;( ), en ik wil er (henna)bruin overheen laten zetten. Maar dat is dus ook tatoeëren over een litteken dan.

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 08:03

Woehoe!!!!
Ik mag maandag de 14e voor uitbreiding, duurt nu al veeeeeel te lang maar goed dat is mijn ongeduld natuurlijk.

L_iek
Berichten: 9713
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 08:05

Help, op 5 december is er een Disney dag bij de tattoo shop waar ik altijd ga. Ben bang dat ik mezelf er een cadeau ga doen :')

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 08:08

Weet je al welke het wordt?

L_iek
Berichten: 9713
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 09:01

xx_Irisje schreef:
Weet je al welke het wordt?


Nee, nog even kijken welke ik wil. Wat laat jij uitbreiden?