[info] Tattoo's 14!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-23 18:39

Die van mij staat nog goed na ruim 15 jaar. Bovenop mijn voet. Wel een nare plek ja. Mijn voet bewoog alle kanten op vanwege alle gevoelige plekjes :')

miereneter

Berichten: 2561
Geregistreerd: 25-05-17

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-23 18:45

Ik heb er ook een van zo'n tien jaar oud op bovenkant voet, zijkant voet, enkel. Ziet er nog mooi uit. Heb helse pijnen geleden, was mijn ergste tattoo. Ik heb toen gezworen: nooit meer een voet. Of ik me daaraan houd, weet ik niet ;( . Is wel een hele mooie plek.

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-23 18:46

Daar was ik al een beetje bang voor, nou goed. Dat maakt me minder ongeduldig, is ook wel eens goed!

tones

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Veluwe.

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-23 18:49

Wat een prachtige tattoos komen er hier weer voorbij. <3

Kimberley_

Berichten: 4897
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: Emmen

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-23 19:18

Voet was hier prima te doen. En zit er ook nog steeds mooi op. Ik mag 25 januari voor mijn lotusbloem en moet nog een afspraak maken voor mijn flamingo.. flamingo komt achterkant bovenarm en de lotus weet ik nog niet helemaal. Iemand suggesties? Voet, onderrug en beide onderarmen zijn al bezet. Hij wordt ongeveer 10x15 cm denk ik

Urielle

Berichten: 50074
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-23 21:15

miereneter schreef:
Ik heb er ook een van zo'n tien jaar oud op bovenkant voet, zijkant voet, enkel. Ziet er nog mooi uit. Heb helse pijnen geleden, was mijn ergste tattoo. Ik heb toen gezworen: nooit meer een voet. Of ik me daaraan houd, weet ik niet ;( . Is wel een hele mooie plek.

Damn, mijn volgende stuk is voet, enkel en de rest van mijn kuit. Dat belooft wat.

miereneter

Berichten: 2561
Geregistreerd: 25-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-23 21:33

xx_Irisje schreef:
Daar was ik al een beetje bang voor, nou goed. Dat maakt me minder ongeduldig, is ook wel eens goed!


Nou ja, ondanks mijn voetverhaal: je moet je nooit van een tattoo laten weerhouden door andermans pijn. Is te verschillend per persoon. Bovendien: je hebt er daarna een leven lang plezier van.

Jester_

Berichten: 12276
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-23 21:37

Ik heb ook een flamingo en een lotus haha. Ik heb de lotus op me pols en de flamingo binnenkant enkel

MyChoice

Berichten: 2197
Geregistreerd: 08-11-17

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-23 21:58

Pijn is echt relatief. Ik ben bijna in slaap gevallen binnenkant bovenarm, waar anderen daar juist helse pijn ervaren. Enkel vond ik hels, waar anderen juist weer geen pijn ervaren.

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-23 22:56

Zeker waar wat jullie over de pijn zeggen maar een beetje geduld is goed voor me….
Thanks voor de reacties, zal ook eens met mn tattoo artiest overleggen.

secricible

Berichten: 25699
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 13:36

ik zat gisteren hier nog rond te scrollen en me af te vragen wanneer ik bericht terug zou krijgen van Amanda, heb ik vandaag een berichtje in mijn mailbox dat ik bovenaan de wachtlijst sta en binnenkort aan de beurt ben *\o/*

Supervixen

Berichten: 12864
Geregistreerd: 28-04-11

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 17:57

Ik zei gisteren al dat mijn tattoo artieste niet zo zachtzinnig was..dat is nu wel te zien aan mijn arm. Rondom het onderste deel van mijn tattoo wordt het één grote blauwe plek. Dat heb ik echt nog nooit gehad en dit is toch al de 17e tattoo.

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 18:30

Dat klinkt behoorlijk heftig.. ik heb dat ook nog nooit gehad.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101851
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 18:30

Heel apart, ik ken het ook niet.

Supervixen

Berichten: 12864
Geregistreerd: 28-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 19:01

Ze wreef ook wel erg fanatiek met dat doekje over mijn arm.
Ik krijg het niet echt op de foto, op de foto lijken blauwe plekken altijd minder erg dan in het echt.
Maar je krijgt wel een idee. Lastig om zelf een foto van te maken. Op de foto lijkt het heel rood, maar het neigt iets meer naar paars/rood.

Afbeelding

deksel

Berichten: 3790
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 19:02

Supervixen schreef:
Ik zei gisteren al dat mijn tattoo artieste niet zo zachtzinnig was..dat is nu wel te zien aan mijn arm. Rondom het onderste deel van mijn tattoo wordt het één grote blauwe plek. Dat heb ik echt nog nooit gehad en dit is toch al de 17e tattoo.

Wat vervelend zeg. Scheelt dat je tattoo wel heel mooi is! Hopelijk levert het geen schade aan de tattoo op.

Supervixen

Berichten: 12864
Geregistreerd: 28-04-11

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 19:26

Dat denk ik niet, trekt wel weer weg. Maar ik stond er wel raar van te kijken.

nafnaf

Berichten: 2744
Geregistreerd: 20-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 21:57

xx_Irisje schreef:
Heel nice!

Iemand ervaring met voet tattoos? Blijven ze mooi? Tenen en bovenkant voet heb ik het over dan…
En de pijn? :o


Ik heb mijn voet tattoo nu voor een maand, pijn viel mij alles mee. Zou mij zeker niet weerhouden.

Mijne vervaagt nu wel snel maar dat komt voornamelijk omdat ik 6 uur per dag in contact met zeewater en de zon ben :+

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 23:05

Echt vervagen? Nu al nafnaf?

De ideeen voor een voet tattoo malen lekker door mn hoofd :+ ben benieuwd hoelang ze daar blijven.

Heel vreemd supervixen, kennelijk echt beurs en geïrriteerd.

Farjen

Berichten: 8008
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 23:30

Ik heb een kleine tattoo op mijn wreef al 15 jaar en nog steeds superstrak.
Ook 1 op binnenkant hiel en die is door het soort huid daar wat "uitgelopen" maar vervaagt zou ik hem niet noemen, staat er nu 7 jaar

Supervixen

Berichten: 12864
Geregistreerd: 28-04-11

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 07:39

Het is nu, na een nachtje slapen, wat minder beurs gelukkig.

Wendy_Komen

Berichten: 6312
Geregistreerd: 10-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 09:58

xx_Irisje schreef:
Echt vervagen? Nu al nafnaf?

De ideeen voor een voet tattoo malen lekker door mn hoofd :+ ben benieuwd hoelang ze daar blijven.

Heel vreemd supervixen, kennelijk echt beurs en geïrriteerd.

Hier op beide voeten tatoeage, en staan nog steeds super strak! Dus qua hoe de tattoo zich houdt zou ik zeker zeggen doen!
Qua pijn is een ander iets :') :') Niet normaal _O- En naast de pijn ook continue zenuw trekjes waardoor je zonder dat je er wat aan kan doen je been/ voet beweegt. Dus ben blij dat ik beide voeten gehad heb O:)

anoukwendy

Berichten: 4505
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 10:58

ik heb even een vraagje, weten jullie een goeie tattoo artiest die goed is met wat dunnere lijntjes? mama, mn zusje en ik willen een tattoo met zn 3en doen, maar mag niet te grof zijn.
denk dat het opzich niet zoveel uitmaakt waar in nederland het is, als het een goed iemand is willen we daar best een stuk voor rijden maar hoe dichter bij noord holland, hoe beter natuurlijk

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 11:04

anoukwendy schreef:
ik heb even een vraagje, weten jullie een goeie tattoo artiest die goed is met wat dunnere lijntjes? mama, mn zusje en ik willen een tattoo met zn 3en doen, maar mag niet te grof zijn.
denk dat het opzich niet zoveel uitmaakt waar in nederland het is, als het een goed iemand is willen we daar best een stuk voor rijden maar hoe dichter bij noord holland, hoe beter natuurlijk


Yazzink, boolitjes (mother of wolves), dagmar can black bear ink, hanne ook van black bear

BloemBloem

Berichten: 16595
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 11:53

xx_Irisje schreef:
Echt vervagen? Nu al nafnaf?

De ideeen voor een voet tattoo malen lekker door mn hoofd :+ ben benieuwd hoelang ze daar blijven.

Heel vreemd supervixen, kennelijk echt beurs en geïrriteerd.


Die van mij zit er al 18 jaar meer dan prima op, deed die maar vervagen :+, lees toen
waren tribals nog hip :')
Zou er dolgraag van af willen, maar dat laseren schijnt wel heel pijnlijk te zijn :=