[info] Tattoo's 14!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Supervixen

Berichten: 12935
Geregistreerd: 28-04-11

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 17:37

Heel mooi!

Lugea

Berichten: 1669
Geregistreerd: 25-10-17

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 17:42

Heel gaaf! :D

Siers83

Berichten: 7385
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 17:46

Gaaf zeg!

Mariett

Berichten: 4444
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 18:20

Heel vet!

tones

Berichten: 5290
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Veluwe.

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 18:21

Wow! Mooi!

Eulogy
Berichten: 5746
Geregistreerd: 21-04-09

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 21:32

Mooi!!

Goof

Berichten: 28961
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 22:00

Mooi!

Summerdreams

Berichten: 1273
Geregistreerd: 17-05-18

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 22:16

Tof!

Kaatastrof

Berichten: 6272
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 16:32

Wat een lieve reacties. <3 Bedankt allemaal.

Ik zal even wat achtergrondinfo geven over de tattoo voor wie dat leuk vindt. :) De ram is ons schaap, Mephisto. Wij hebben hem x aantal jaar op straat gevonden nabij het huis van mijn ouders. Hij had geen oormerken, geen wol en was mager. Wij dachten dus eigenlijk dat het een geit was, tot we dichterbij keken en googelden naar kleine herkauwers met 4 hoorns. Toen kwamen we erachter dat hij eigenlijk een Hebridean schaap is. Ik herinner mij de dag nog goed toen we hem vonden. Mijn ex-vriend en ik werden uit ons bed geroepen door mijn vader om een 'duivelsachtige' geit te gaan vangen. Hij had hem achtervolgd toen hij hem had zien voorbijrennen . Hij zat op een veldweg en mijn oudere broer en ex-vriend hadden hem al letterlijk bij de hoorns genomen. Ik had een touw bij om hem naar huis te begeleiden. Oproep geplaatst en buiten een heel vaag verhaal kwamen we niet verder dus hebben we hem gehouden. We hebben voor hem een vriendinnetje gezocht, Lola, en daarmee heeft hij een lammetje gekregen, Lillith. Daarna hebben we hem gecastreerd en nu huppelen ze lekker met hun drietjes op het weiland tussen de paarden. :) Het is echt een heerlijk lief dier. De eikenbladeren verwijzen naar de grote oude Zomereik die in het weiland staat en waar ik niet zo gek lang geleden een mooie foto van hun maakte:

Afbeelding
Afbeelding

Als kind ben ik ook wel eens in die boom geklommen. Al bij al mooie herinneringen.

Daarnaast is het ook een beetje een cadeautje aan mijzelf voor mijn harde werken gezien ik nu eindelijk na drie jaar revalideren officieel met mijn eerste job gestart ben en dat wonderbaarlijk goed gaat. <3

The ram represents the power to penetrate, overcome, and achieve. It reflects the assertion of strength in creative ways to achieve a breakthrough.

Needje

Berichten: 19215
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 17:34

Tof!

tones

Berichten: 5290
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Veluwe.

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 17:47

Mooi verhaal. Nooit geweten dat er zulke schapen bestonden, ik zocht t meer in de fantasy hoek. :o

Supervixen

Berichten: 12935
Geregistreerd: 28-04-11

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 19:54

Wat een geweldig schaap <3

Lukasje
Berichten: 11349
Geregistreerd: 06-01-15

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 23:03

Wat een prachtige schapen!
Aan je tattoo moest ik even wennen maar nu je de achtergrond erbij vertelt, vind ik hem mooi.@

Fem

Berichten: 12521
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 08:17

Kaatastrof schreef:
[ [url=m/7hjsOn.jpg]Afbeelding[/url] ]
<3 Klaar


Heel gaaf! Zeker ook met de boodschap/inhoud erbij! <3



Ik mag vandaag weer voor een aanvulling/uitbreiding van mijn Halloween-been.

maitestar23

Berichten: 660
Geregistreerd: 23-10-16
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 09:00

Kaatastrof schreef:
[ [url=m/7hjsOn.jpg]Afbeelding[/url] ]
<3 Klaar


Mooi en uniek! Mooi ook met de betekenis die er aan hangt..

Volgende week vrijdag ben ik aan de beurt bij My Precious Ink *\o/*
Zit alleen even met een vraag :+
De tattoo komt op mijn onderarm aan de binnenkant... Hoe kan ik die het beste beschermen tegen zon en viezigheid van paardlief?

Dacht aan een uv-mouw die fietsers bijv ook gebruiken, maar mag dat wel en is dat wel comfortabel want het zit best strak.
Dacht ook van een oud shirt 1 mouw afknippen zodat mijn arm zonder tattoo wel gewoon bloot kan, maar alles heeft een naad en komt precies op de plek van de tattoo...

Lijsken
Berichten: 1040
Geregistreerd: 10-02-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 09:07

maitestar23 schreef:
Kaatastrof schreef:
[ [url=m/7hjsOn.jpg]Afbeelding[/url] ]
<3 Klaar


Mooi en uniek! Mooi ook met de betekenis die er aan hangt..

Volgende week vrijdag ben ik aan de beurt bij My Precious Ink *\o/*
Zit alleen even met een vraag :+
De tattoo komt op mijn onderarm aan de binnenkant... Hoe kan ik die het beste beschermen tegen zon en viezigheid van paardlief?

Dacht aan een uv-mouw die fietsers bijv ook gebruiken, maar mag dat wel en is dat wel comfortabel want het zit best strak.
Dacht ook van een oud shirt 1 mouw afknippen zodat mijn arm zonder tattoo wel gewoon bloot kan, maar alles heeft een naad en komt precies op de plek van de tattoo...


Kniekousen (evt in kindermaat als je slank bent) voldoen ook prima als losse mouw (even de voet er af knippen) en zijn naadloos

maitestar23

Berichten: 660
Geregistreerd: 23-10-16
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 09:30

Lijsken schreef:
maitestar23 schreef:

Mooi en uniek! Mooi ook met de betekenis die er aan hangt..

Volgende week vrijdag ben ik aan de beurt bij My Precious Ink *\o/*
Zit alleen even met een vraag :+
De tattoo komt op mijn onderarm aan de binnenkant... Hoe kan ik die het beste beschermen tegen zon en viezigheid van paardlief?

Dacht aan een uv-mouw die fietsers bijv ook gebruiken, maar mag dat wel en is dat wel comfortabel want het zit best strak.
Dacht ook van een oud shirt 1 mouw afknippen zodat mijn arm zonder tattoo wel gewoon bloot kan, maar alles heeft een naad en komt precies op de plek van de tattoo...


Kniekousen (evt in kindermaat als je slank bent) voldoen ook prima als losse mouw (even de voet er af knippen) en zijn naadloos


Oh super wat een goed idee, nooit aan gedacht!

_Christina

Berichten: 1497
Geregistreerd: 26-01-11
Woonplaats: Grensgebied

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 10:22

Die naad van dat oude shirt lijkt mij anders ook geen probleem meer als de mouw niet meer aan het shirt vast zit? Want dan kun je de mouw zo draaien als je wilt?

maitestar23

Berichten: 660
Geregistreerd: 23-10-16
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 10:40

_Christina schreef:
Die naad van dat oude shirt lijkt mij anders ook geen probleem meer als de mouw niet meer aan het shirt vast zit? Want dan kun je de mouw zo draaien als je wilt?


Dat is een vrij losse mouw, dus als ik die los om doe zakt hij af. Dus aan de tattoo kant moet hij aan het shirt vast blijven, wou hem dan aan andere kant afknippen zodat je in ieder geval deels nog een korte mouw hebt met die warmte :+

_Christina

Berichten: 1497
Geregistreerd: 26-01-11
Woonplaats: Grensgebied

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 10:43

Ah ja dan wordt het lastig, of wel afknippen en vasttapen? Maar als je een kous kunt halen, is dat inderdaad wel makkelijker :=

maitestar23

Berichten: 660
Geregistreerd: 23-10-16
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 10:49

_Christina schreef:
Ah ja dan wordt het lastig, of wel afknippen en vasttapen? Maar als je een kous kunt halen, is dat inderdaad wel makkelijker :=


Ook al aan gedacht inderdaad :D
Maar dat meerdere keren per dag lijkt mij niet zo lekker :')
Want laat hem tussendoor het liefst zoveel mogelijk vrij.

miereneter

Berichten: 2598
Geregistreerd: 25-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 19:39

Wat een bijzonder schaap, verhaal en tattoo, Kaatastrof. Hij is heel tof!

Maitestar23, deze week toch? Spannend! Als je de tattoo enkel wilt beschermen als je op stal bent, zou ik hem zelf afdekken met folie of foliepleister, je kunt het er dan weer afhalen als je thuis / op werk bent. Of zo deed ik dat met verse tattoo's.

xMyrth, heb je al wat gehoord?

Ik lees hier al jaren stiekem mee, maar wil graag wat actiever meedoen. Heb op dit moment vijf tattoo's en ben al jaren aan het nadenken over de volgende. Of ja, ideeën genoeg, maar ik heb er een tijdje over gedaan om de knoop door te hakken. Vandaag dan maar besloten ervoor te gaan en de artist gemaild.
Hoop heel erg dat Hossam van Tattoo Hysteria hem wil zetten. Wordt een hommage aan mijn overleden ouders, met o.a. een poema en een wapitihert. Duimen dat er een plekje is en de artist het wil doen!

Voor een deel van mijn tattoo's heb ik gereisd (Zuid-Frankrijk en Berlijn), deze is gelukkig gewoon in Amsterdam. Ik wil ofwel 1 tattoo op mijn dijbeen, ofwel twee aparte op elk been. Nu al zin in. Laatste is al zo lang geleden dat is (bijna) ben vergeten dat het ook pijn doet :D ;( .

Supervixen

Berichten: 12935
Geregistreerd: 28-04-11

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 22:25

Dit vraagt om foto's :D

miereneter

Berichten: 2598
Geregistreerd: 25-05-17

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 06:44

Die ga ik na werk even opzoeken!

November108

Berichten: 1311
Geregistreerd: 09-05-14
Woonplaats: Midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 12:19

Afbeelding

Beetje bebloed onder de second skin, maar deze vandaag laten zetten in Bergen, Noorwegen <3
Elke vakantie zeggen mijn vriend en ik weer tegen elkaar dat we dit willen doen, maar elke keer vinden we geen tattooshops die aan walk-ins doen. Hier dus met 0 verwachtingen naar een tattooshop gelopen en 1 uur later liepen we allebei met een tattoo meer weer naar buiten haha

Alleen even niet over nagedacht dat ik over 3,5 week in Griekenland zit, maar volgens mij is dat wel genoeg tijd om gewoon te kunnen zwemmen :')