[info] Tattoo's 14!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
deksel

Berichten: 3805
Geregistreerd: 16-10-13

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 14:44

Ik werk in de ggz/jeugdzorg en heb ook tattoos die zichtbaar zijn als ik een shirt of een jurkje aan heb. Nooit vervelende reacties op gehad. Ook niet over mijn twee neuspiercings.
Toen ik nog in de ouderenzorg werkte werd er regelmatig negatief op gereageerd, vrijwel alleen door cliënten (met een vorm van dementie).

Ik vind niet dat mijn (niet aanstootgevende) tattoos/piercings afbreuk doen aan mijn professionaliteit.

IvysToeter

Berichten: 11896
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 21:42

Supervixen schreef:
secricible schreef:
Nou na allemaal tegenvallers begin ik langzaam af te tellen.

Over 6 weken gaat Seda bij artcastle een zin uit de trouwgelofte van mijn man aan mij, in het handschrift van mijn man, op mijn arm zetten.
31 augustus was onze trouwdag dus super symbolisch <3

Ik vind haar werk echt fantastisch, dus ik denk dat ik nog wel een keer terug kom bij haar <3


Spannend! Ik ben een keer bij artcastle geweest, maar nooit meer. Ik vond het zo'n fabriek en erg onpersoonlijk. Heb er wel een hele mooie tattoo gekregen, daar ligt het niet aan.


Ik ben 3x bij artcastle geweest.
Ben echt tevreden!
Maar ligt misschien ook aan het moment dat je gaat en als het druk is in de zaak.
Ik had echt een fijne artiest daar! Hij zit daar nu niet meer.

maitestar23

Berichten: 660
Geregistreerd: 23-10-16
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 08:17

Even gauw tussendoor het resultaat showen van mijn sessie gisteren *\o/*


Afbeelding

miereneter

Berichten: 2598
Geregistreerd: 25-05-17

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 12:02

Mooie vlinder!

Needje

Berichten: 19215
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 14:29

Nice

sans6

Berichten: 7896
Geregistreerd: 12-05-04
Woonplaats: Winkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 15:19

maitestar23 schreef:
Even gauw tussendoor het resultaat showen van mijn sessie gisteren *\o/*


[ [url=m/GpaQoM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een mooie zachte tattoo <3

Urielle

Berichten: 50081
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 16:18

Ik werk voor een zeer christelijk internationaal bedrijf in een functie met veel klantcontact op het Europees hoofdkantoor. Heb naast diverse zichtbare piercings en tatoeages op mijn vingers ook een grote watercolor tattoo op mijn kuit, ga die ook nog uitbreiden en er is hier nog nooit iemand geweest die aangaf er problemen mee te hebben. Ik draag vrijwel altijd wel representatieve kleding, maar ik heb onze manager Finance wel eens in een korte broek en een T-shirt binnen zien komen, mijn teamleider in een fleecetrui en bij Sales in jeans en op slippers. Het is hier het belangrijkste dat je steengoed bent in je werk en dat vind ik ook van al mijn collega's.

Danielleeee_
Berichten: 3182
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 18:08

Weet iemand een aanrader voor vogeltattoos? Ik wil graag een tatoeage van een dwergpapegaai, maar ik weet nog niet bij wie.

Ik heb al een tattoo van een mandarijneend en die artiest is echt mega goed, maar hij woont helemaal in Lyon :D Dus ik ben benieuwd of er Bokkers zijn met aanraders in Nederland.

Supervixen

Berichten: 12935
Geregistreerd: 28-04-11

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 18:30

Dat kan er maar één zijn: birdsofparadise.ink.

Oftewel Dagmar van blackbear.

Mlies
Berichten: 14156
Geregistreerd: 23-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 19:09

Snippergroen schreef:
Nieuwsgierigheidsvraagje.. In hoeverre houden jullie rekening met jullie werkomgeving voor wat betreft de plek van een nieuwe tattoo? Ik heb zelf meerdere tattoos en ze zijn relatief klein. Ze worden daarom ook gedoogd op werk en ik hoef ze niet te bedekken. Nu werk ik zelf in HR en in de zomer komen er toch meer tattoos tevoorschijn en we zijn aan het kijken wat we daar van vinden. Ik werk voor een commerciële organisatie. We hebben collega's met sleeves die bewust hun armen bedekt houden tijdens werktijd, maar we hebben ook een vrouwelijke collega die in een jurkje liep en een grote kuittattoo toonde.

Enerzijds vinden wij dat het ook wel afhankelijk is van wat voor tattoo je hebt (aanstootgevend of niet), maar we zijn op zoek naar een redelijke grens. Nu wil ik zelf graag nog een grotere tattoo erbij, maar ben me nu nog wel meer bewust van de plaatsing daarvan. Als de plek van die tattoo betekent dat ik altijd met halflange mouwen moet lopen op werk, is dat wel een overweging om bij stil te staan.

Hoe kijken jullie hiernaar?


Ik werk in de forensische zorg en in onze gedragsregels staat dat tatoeages niet zichtbaar mogen zijn.
Nu heb ik links een sleeve en rechts op m’n onderarm ook eentje van 20+ centimeter. Met warm weer ga ik niet in lange mouwen lopen, heb er nooit wat over gehoord. Indien dat anno 2023 een probleem is bij een werkgever, gaan ze maar op zoek naar een ander. Ik gok dat we dan over wel meer dingen gaan verschillen…

Antheman

Berichten: 11832
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: bij de plas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 19:19

Snippergroen schreef:
Nieuwsgierigheidsvraagje.. In hoeverre houden jullie rekening met jullie werkomgeving voor wat betreft de plek van een nieuwe tattoo? Ik heb zelf meerdere tattoos en ze zijn relatief klein. Ze worden daarom ook gedoogd op werk en ik hoef ze niet te bedekken. Nu werk ik zelf in HR en in de zomer komen er toch meer tattoos tevoorschijn en we zijn aan het kijken wat we daar van vinden. Ik werk voor een commerciële organisatie. We hebben collega's met sleeves die bewust hun armen bedekt houden tijdens werktijd, maar we hebben ook een vrouwelijke collega die in een jurkje liep en een grote kuittattoo toonde.

Enerzijds vinden wij dat het ook wel afhankelijk is van wat voor tattoo je hebt (aanstootgevend of niet), maar we zijn op zoek naar een redelijke grens. Nu wil ik zelf graag nog een grotere tattoo erbij, maar ben me nu nog wel meer bewust van de plaatsing daarvan. Als de plek van die tattoo betekent dat ik altijd met halflange mouwen moet lopen op werk, is dat wel een overweging om bij stil te staan.

Hoe kijken jullie hiernaar?

Nu werk ik al jaren voor mezelf. Toen ik nog in de GGZ zorg werkte, had ik 2 tattoos en cliënten konden die zien. Toen kwam er een nieuwe manager en nieuwe gedragsregels werd de code: "tattoo niet zichtbaar". Ik deed het 1e jaar braaf geen rok aan ( want tattoo op onderbeen). Na dat jaar alleen als mijn manager het kon zien. Ik baalde daar wel van, maar was ook loyaal naar het bedrijf.

Als zelfstandige bepaal je gelukkig zelf de regels, dus niemand die me iets maakt.

Jester_

Berichten: 12280
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 21:02

Mlies schreef:
Snippergroen schreef:
Nieuwsgierigheidsvraagje.. In hoeverre houden jullie rekening met jullie werkomgeving voor wat betreft de plek van een nieuwe tattoo? Ik heb zelf meerdere tattoos en ze zijn relatief klein. Ze worden daarom ook gedoogd op werk en ik hoef ze niet te bedekken. Nu werk ik zelf in HR en in de zomer komen er toch meer tattoos tevoorschijn en we zijn aan het kijken wat we daar van vinden. Ik werk voor een commerciële organisatie. We hebben collega's met sleeves die bewust hun armen bedekt houden tijdens werktijd, maar we hebben ook een vrouwelijke collega die in een jurkje liep en een grote kuittattoo toonde.

Enerzijds vinden wij dat het ook wel afhankelijk is van wat voor tattoo je hebt (aanstootgevend of niet), maar we zijn op zoek naar een redelijke grens. Nu wil ik zelf graag nog een grotere tattoo erbij, maar ben me nu nog wel meer bewust van de plaatsing daarvan. Als de plek van die tattoo betekent dat ik altijd met halflange mouwen moet lopen op werk, is dat wel een overweging om bij stil te staan.

Hoe kijken jullie hiernaar?


Ik werk in de forensische zorg en in onze gedragsregels staat dat tatoeages niet zichtbaar mogen zijn.
Nu heb ik links een sleeve en rechts op m’n onderarm ook eentje van 20+ centimeter. Met warm weer ga ik niet in lange mouwen lopen, heb er nooit wat over gehoord. Indien dat anno 2023 een probleem is bij een werkgever, gaan ze maar op zoek naar een ander. Ik gok dat we dan over wel meer dingen gaan verschillen…


Ik werk ook in de forensische zorg en hier loopt iedereen met tattoos hoor. Krijg ook vaak genoeg van teamleiders en managers te horen hoe moooi het is :')

batje

Berichten: 10563
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 09:12

Gaat er nog iemand in augustus of voor eind september naar Blackbear ink? Ik heb een waardebon die ik niet gebruik.

Needje

Berichten: 19215
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-23 08:34


Supervixen

Berichten: 12935
Geregistreerd: 28-04-11

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-23 08:42

Heel tof ja!

EloyaJarig

Berichten: 5206
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-23 15:47

Die patch style is heel tof!

Ik ga eind augustus naar Blackbear weer naar leerling Naomi. Ik ga een vriendin een flash design van haar cadeau doen(weet ze al wel) omdat zij een moeilijke periode al langere tijd heeft en ik ben in de mogelijkheid om het haar te kunnen geven financieel ook.

Zelf ga ik ook voor een flash design van haar. Op dezelfde dag.

En ik weet sinds kort dat ik de diagnose autisme heb een merk dat ik daar ook iets kleins voor wel laten zetten. Alleen trekt het "puzzelstukje" mij iets minder. Die ga bedenken wat ik dan voor mij iets met die betekenis kan laten zetten en dan bijvoorbeeld in handpoke. Dat zijn meerdere artists van in deventer.
Dus maar eens over brainstormen wat ik zou willen.

Olympia

Berichten: 55604
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-23 19:30

Ik werk in de gehandicaptenzorg, nooit iemand die er wat van zegt, meeste collega's hebben zelf ook tattoos.

EloyaJarig

Berichten: 5206
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-23 19:52

Vraag hierboven even gemist.

Maar ik werk in de acute crisis ggz. Hier ook alleen complimenten over de tatoeages. Heb 2 onderarmen vol.
En als iemand het niet mooi vind jammer dan. Merk wel dat ik alsnog altijd lange mouwen naar sollicitatie aan doe maar dat is denk ik meer een gewoonte geworden.

Meeste negatieve reacties kreeg ik in de ouderenzorg. Toch generatie verschilletje denk ik.

Needje

Berichten: 19215
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 10:20

Heb 15e afspraak.
Krijg ik gister mailtje:
"Hoi!
Het kan ook dinsdag 8 Augustus om 11u00.
Laat ons weten :-) "
Dus ik mail terug dat ik het gewoon de 15e wil laten staan. (heb niet voor niets die datum gekozen want kon ook eerder al terecht)
Krijg ik nu gemaild:
"Door een wijziging in haar agenda is ze niet meer beschikbaar op de 15e. Zou jij anders op donderdag 10 augustus om 11u00 kunnen? Excuses voor het ongemak, we horen het graag"

Aparte gang van zaken.
En ik wil niet eerder want ik wil nog even paar dagen van goed weer kunnen genieten voor ik m laat zetten.
Dus nu gezegd dat ze m dan maar naar achter moet zetten.
Rete annoying dit.

MuSLi

Berichten: 5277
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 10:25

Needje schreef:
Heb 15e afspraak.
Krijg ik gister mailtje:
"Hoi!
Het kan ook dinsdag 8 Augustus om 11u00.
Laat ons weten :-) "
Dus ik mail terug dat ik het gewoon de 15e wil laten staan. (heb niet voor niets die datum gekozen want kon ook eerder al terecht)
Krijg ik nu gemaild:
"Door een wijziging in haar agenda is ze niet meer beschikbaar op de 15e. Zou jij anders op donderdag 10 augustus om 11u00 kunnen? Excuses voor het ongemak, we horen het graag"

Aparte gang van zaken.
En ik wil niet eerder want ik wil nog even paar dagen van goed weer kunnen genieten voor ik m laat zetten.
Dus nu gezegd dat ze m dan maar naar achter moet zetten.
Rete annoying dit.

Hele bijzondere gang van zaken ook. Geef dan meteen aan dat er de 15e iets is en de afspraak verzet moet worden in plaats van net doen alsof er eerder een plekje is gekomen >;)

Needje

Berichten: 19215
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 10:27

Nou dat dus. En ik zei ook in de mail dat er nog wel eerder plek was toen ik afspraak maakte maar ik zelf voor de 15e gekozen heb juist.

Maar goed, nu dus later. Prima. Hoor wel wanneer dan.
Gelukkig kan ik vrije dagen zo weer ongedaan maken op m'n werk.

miereneter

Berichten: 2598
Geregistreerd: 25-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 11:15

Wat jammer Needje, dat je nog langer moet wachten omdat zij niet kunnen. Inderdaad wel handig dat je je vrije dagen kunt ruilen, bij ons is dat allemaal erg moeilijk.

Ik heb maandag a.s. een afspraak bij Tattoo Hysteria, om te praten over het ontwerp. Hoefde van mij niet per se, ik geef de artist de vrije hand, maar hij wilde graag. Goed teken wel, hij neemt het heel serieus. Zin in! Wordt op 1 bovenbeen of op 2 bovenbenen afhankelijk van het ontwerp, ben benieuwd naar zijn mening.

Wat betreft werk en tattoos: ik werk in de zorg en bij ons zijn ze geen probleem, mogen ook allemaal zichtbaar zijn. Best veel collega's die onder zitten.

Supervixen

Berichten: 12935
Geregistreerd: 28-04-11

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 11:47

Super irritant needje.

Needje

Berichten: 19215
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 12:23

En vervolgens niet terugmailen over nieuwe afspraak. Ik wil dat gewoon meteen geregeld hebben...

Needje

Berichten: 19215
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 13:41

OK, geregeld.
Heb uiteindelijk toch voor de 10e gekozen :+
Dus toch eerder.
(Kon het toch niet laten nog langer te wachten. haha)