Afvallen 2020

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DideH
Berichten: 7004
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 21:00

Jorex schreef:
@DideH het is zeker wel een flinke oefening. Ik had hem vrijdag op moderate gezet, was toch iets te licht. Dus gisteren 2 punten hoger gezet van 14 naar 16 en ik heb me toch een spierpijn vandaag. Maar vrijdag ben ik ook maar een halfuur ervoor gegaan en gisteren een uur. Dus vandaag even een dagje pauze.


Klinkt wel goed als je er zo'n spierpijn van krijgt!

Jorex

Berichten: 9963
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 11:47

Mooblie niet echt, alleen een open ruimte voor je tv, ik versleep ook het kleed met de tafels erop. Om dan vervolgens wel het puntje van het kleed te gebruiken voor de zittende oefening. Maar je blijft in principe op je plaats staan voor alles, inclusief het joggen. Ik heb vandaag nog steeds milde last van mijn spieren dus zo goed was de workout wel. Mijn spieren zijn het ook niet gewend.

san4nie
Berichten: 3570
Geregistreerd: 13-12-09
Woonplaats: Groningen

Re: Afvallen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 21:12

Het gaat al weer mooi fanatiek hier. :+

Ik ben wel weer wat meer aan het bewegen. De batterijen van m’n weegschaal zijn alleen leeg..

Renee1991

Berichten: 5984
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 12:56

Schopje!
Iemand hier bekend met de lazy fit girl methode? Ik ga mij eens inlezen, want het klinkt wel als iets voor mij. Ze gaat heel erg in op de onderliggende gedachten/discipline om afvallen vol te houden, in plaats van puur voeding en beweging (waarvan we vaak prima weten hoe we dat moeten doen).

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 10:24

Is er eigenlijk een 2021 topic?

Ik heb namelijk eindelijk zonder mijn best te doen iets gevonden wat werkt - en ik heb geen idee wat het is :+ behalve dat ik veel wandel en ik vanaf 11-12 ongeveer eet, yoghurt met fruit en wat granola of gepofte speld. En dan rond 3 uur een boterham met een gebakken ei of gekookt ei, en dan normaal avond eten. Veel water drinken..

Als ik met vriendinnen iets ‘slechts’ eet doen we vaak hapjes wat het avond eten vervangt.

Alcohol drink ik nog steeds maar ik denk dat het wel helpt dat de horeca dicht is :+

Maar ik ben nu inmiddels -7kg. Ik woog 86 op mijn ergst en heb heel lang geschommeld tussen de 83-86. voor ik aan mijn studententijd begon woog ik tussen de 70-75 dus ik ben bijna terug op de 75, en ik was zo blij eindelijk onder die 80 te komen!! Dat is eergisteren gebeurt. Zit nu op 79.1 :D

Renee1991

Berichten: 5984
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 16:17