Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 24 van de 52 [ 1293 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 52  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Toon je blauwe plek(ken) topic

 
Profiel   

Aaauuww!!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 09:01 



 
Profiel   

Pareltjes weer beide :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 09:33 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Infuus prikken na 7 x zat hij uiteindelijk op mijn voet.

Gisteren met spoed na 8 dagen van de 1e operatie met spoed weer geopereerd. Complicatie dus om 23:45 ok OK. Nu rustig herstellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 09:51 



 
Profiel   

Beterschap :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 11:13 



 
Profiel   

Beterschap!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 12:13 



 
Profiel   

Jeetje wat een pech allemaal zeg! Beterschap gewenst!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 16:04 



 
Profiel   

sandorra schreef
Ik ben 4 oktober geopereerd aan een hernia epigastrica links boven in mijn buik. ( buikwandgernia kijkgaatje van galblaasoperatie uit 2016 niet goed gesloten. )
Dag na de operatie bleef ik heel veel pijn houden. Dus ziekenhuis gebeld zoals in de brief stond…… u bent net geopereerd dus dan heeft u idd pijn mocht u wat meer willen overleg met huisarts…… huisarts gebeld uitleg gegeven moest maar langs komen voor beoordeling idd pijnlijk dus naproxen opgehoogd.. weer naar huis aangekeken tot donderdag. Lukte nog steeds niet qua pijn dus temazepam voor de nacht erbij gekregen…… zondag had ik echt nog steeds enorm veel pijn hele week lag ik al plat op bed en kwam er alleen af voor wc en was blij als ik weer plat lag. Huisartspost gebeld moest langs komen. Ja u heeft wel heel erg veel last ( ik kom ook niet om koffie te drinken) ivm allergie morfine achtige pijnstillers konden ze dat niet ophogen. Het is zondag als ik u nu door stuur naar de 1e hulp doen ze toch niks. Dus weer onverrichte zaken naar huis maandagochtend huisarts gebeld zou worden teruggebeld rond 11 uur. Dat werd pas halverwege de middag…… toen moest ik zelf maar contact opnemen met de afdeling chirurgie. Als ze moeilijk deden verwees ze me alsnog. Gebeld met ziekenhuis…. Jah was normaal de pijn en dat was niet zo vreemd….. toen werdt ik boos en ben om mijn strepen gaan staan en kon gisteren 11 uur terecht.

11 uur controle chirurg veel te pijnlijk klopte iets niet dus met spoed ct scan aangevraagd

Hernia was aan de binnenkant van mijn buik opnieuw open gescheurd ( gebeurt vaker na de operatie. Echter dat er nu ook weefsel bekneld wat de extreme pijn idd verklaarde. Werdt direct op spoed ok programma gezet en ben afgelopen nacht om 23:45 met spoed geopereerd. Helaas moest er hierdoor een grotere lidteken maken maar is er nu een matje voor de stevigheid aan de binnenkant van mijn buik gehecht. Nu God zij dank van die helse pijn af maar wat was dit afzien

Ik begon gewoon aan mezelf te twijfelen of het niet tussen mijn oren zat. Maar ben de hele week voor mijn gevoel gewoon niet juist geholpen.

Het hele verhaal effe ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 16:41 



 
Profiel   

xxxmh schreef
Lompe haflinger op me teen gehad gisterochtend. Foto is van vanmorgen en nu nog blauwer. Lopen gaat ook moeizaam..[ [url=m/zLG008.jpg]Afbeelding[/url] ]


Blauwe plek is naar beneden gezakt zag ik net haha
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 17:21 



 
Profiel   

Weer een blauwe plek, oorzaak onbekend :Y) sowieso zitten m'n benen altijd onder de blauwe plekjes (of meer gele vlekjes), terwijl ik me echt niet vaak stoot.

[ img ]
(en de afdruk van m'n sok)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 13:42 



 
Profiel   

[ img ]
Oorzaak onbekend 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 14:00 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]


Leuk joh, paarden bekappen >;)
In diezelfde week 2 paarden die sjotten, op elke knie ene

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 13:42 



 
Profiel   

Wat is sjotten? Slaan/trappen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 18:59 



 
Profiel   

_Karlijn schreef
Wat is sjotten? Slaan/trappen?

Hihi idd, Belgische hier

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 08:53 



 
Profiel   

Gisteren van de trap gestuiterd, rende iets te snel naar boven en stapte mis :') Gaat nog wel blauwer worden dan dit gok ik zo.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 07:58 



 
Profiel   

Dat deed vast pijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 08:38 



 
Profiel   

Dit voel ik zelfs nog als ik er naar kijk :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 08:41 



 
Profiel   

Mijn knie doet gruwelijk veel pijn ja := :')
En heb zo nog paardrijles ook _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 08:42 



 
Profiel   

Ik lees hier eigenlijk alleen maar mee, maar ik heb ook een pareltje om toe te voegen :=
Vorige week op de Champs Elysees door mn enkel gegaan. Even bij gekomen en door gelopen. Dit was vrijdag. Maandag thuis even naar de huisarts gegaan om er naar te laten kijken. Die was zeer verbaasd dat ik uberhaupt nog lopen kon en stuurde me meteen naar het ziekenhuis, foto gemaakt daar. Bleek ik dus een breukje te hebben -O-
Dus nog 4 dagen met een gebroken enkel rond gelopen :')

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 08:58 



 
Profiel   

Jeetje Jilletje. En nu in het gips?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 11:19 



 
Profiel   

Jilletje schreef
Ik lees hier eigenlijk alleen maar mee, maar ik heb ook een pareltje om toe te voegen :=
Vorige week op de Champs Elysees door mn enkel gegaan. Even bij gekomen en door gelopen. Dit was vrijdag. Maandag thuis even naar de huisarts gegaan om er naar te laten kijken. Die was zeer verbaasd dat ik uberhaupt nog lopen kon en stuurde me meteen naar het ziekenhuis, foto gemaakt daar. Bleek ik dus een breukje te hebben -O-
Dus nog 4 dagen met een gebroken enkel rond gelopen :')

[ [url=m/hwrVKI.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oops, beterschap :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 13:53 



 
Profiel   

_Karlijn schreef
Jeetje Jilletje. En nu in het gips?

Nee gelukkig niet!!
Ik mocht kiezen, drukverband of gips.
Het enige verschil was dat gips meer de pijn weg zou nemen ivm de stevigheid. Maar alle ellende die er dan bij zou komen :+ dan moest ik dagelijks een trombose prik en gekloot met douchen enzo. Met een drukverband ben je ook net even wat mobieler! Dus de keuze was snel gemaakt :))
Omdat ik er toch ook al een paar dagen mee gelopen had was het minder pijn ook niet echt meer de moeite vond ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 16:35 



 
Profiel   

Ik ben vanochtend op een stenen trap gevallen, of eigenlijk meer omhoog gestruikeld _O- (iedereen z'n talent, gelukkig zag niemand het := ). Nu naast een instant stijve nek, een blauwe heup en een gekke bobbelige enkel. Ik zal jullie op het blauwe hoogtepunt van foto's voorzien :')

Ondanks dat ik niet op m'n nek viel heb ik daar toch het meest last van, zo stijf. Denk dat het m'n spieren zijn maar het deed echt meteen pijn, vanaf het moment dat ik opstond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 12:09 



 
Profiel   

Oeiii :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 13:08 



 
Profiel   

Sterkte ermee

Mijn zag er er 2,5 week geleden zo uit:

Direct na het verzwikken...

[ img ]

En toen werd het:


[ img ]

}>

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 17:15 



 
Profiel   

Neon schreef
Sterkte ermee

Mijn zag er er 2,5 week geleden zo uit:

Direct na het verzwikken...

[ [url=m/rxpigf.jpg]Afbeelding[/url] ]

En toen werd het:


[ [url=m/njR3oe.jpg]Afbeelding[/url] ]

}>



Ik voel je pijn :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 17:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 24 van de 52 [ 1293 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 52  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen