Toon je blauwe plek(ken) topic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Veraaaaah

Berichten: 2334
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 21:01

Dan vallen mijn blauwe plekken weer mee. Jezus zeg wat een exemplaren :n

Christiene
Berichten: 7732
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 21:07

Knie ongelukje met paarden. Heb zo vaak wat blauw .


Afbeelding

Anoniem

Re: Toon je blauwe plek(ken) topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 21:22

Ik dacht dat ik mijn boktnaam eer aan deed... Maar ik zie hier plekken voorbij komen :oo

Killed

Berichten: 1576
Geregistreerd: 29-03-11
Woonplaats: België

Re: Toon je blauwe plek(ken) topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 21:38

Jeetje wat een exemplaren komen er voorbij :#

Ik ben eens samen met mijn paard gevallen, paard viel vanuit volle draf door spoorvorming van een tractor op haar knieën. Ik viel over haar schouder eraf.
In de vlucht wilt ze rechtkrabbelen en probeerde me nog te ontwijken maar toch met 2hoeven over me gelopen.
Met 1 heeft erop mijn schaambeen gestaan en met de andere op m'n scheenbeen. Deed zo ongelooflijk veel zeer en moest nog 9km terug op paard naar huis :=

Geen foto's van genomen maar muis heeft alle kleuren van de regenboog gehad hehe

DideH
Berichten: 7010
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 21:56

Blauwe vingers zijn hier ook een ding door balsport :=
Inmiddels: stuk van middelste kootje afgebroken in pink (zie onderstaand, staat nu ook nog steeds superscheef jaren later :') ), beschadigd gewrichtskapsel, volair plaatsletsel... :')

Afbeelding

Meer mensen waarbij vingers regelmatig een mooi kleurtje hebben? :)
Ook altijd intrigerend i.c.m. zwelling :')

mayadeby
Berichten: 224
Geregistreerd: 07-12-12
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 21:57

Afbeelding

Na een salto inclusief paard, gebroken neus met 2 blauwe ogen, wat schaafwonden, een gebroken pols rechts en gebarsten elleboog links :p

xGoldenHero

Berichten: 1902
Geregistreerd: 04-05-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 22:00

Ik heb bijna altijd wel blauwe plekken, ook mooi grote.

Deze bijvoorbeeld. Ik was met de kinderwagen en hond aan het wandelen en toen we bijna thuis waren en langs de steeg liepen, kwam er net een kat uit de steeg gelopen. Mijn hond trok zich los en ging erachteraan.
Ik erachteraan gegaan en ik hoorde allerlei honden blaffen in een tuin. Dus ik spring over het tuinhekje, ren door het bloemenperk en spring over het volgende tuinhekje.

Ik had alleen niet gezien dat er achter het laatste tuinhekje, een tafel met een glazenpotten verzameling stond.

Dus ik maak een snoekduik, over/door de tafel met glaswerk, zo bij die mensen in de tuin.

Ik kijk omhoog, zie ik mijn hond bij de mensen in de keuken, hun katten op het aanrecht en hun honden stonden buiten te blaffen :')

Afbeelding

Melvern
Berichten: 4411
Geregistreerd: 14-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 22:22

Gevallen tegen de muur. Ging niet eens heel hard. Door de camera is de foto gespiegeld. Het is dus wel dezelfde kant :p

Mijn benen en armen zijn vaak blauw. Ik ben lomp en het kleurt snel. Ben ook getest en het stolt niet zo snel.

Afbeelding

Afbeelding

Iets blauwe ogen na de operatie aan mijn neus


Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 22:35

De reclame(vacatures) die ik krijg onder dit topic. Alsof het een tip is voor velen van ons. _O- Afbeelding

DideH
Berichten: 7010
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Toon je blauwe plek(ken) topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 22:40

Past wel een beetje bij het nummer wat ik vandaag op de radio hoorde "Bitch boss" van Doja Cat.

"I'm clumsy. I made friends with the floor."
Ik dacht: ja, dat ben ik :j

Splinter

Berichten: 4271
Geregistreerd: 20-09-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 22:53

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ongeluk gehad in december en de ergste foto's toon ik hier niet eens #) :=

prugelpiet

Berichten: 12577
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 23:03

Afbeelding

Afbeelding

Blauwe plekken zijn moeilijk te fotograferen :+
Beide keren van een paard gevallen waarnaar ze ook nog over me heen zijn gelopen. Beide zijn ook nog blauwer/zwarter geworden :+

Zat wel een poosje tijd tussen gelukkig :D

Kmbrly

Berichten: 1844
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Rekem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 23:14

Die kont #)


In het snotjes topic had ik het al geplaatst maar heb nog fotos gevonden dus heb deze voor jullie in een collage kunnen gooien.



Spoiler:
Afbeelding

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 23:33

Afbeelding
Niet zo heftig als de meeste hier maar wel groot. :+
Maar heb er altijd superveel en geen idee hoe ik ze krijg.

Kaitlyn

Berichten: 9731
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: Toon je blauwe plek(ken) topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 23:56

Ik heb de foto niet meer, maar ik heb eens na een wilde nacht een hele afdruk van een hand in mijn bovenbeen gehad. Midden in de zomer, bloedheet, dus rokjes/jurkjes/korte broeken aan. Heb er veel vragen over gehad, duurde echt weken voordat het was weggetrokken. :')

xPabloBokt

Berichten: 9450
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Toon je blauwe plek(ken) topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 00:07

Gebeten/gestoken door een na 3 jaar nog steeds onbekend insect dat zich had verschanst in de mouw van mijn winterjas (die ik al enkele maanden niet meer gedragen had) en zich pas halverwege mijn fietstocht van 10km naar het werk kenbaar besloot te maken. Heb als een idioot langs de weg met die jas staan wapperen. Jeukte als een malle en heeft in de week erna alle kleuren van de regenboog gehad.Afbeelding

mala26

Berichten: 5007
Geregistreerd: 05-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 00:11

Het blauwe is hier slecht te zien de bult wel goed. Trap in mijn gezicht gehad van een pensionpaard.
Afbeelding


Maar crisis zeg wat zijn jullie allemaal goed blauw zeg #)

DJZ

Berichten: 3117
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-20 00:13

Nondejue.. Er komen wel veel en GROTE blauwe plekken voorbij :oo :oo :oo :#

J_emma

Berichten: 811
Geregistreerd: 16-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 00:30

Van een paard gekletterd. Er zit nog steeds een gevoelloze streep littekenweefsel op mijn arm, na ruim anderhalf jaar.
En je ziet niet alleen het kleurverloop, maar ook de enorme bult vocht die steeds verder zakt.
Afbeelding

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 00:37

Afbeelding
Binnenkant van mn knie. Was met klussen boven het bad uitgegleden en met de binnenkant van mijn knie op de badrand terecht gekomen. Heeft er nog zeker 2 maanden gezeten

Afbeelding
Deze zat op een dag spontaan boven mijn blaas. Nog steeds geen idee hoe die er kwam, maar heeft er een aantal weken gezeten

Verder zitten mijn schenen regelmatig onder de blauwe plekken, zonder dat ik weet wat ik heb gedaan

Tancreda4

Berichten: 24068
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Re: Toon je blauwe plek(ken) topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 08:15

Wat een plekken zeg!! Die bil vsn vriendlief paar blz terug, dat dat kan, wauw!!

Als ik mij onnoemelijk stoot dat ik denk 'dat wordt een plek' zie je nooit iets. Maar vaak genoeg wel savonds kleine plekken waarvan je niet meer weet wanneer en hoe ze zijn ontstaan. Super suf haha. Maar zulke grote heb ik eigenlijk nooit echt gehad.

Loei

Berichten: 1308
Geregistreerd: 12-11-09
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 09:25

Ik ben van de trap gevallen en met mijn been door het raam heen gevlogen. De echte blauwe plekken foto zal ik nog even opzoeken.

Let op!! Bloed en hechtingen te zien!

Spoiler:
Afbeelding

(Voor de liefhebbers, ik heb ook een foto van mijn been toen die nog helemaal open lag, die kan ik eventueel in een spoiler zetten)

kiwiwitje

Berichten: 20123
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Toon je blauwe plek(ken) topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 09:33

Oh ik vind dit topic leuk _O-

Sorry voor iedereen die pijn gehad heeft van die blauwe plekken Y;(

Jeetje dat zijn veel hechtingen Loei!

Anoniem

Re: Toon je blauwe plek(ken) topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 09:35

Van het trap met je been door een raam?! Dat is zuur... Hoeveel pijn deed dat wel niet?
Ik ben wel benieuwd naar de foto waar de wond nog zichtbaar is.

Loei

Berichten: 1308
Geregistreerd: 12-11-09
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 10:00

Bubblewrap schreef:
Van het trap met je been door een raam?! Dat is zuur... Hoeveel pijn deed dat wel niet?
Ik ben wel benieuwd naar de foto waar de wond nog zichtbaar is.


Ja eigenlijk kan ik me niet zoveel pijn herinneren. Het gebeurde s'morgens vroeg rond 07:00. Ik moest naar het toilet en ik liep de trap af op blote voeten. Wij hebben een grote ruit tegenover de trap en ik gleed gewoon van de trap af door de ruit. Ambu erbij en naar ziekenhuis vervoert. Daar is de boel gehecht.

Let niet op mijn prachtige paint skills maar wellicht heb je hier een beter beeld bij :+
Afbeelding

Hierbij de foto van de open wond.

LET OP! VEEL BLOED EN OPEN WOND TE ZIEN.
Spoiler:
Afbeelding