Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 15 van de 18 [ 434 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Natuurlijke deo

 
Profiel   

Ik heb nu de fresh cotton van Wild, doe er ook al meer dan een maand mee, en het ruikt nog prima.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 15:26 



 
Profiel   

Ja ik ook fresh cotton en sea salt. Nu al meer dan 2 maand in gebruik. Moet zeggen dat ik het niet erg vind dat die sterkste geur eraf is want ik vond m niet heel lekker ruiken.

Had er 3 tegelijk besteld en nu nog Jasmijn liggen, dus ben nu wel benieuwd hoe lang die het dan vol gaat houden..

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 10:31 



 
Profiel   

Iemand ervaring met de deo van soap7 ? https://www.soap7.com/shop/deo-deo/

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 11:33 



 
Profiel   

Ik gebruik nu al anderhalf jaar de nuud ongeveer. Heb de routine dat als ik mijn haar was, ik ook opnieuw de nuud aanbreng, anders vergeet ik het. Dat is ongeveer 1x per 4 dagen. Douche iedere dag en was dan ook gewoon mijn oksels met douchefoam. Ik houd de routine aan omdat ik het anders vergeet, niet omdat ik al naar zweet ruik. Met gewone deo moest ik vaak meerdere keren per dag dit aanbrengen, dus ik ben super tevreden nog steeds over de nuud.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 11:49 



 
Profiel   

Ik blijf ook heel tevreden over Nuud. Ik vervang het iedere 5 dagen en ik douche (minstens) 1x per dag en sop dan ook mijn oksels, want ik zweet bijna dagelijks door sport. Ik zweet, maar ruik niet. Prima spul. Voor mij.

Bij mijn man en dochter werkt het niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 12:42 



 
Profiel   

Hier ook nog steeds super tevreden over Nuud +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 12:44 



 
Profiel   

Van hakawerk heb ik ook de douche gel (hakawerk is Duits en natuurlijk). Daar was ik mijn oksels mee en ik ruik niet meer en zweet weinig of niet meer. Ik gebruik geen deo meer.
In de zomer oude douche gels gezet bij de douche vh zwembad (niet natuurlijk) en ik merkte dat ik weer meer oksel geur kreeg. Toen pas link naar de douche gel van hakawerk gelegd. Ik zweet ook aanmerkelijk minder bij mijn voeten. Echt blij mee. Transparatie geur is mijn hele leven nl al een echt groot probleem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 12:56 



 
Profiel   

Ik gebruik Nuud al 2 of 3 jaar? Het bevalt me erg goed. Ik smeer om de drie dagen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 13:59 



 
Profiel   

Solistar schreef
Ja ik ook fresh cotton en sea salt. Nu al meer dan 2 maand in gebruik. Moet zeggen dat ik het niet erg vind dat die sterkste geur eraf is want ik vond m niet heel lekker ruiken.

Had er 3 tegelijk besteld en nu nog Jasmijn liggen, dus ben nu wel benieuwd hoe lang die het dan vol gaat houden..

Ik ben door dit topic op Wild uitgekomen. Vond steeds smeren met de hand niet fijn. Merkte dat de geuren ook beter te ruiken zijn op de huid dan als je de navulling ruikt. Beetje zoals met parfum, die past zich ook aan je huid aan. Heb al ruim 2 maanden de navulling van bergamot in de houder en die Is nog niet op en ruikt nog vrij sterk. Denk nog een ruime week, dus dan doe ik ongeveer 2,5 maand met een vulling.
Hoop dat de jasmijn lekker blijft ruiken want dat vind ik altijd een lekker geur bij cosmetica.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 15:44 



 
Profiel   

ik heb gisteren voor het eerst Nuud gebruikt.
hoe vaak en hoeveel brengen jullie aan? er staat een erwt per oksel, 1x in de 3 dagen, maar dat lijkt mij erg weinig. ik ben gisteravond gestart met tuinboonformaat per oksel, en zojuist vanochtend weer.
kan het zijn dat je moet afkicken van gewone deo en na een tijdje minder nodig hebt?
voor degene die echt maar 1x per 3 dagen smeren, was je dan wel je oksels dagelijks?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 08:10 



 
Profiel   

Hier boven hebben enkelen waaronder ik geschreven hoe vaak we het gebruiken en dat van die erwt klopt (en ik heb grote oksels :D ). Gewoon in 1 keer mee beginnen. En je mag je oksels dagelijks met zeep blijven wassen hoor.

Je moet echt af van het oude denken over deo :) Dit is heel ander spul. En je komt er dan snel genoeg achter of het werkt bij jou.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 08:50 



 
Profiel   

Ik gebruik sowieso al weinig deo zweet amper dus heb zojuist nav dit topic ook Nuud besteld ben zo benieuwd.
Zoals ik begrijp smeer je het om de 3 dagen en gebruik je gewoon verder niks .

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 08:52 



 
Profiel   

Om te beginnen kun je om de dag doen. Ik kreeg er een instructie filmpje bij. Inderdaad maar weinig gebruiken. Met de grote van een erwt kun je je hele oksel insmeren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 08:58 



 
Profiel   

veneri schreef
ik heb gisteren voor het eerst Nuud gebruikt.
hoe vaak en hoeveel brengen jullie aan? er staat een erwt per oksel, 1x in de 3 dagen, maar dat lijkt mij erg weinig. ik ben gisteravond gestart met tuinboonformaat per oksel, en zojuist vanochtend weer.
kan het zijn dat je moet afkicken van gewone deo en na een tijdje minder nodig hebt?
voor degene die echt maar 1x per 3 dagen smeren, was je dan wel je oksels dagelijks?

In de ochtend opdoen heeft geen nut. Het idee is echt van het om de paar dagen op te doen savonds na het douchen, oksel goed droog maken, erwtje mooi uitsmeren en gaan slapen.
In het begin kan je idd om de dag doen, ik gebruikte het 2 keer per week.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 09:08 



 
Profiel   

ik ga het even aankijken. heb het er net zo goed mogelijk afgewassen en normale deo opgedaan, want mijn oksel is heel gevoelig en wat gezwollen. als het wat tot rust gekomen is, probeer ik het opnieuw, en dan om de dag savonds. misschien nu wat teveel gebruikt en heb een erg gevoelige huid....

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 09:36 



 
Profiel   

De hoeveelheid van een erwt is echt genoeg.
En je kunt gewoon je oksels wassen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 09:42 



 
Profiel   

veneri schreef
ik ga het even aankijken. heb het er net zo goed mogelijk afgewassen en normale deo opgedaan, want mijn oksel is heel gevoelig en wat gezwollen. als het wat tot rust gekomen is, probeer ik het opnieuw, en dan om de dag savonds. misschien nu wat teveel gebruikt en heb een erg gevoelige huid....

Dan idd beginnen met een heel klein beetje. Ook best niet doen vlak na het scheren indien je een gevoelige huid hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 09:59 



 
Profiel   

is bij jullie de zweetgeur overigens helemaal weg bij Nuud? want ik rook nog wel iets zeg maar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 10:04 



 
Profiel   

Bij mij zelf ruik ik niets meer.
Maar ik meen dat het even kan duren voor het werkt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 10:06 



 
Profiel   

veneri schreef
is bij jullie de zweetgeur overigens helemaal weg bij Nuud? want ik rook nog wel iets zeg maar.

Zweetgeur ging helemaal weg, maar duurde wel even een weekje of twee hoor (met om de 3 dagen ofzo opbrengen).
Als ik het eens oversloeg of vergeten was merkte ik het wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 10:09 



 
Profiel   

Ik ervaar wel zweet, maar helemaal geen zweetlucht als ik op tijd smeer (voor mij geldt om de 4 dagen). Anders zou ik het niet gebruiken. Helemaal niet voor die prijs, die alleen aantrekkelijk is als je geen zweetlucht ontwikkelt bij een lage dosering. Mijn man moet dagelijks smeren om geurloos te blijven, hij gebruikt het dan ook niet meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 11:09 



 
Profiel   

Bij mij nog steeds hetzelfde eigenlijk. Voorheen was ik veel meer met zweten bezig maar nu niet meer, is totaal geen issue meer sinds Nuud :) Het lijkt dus of ik minder zweet. Het ruikt sowieso niet. Tja tenzij ik het vergeet op te smeren natuurlijk :=

En je kan gewoon even de oksels afspoelen. Als je met je handen je oksels insmeert moet je ook best even boenen om het residu van je vingers af te krijgen. Gewoon even een milde zeep en afspoelen dat kan het best 2x hebben maar als je gaat lopen boenen en schrobben dan is het wel beter om opnieuw op te brengen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 11:31 



 
Profiel   

pmarena schreef
Voorheen was ik veel meer met zweten bezig maar nu niet meer, is totaal geen issue meer sinds Nuud :)


Dit herken ik heel erg! En dat is zo fijn voor een vrouw in de overgang. Helemaal in de zomer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 11:57 



 
Profiel   

Ruikt Nuud ergens naar?
Zie trouwens dat ze ook een cap verkopen zodat je de deo kan smeren Ipv met je vinger aanbrengen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 12:08 



 
Profiel   

Ja die applicator cap is er sinds een maand (of 2?) ofzo :)
Ik vind het eigenlijk nergens naar ruiken en dat bevalt me prima ook :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 18:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 15 van de 18 [ 434 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen