Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 11 van de 18 [ 434 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 18  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Natuurlijke deo

 
Profiel   

Ik gebruik de deodorant van Young Living. Op basis van bijenwas, kokosolie en essentiële olie. Erg fijn! En wel zo belangrijk, zonder aluminium.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-21 15:21 



 
Profiel   

Er is sinds deze week ook een sensitive versie van Lekker in een potje, zonder sodium bicarbonate. Ik ben wel bereid om het te proberen, ik was altijd erg fan van lekker in een potje tot ik allergische reacties kreeg op de sodium. Echter na dit topic toch besloten een tubetje Nuud te bestellen. Vandaag binnen gekregen en straks uitproberen, ben benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-21 18:52 



 
Profiel   

Pippa13 schreef
Er is sinds deze week ook een sensitive versie van Lekker in een potje, zonder sodium bicarbonate. Ik ben wel bereid om het te proberen, ik was altijd erg fan van lekker in een potje tot ik allergische reacties kreeg op de sodium. Echter na dit topic toch besloten een tubetje Nuud te bestellen. Vandaag binnen gekregen en straks uitproberen, ben benieuwd!

Oh dat is fijn, want hier ook mn oksels kapot gehad door allergie. Dus misschien een uitproberen waard.
Ik gebruik nu een van helemaalShea. Fijn deo ook en ik ruik niks (nog niet geprobeerd met sporten en zomer bij 30gr)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-21 19:30 



 

En hoe bevalt het, Pippa 13?

Hier nog steeds tevreden met lekker in een potje, de blauwe variant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-21 20:30 



 
Profiel   

Naar aanleiding van dit topic heb ik Nuud gekocht. Deo is al jaren een ramp, ik ga er alleen maar harder van stinken.. Sinds de lockdown en het thuis werken was ik al gestopt met alle vormen van deodorant en dat scheelde al heel wat. Nu met Nuud :oo Waar ik voorheen iedere ochtend en avond grondig moest schrobben en dan mezelf soms nog rook ruik ik nu helemaal niks meer. 0,0 met slechts één kwart van een erwtje voor beide oksels. Ik ben verkocht en zou het iedereen aanraden. Nu hoefde ik natuurlijk niet meer te de-toxen dus weet niet tot in wat voor mate dat kan oplopen, maar ik ben in ieder geval heel gelukkig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-21 10:27 



 
Profiel   

Bizar hè, gewoon *hup* en het werkt als een trein, wie verwacht dat nou :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-21 10:45 



 
Profiel   

Hier ook erg fan van Nuud, vriend ook overgehaald. Goed gebruik, smeert fijn, voelt niet plakkerig of nat. En ik doe er langer mee dan 1 dag. Soms wat zweetgeur, maar nooit meer zo sterk als eerst. Ik ben erg tevreden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-21 11:24 



 
Profiel   

Ik ben Nuud aan het proberen sinds een kleine week.

Het doet zijn werk erg goed bij mij en ook bij mijn man. Bij onze jonge dochter, voor wie ik het voornamelijk had gekocht, werkt het helaas veel minder goed dan Deoleen.

Zijn er mensen die op Nuud reageren met een allergische reactie?

Ik heb netelroos gekregen. Ik zit behoorlijk onder en oh my wat jeukt het.

Ik ben zo'n beetje rond hetzelfde tijdstip begonnen met Nuud, een ander wasmiddel gaan gebruiken en gepikt door de nagels van onze kat waar ik allergisch voor ben maar nooit eerder heftig op gereageerd heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-21 17:05 



 
Profiel   

Mensen die Nuud 1x in de paar dagen gebruiken; wassen jullie je oksels tussendoor met zeep, of moet je daarna opnieuw aanbrengen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-21 17:47 



 
Profiel   

Na wassen met zeep kan je het niet al te lang meer uitstellen is mijn ervaring :=

Ik heb wel eens dat ik even snel door de wasstraat ga, en dan vergeet Nuud te smeren. Dat duurt geen dag hoor voor je daar achter komt :P En dan hoef ik ook niet nog even snel te gaan smeren want dat werkt dan ook niet goed. Even met nat washandje ofzo is dan niet genoeg om weer "op schema" te komen.

Moet dan echt weer even goed wassen met zeep en dan kan het gewoon weer een tijd.
Even afspoelen onder de douche gaat wel gewoon. Het is de zeep die het hem doet bij mij.

Ik vind het ook zonde om zonder zweten meteen de volgende dag die verse Nuud er af te zepen....

Maar ieder lijf is verschillend natuurlijk :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-21 18:01 



 
Profiel   

batje schreef
Mensen die Nuud 1x in de paar dagen gebruiken; wassen jullie je oksels tussendoor met zeep, of moet je daarna opnieuw aanbrengen?


Jahoor, bij mij werkt dat. Mijn routine ( :') ) : dag 1, scheren en wassen met een washandje en douchegel, daarna nuud aanbrengen. Dag 2 alleen wassen met douchegel, dag 3 idem. En dan dag 4 weer scheren en met een washandje wassen en opnieuw aanbrengen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-21 20:05 



 
Profiel   

Ok, dank jullie wel! Ik merk dat ik dagelijks automatisch met zeep was en dus elke keer weer moet smeren ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-21 20:22 



 
Profiel   

https://thepolarcompany.com/producten/

iemand ervaring met deze? zowel het product als de site?
Geen idee of het wel natuurlijk is of niet...

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-21 11:03 



 
Profiel   

Ja, ik! Mijn beste vriendin had de gewone en de extra strong gekocht maar bij haar werkte de extra strong het best, dus ze heeft mij de gewone gegeven. Ik vind het hartstikke fijn werken! Ik zweet minimaal en helemaal geen geur meer. Doe hem wel om de paar dagen weer opnieuw op, ik wacht niet te lang ermee :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-21 11:20 



 
Profiel   

oh, klinkt goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-21 11:27 



 
Profiel   

batje schreef
Mensen die Nuud 1x in de paar dagen gebruiken; wassen jullie je oksels tussendoor met zeep, of moet je daarna opnieuw aanbrengen?


Ik was tussendoor met douchegel zonder problemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-21 11:29 



 
Profiel   

Mocht iemand hier Nuud een keer wat goedkoper willen proberen, ik heb nog een 20% kortingscode daar voor :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-21 20:19 



 
Profiel   

xTammyy schreef
Mocht iemand hier Nuud een keer wat goedkoper willen proberen, ik heb nog een 20% kortingscode daar voor :)


Heel graag, xTammyy.

Ik kreeg netelroos na gebruik van Nuud (maar er kunnen zeker andere oorzaken spelen) en wil het toch nog eens proberen. Want het leek wel goed te werken bij mij. Korting zou fijn zijn, omdat ik niet weet of ik het wel kan blijven gebruiken, het is een gok. Ik stuur je ook even een pb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-21 00:51 



 
Profiel   

Ik heb ook twee tubetjes nuud aangeschaft. Merkte dat de deo die ik al jaren gebruik niet meer goed hielp, had daarnaast ook last van geïrriteerde oksels. Vanmorgen voor het eerst gesmeerd, ik ben benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-21 15:00 



 
Profiel   

Iemand hier nog tips/suggesties als Nuud niet werkt?
Sommige dagen gaat het prima. Andere dagen, zoals vandaag, ruik in gewoonweg niet fris.
Dagelijks schrobben met zeep, nuud in de ochtend en nog... ruikt gewoon zuur.
Droeg vandaag al speciaal een katoenen shirt met een sweater/hoodie.

Iemand nog tips? Ik gebruik nu een halve erwt om het zo maar te zeggen. Misschien gewoon meer gebruiken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-21 22:56 



 
Profiel   

_mexx_lady_ schreef
Iemand hier nog tips/suggesties als Nuud niet werkt?
Sommige dagen gaat het prima. Andere dagen, zoals vandaag, ruik in gewoonweg niet fris.
Dagelijks schrobben met zeep, nuud in de ochtend en nog... ruikt gewoon zuur.
Droeg vandaag al speciaal een katoenen shirt met een sweater/hoodie.

Iemand nog tips? Ik gebruik nu een halve erwt om het zo maar te zeggen. Misschien gewoon meer gebruiken?

Ik heb hetzelfde als jij, ben blij dat je een bericht plaatst. Ik smeer dagelijks, maar nog heb ik het idee dat ik wat ruik als ik zweet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-21 23:06 



 
Profiel   

Smeer je nuud op direct na het wassen?
Het moet op schone oksels worden aangebracht, dus niet na een nacht slaap pas bijvoorbeeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-21 08:32 



 
Profiel   

Bij mij werkt ‘we love the planet’ het best. Die potjes met crème. Ruik dan echt geen zweet, hoe warm het ook is of hoe hard ik ook sport.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-21 08:39 



 
Profiel   

Bedoelen jullie met lekker in een potje,dit spul?

deodorants creme vegan. 3 verschillende geuren.
Bieden
https://link.marktplaats.nl/m1676436698 ... ons_seller

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-21 08:40 



 
Profiel   

Gelukkig ben ik niet de enige!
Tammy, ik douche altijd voor ik smeer. En sinds kort ook altijd weer met een washandje schrobben. Gebruik Dove zeep, misschien eens overstappen op zeep zonder zeep of PH neutrale zeep?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-21 08:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 11 van de 18 [ 434 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 18  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen