Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 17 van de 18 [ 434 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Natuurlijke deo

 
Profiel   

Hier ook geen natte oksels hoor met Nuud. Voorheen met normale deo had ik dat gevoel juist wel :)
En ik doe echt eeuwen met een tube, die dingen willen maar niet leeg raken joh :=

Drie keer per dag oksels wassen en opnieuw deo opbrengen is wel extreem en ook helemaal niet hoe je Nuud hoort te gebruiken. Laat het nou een keer bij iemand, om er even in te komen, even 2 weken om de dag zijn ofzo.... maar dit is echt extreem.

Ik kan me overigens wel goed voorstellen dat je jezelf weer even op wilt frissen als je echt stinkt maar op deze manier zal het hem gewoon niet gaan worden :(:)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 09:52 



 
Profiel   

Jammer dat Nuud niet niet goed bevalt. Ik was ook niet gek op Nuud, maar ik ben wel helemaal wild van Wild. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 09:56 



 
Profiel   

pmarena schreef
Hier ook geen natte oksels hoor met Nuud. Voorheen met normale deo had ik dat gevoel juist wel :)
En ik doe echt eeuwen met een tube, die dingen willen maar niet leeg raken joh :=

Drie keer per dag oksels wassen en opnieuw deo opbrengen is wel extreem en ook helemaal niet hoe je Nuud hoort te gebruiken. Laat het nou een keer bij iemand, om er even in te komen, even 2 weken om de dag zijn ofzo.... maar dit is echt extreem.

Ik kan me overigens wel goed voorstellen dat je jezelf weer even op wilt frissen als je echt stinkt maar op deze manier zal het hem gewoon niet gaan worden :(:)



Dat (luxe)probleem heb ik ook. Die tubes raken niet leeg ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 09:59 



 
Profiel   

Stom is dat hè. Zo'n tube voelt dan al eeuwen als bijna leeg aan maar er komt steeds toch weer met gemak 2x zo'n toefje uit :=

En als het dan ein-de-lijk niet meer lukt snij ik hem open en doe ik met het restant nog een paar weken :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 10:06 



 
Profiel   

Ik gebruik Nuud inmiddels 2 jaar. En ben er erg tevreden over.
Mijn dochter is bijna elf en begint echt naar zweet te ruiken (leuk die bijna pubers). Dus ik heb haar gezegd dat ze het ook moet gebruiken. Bij haar werkt het ook goed, maar ze vindt het smeren vies |o
Dus ik ga op zoek naar iets anders voor haar. Die gewone deo's stinkt ze gewoon doorheen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-21 10:06 



 
Profiel   

TinkerTreas schreef
Ik gebruik Nuud inmiddels 2 jaar. En ben er erg tevreden over.
Mijn dochter is bijna elf en begint echt naar zweet te ruiken (leuk die bijna pubers). Dus ik heb haar gezegd dat ze het ook moet gebruiken. Bij haar werkt het ook goed, maar ze vindt het smeren vies |o
Dus ik ga op zoek naar iets anders voor haar. Die gewone deo's stinkt ze gewoon doorheen :+

Nuud verkoop een 'Magic cap' en maakt van de tube een deo stick, misschien is dat iets voor je dochter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-21 10:12 



 
Profiel   

veneri schreef
Nuud is het niet voor mij. na 4 dagen proberen (3x per dag mn oksels wassen en nieuwe Nuud opsmeren) ben ik er nu klaar mee. de tube waar je 6 weken mee zou moeten kunnen doen, is half leeg, ik ga terug naar mn eigen deo.

oh, geef het even wat tijd.
Gewoon in de avond douchen,oksels niet persé schrobben, maar gewoon even met waslapje met zeep erover, en dan erna nuud. Dag erop niet smeren (oksels niet gaan schrobben) (ev kan je er een deo met geurtje overheen doen in het begin.) En even om de 2 dagen opdoen en geef het twee weken de tijd.
Het product werkt omdat je het savonds op een schone huid doet en het de nacht kan inwerken (waarin je meestal niet zo actief bent en dus niet zweet onder je oksel.), overdag ben je te actief waardoor het product niet de kans krijgt om te gaan werken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-21 11:03 



 
Profiel   

Zijn er ergens Nuud aanbiedingen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-21 11:12 



 
Profiel   

Biks2 schreef
TinkerTreas schreef
Ik gebruik Nuud inmiddels 2 jaar. En ben er erg tevreden over.
Mijn dochter is bijna elf en begint echt naar zweet te ruiken (leuk die bijna pubers). Dus ik heb haar gezegd dat ze het ook moet gebruiken. Bij haar werkt het ook goed, maar ze vindt het smeren vies |o
Dus ik ga op zoek naar iets anders voor haar. Die gewone deo's stinkt ze gewoon doorheen :+

Nuud verkoop een 'Magic cap' en maakt van de tube een deo stick, misschien is dat iets voor je dochter.


Dat is een goede tip. Ik zal er eens naar kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-21 12:44 



 
Profiel   

Duhelo schreef
veneri schreef
Nuud is het niet voor mij. na 4 dagen proberen (3x per dag mn oksels wassen en nieuwe Nuud opsmeren) ben ik er nu klaar mee. de tube waar je 6 weken mee zou moeten kunnen doen, is half leeg, ik ga terug naar mn eigen deo.

oh, geef het even wat tijd.
Gewoon in de avond douchen,oksels niet persé schrobben, maar gewoon even met waslapje met zeep erover, en dan erna nuud. Dag erop niet smeren (oksels niet gaan schrobben) (ev kan je er een deo met geurtje overheen doen in het begin.) En even om de 2 dagen opdoen en geef het twee weken de tijd.
Het product werkt omdat je het savonds op een schone huid doet en het de nacht kan inwerken (waarin je meestal niet zo actief bent en dus niet zweet onder je oksel.), overdag ben je te actief waardoor het product niet de kans krijgt om te gaan werken.

En het ontgiften van de standaard deo kan gepaard gaan met stank, moet je even doorheen. Duurt een paar dagen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-21 22:40 



 
Profiel   

ik heb het na 4 dagen meuren en 3 a 4x per dag oksels wassen, opgegeven. ga zo echt niet de deur uit. in januari heb ik 2 weken vakantie. misschien geef ik het dan nog een kans....

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-21 09:01 



 
Profiel   

Misschien kan je Nuud eens een mailtje sturen wat zij adviseren?

Maar ik herken het wel van diverse natuurlijke deo's die hier in het topic genoemd worden, dat dat eigenlijk wel meteen duidelijk was dat dat geen match was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-21 10:57 



 
Profiel   

Ik ben nog steeds erg blij met wild

Ik heb de patchoulie en de caramel apple (twee hulzen). En heb de voorraad in een afgesloten bakje staan
Tot nu toe blijven ze echt goed qua geur deze luchtjes
En de formule werkt goed maar is ook zacht genoeg(ik heb nogal een overgevoelige huid )

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 11:39 



 
Profiel   

Even een schopje. :)
Ik gebruik Nuud nu ongeveer een maand maar ik merk dat ik toch nog wel zweet ruik naarmate de dag vordert. Ik was elke avond mijn oksels met zeep en ik smeer Nuud nu elke avond voor het slapen.
Zou het nog gaan werken bij mij? Heeft het nog meer tijd nodig?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-23 15:10 



 
Profiel   

Ik meen wel dat als je eerst een anti perspirant gebruikt (wat het zweten voorkomt) je lichaam als een reactie en tijd meer kan gaan zweten. Maar hoelang dat weet ik zo niet.



Misschien kun je aan Nuud zelf de vraag stellen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-23 19:30 



 
Profiel   

Ik zou het ook even aan Nuud zelf vragen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-23 08:33 



 
Profiel   

Ik heb Nuud een bericht gestuurd. Ze geven niet echt aan hoe lang het ongeveer duurt. Ik kreeg meer de tips die ook op de website staan..
Ik hoop iig dat het gaat werken!
Hoe lang duurde het bij jullie? En hoe vaak gebruiken jullie het?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-23 20:16 



 
Profiel   

Bij mij werkt het vanaf de eerste erwtjes als een tierelier.

Ik smeer ong. om de 5 dagen. Ik wil geurtjes voor zijn.

Bij man en dochter werkt het niet zo goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-23 22:08 



 
Profiel   

Dat weet ik niet meer, misschien een week, of wel meteen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-23 06:05 



 
Profiel   

Ik weet het ook niet meer zo goed en ga mee met bovenstaande. Had al allerlei bekende smeerseltjes en dingetjes geprobeerd waar veel mensen laaiend enthousiast over zijn. En dan echt doorgebeten weet je wel, langere tijd om het de kans te geven. Maar echt geen succes steeds en dan uiteindelijk toch maar weer gewoon terug naar de Nivea enzo deo's.

Met frisse tegenzin toch nog Nuud geprobeerd met het idee dat dat ook weer een tijd tobben zou worden . Maar dat was eigenlijk meteen super....en nu nog steeds +:)+ Echt dat je meerdere dagen niet opnieuw hoeft te smeren.

Goed geschoren oksels helpt wel, als het in drukke tijden eens iets meer wordt dan stoppeltjes dan werkt het ineens minder goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-23 07:35 



 
Profiel   

Ik ben ook weer terug naar Sanex. Heb meerdere natuurlijke deo geprobeerd maar rook mezelf toch af en toe. Met name op drukke, stressvolle werkdagen wanneer je dat nou juist echt niet kan gebruiken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-23 07:48 



 
Profiel   

Ja dat is balen :(:)

Nuud werkt bij mij gewoon onder alle omstandigheden super +:)+
Enige wanneer ik mezelf ruik is als ik het vergeten ben op te doen na het douchen / badderen de vorige avond. Dat is gewoon mijn eigen stommiteit :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-23 07:52 



 
Profiel   

Toen ik het ging gebruiken de eerste periode om de 3 dagen en nu soms om de 6…
Wel zorgen voor geschoren..en wat ik doe even beetje peelen….dat de oude restjes echt weg zijn.
Op hele warme dagen wil ik weleens wat zweten of ruiken maar dan dep ik het droog en is het vaak ook gelijk weg…

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-23 08:41 



 
Profiel   

Bedankt voor al jullie reacties! :D
Ik heb wel het idee dat het al wat beter begint te werken want toen de eerste week was echt dramatisch met echt overmatig zweten en dat is nu al een stuk minder gelukkig.
Ik vraag de hele dag aan mijn vriend of hij mij ruikt :,) en mijn collega’s zeiden ook niet dat ze zweet roken of iets dus dat is wel positief

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-23 09:29 



 
Profiel   

Waar je misschien ook aan wennen moet is dat je gewoon niks ruikt. Bij normale deo ruik je een geurtje. Dat is bij Nuud niet zo. Als je dat graag wil dan zou ik een parfum opspuiten een beetje zodat je altijd een geurtje hebt.

Zweten doe ik met nuud wel meer ook op niet zulke warme dagen als ik me maar een klein beetje inspan. Maar het ruikt niet dus ik hou er dan in kleren gewoon rekening mee.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-23 09:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 17 van de 18 [ 434 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen