Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 18 [ 434 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Natuurlijke deo

 

Welke natuurlijke deo vinden jullie fijn?
Ik zie door de bomen het bos niet meer, oa Nuud, Lekkerineenpotje,.....
Zelf heb ik wel de spray van salt of the earth die ook erg fijn is trouwens..
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 08:46 



 
Profiel   

Een aluin steen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 08:58 



 
Profiel   

Idd een aluinsteen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 08:59 



 

Dat vind ik enorm onprettig.
Wil Spray creme of stick.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 08:59 



 
Profiel   

Een aluinsteen heb je ook in stick vorm. Ik vind het niet prettig maar velen wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 09:09 



 
Profiel   

Als je huid goed tegen natriumbicarbonaat kan zou ik voor Lekker in een potje gaan! Die had ik eerst, werkte geweldig en rook mega lekker, maar helaas kon mijn huid er bij het 2e potje ineens niet meer tegen :?

Toen ben ik opzoek gegaan naar een deo zonder natriumbicarbonaat en ben ik bij Nuud uitgekomen. Werkt ook redelijk hoor maar als ik kon kiezen en mijn huid niet tegen zou werken zou ik echt voor Lekker in een potje gaan :)

Lekker in een potje en Nuud zijn trouwens beide niet in spray of stick vorm maar moet je zelf smeren!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 09:16 



 
Profiel   

Ik gebruik altijd talkpoeder. Ik had vroeger een talkpoeder bus die heerlijk rook, maar tegenwoordig zijn ze helaas bijna nergens meer te vinden met een echt lekker geurtje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 09:46 



 
Profiel   

8nnemiek schreef
Ik gebruik altijd talkpoeder. Ik had vroeger een talkpoeder bus die heerlijk rook, maar tegenwoordig zijn ze helaas bijna nergens meer te vinden met een echt lekker geurtje.


Kijk eens op de Engelse webshop van Lush! Ik gebruik Gymslip, in NL niet te krijgen maar is wel heel fijn deo-poeder met een zacht geurtje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 09:59 



 
Profiel   

Oh bedankt, ik ga meteen een kijkje nemen op hun site :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 10:18 



 
Profiel   

Ik gebruik ook salt of the earth. Maar dan de roller, de spray verstopte steeds, echt heel irritant. De roller bevalt top.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 11:06 



 
Profiel   

Ik ben fan van nuud. Nooit meer stinkende oksels. Ik spuit gewone deo nog voor t geurtje, maar is eigenlijk niet nodig. Mijn oksels ruiken gewoon niet meer. Ongeveer eens per week aanbrengen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 11:28 



 
Profiel   

Phrono schreef
Ik gebruik ook salt of the earth. Maar dan de roller, de spray verstopte steeds, echt heel irritant. De roller bevalt top.


Dat gebeurd bij mij ook. Heel irritant. De roller vind ik ook niet alles, die blijft vaak hangen.
Dus ik ben ook op zoek naar iets anders in Stick vorm.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 11:33 



 
Profiel   

Salt of the Earth stick....geen onaangenaam luchtje meer en irritatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 11:37 



 
Profiel   

ik maak zelf van kokosolie, tea tree, en beetje lavendel.
nadeel is dat ik nu niet meer terug kan naar spuitdeo, dan stink ik na een uur :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 11:46 



 
Profiel   

Ik gebruik lekker in een potje, ondanks dat ik niet tegen een hoop andere Met bi carbonaat kan
Gaat deze wel goed

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 11:48 



 
Profiel   

Ik heb verschillende dure / nieuwerwetse / natuurlijke / duurzame / mooi verhaal deo's geprobeerd maar ging er toch snel doorheen zweten...waardoor ik toch maar weer gewoon naar mijn favoriete Nivea-roller ging grijpen.

Tegen beter weten in nog een keer een klein tubetje Nuud besteld, met het idee dat ik dan tenminste alles heb geprobeerd alvorens weer gewoon helemaal op die Nivea rollers over te gaan.

En je gelooft het niet!!
Maar die Nuud werkt echt als een trein :oo

Precies wat ze zeggen: je denkt gewoon helemaal niet meer na over deo / zweten want het WERKT gewoon. En echt dagenlang. Ik kan niet eens zeggen hoe vaak ik het gebruik. Hooguit 2x per week, ik denk vaak eigenlijk maar 1 keer per week :=

Die andere "mooie" deo's redden het niet eens de hele dag, maar die Nuud is echt top +:)+

Ik heb na een poos 2 nieuwe tubetjes erbij besteld maar gebruik nog steeds die eerste kleine, die is na máánden nog steeds niet leeg joh := Wat een mirakel dat spul!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 11:48 



 
Profiel   

Baking soda.
Klein oranje pakje.
Wat van het poeder in een potje overdoen. Grote (make-up) kwast. Oksel wassen laten, drogen en wat poeder in de oksel deppen met kwast. Werkt een hele dag perfect, is natuurlijk en kost bijna niets.
Iets meer dan een euro per pakje

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 12:01 



 
Profiel   

Fris schreef
Als je huid goed tegen natriumbicarbonaat kan zou ik voor Lekker in een potje gaan! Die had ik eerst, werkte geweldig en rook mega lekker, maar helaas kon mijn huid er bij het 2e potje ineens niet meer tegen :?

Toen ben ik opzoek gegaan naar een deo zonder natriumbicarbonaat en ben ik bij Nuud uitgekomen. Werkt ook redelijk hoor maar als ik kon kiezen en mijn huid niet tegen zou werken zou ik echt voor Lekker in een potje gaan :)

Lekker in een potje en Nuud zijn trouwens beide niet in spray of stick vorm maar moet je zelf smeren!


Dit probleem had ik ook met Lekker in een potje, dacht dat ik de enige was! Vond het ideaal spul, kon gewoon weer al mijn strakkere truitjes en shirts aan zonder problemen, maar halverwege het 2e potje kreeg ik opeens ontiegelijk jeukende oksels en rode plekjes, dus dan zal ik denk ik ook niet tegen natriumbicarbonaat kunnen. Ik ga dat Nuud dan is proberen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 12:03 



 

Blijf je met Nuud wel zweten of vermindert dat ook?

Ik heb normaal gesproken nog nooit reactie op een deo gehad( ook niet op chemische).

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 12:04 



 
Profiel   

Ik heb Nuud gebruikt maar hoe graag ik ook wilde, het werkte echt totaal tegenovergesteld bij mij: ik ging er super erg van ruiken (standaard een soort angst/stress zweet geur wat ik dus normaal alleen heb bij examens enzo). De 2 personen die met mij mee geprobeerd hebben, hadden dit ook.
Daarna Loveli (gebaseerd op natriumbicarbonaat) gebruikt en dat werkte prima maar na 2 weken kreeg ik hele rode, schilferige plekken en jeuk. Ik denk omdat het mijn huid uitdroogde.
Ik gebruik nu een natuurlijke deo gebaseerd op Aloe vera die ik uit Frankrijk mee heb genomen, met daar overheen een klein beetje Rexona deo...
Ik lees mee want ik wil wel graag iets natuurlijks gebruiken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 12:27 



 
Profiel   

Anoniem schreef
Blijf je met Nuud wel zweten of vermindert dat ook?

Ik heb normaal gesproken nog nooit reactie op een deo gehad( ook niet op chemische).


Ik kan niet voor een ander spreken, maar hier ook helemaal niet zweterig meer onder de oksels.
Echt heel bijzonder, had het absoluut niet verwacht dat het zó goed zou werken. Krijg bijna ZIN in de zomer :=

Het werkte bij mij ook echt sinds de eerste keer smeren helemaal top. Bij al die andere mooi-verhaal-deo's moest ik echt doorbijten van mezelf om het echt een kans te geven (want je huid moet wennen enzo....) maar dat was gewoon geen doen joh, een opluchting als ik er mee stopte om mezelf er mee te kwellen :=

Moet wel zeggen dat ik het de eerste weken? Maanden? wel een keer of 2 per week gebruikte en nu is het dus nog minder geworden omdat het gewoon ècht niet eerder nodig is , het blijft gewoon fris / schoon / droog allemaal.

Ik weet ook niet precies hoe lang het is / wat er gebeurt onder die oksels omdat ik er totáál niet meer mee bezig ben, er gebeurt gewoon niks daar qua zweterig / plakkerig / oncomfortabel aanvoelen of onprettig ruiken, er is niks dat aandacht vraagt. Heel bijzonder :))



Laatst bijgewerkt door Ladybird op 28-04-20 07:36, in het totaal 1 keer bewerkt

anonimiseren.


Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 12:38 



 
Profiel   

Heb alleen ooit salt of the earth spray geprobeerd, de aardbei variant want die was enorm afgeprijsd toen. Gevolg: Er staan nog 4 bussen ongeopend in mijn kast. Natuurlijke deo is niet aan mij besteed en zo'n viezige natte spray al helemaal niet :+


Laatst bijgewerkt door Alwiene op 31-03-20 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 21:52 



 

Haha je moet van die spray ook maar een heel klein beetje opdoen, anders is het inderdaad erg nat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 21:57 



 
Profiel   

Anoniem schreef
Haha je moet van die spray ook maar een heel klein beetje opdoen, anders is het inderdaad erg nat.


Ik denk dat het voor mij dan gewoon niet werkt, Duitse deo's die (vaak) zonder aluminiumzout zijn daar zweet ik ook zo doorheen.



Laatst bijgewerkt door Ladybird op 28-04-20 07:37, in het totaal 2 keer bewerkt

anonimiseren.


Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 22:01 



 
Profiel   

Nuud werkt echt geweldig goed, die raad ik zeker aan. :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 22:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 18 [ 434 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen