Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 13 van de 18 [ 434 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 18  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Natuurlijke deo

 
Profiel   

Boras schreef
Ik bedoel met vroeger nog veel vroeger :D Toen we nog geen email en zo hadden.



Dat is natuurlijk waar.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 11:43 



 
Profiel   

En het is geleverd! *\%/*

Vandaag voor het eerst echt warm gehad. Van winkelafspraak naar winkelafspraak gehold, te warm aangekleed, auto in de zon gestaan. Dat is in mijn levensfase aanleiding voor oververhitting. Dan ben ik toch wel superblij met Nuud. Mijn oksels blijven fris. Dat is echt wel anders geweest. Het geeft heel veel rust.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 16:47 



 
Profiel   

_mexx_lady_ schreef
Iemand hier nog tips/suggesties als Nuud niet werkt?
Sommige dagen gaat het prima. Andere dagen, zoals vandaag, ruik in gewoonweg niet fris.
Dagelijks schrobben met zeep, nuud in de ochtend en nog... ruikt gewoon zuur.
Droeg vandaag al speciaal een katoenen shirt met een sweater/hoodie.

Iemand nog tips? Ik gebruik nu een halve erwt om het zo maar te zeggen. Misschien gewoon meer gebruiken?


Probeer eens je oksels alleen met water te wassen, dus niets van zeep/douchegel of iets. Is iets wat ik laatst ondervond, dat als ik zeep of douchegel heb gebruikt ik sneller en zuriger stink.

gebruik hier nog steeds aluin, gaat prima. Heb dagen dat ik meer stink maar denk dat dat meer in verband staat met mijn cyclus dus hormonaal dan dat er echt veel aan te doen valt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 22:20 



 
Profiel   

Hier helaas nog geen oplossing gevonden. Ben sinds een kleine week wel overgestapt op zeep van Sebaned. Geen zeep en PH neutraal, daarnaast zo een kristaldeo (Happy Earth van Etos en afwisselen met lekker in een potje).
De combi van de sebamed met de kristaldeo leek te werken maar vandaag weer meer bewogen en dan ruikt het gewoon ontzettend zuur. Alhoewel ik 2 dagen een uur heb gewandeld en alsnog niet zo erg rook.
Hopeloos.

Helemaal geen zeep meer gebruiken kan ik ook eens proberen ja!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 22:52 



 
Profiel   

Ik heb nu sinds een week deo van Wild
En serieus
Met het weer en de activiteiten van de afgelopen week ben ik heel positief verrast
Eind van de (zeer zweterige) dagen
Ruiken de oksels nog steeds naar de deo
Ik ben fan

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 13:30 



 
Profiel   

Zweet je ook minder of maakt dat geen verschil?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 14:25 



 
Profiel   

Verschil in hoeveelheid zweten is minimaal
Maar goed, ik woon in zwarte kleding dus dat scheelt qua zichtbaarheid :+

Maar ik ben al heel blij met geur duurzaamheid

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 14:33 



 
Profiel   

Sonja_vR schreef
Ik heb nu sinds een week deo van Wild
En serieus
Met het weer en de activiteiten van de afgelopen week ben ik heel positief verrast
Eind van de (zeer zweterige) dagen
Ruiken de oksels nog steeds naar de deo
Ik ben fan


Waar/hoe is Wild verkrijgbaar?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 17:29 



 
Profiel   

Online
Dat hield me tot nu toe een beetje tegen

Je koopt een omhulsel en kiest er een geur deo bij
Ik heb een huls en 1 navulling gekocht

Ga de volgende keer voor drie navullingen

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 12:56 



 
Profiel   

Kent iemand happy earth deo?
Lijkt imo een beetje op salt of the earth. Die vind ik zelf dan nog wel oké..

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 11:32 



 
Profiel   

Judass schreef
batje schreef
Mensen die Nuud 1x in de paar dagen gebruiken; wassen jullie je oksels tussendoor met zeep, of moet je daarna opnieuw aanbrengen?


Jahoor, bij mij werkt dat. Mijn routine ( :') ) : dag 1, scheren en wassen met een washandje en douchegel, daarna nuud aanbrengen. Dag 2 alleen wassen met douchegel, dag 3 idem. En dan dag 4 weer scheren en met een washandje wassen en opnieuw aanbrengen.


Update voor de mensen die het interessant vinden. Ben ondertussen heel wat maanden verder, nog steeds aan m'n eerste tube. Maar merk nu dat ik veel vaker moet smeren, en mezelf vaker ruik. Dus ga even bedenken wat ik ga doen -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 15:57 



 
Profiel   

Ik gebruik nu DO2 aluin spray. Ben er op zich wel tevreden over. Had alleen gister toen het 33 graden was het idee dat ik iets rook, maar dat is niet zo gek met die temperaturen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 22:41 



 
Profiel   

duurde Nuud bij jullie even voor het werkte?

Ik heb het nu 3 dagen geprobeerd maar ik vind het echt waardeloos, na stal kan ik al een ander shirtje aan.

We Love The Planet werkt tot nu toe het beste bij mij, maar ik raak dat baking soda wat een beetje klontert in dan soms op de badkamer vloer valt een beetje zat.

Heb weer even gewone nivea geprobeerd zonder alluminium, maar dat is ook een totale no go!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 10:15 



 
Profiel   

Duurde hier wel een weekje ja :) nu werkt het super gebruik het hooguit 3x per week.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 10:29 



 
Profiel   

Nuud werkte hier ook niet maar schijnbaar mag je ook je oksels niet schrobben dan, dus daar zal het probleem wel zitten.

Ik ben tot nu toe tevreden over de blokjes van Helemaal Shea en heb nu een roller van olive-elia gebruikt en nu net een van macrovita binnen gekregen. Beide op basis van aluin

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 13:06 



 
Profiel   

Nou hier werkte Nuud direct perfect, en nog steeds.

Ik moet wel goed opletten dat ik juist wel even goed schoon begin, dus juist wel lekker schrobben, scheren, goed afdrogen en dan direct "een half erwtje" per oksel smeren en dan gaat het dagenlang prima +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 14:44 



 
Profiel   

Cemlys schreef
Nuud werkte hier ook niet maar schijnbaar mag je ook je oksels niet schrobben dan, dus daar zal het probleem wel zitten.

Ik ben tot nu toe tevreden over de blokjes van Helemaal Shea en heb nu een roller van olive-elia gebruikt en nu net een van macrovita binnen gekregen. Beide op basis van aluin


Ik doe juist altijd mijn oksels wassen met een lichte scrub voordat ik Nuud gebruik. Goed wassen, drogen en dan smeren en Dan kan ik er in principe 3/4 dagen mee voorruit :j

Langer misschien ook wel, maar ik was om de 3 a 4 dagen m’n haar, dus dan neem ik sowieso ook maar direct m’n oksels mee in de “grote was” :P Andere dagen spoel ik enkel even af.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 21:31 



 
Profiel   

Hoe bevalt loveli hier?

En ik zie salt of the earth niet meer bij onze Kruidvat, vervangen door een andere deo, de happy earth?
Kent iemand die?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-21 09:51 



 
Profiel   

Ik lees even mee. Ik heb gisteren Nuud besteld om uit te proberen. Maar ik zag ook Loveli voorbij komen. Daar heb ik in dit topic nog niet zo veel over terug kunnen lezen. Zijn er gebruikers van dit merk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-21 10:13 



 
Profiel   

Ik vond Loveli (veel) beter werken dan Nuud maar ik kreeg irritatie ervan, mijn huid ging schilferen en het werd pijnlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-21 11:29 



 
Profiel   

Muze schreef
Hoe bevalt loveli hier?

En ik zie salt of the earth niet meer bij onze Kruidvat, vervangen door een andere deo, de happy earth?
Kent iemand die?


Hier een groot fan van Loveli! Ik heb de vegan variant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-21 11:36 



 
Profiel   

Kennen jullie Wild Refill? Goud spul, gebruik het nu 6 maanden. Ruikt lekker maar niet overheersend en werkt als een tiet.

Oh, ik zie dat het al genoemd is.

Maar inderdaad online te krijgen. Geloof dat ik 21 euro betaal voor 3 navullingen. Met 1 navulling doe ik een maand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-21 13:16 



 
Profiel   

Werkt die wild refill enkel tegen geur of ook tgn het zweten zelf?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-21 14:51 



 
Profiel   

Duhelo schreef
Werkt die wild refill enkel tegen geur of ook tgn het zweten zelf?


Citaat
Is dit een anti-transpiratiemiddel?
Wild is geen anti-transpiratiemiddel omdat we geenaluminiumzouten in onze deodorant gebruiken. We geloven dat zweten een natuurlijk proces is en een belangrijke functie heeft. In plaats daarvan bevat onze deodorant alternatieve ingrediënten zoals tapiocazetmeel, dat vocht absorbeert en je de hele dag droog houdt. Onze deodorant is ook erg effectief in het aanpakken van geuren die gepaard gaan met zweten, zodat je de hele dag fris ruikt. Na de omschakeling van anti-transpiratiemiddel naar deodorant hebben een aantal mensen vastgesteld dat ze over het algemeen minder zweten.


Ik zweet minimaal sinds ik dit gebruik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-21 17:48 



 
Profiel   

Ik heb dan ook maar eens die Wild besteld! Nuud deed het niet echt meer. En dan heb ik het gevoel dat ik toch wat ecologischer denk ook :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-21 17:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 13 van de 18 [ 434 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 18  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen