Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 14 van de 18 [ 434 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Natuurlijke deo

 
Profiel   

Loveli was geen succes hier....
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-21 18:03 



 
Profiel   

Loveli is prima, maar ik krijg bij langdurig gebruik ook last van wat irritatie

Heb ik bij wild niet , ik ben fan
Als ik smorgens smeer ruik ik hen savonds nog als ik even ongegeneerd mijn neus onder de oksel steek ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 15:17 



 
Profiel   

Ja bij sommige geuren. Patchouli wel maar Lemon Merengue vond ik waardeloos. Als in: geurloos dus. Werking was prima maar ik wil ook een geurtje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 15:20 



 
Profiel   

Ben nu ook wel benieuwd naar die Wild.

Aan de andere kant bevalt Nuud mij zo goed, net voor de gein eens nagezocht en in mei 2020 mijn laatste smartpack (2 x 20 ml) besteld en dat is nog niet op haha.

Enige wat ik jammer vindt is dat dit alleen geur stopt, en geen anti transparant is. Natte plekken is irritant soms.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 21:51 



 
Profiel   

Solistar schreef
Ben nu ook wel benieuwd naar die Wild.

Aan de andere kant bevalt Nuud mij zo goed, net voor de gein eens nagezocht en in mei 2020 mijn laatste smartpack (2 x 20 ml) besteld en dat is nog niet op haha.

Enige wat ik jammer vindt is dat dit alleen geur stopt, en geen anti transparant is. Natte plekken is irritant soms.

ja precies! hier werkt Nuud ook top tegen geur, maar de natte plekken blijven (en ik heb het idee dat het zelfs erger is).

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-21 07:15 



 
Profiel   

Hier juist ook minder zweet onder de oksels. Maar ik wil het ook niet tegenhouden, je zweet niet voor niets :)

Maar dat zweten is dan ook als ik met 1 of andere klus bezig ben en dan ben ik toch thuis. Als je last hebt van klotsende oksels op kantoor / in een winkel ofzo terwijl je misschien niet eens zo actief bent, dan is het natuurlijk een ander verhaal :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-21 09:32 



 
Profiel   

Ja ik heb het ook in vergaderingen in van die te warme zaaltjes. Heel irritant. En zoals ik lees blokkeert dat wild het zweten zelf niet maar droogt het het zweet aan de buitenkant op, dus niet in je poriën.. Daarom twijfel ik toch wel wat. Hoewel ik dan weer wel fan van geurloze deo's ben :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-21 10:08 



 
Profiel   

De Loveli was er eerder dan Nuud dus daar maar mee begonnen. Even wennen aan het gevoel met opbrengen. Heel anders na jaren lang de spuitbus te hebben gebruikt. Tot nu toe tevreden over. Geen geurtjes, ook niet als ik me in het zweet werk. Maar het is pas dag 2.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-21 16:13 



 
Profiel   

Ik heb nu vandaag de wild ontvangen. Ik heb de jasmijn geur genomen. iets zoeter dan ik verwacht had. Ik heb even gesukkeld omdat de navulling scheer erin had gestoken, maar dat was eerder een probleem van het mannetje dan van de verpakking :') ik ben eens benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-21 13:18 



 
Profiel   

Ik gebruik nu een aluinsteen deo. Even natmaken onder de kraan en gaan. Vind ik fijner dan de steentjes opgelost in water in een spray fles.
Wild heb ik naar gekeken, maar ik wil geen risico nemen met baksoda, ik ben best gevoelig. En ik vond het best prijzig, wat je dan per maand kwijt bent, kost de aluinsteen voor een half jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-21 21:19 



 
Profiel   

Aluin leek hier eerst wel aardig te werken, maar had er wel erg klotsende oksels van.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-21 21:26 



 
Profiel   

Loveli echt geweldig!! Ik kan kleding nu vaker langer dan een dag dragen, echt top en 0 irritatie.

Nuud werkt gewoon niet bij mij, had lovely planet maar loveli is super gebruiksvriendelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-21 22:04 



 
Profiel   

Heeft er iemand hier ook dat na enkele weken de wild deo lijkt te veranderen van geur? Naar een muffere versie? Of is dat alleen met de jasmijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 08:16 



 
Profiel   

Hij begint dan een beetje oud te ruiken maar bij mij is 'ie dan wel op ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 08:18 



 
Profiel   

Oke, ik heb echt nog wel een 3/4de blok ofzo te gaan :') Ik doe precies nogal lang met de deo dan. Ik ben nu een maand ongeveer ver met de deo

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 08:20 



 
Profiel   

Ik heb even geroken, maar ik heb niet bij mijn sandalwood en fresh cotton. Ik had het wel heel sterk bij lemon meringue.

Is Jasmijn wat zoeter?

De deo is gemaakt om na een maand tot 6 weken op te zijn trouwens, dus kan best dat hij dan wat onfrisser wordt. Ik doe er precies een maand mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 08:27 



 
Profiel   

Moet ik meer smeren dan? :+

Ja ik vond de Jasmijn nogal veel te zoet ruiken voor mijn smaak. Dus ik wou volgende keer idd fresh cotton nemen

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 08:28 



 
Profiel   

Ik gebruik het altijd lekker kwistig in de ochtend. Maar ik gebruik misschien wel te veel? Ertussenin zou waarschijnlijk perfect zijn. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 08:30 



 
Profiel   

Ik heb nu ook de Wild binnen ipv een nieuwe Nuud bestelling. Ik vind het jammer dat je de geuren op goed geluk moet bestellen, 2 van de 3 vind ik mwoah, de derde wel lekker. Deze vergeet ik ook vaak te smeren omdat ik niet meer zo in dat ritme zit, maar zo te lezen moet het vrij snel op waardoor ik er ook niet veel langer mee kan doen dus. Tot nu toe werkt het wel goed (ook bij minder dan dagelijks smeren) maar geloof dat ik wel een stuk duurder uitkom dan met Nuud (wat ik maar 1 of 2x per week op deed na het douchen).

Moet er nog achter komen of het echt tegen zweten en natte plekken helpt, daar heb ik het eigenlijk voor gekocht om dat uit te proberen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 12:00 



 
Profiel   

Ja maar niet iedere geur wordt muf. Sandalwood is echt m'n favoriet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 12:19 



 
Profiel   

Hier nu ook aluinstick deo en wauw. Frisse oksels s avonds.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 05:03 



 
Profiel   

Recente fijne ervaringen?
Ik heb “ happy earth” gekocht omdat ik dacht dat ik de salt of the earth in m’n handen had. Deze is niet fijn , zweet er zo doorheen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 16:23 



 
Profiel   

Ik heb de wild weg gegooid... Ik weet niet of ik nu nog opnieuw wil bestellen. Ik heb echt voldoende aan de hoeveelheid die gebruikte en om dan verplicht te worden om die stick te moeten opgebruiken of het begint nog erger te stinken dan je oksels, zit ik ook niet echt op te wachten... En om nu alle geuren te gaan testen om te zien welke niet wordt stinken, vind ik ook prijzig. Wel dilemma want het was echt wel beter voor mijn oksels dan wat ik daarvoor gebruikt had

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 16:24 



 
Profiel   

Ik doe ook veel langer met Wild dan aangegeven. De meeste geur is er wel af als ik het op doe, maar dat vind ik niet erg eigenlijk. Het stinkt in ieder geval niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-21 14:50 



 
Profiel   

Welke geur had jij dan? Want die Jasmijn begon dus heel muf te ruiken na een periode. Als enkel de geur er af zou zijn, had ik ook niet zo erg gevonden
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-21 14:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 14 van de 18 [ 434 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen