Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 89 [ 2220 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 89  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Meer bokkers die nu al zonnen?

 

Ja, het is vroeg. En het is nog koud. Maar wij zijn niet van suiker gemaakt.


Sinds vorig jaar begin ik al met het creëren van een kleurtje in Maart. Iedereen verklaarde me toen nog voor gek, totdat ik eind mei al mooi brons was en de vraag kreeg waar ik naartoe was geweest, en de rest nog moest beginnen. Wie het laatst lacht, lacht het best. :Y)

Dus dit jaar doe ik het weer. :D Het weer is prachtig, we zitten toch allemaal thuis, en als je een fijn beschut plekje in je tuin of op je balkon hebt dan zal je merken dat het eigenlijk helemaal niet zo koud is (mits het niet waait). Ik lag net in bikini in de zon, en het voelt dan na een tijdje gewoon aan als 20 graden. Heerlijk! :j

Dus, wie doet er mee (of wie deed het al)? Iedere dag 20 minuutjes iedere kant, en kijken hoever we komen!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 15:44 



 

Ik heb mijn kleur nog van mijn winterzon vakantie en ben dit weekend nog ff onder de zonnebank geweest.. Dit weekend wordt heerlijk zag ik, maar in deze tuin echt 0 privacy om uitgebreid te gaan liggen.. Normaal doe ik dan in de sauna, maar ja, kunnen we ook niet heen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 15:53 



 
Profiel   

Je brengt me op ideeën haha, ik ga mn bikini aan doen en de zon in. Net al even buiten gezeten en de schaduw is koud, maar de zon zoooo lekker warm

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 16:14 



 
Profiel   

Resistance schreef
Wie het laatst lacht, lacht het best. :Y)


De mensen die geen huidkanker krijgen?
Wel goed insmeren dus, ook bij deze zon al!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 16:15 



 
Profiel   

Schoonmoeder is net genezen van huidkanker door het zonnen. Afgelopen jaar is geen pretje geweest, de behandeling en bijwerkingen echt heftig en de angst om te sterven voortdurend aanwezig. Wees zuinig op jezelf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 16:18 



 
Profiel   

Cayenne schreef
Resistance schreef
Wie het laatst lacht, lacht het best. :Y)


De mensen die geen huidkanker krijgen?
Wel goed insmeren dus, ook bij deze zon al!



_O-
Zeker bij de eerste zon moet je oppassen. En echt verantwoord zonnen bestaat sowieso niet, dus ik zou het niemand aanbevelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 16:18 



 

Cayenne schreef
Resistance schreef
Wie het laatst lacht, lacht het best. :Y)


De mensen die geen huidkanker krijgen?
Wel goed insmeren dus, ook bij deze zon al!



Smeren sowieso altijd! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 16:23 



 
Profiel   

ja! aangezien in nog witter dan wit ben (met mijn benen) moet ik er vroeg bij zijn. vooral omdat mijn rug wel mooi bruin is en blijft geeft dit een erg contrast hahahahah

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 16:25 



 
Profiel   

Ik krijg geeneens een kleurtje _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 16:25 



 
Profiel   

Whale schreef
Ik krijg geeneens een kleurtje _O-



hahahah snap ik, niemand ziet het ook bij mij dat ik iets minder wit ben aangezien ik dan nog steeds gigantisch wit ben hahahahaha

ik pas echt bij van die plaatjes die je ziet van armen bruin en de rest spier wit

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 16:27 



 
Profiel   

kimwilliam schreef
Whale schreef
Ik krijg geeneens een kleurtje _O-



hahahah snap ik, niemand ziet het ook bij mij dat ik iets minder wit ben aangezien ik dan nog steeds gigantisch wit ben hahahahaha

ik pas echt bij van die plaatjes die je ziet van armen bruin en de rest spier wit


Ik kan 2 weken in +30 graden lopen, en na die twee weken ben ik nog spierwit :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 16:28 



 
Profiel   

Ja, ik! Net nog 3 kwartier in 't zonnetje gezeten :D En in de winter houd ik het bij met af en toe een zonnebankje.

Dit weekend wordt het ook prachtig zonweer {:}

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 16:30 



 

Whale schreef
Ik kan 2 weken in +30 graden lopen, en na die twee weken ben ik nog spierwit :')


Zo was ik met een vriendin op curacao, zij op de laatste dag (van 12) helemaal happy met een klein zichtbaar lijntje :') En ik al poepbruin op dag 1 :+ Was echt duopenotti :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 16:30 



 
Profiel   

Ondanks alle narigheid schijnt de zon uitbundig deze maand.

Deze maand een record opbrengst van onze zonnepanelen op de schuur in de winter: 350 kwh tegenover in januari maar 53 kwh. En dat is ruim meer dan we thuis aan energie gebruiken. Beetje goed nieuws is
ook wel eens lekker. De zon brengt geld in het laatje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 16:33 



 
Profiel   

jazeker!!
gezegend met een veranda waar je perfect uit de wind in de zon kan zitten. vorig jaar door zwangerschap en uiteindelijk baby zeer weinig zon gezien...Dit jaar maar mn best doen voor een gebroken wit tintje ipv a4 wit

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 16:35 



 
Profiel   

Op mijn balkon is het nu 20 graden. Volle zon en windstil. Ik ben dus wel aan het zonnen, maar bruin word ik niet.. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 16:38 



 
Profiel   

Yes! Binnen op de bank met het raam (ter grote van een enooorme deur) open. Ze kunnen beide open en dan is het denk ik een opening van 2,5 bij 2... genoeg zon!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 16:42 



 
Profiel   

Mijn bikini staat er nog in van vorig jaar, maar ik ben ook altijd vrij vroeg aan het "zonnen".
Ben nog gewoon aan het werk, maar zo gauw ik thuis ben gaat de korte broek altijd meteen aan zo gauw er maar iets van zon schijnt. Mijn t-shirt staat er nu ook al in door afgelopen weekend in de tuinwerken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 16:43 



 
Profiel   

Cinderella schreef
Op mijn balkon is het nu 20 graden. Volle zon en windstil. Ik ben dus wel aan het zonnen, maar bruin word ik niet.. :')


Dito. Bouw het wel mooi op nu. Vandaag ook weer eventjes 20 minuten en dan wel flink insmeren inderdaad. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 16:45 



 
Profiel   

Jazeker, ik heb zelfs al een kleur :D
Heb afgelopen zaterdag lekker even in de zon gezeten en ben gelijk verbrand :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 16:47 



 

Moeten we anders allemaal een before foto maken en dan eind mei een after? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 16:47 



 
Profiel   

Ga van de week even goede zonnebrand halen. Optimaal gebruik maken van de maatregelen noem je dat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 16:48 



 
Profiel   

Ik heb mijn balkon (helaas op het oosten en om 12 uur is de zon weg) opgeruimd en kan dus gaan zonnen in de ochtend. Maar vanmiddag tijdens een rondje hardlopen (met afstand) had ik wel spijt dat ik niet alvast mijn korte broek aan had gedaan. Ik heb aan het begin van de zomer standaard een lijntje op mijn benen van mijn sportbroek :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 16:49 



 
Profiel   

Ik ben vorige week al begonnen! Ik had het in mijn bikini gewoon bloedje warm..

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 16:50 



 
Profiel   

Ik word alleen rood of gebroken wit, om daarna weer wit te worden..
Ik zit ook al veel in de zon, omdat ik mijn oudste zoon wel eens los moet laten buiten en ik hem nog niet alleen durf te laten dan.
Ik trek dan mijn broekspijpen wel eens tot mijn knie en ontbloot mijn armen, maar in bikini..
Daar heb ik het zelfvertrouwen niet voor :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 17:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 89 [ 2220 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 89  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen