Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 22 [ 541 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

The Ordinary

 
Profiel   

Zijn er hier toevallig mensen die prodcuten van The Ordinary gebruiken? En zo ja, welke gebruik je, en wat vind je er van? :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-20 15:29 



 
Profiel   

Ik gebruikte de niacinamide met zinc, maar uiteindelijk was die toch wat te heftig voor mijn huid.
Nu gebruik ik gewoon een cleanser, exfoliant en dag/nachtcreme.

The Ordinary heeft goede producten, maar vond het allemaal een beetje .. overkill.
Uiteindelijk moet je je gezicht gewoon goed schoonhouden en hydrateren. Niet een complete studie er van maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-20 17:39 



 
Profiel   

Ik ben mega fan! :D
Ik ben momenteel in verwachting, en mijn huid is daardoor nog gevoeliger geworden dan hij al was. Ik gebruikte altijd Rituals maar daar kon ik dus niet meer tegen. Ik had rode vlekken, droge maar ook supervette plekken, puistjes en pukkeltjes op mijn voorhoofd, mijn huid zag er echt niet uit.

Op de site van Deciem, waar The Ordinary onder valt, kan je een foto van je huid sturen en waar je tegenaan loopt, en zij maken dan een skincare routine voor je. Mijne is als volgt:

Ochtend:
Squalane cleanser
Hyaluronic Acid
Niacinamide + zinc
Moisturising Factors

Avond:
Squalane cleanser
Hyaloronic acid
Niacinamide + zinc
Om de dag mandelic acid
Moisturizing factors

En mijn huid is zo ontzettend opgeknapt, ik heb denk ik nog nooit zo’n glad huidje gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-20 18:08 



 
Profiel   

amandananana schreef
Ik ben mega fan! :D
Ik ben momenteel in verwachting, en mijn huid is daardoor nog gevoeliger geworden dan hij al was. Ik gebruikte altijd Rituals maar daar kon ik dus niet meer tegen. Ik had rode vlekken, droge maar ook supervette plekken, puistjes en pukkeltjes op mijn voorhoofd, mijn huid zag er echt niet uit.

Op de site van Deciem, waar The Ordinary onder valt, kan je een foto van je huid sturen en waar je tegenaan loopt, en zij maken dan een skincare routine voor je. Mijne is als volgt:

Ochtend:
Squalane cleanser
Hyaluronic Acid
Niacinamide + zinc
Moisturising Factors

Avond:
Squalane cleanser
Hyaloronic acid
Niacinamide + zinc
Om de dag mandelic acid
Moisturizing factors

En mijn huid is zo ontzettend opgeknapt, ik heb denk ik nog nooit zo’n glad huidje gehad.


Thank voor je advies, ga ik zeker morgen eens doen. Duurde de reactie lang, of zie je die gelijk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-20 19:33 



 
Profiel   

amandananana schreef
Ik ben mega fan! :D
Ik ben momenteel in verwachting, en mijn huid is daardoor nog gevoeliger geworden dan hij al was. Ik gebruikte altijd Rituals maar daar kon ik dus niet meer tegen. Ik had rode vlekken, droge maar ook supervette plekken, puistjes en pukkeltjes op mijn voorhoofd, mijn huid zag er echt niet uit.

Op de site van Deciem, waar The Ordinary onder valt, kan je een foto van je huid sturen en waar je tegenaan loopt, en zij maken dan een skincare routine voor je. Mijne is als volgt:

Ochtend:
Squalane cleanser
Hyaluronic Acid
Niacinamide + zinc
Moisturising Factors

Avond:
Squalane cleanser
Hyaloronic acid
Niacinamide + zinc
Om de dag mandelic acid
Moisturizing factors

En mijn huid is zo ontzettend opgeknapt, ik heb denk ik nog nooit zo’n glad huidje gehad.


Waar kan ik dat bij deciem vinden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-20 19:36 



 
Profiel   

Leer goed je eigen huid kennen en smeer er niet zomaar van alles op van The Ordinary.... Bij dit merk is teveel echt teveel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-20 19:43 



 
Profiel   

Heb van The Ordinary de Niacinamide serum gebruikt, maar waar mijn huid ontzettend slecht op reageerde. Daarnaast de 100% Plant Derived Squalane maar was achteraf voor mijn huid niet nodig. Heb wel altijd een tube van de Moisturising Factors staan. Komt altijd goed uit, al is het alleen maar voor de nek en borst.

Prijsklasse is natuurlijk geweldig, maar heb zelf niet heel veel geluk gehad met de producten. Maar er zijn wel zoveel mensen waarbij het een uitkomst biedt op huidproblemen dat ik altijd de producten zou aanraden, maar wel vantevoren echt even goed inlezen wat je nodig hebt. Dat moet je natuurlijk met alles, maar The Ordinary heeft geen producten dat zomaar met van alles te gebruiken is, te pas en te onpas. Ik zie bijvoorbeeld regelmatig dat vrouwen de 30% AHA + 2% BHA Peeling gebruiken en dat meer dan één keer per week gebruiken is zó slecht voor je huid. Terwijl je met even wat studie nog meer issues kan voorkomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-20 19:47 



 
Profiel   

Ik gebruik ook veel producten van The Ordinary. Eigenlijk mijn hele routine is er van, op mijn dagcreme na. Mijn favoriet is Niacinamide + Zinc. Uiteraard is het afhankelijk van jouw huid natuurlijk. Via de website van Deciem kunnen ze je heel goed helpen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-20 19:49 



 
Profiel   

Banyu schreef
amandananana schreef
Ik ben mega fan! :D
Ik ben momenteel in verwachting, en mijn huid is daardoor nog gevoeliger geworden dan hij al was. Ik gebruikte altijd Rituals maar daar kon ik dus niet meer tegen. Ik had rode vlekken, droge maar ook supervette plekken, puistjes en pukkeltjes op mijn voorhoofd, mijn huid zag er echt niet uit.

Op de site van Deciem, waar The Ordinary onder valt, kan je een foto van je huid sturen en waar je tegenaan loopt, en zij maken dan een skincare routine voor je. Mijne is als volgt:

Ochtend:
Squalane cleanser
Hyaluronic Acid
Niacinamide + zinc
Moisturising Factors

Avond:
Squalane cleanser
Hyaloronic acid
Niacinamide + zinc
Om de dag mandelic acid
Moisturizing factors

En mijn huid is zo ontzettend opgeknapt, ik heb denk ik nog nooit zo’n glad huidje gehad.


Waar kan ik dat bij deciem vinden?

https://deciem.com/contact, ‘which products should I use?’

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-20 20:36 



 
Profiel   

Ik gebruik de hyaluronzuur en de niacinamide. Vooral de hyaluron ben ik echt tevreden over!

Voordat ik het gebruik, was ik altijd mijn gezicht (gebruik ik verschillende producten voor), daarna een van de serums en daar over heen doe ik dan een nacht/dagcrème.

Ik heb van mezelf een vochtarme huid, en ik merk echt dat als ik het serum na wassen van mijn gezicht opdoe, het vocht beter in mn huid blijft :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-20 20:56 



 

Ik vind The Ordinary fijn omdat het 'no bullshit' is, maar anderen hebben gelijk dat het vaak voor een goede huid veel te heftig is. Normaal zitten al die ingrediënten los in een serum verwerkt en zijn ze dus ook verdund, maar mensen gebruiken The Ordinary echt alsof ze er een flinke laag op moeten smeren en dan kan het heel averechts werken op je huid.

Als je geen probleemhuid hebt (of directe problemen die je wil aanpakken) volstaat het echt om je huid goed schoon te houden, te hydrateren en overdag een SPF (liefst 50, en ja ook als het bewolkt is) te gebruiken. Als je specifieke problemen hebt kan je die oplossen met specifieke producten van The Ordinary. Ik gebruik bv de retinol in squalane van hun omdat ik last heb van pigmentatie op mijn kin en wangen, en snel acne krijg. Daarnaast is mijn huid van nature erg vettig maar niet gehydrateerd dus ik gebruik overdag ook een olie om te voorkomen dat de boel uitdroogt. Als mijn huid erg vettig is gebruik ik niacinamide, maar zeker niet elke dag en ik stop er na een tijdje weer mee, want het is best heftig spul.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-20 07:14 



 
Profiel   

Iemand die mij toevallig een tip kan geven?

Ik heb zojuist het pipetje van mijn serum laten vallen in de wasbak, waarbij dat pipetje nu afgebroken is, dus kan die nu niet meer gebruiken. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Lekker stom van mij natuurlijk!!! :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-20 22:34 



 
Profiel   

Ik gebruik de niacinamide met zinc nu zo'n drie jaar en ik ben er nog steeds erg tevreden mee. Het helpt bij mij goed met het verminderen van puistjes. Ik ben weleens tijdelijk gestopt, door een handoperatie en dan merk ik het verschil.

Ik heb een keer een flesje stukgemaakt door hem (per ongeluk) van de wasbak af te slaan :o

Kan je het gebruiken door de opening van het flesje tegen je handpalm drukken? Dat doe ik weleens als het bijna op is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-20 22:39 



 
Profiel   

Kan ik wel proberen, maar gebruik het flesje nu sinds woensdag, dus helaas is ie nog lang niet op haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-20 22:41 



 
Profiel   

Ik gebruik de direct acids en de cafeïne solution. Super tevreden, wil de niacinamide proberen als Douglas hem weer op voorraad heeft :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-20 22:46 



 
Profiel   

Banyu schreef
Iemand die mij toevallig een tip kan geven?

Ik heb zojuist het pipetje van mijn serum laten vallen in de wasbak, waarbij dat pipetje nu afgebroken is, dus kan die nu niet meer gebruiken. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Lekker stom van mij natuurlijk!!! :+


Whiskeyproeverijtje bestellen bij WhiskyGin, dan krijg je een plastic pipet. Ik denk wel dat een rietje of plastic pipet bestellen wel simpeler en goedkoper kan :')
Heb voor de zekerheid nog even gekeken maar ik heb echt net 2 dagen terug een glazen pipet weggegooid joh :/

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-20 23:43 



 
Profiel   

Banyu, inderdaad op zoek gaan naar een plastic pipetje? Of bij de apotheek een klein spuitje halen zodat je het daarmee op kunt zuigen en op je gezicht kunt druppelen?

Die niacinamide is overal uitverkocht, ik bestel altijd op lookfantastic.nl maar daar staat ie zelfs niet meer op de site..

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-20 08:40 



 
Profiel   

Als iemand nog interesse heeft in een flesje Niacinamide wil ik t wel tegen verzendkosten versturen. Weet alleen niet of t door de brievenbus kan. Vrees van niet.

Ik heb een vette huid (vochtarm), zonder acne, maar wanneer ik Niacinamide gebruik voelt t alsof ik een masker op heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-20 10:43 



 
Profiel   

Ik heb nog wel oude flesjes staan, lege, dus ook nog pipetjes, maar hoe die veilig bij je komen weet ik niet :=

Ik gebruik meerdere producten, ook de niacinamide, maar zeker niet elke dag en niet 2 keer per dag. Soms een paar dagen achter elkaar, dan weer een tijdje niet of om de dag oid. Ik kijk sowieso wat mijn huid 'nodig' heeft per dag, dus niet elke dag tig verschillende producten. Een aantal zoals de retinol gebruik ik wel in een vast schema afwisselend met elkaar.

Naast het verkeerd gebruiken zie ik ook mensen die in 1 keer alles in hun routine vervangen en tegelijk gaan gebruiken, terwijl je eigenlijk steeds 1 nieuw product moet toevoegen en kijken hoe je erop reageert.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-20 11:03 



 
Profiel   

amandananana schreef
Banyu, inderdaad op zoek gaan naar een plastic pipetje? Of bij de apotheek een klein spuitje halen zodat je het daarmee op kunt zuigen en op je gezicht kunt druppelen?

Die niacinamide is overal uitverkocht, ik bestel altijd op lookfantastic.nl maar daar staat ie zelfs niet meer op de site..


Op bijenkorf ook?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-20 11:49 



 
Profiel   

amandananana schreef
Waar kan ik dat bij deciem vinden?

https://deciem.com/contact, ‘which products should I use?’[/quote]

Helaas krijg ik steeds een fout melding bij insturen :*

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-20 12:30 



 
Profiel   

JudithGigi schreef
Ik gebruik de direct acids en de cafeïne solution. Super tevreden, wil de niacinamide proberen als Douglas hem weer op voorraad heeft :D



Is het ook niet bij een winkel in de buurt bij je te reserveren via de site?
Hier kon ik dat wel doen, dus ga ik morgen even ophalen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-20 14:39 



 
Profiel   

amandananana schreef
Banyu, inderdaad op zoek gaan naar een plastic pipetje? Of bij de apotheek een klein spuitje halen zodat je het daarmee op kunt zuigen en op je gezicht kunt druppelen?

Die niacinamide is overal uitverkocht, ik bestel altijd op lookfantastic.nl maar daar staat ie zelfs niet meer op de site..


Je kan de niacinamide ook bij deciem zelf bestellen: https://deciem.com/

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-20 16:16 



 
Profiel   

helaas pipetje bij de drogist past niet. Naja was maar 98 cent.

Ik denk dat ik gewoon nieuw flesje bestel en deze eerst opmaak. Heb het dopje nog welz dus het kan dicht gelukkig. Maar toch...

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-20 19:42 



 
Profiel   

Je kan bij deciem wel losse poppetjes bestellen voor 90 cent :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-20 20:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 22 [ 541 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen