The Ordinary

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lara_Silver

Berichten: 9117
Geregistreerd: 03-01-07
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 17:54

Pantykous schreef:
Lara_Silver schreef:
Ik heb de 'Marine Hyaluronics' en vind er geen snars aan. :')

Veeeeeeel te vloeibaar, na twee weken gebruik geen verbetering in hydratatie.
Als deze op is wil ik hun vitamine C serum nog een kans geven. (die was destijds uitverkocht)


Doe je daar wel iets overheen aanbrengen met vocht? Anders heeft het weinig zin.


Jazeker. Daar gaat 's avonds Avène Eau Thermale Cleanance Hydra overheen en 's ochtends Avene Cleanance getinte dagcrème en vervolgens ELF hydraterende setting spray overheen. Maar in vergelijking met de COSRX of Beneva Black hyaluron waar je echt direct het verschil merkte (soepele en comfortabele huid) vind ik deze echt een afknapper. Een seruk werkt niet alleen, daar ben ik mij bewust van, maar het moet wel een minimaal effect hebben. Ik ben benieuwd of ik over het vitamine C serum meer te spreken zal zijn.

Niniane

Berichten: 6442
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 18:12

MyWishMax schreef:
Voor vitamine c heb ik een andere variant, die ook geen vitamine c heet. Die is heel fijn, maar nu telkens uitverkocht. Zal even kijken of ik de verpakking nog heb voor de naam.

Bedoel je de L-Ascorbic Acid powder?

MyWishMax

Berichten: 25361
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 18:14

Niniane schreef:
MyWishMax schreef:
Voor vitamine c heb ik een andere variant, die ook geen vitamine c heet. Die is heel fijn, maar nu telkens uitverkocht. Zal even kijken of ik de verpakking nog heb voor de naam.

Bedoel je de L-Ascorbic Acid powder?


Nee, wel gewoon een creme. Dat poeder vind ik te ingewikkeld qua hoeveelheden en schijnt sterker te zijn dus durf ik niet haha.

MyWishMax

Berichten: 25361
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: The Ordinary

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 18:16

Deze:
MAGNESIUM ASCORBYL PHOSPHATE 10%

Pantykous

Berichten: 10490
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 20:40

Lara_Silver schreef:
Jazeker. Daar gaat 's avonds Avène Eau Thermale Cleanance Hydra overheen en 's ochtends Avene Cleanance getinte dagcrème en vervolgens ELF hydraterende setting spray overheen. Maar in vergelijking met de COSRX of Beneva Black hyaluron waar je echt direct het verschil merkte (soepele en comfortabele huid) vind ik deze echt een afknapper. Een seruk werkt niet alleen, daar ben ik mij bewust van, maar het moet wel een minimaal effect hebben. Ik ben benieuwd of ik over het vitamine C serum meer te spreken zal zijn.


Snap ik hoor, ik ben inmiddels over naar wat anders ook. Kon met de vitamine C van hylamide niet overweg door de siliconen.

Het hyaluron serum van NIOD is beter.

fetisje

Berichten: 354
Geregistreerd: 08-04-07

Re: The Ordinary

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 04:26

Welk product zouden jullie hierbij aanraden bij last van droogtelijntjes?

Hemellichaam
Berichten: 101
Geregistreerd: 21-08-19
Woonplaats: België

Re: The Ordinary

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 10:41

Voor droogtelijntjes is een product met hyaluronzuur een goede keuze

PSvanLot

Berichten: 10163
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 10:42

Hemellichaam schreef:
Voor droogtelijntjes is een product met hyaluronzuur een goede keuze


Weet jij toevallig hoe het product heet?


PSvanLot

Berichten: 10163
Geregistreerd: 12-03-19

Re: The Ordinary

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 10:56

Thanks! Ga ik even zoeken waar ze dat in NL hebben

PSvanLot

Berichten: 10163
Geregistreerd: 12-03-19

Re: The Ordinary

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 10:58

Ik heb helaas op mijn mailtje, bij een site die een stuk terug genoemd werd, geen antwoord gekregen.

Vind het moeilijk om zelf te bedenken wat ik nodig heb.

Pantykous

Berichten: 10490
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 11:03

PSvanLot schreef:
Thanks! Ga ik even zoeken waar ze dat in NL hebben


Je kunt ook bij Deciem zelf bestellen, gratis verzenden vanaf 25 euro.

Anoniem

Re: The Ordinary

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 11:04

Wel belangrijk bij een serum met hyaluron: het bindt zich aan vocht. Je kan het dus het beste aanbrengen op een enigszins nat of vochtig gezicht en dan in laten trekken. Als je dat niet doet loop je het risico dat het vocht uit een onderlaag van je huid gaat trekken en dan krijg je uiteindelijk nog meer droogtelijntjes.

Hemellichaam
Berichten: 101
Geregistreerd: 21-08-19
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 11:05

Ik zie dat je al een antwoord hebt gekregen :)
Maar als je specifiek op zoek bent naar een product tegen droogtelijntjes dan zou ik voor Hyaluronic Acid 2% + B5 of Marine Hyaluronics gaan.

Hemellichaam
Berichten: 101
Geregistreerd: 21-08-19
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 11:08

PSvanLot schreef:
Ik heb helaas op mijn mailtje, bij een site die een stuk terug genoemd werd, geen antwoord gekregen.

Vind het moeilijk om zelf te bedenken wat ik nodig heb.


Op de site van Deciem hebben een chatfunctie, hier kan je vertellen wat je wilt verbeteren aan je huid en je kan foto's toevoegen, op basis daarvan raden ze producten aan. Meestal krijg je de volgende dag al een berichtje terug. (Deciem heeft wel meerdere lijnen, dus als je specifiek producten wil van THe Ordinary moet je dat er bij vermelden)

PSvanLot

Berichten: 10163
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 11:24

Hemellichaam schreef:
PSvanLot schreef:
Ik heb helaas op mijn mailtje, bij een site die een stuk terug genoemd werd, geen antwoord gekregen.

Vind het moeilijk om zelf te bedenken wat ik nodig heb.


Op de site van Deciem hebben een chatfunctie, hier kan je vertellen wat je wilt verbeteren aan je huid en je kan foto's toevoegen, op basis daarvan raden ze producten aan. Meestal krijg je de volgende dag al een berichtje terug. (Deciem heeft wel meerdere lijnen, dus als je specifiek producten wil van THe Ordinary moet je dat er bij vermelden)


O dat is top! Hopelijk kunnen ze met mijn Engels vooruit haha.

nanoukkie

Berichten: 1845
Geregistreerd: 08-12-14
Woonplaats: België

Re: The Ordinary

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 11:43

Heeft The Ordinary ook een leuk gezichtsmasker voor een gemengde huid? De meeste goedkope maskers kan mijn huid niet verdragen!

amandananana

Berichten: 4111
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 11:44

Het is ook heel druk bij Deciem, ik hoor meerdere mensen die pas na enkele weken een berichtje terug krijgen.

MyWishMax

Berichten: 25361
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 11:47

nanoukkie schreef:
Heeft The Ordinary ook een leuk gezichtsmasker voor een gemengde huid? De meeste goedkope maskers kan mijn huid niet verdragen!


Ze hebben eigenlijk alleen peeling maskers. De 30%aha en 2%bha, die rode en een salicylzuur masker.

nanoukkie

Berichten: 1845
Geregistreerd: 08-12-14
Woonplaats: België

Re: The Ordinary

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 11:56

Ja dat dacht ik al, heb een 'peeling mask' maar die kan je dus gewoon laten zitten. Heeft iemand toevallig andere goede suggesties voor gezichtsmaskers?

Westhof

Berichten: 2914
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 16:51

Heeft iemand hier wel eens rechtstreeks TO-producten besteld bij Deciem? Hoe lang duurde het voor je je bestelling binnen had?

Heb 5 dagen geleden besteld, en hoewel de producten volgens de site gewoon op voorraad zijn, is mijn bestelling nog niet verzonden.

Amyyy

Berichten: 3499
Geregistreerd: 05-07-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: The Ordinary

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 17:06

Ja, de vorige keer. Ik had op 18-4 besteld, het was op 23-4 verzonden en 25-4 had ik het binnen. Nog even geduld denk ik

Hemellichaam
Berichten: 101
Geregistreerd: 21-08-19
Woonplaats: België

Re: The Ordinary

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 17:39

Bij mij was het 10 dagen later binnen.

Pantykous

Berichten: 10490
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 20:54

Westhof schreef:
Heeft iemand hier wel eens rechtstreeks TO-producten besteld bij Deciem? Hoe lang duurde het voor je je bestelling binnen had?

Heb 5 dagen geleden besteld, en hoewel de producten volgens de site gewoon op voorraad zijn, is mijn bestelling nog niet verzonden.


Normaliter is het er met een paar dagen maar Engeland zit aardig op slot door COVID-19. Ik bestel altijd direct bij Deciem.

Westhof

Berichten: 2914
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:36

Pakketje is inmiddels verstuurd :)