Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 46 van de 72 [ 1777 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 72  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Show je schaaf/snij/whatever wonden topic

 
Profiel   

Franciee schreef
_Karlijn schreef
Niet echt een snij- of schaafwond (en om hier nou speciaal een topic voor te openen...), maar ik was benieuwd of meer mensen 'uitslag' krijgen van de reguliere bandjes van Fitbit? Ik wissel hem elke week van pols omdat het echt brandt en er zo uit ziet na een week dragen, alleen aan de binnenkant van m'n pols (dunnere huid?). Ik wil nog zo'n stoffen bandje proberen maar die vind ik niet zo mooi :P


[ [url=m/gzzRX8.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik ben allergisch voor nikkel, dat zit in de gespen van fitbit (maar ook in die van de galaxy watch bijvoorbeeld). Sinds ik een stoffenbandje met klittenband ( :+ ) heb gekocht heb ik nergens meer last van!

Ik heb nu sinds kort eentje van denim, gaat ook beter nu :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 14:20 



 
Profiel   

Niet heel spectaculair maar perongeluk m'n enkel opengeschoren toen ik m'n benen schoor maandag := Wel eens vaker gehad maar nu iets groter oppervlak :')

Het heeft echt tig keer door de pleisters heen gebloed, en weer open gegaan en aan m'n sok vastgeplakt %) Wat een naar ding. En echt ontzettend pijnlijk, nog steeds. Het ziet er ook niet zo blij uit. Maar het is eindelijk dicht.


[ img ]

Edit: dit is met recht een schááfwond, toch :))


Laatst bijgewerkt door _Karlijn op 16-12-21 18:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-21 18:35 



 
Profiel   

Dat soort korstjes moet ik er altijd af hebben. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-21 18:37 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Dat soort korstjes moet ik er altijd af hebben. :')

Ohh nee ik kan er echt niet aan komen, te pijnlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-21 18:37 



 
Profiel   

Ja, dan is het lastig...dan wacht ik ook maar probeer regelmatig of het minder zeer doet. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-21 18:38 



 
Profiel   

Wanneer je een kat met jeuk diep in haar oren moet beet houden zodat ze behandeld kan worden. Ze krabt met haar achterpoten met nagels uit en mijn mouw ging wat omhoog.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-21 15:42 



 
Profiel   

Geldt deze ook als wond?
Gisteren met mijn ringvinger verstrikt geraakt in de riem van de hond, resultaat gebroken bovenste kootje.
Om het smeuiig te maken: hij stond behoorlijk scheef en heb hem zelf gelijk rechtgezet :D
arts in het zh zei prima werk!


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 19:48 



 
Profiel   

Brrr zelf rechtzetten :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 19:54 



 
Profiel   

Ach dat deed maar even zeer. Hij stond ook echt naar buiten gericht dus moest er wel iets mee doen. Ik denk dat het al zo zeer deed dat ik m maar gepakt heb en terug gezet, Eerst dacht ik uit de kom maar ik voelde het bot schuren dus hup naar het ziekenhuis. Vannacht best pijn aan gehad maar nu is het best te doen. Ik heb een kunststof spalk gekregen dus in beweging van mijn hand ben ik niet super beperkt. Al gaat dit geintje me wel een maand herstel kosten minimaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 20:16 



 
Profiel   

_Karlijn schreef
Niet heel spectaculair maar perongeluk m'n enkel opengeschoren toen ik m'n benen schoor maandag := Wel eens vaker gehad maar nu iets groter oppervlak :')

Het heeft echt tig keer door de pleisters heen gebloed, en weer open gegaan en aan m'n sok vastgeplakt %) Wat een naar ding. En echt ontzettend pijnlijk, nog steeds. Het ziet er ook niet zo blij uit. Maar het is eindelijk dicht.


[ [url=m/au9eEP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Edit: dit is met recht een schááfwond, toch :))

Oeh au heb nu echt precies hetzelfde. En moest het vel van m’n mesje halen :r :=

Oef imker, bikkel. Brrr :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 21:04 



 
Profiel   

Emori schreef
_Karlijn schreef
Niet heel spectaculair maar perongeluk m'n enkel opengeschoren toen ik m'n benen schoor maandag := Wel eens vaker gehad maar nu iets groter oppervlak :')

Het heeft echt tig keer door de pleisters heen gebloed, en weer open gegaan en aan m'n sok vastgeplakt %) Wat een naar ding. En echt ontzettend pijnlijk, nog steeds. Het ziet er ook niet zo blij uit. Maar het is eindelijk dicht.


[ [url=m/au9eEP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Edit: dit is met recht een schááfwond, toch :))

Oeh au heb nu echt precies hetzelfde. En moest het vel van m’n mesje halen :r :=

Hahahahah ik wilde ook schrijven dat ik me afvroeg waar dat vel gebleven was maar dat leek me ook weer zo dramatisch _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 22:37 



 
Profiel   

O dat heb ik ook een keer gedaan.. #)

Ging alleen kort daarna (ondanks dat ik onder de douche stond toen het gebeurde) ontsteken in de pees bij mijn enkel.. toch een bacterie naar binnen gekropen :D . Korstje zelf zag je het amper aan maar daaronder stonden de rode vlekken erop en hele enkel deed zeer met lopen. Dat werd toen antibiotica :+ alleen omdat ik mezelf zonodig moest villen

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-21 02:12 



 
Profiel   

MissJeanny schreef
O dat heb ik ook een keer gedaan.. #)

Ging alleen kort daarna (ondanks dat ik onder de douche stond toen het gebeurde) ontsteken in de pees bij mijn enkel.. toch een bacterie naar binnen gekropen :D . Korstje zelf zag je het amper aan maar daaronder stonden de rode vlekken erop en hele enkel deed zeer met lopen. Dat werd toen antibiotica :+ alleen omdat ik mezelf zonodig moest villen


Oh jee :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-21 11:06 



 
Profiel   

Imker schreef
Geldt deze ook als wond?
Gisteren met mijn ringvinger verstrikt geraakt in de riem van de hond, resultaat gebroken bovenste kootje.
Om het smeuiig te maken: hij stond behoorlijk scheef en heb hem zelf gelijk rechtgezet :D
arts in het zh zei prima werk!


[ [url=m/C3DCQ1.jpg]Afbeelding[/url] ]



Ah, zo'n gevalletje heb ik ook gehad, alleen de vinger is 3 maanden na dato nog niet recht. Denk dat de zenuwen bovenop beschadigd geraakt zijn ofzo.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-21 16:37 



 
Profiel   

Ik weet niet of het hier mag, want het is geen snij of schaaf wond.
Maar ik heb last van blaasjes eczeem. Hele hand onder de blaasjes.

[ img ]
[ img ]
Behandeld met zalf van de huisarts.

Naar de vervelling ervan.
[ img ]

Erg pijnlijk, en jeukt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-21 18:15 



 
Profiel   

Dat ziet er pijnlijk uit..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-21 18:16 



 
Profiel   

Oef, mijn moeder heeft dat ook, wat voor zalf krijg je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-21 18:17 



 
Profiel   

Auw. :( Ik heb eerder ook foto's geplaatst van blaasjeseczeem. Dat was alleen mijn vinger en dat deed al zoveel pijn :o Laat staan hoe dat van jou voelt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-21 18:30 



 
Profiel   

Ohhh wat een hell lijkt me dat!
Het ziet er zo pijnlijk uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-21 20:09 



 
Profiel   

Xyris schreef
Oef, mijn moeder heeft dat ook, wat voor zalf krijg je?



[ img ]
Triamcinolon

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-21 20:34 



 
Profiel   

Fair schreef
Auw. :( Ik heb eerder ook foto's geplaatst van blaasjeseczeem. Dat was alleen mijn vinger en dat deed al zoveel pijn :o Laat staan hoe dat van jou voelt!


Ik heb even jouw foto's opgezocht. Die lijken me ook pijnlijk :(:)
En vooral de jeuk aan de blaasjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-21 20:46 



 
Profiel   

Matheno, dat ziet er naar uit! die van mij stond naar links, richting mijn pink. Ik ben bekend met osteopenie, dus zal binnenkort wel een nieuw dexa-onderzoek krijgen.

Oef, die hand ziet er erg pijnlijk uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-21 21:16 



 

Is dat geen avulsiefractuur Matheno? Die heb ik gehad aan mijn pink en die is nooit meer recht geworden :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-21 09:30 



 
Profiel   

Niet heel spannend, maar paard vond dat ik niet snel genoeg liep met buiten zetten en vergat even dat persoonlijke ruimte ook een ding is, dus toen nam hij met zijn hoef mijn hiel mee
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-21 19:58 



 
Profiel   

Auw Haffiefreak :\

Ik heb aan mn ringvinger aan de binnenkant blaasjeseczeem maar niet zo erg. Zodra ik weer bultjes voel (en dan gaat het ook jeuken) doe ik gauw een corticosteroid smeren.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-21 20:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 46 van de 72 [ 1777 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 72  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen