Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 311 van de 515 [ 12851 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314 ... 515  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Veel moeten afvallen...

 
Profiel   

Ik heb er een spaardoel van gemaakt wat helpt bij afvallen. Als ik wat wil bestellen en het niet doe, gaat dat bedrag naar m’n spaarrekening. Dan heb ik en calorieën bespaard en ik spaar langzaam door *\o/*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 15:06 



 
Profiel   

Wat een goed idee Es_ther :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 15:14 



 
Profiel   

gaucho schreef
Wat een goed idee Es_ther :j


voor werk foto's gemaakt door een fotograaf en ik ben eindelijk eens blij met hoe ik er op sta :j
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 15:16 



 
Profiel   

Esther, wat een leuk idee zeg! Ga je dan ook daarmee sparen voor iets leuks? :)

Gaucho, wat een ontzettend gave foto! Je ziet er echt heel goed uit! Mooie kleur van je blouse ook zeg :+:

Ik ga momenteel erg lekker. Mijn nieuwe macro's zijn fantastisch en goed te doen. Wat een beetje meer koolhydraten al voor je gemoedstoestand kunnen betekenen zeg :') Er is binnen de 1850 kcal die ik mag eten genoeg ruimte om ook echt lekker te eten. Zo hou ik het (eindelijk) wel vol :D En met resultaat, want na een jaar lang zoeken naar de juiste macro's zit ik vandaag op -2kg in 2,5e week :) Thuiswerken doet me goed omdat ik makkelijker ter plekke kan bekijken waar ik behoefte aan heb qua eten en voor mij werkt 'het klaarmaken van eten' ook bij het echt bewust eten ipv hap, slik, weg. Ook hoef ik niet bang te zijn dat ik te weinig mee heb genomen en daardoor met honger thuis kom. Van mij mag het thuiswerken dus nog wel eventjes blijven :=

Trainen gaat ook top, ik merk echt dat ik langzaamaan veel gespierder en sterker wordt. Zo benieuwd waar ik over een jaar sta! Mijn werk is gelukkig aardig flexibel wat sporten betreft, dus ik kan 's ochtends trainen en iets later beginnen, of juist vroeg beginnen en dan met de lunch er even tussenuit. Dat laatste heb ik vandaag gedaan en merk dat ik weer met een veel frisser brein aan het werk ben. Voldoende stappen zetten is met thuiswerken wel een uitdaging, maar ik wil straks na werk een uurtje gaan wandelen. Dan zou ik mijn doel voor vandaag weer bereikt moeten hebben :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 15:23 



 
Profiel   

Mooie foto @Gaucho. Kan me voorstellen dat je daar tevreden over bent :) mooie setting en mooie kleuren ook!

@snippergroen, wat een heerlijk positief bericht en wat fijn dat het allemaal zo lekker gaat :) hier is het qua werk ook wel te plannen met tussendoor sporten, maar ik heb ook nog een kleintje en daarmee is het helaas een stuk lastiger te plannen :')

Vanavond ga ik dus maar in de garage aan de slag met mijn bokszak en een YouTube trainingsfilmpje. Misschien iets minder gemotiveerd en gezellig, maar evengoed dat lijf in beweging brengen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 16:02 



 
Profiel   

@Snippergroen, voor een huis :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 19:33 



 
Profiel   

Wat zijn jullie allemaal ontzettend goed bezig, kunnen jullie trots op zijn!

Ik ben zelf niet zo goed bezig op het moment, hoop mezelf binnenkort wel weer te kunnen herpakken, nog een paar kilootjes en dan zit ik weer onder de 100, dat is toch wel een korte termijn goal voor mij. Maar des te dichter ik er bij kom, des te onzekerder word ik of het me wel gaat lukken, dat helpt niet helaas

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 19:48 



 
Profiel   

Rose_Sonny schreef
Wat zijn jullie allemaal ontzettend goed bezig, kunnen jullie trots op zijn!

Ik ben zelf niet zo goed bezig op het moment, hoop mezelf binnenkort wel weer te kunnen herpakken, nog een paar kilootjes en dan zit ik weer onder de 100, dat is toch wel een korte termijn goal voor mij. Maar des te dichter ik er bij kom, des te onzekerder word ik of het me wel gaat lukken, dat helpt niet helaas


Komt goed, blijf geloven in en vertrouwen op jezelf. Dit is ook echt wel een lastige tijd. Ik kan aardig goed tegen de verleidingen, maar sinds is het echt wel lastig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 20:33 



 
Profiel   

(Weer eens) hele stille meelezer, maar: Gaucho: wat een toffe foto! Daar kun je echt trots op zijn zeg :j

Aanvulling: alles is mooi! Vooral hoe stralend jij er op staat, maar ook je kleding (wat een mooie kleur en blouse) en achtergrond zeg. Daar kun je nu echt trots op zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 20:53 



 
Profiel   

Je kan het Rose_sonny, misschien niet zo snel als je zou willen, of met een omweg, maar onderkennen dat het even lastig is, is ook een hele goede stap.

Verder dank voor alle complimenten :o Groen is mijn kleur, en de rest ook echt mijn stijl, net genoeg 'business' zonder te strak / saai te worden.

Verder merkte ik ook tijdens deze fotosessie weer dat ik het afgelopen jaar echt zo veel meer zelfvertrouwen heb gekregen, heerlijk gevoel :o Nu ook nog een date die me nog meer zelfvertrouwen over mijn lijf geeft <3 Voelt echt top :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 21:39 



 
Profiel   

Lekker van genieten @Gaucho <3

Mijn bokszaktraining thuis zit erop. Lekker even op de bank op adem komen, douchen en m'n bedje in. Voldaan...

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 22:19 



 
Profiel   

Wat een mooie foto zeg Gaucho! Die blouse is inderdaad heel erg mooi en die kleur staat je goed.
Ik stond vanmorgen op de weegschaal, waar ik vorige week nog -0,5 kg was, was het vanmorge n+ 0,2 kg. Maar ik denk zelf dat dat komt omdat ik ongesteld moet worden. Dus hopelijk dat er volgende week wat extra af is.

Ik handbal normaal een keer in de week en dan bootcamp ik nog 1 keer in de week. De handbal is weggevallen omdat dit na 17:00 uur is. Dus daar baal ik wel van. Nu maar voor thuis een hometrainer aangeschaft en dan ga ik daar maar een keer extra op in de week om de handbal een beetje te compenseren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 14:51 



 
Profiel   

Beetje stil hier, hoe gaat het met iedereen in deze feestmaand? Sinterklaas lekkernijen overleefd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 08:51 



 
Profiel   

Ik leef ook nog, hier gaat het, heb het nog lastig met het vinden van regelmaat, maar wel sinds september 3 a 4 kilo eraf. Dus we blijven rustig doorgaan :+ Laatste tijd wat extra gewerkt ivm coronamaatregelen, heerlijk vind ik het! Werken bij de sportschool motiveerd haha :D

Prachtige foto trouwens Gauco, mag je met recht trots op zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 08:58 



 
Profiel   

Netjes hoor @Tarzan. Dat je, ondanks dat je het lastig vindt om regelmaat te vinden, toch maar mooi al 3 a 4 kilo kwijt bent. Gestaag afvallen is sowieso beter he. Geef het tijd, het is er ook niet in één maand aangekomen ;)

Ik moet zeggen dat ik met de decembermaand meer moeite heb dan vorig jaar :Y)
Heeft ook te maken met de kleine jongen die zowel Sint-Maarten als Sinterklaas vierde.
Dus en snoep in huis van S-M en met Sinterklaas natuurlijk ook schuimpjes en kruidnoten en chocola...
De afgelopen dagen ben ik helaas best verkouden (al 5 zelftesten achter de rug, niks te zien).
En ondertussen werd ik vanochtend ook misselijk wakker. Dus denk dat het een goeie dag wordt qua eten :')
Qua gewicht is het gelukkig allemaal nog precies hetzelfde als een paar maanden geleden.
Blijf schommelen rondom dat streefgewicht. Dus zeker geen klachten hier *\o/*

Jij ook nog steeds rondom jouw streefgewicht @Gaucho?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 09:01 



 
Profiel   

Op een of andere manier heb ik wel redelijk de balans te pakken. Weekend met Sinterklaas heeeeel veeeel gegeten, maar ook veel bewogen. Zaterdag paard en 12 km hardgelopen, zondag 16 kilometer wandelen. En daarna een enorme high tea :')

[ img ]

Volgende dag dus ook + 1.5 kilo erbij, maar vanochtend alweer meer dan 2 kilo er af, vooral vocht van het slechte eten dus.

Zit nu op 70.7, en eigenlijk redelijk constant net boven die 70. Vorig jaar ook een tijd rond de 68 gezeten, maar heb het idee dat ik me nu met net boven de 70 een stuk fitter voel. En dat is qua BMI ook echt helemaal prima. Wel aan het proberen vet% nog iets omlaag te krijgen. Ben weer even aan het sporten bij mijn oude sportschool, voeding ook iets aangepast, in het geheel toch wat meer en vooral meer koolhydraten, ook omdat ik veel duursport doe. Dus ik eet weer wat meer volkoren granen etc. Dat lijkt goed te werken, voel me fit en heb s avonds geen snaaitrek meer.

Verder genoeg grote veranderingen. Ik heb mijn paard verkocht, die breng ik volgende week naar zijn nieuwe baas. Ik heb sinds kort weer een relatie. Die is kok en vind het leuk om me te verwennen met (gezond) eten. Gelukkig wandelt en hardloopt hij lekker met mij mee, en weet hij wat het is om heel veel af te vallen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 09:15 



 
Profiel   

gaucho schreef
Op een of andere manier heb ik wel redelijk de balans te pakken. Weekend met Sinterklaas heeeeel veeeel gegeten, maar ook veel bewogen. Zaterdag paard en 12 km hardgelopen, zondag 16 kilometer wandelen. En daarna een enorme high tea :')

[ [url=m/6QKjph.jpg]Afbeelding[/url] ]

Volgende dag dus ook + 1.5 kilo erbij, maar vanochtend alweer meer dan 2 kilo er af, vooral vocht van het slechte eten dus.

Zit nu op 70.7, en eigenlijk redelijk constant net boven die 70. Vorig jaar ook een tijd rond de 68 gezeten, maar heb het idee dat ik me nu met net boven de 70 een stuk fitter voel. En dat is qua BMI ook echt helemaal prima. Wel aan het proberen vet% nog iets omlaag te krijgen. Ben weer even aan het sporten bij mijn oude sportschool, voeding ook iets aangepast, in het geheel toch wat meer en vooral meer koolhydraten, ook omdat ik veel duursport doe. Dus ik eet weer wat meer volkoren granen etc. Dat lijkt goed te werken, voel me fit en heb s avonds geen snaaitrek meer.

Verder genoeg grote veranderingen. Ik heb mijn paard verkocht, die breng ik volgende week naar zijn nieuwe baas. Ik heb sinds kort weer een relatie. Die is kok en vind het leuk om me te verwennen met (gezond) eten. Gelukkig wandelt en hardloopt hij lekker met mij mee, en weet hij wat het is om heel veel af te vallen.

Ziet er heerlijk uit en wat fijn dat je een leuke vriend hebt gevonden, die ook nog eens deelt in jouw activiteiten. Samen is het toch veel leuker om te wandelen/hard te lopen dan alleen... Jammer dat je afscheid moet gaan nemen van je paard, maar je maakt die keuze niet voor niks. Het komt vast goed.

Gelukkig zit het qua beweging ook wel goed hier. Vorige week 3x hardgelopen, totaal 22km.
En daarnaast nog twee keer bokszaktraining gedaan en de nodige wandelingetjes.
Dat houdt inderdaad de balans erin. Dat is ook niet perse het probleem.

Merk dat ik soms meer snaai (de afgelopen weken). Misschien inderdaad net als jij maar eens even naar mijn dagelijkse behoefte kijken en daarin wat gaan schuiven (verhogen), zodat de snaaitrek minder is :j Misschien is daar de balans wat verschoven, waardoor ik nu te weinig binnenkrijg en daardoor behoefte heb aan te veel andere dingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 09:24 



 
Profiel   

Geweldige foto Gaucho en wat een veranderingen!

Ik ben terug van een weekje all in op Gran Canaria. Ik schijn op zonne-energie te werken.. :+

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 12:40 



 
Profiel   

Heerlijk Roosch <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 12:42 



 
Profiel   

Heerlijk roosch!

Hier wat meer chocola gegeten, maar verder wel gewoon gesport. Dit volhouden tot kerst en ik ben blij *\o/* . Het gezonde eten, niet het vele chocola eten :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 13:11 



 
Profiel   

Es_ther schreef
Heerlijk roosch!

Hier wat meer chocola gegeten, maar verder wel gewoon gesport. Dit volhouden tot kerst en ik ben blij *\o/* . Het gezonde eten, niet het vele chocola eten :+

Hahaha. Dat is wel zo handig ja, die laatste zin :')
Gelukkig is de basis hier ook wel gezond, nu even kijken hoe we het snaaien wat beperken.
"Achteraf" voel ik me er niet fijn bij, dus handig om even inzichtelijk te maken waar het vandaan komt.
En vooral wat ik er op korte termijn aan kan doen. Misschien even een tussendoortje extra nemen gedurende de dag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 13:17 



 
Profiel   

Wij hebben laatst een volle zak chips weggegeven. Puur uit zelfbescherming :') .

Nu 1 ochtend boulderen en dan 1 dag in het weekend touwtje klimmen. 1dag minder dan normaal, maar so be it.

Verder wel lekker naar de pony’s en met goed weer in de pauze wandelen

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 13:19 



 
Profiel   

Wij kregen dus afgelopen weekend van zowel m'n schoonouders als van visite allebei een chocoladeletter en nog wat kleine chocolaatjes. Zondag ging letter één van mij eraan. Gisteren letter twee :') de losse chocolaatjes waren zaterdag al op. Gelukkig is dat nu dus op, dus er valt niks meer te snaaien, haha.

Er liggen nog wat kruidnoten van mijn zoontje, maar daar kom ik dan ook niet aan. Die zijn van mijn zoontje, heeft hij in z'n schoen gekregen. Haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 13:22 



 
Profiel   

Wij kregen ook een chocoladeletter van mijn schoonzus, maar deze kan ik heel makkelijk van af blijven.

Ze was namelijk mijn notenallergie even vergeten en de chocoladeletter bestond voor ruim 50% uit noten :').

Verder heb ik nu even echt een gigantische dip in motivatie, niet alleen gerelateerd tot eten maar überhaupt ontbreekt momenteel iedere vorm van motivatie. Ik hoop dit wel weer terug te vinden, maar eerst maar even concentreren op weer gewoon iedere dag opstaan en dingen ondernemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 14:47 



 
Profiel   

Oh, das wel een beetje onhandig van je schoonzus @Rose :')
Maar het scheelt inderdaad wel, dan kom je er zeker niet aan... Haha.

Balen dat je wat motivatie mist. Blijkbaar is dat wel iets groter dan alleen afvallen.
Sterkte en als je merkt dat je er zelf niet echt uitkomt, probeer er dan iemand bij te betrekken.
Trek aan de bel, anders kan het vele malen langer duren voordat je weer terug bent.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 14:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 311 van de 515 [ 12851 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314 ... 515  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen