Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 309 van de 515 [ 12851 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312 ... 515  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Veel moeten afvallen...

 
Profiel   

gaucho schreef
Was gisteren jarig dus is weer ff zoeken met de balans tussen eten en bewegen :') morgenavond nog uit eten en dan weer back 2 normal. Oh, en morgen trail wedstrijd. Zin in.

Hier was manlief gisteren jarig en uiteraard hebben we dat gevierd met taart. Daar was natuurlijk nog wel wat van over, dus vandaag ook nog twee stukken appelkruimeltaart gehad >;) :=

Morgen staat er weer een run op het programma, dus dan trekt het allemaal wel weer een beetje bij. Haha.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 23:04 



 
Profiel   

Nog gefeliciteerd Gaucho! Toetje ziet er inderdaad lekker uit!

Mooi dat je zo positief ingesteld bent, Pallati. Er het beste van maken maar één het is evengoed jullie dag. Dat last minute stressen en regelen is zeker niet fijn, maar komt goed.

Hier een beetje te weinig gegeten denk ik. Ik zat snel vol en had geen trek meer. Ook niet zo goed dus. Morgen wat beter opletten en iets maken wat ik echt lekker vind.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-21 00:58 



 
Profiel   

Was in korte tijd best aangekomen (schrok dr van). Duscalles omgegooid. Eet smorgens een kom volkoren brinta. Ouderwets, maar gezond. Smiddags 2 broodjes en savonds koken. Móet zeggen: echte snert doet t goed! Met vlees dr bij. Skip de laatste bak koffie voor een kop thee (zonder suiker) en veel fruit tussendoor. Helder van de Lidl is erg lekker en maar 1kcl.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-21 12:57 



 
Profiel   

gaucho schreef
Was gisteren jarig dus is weer ff zoeken met de balans tussen eten en bewegen :') morgenavond nog uit eten en dan weer back 2 normal. Oh, en morgen trail wedstrijd. Zin in.

Ik morgen en heb gisteren alvast flink koppijn gekregen. Nog van harte gefeliciteerd!! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-21 13:00 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Roosch *\o/*

Hier weer even wat mindere dagen. Gek genoeg na juist een hele goede periode. Ik ben moe en heb honger. Het is iedere nacht hopen dat onze kleine man doorslaapt maar dat is pas 1x gelukt. Op zich niet gek want hij is nogaar 11 weken maar dat betekent dus ook al 11 weken gebroken nachten :O

Zowel eten als sporten wil even niet. Ik wil alleen maar in bed kruipen met chips en snacks 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 14:51 



 
Profiel   

Nog gefeliciteerd Gaucho! En jij ook gefeliciteerd Roosch!
Wat vervelend Pallatin, maar met wat aanpassingen kan het hopelijk evengoed een hele mooi en leuke dag worden!
Hier ga ik gestaag verder. Deze week weer 1 kg minder op de weegschaal. Dus als het zo rustig door blijft gaan ben ik een tevreden mens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 17:02 



 
Profiel   

@MusLi, naar he van die taart. Die roept :D

@Binck8, zeker ook naar je lichaam luisteren. De ene dag heb je gewoon wat minder nodig dan de andere dag :j Bedenk wat je belangrijk vindt om in ieder geval te eten, bijvoorbeeld een bepaalde hoeveelheid eiwitten of een hoeveelheid groente en fruit. Dan is het echt wel prima als je eens wat minder eet, evenals dat als je 'calorieën op zijn' en je hebt honger, je dan nog best even wat kan nemen. Dan hou je het ook veel makkelijker vol :)

@Miekje23, goed dat je de knop weer om hebt kunnen gooien! Vanuit mijn ervaring (en voor iedereen werkt iets anders he..) mis ik best wel wat eiwitten in het menu dat je noemt. Je hebt minimaal 0.8 gram eiwit per kg lichaamsgewicht nodig per dag. Eiwitten vullen ook heel goed. Misschien zou gekookt ei of kwark/yoghurt/skyr wel een lekker tussendoortje zijn i.c.m. wat fruit?

@Roos, HIEPERDEPIEP HOERAAAA :D

@ Gamova, pfoeee slaaptekort is al verschrikkelijk op zichzelf, maar zeker als je wat gewicht kwijt wil :z Niet heel gek dat je moe bent en honger hebt, je lichaam vraagt om energie! Lastige fase om doorheen te gaan zeg.. hopelijk slaapt je kleine vriend snel wat meer door :)

@Tumtummie, lekker bezig :D

Ik was bij de diëtiste geweest vrijdag en bijzonder blij met het resultaat. 1kg vet verloren en spieren gelijk gehouden. Wel in 2 maanden tijd, maar hee het was minder! We hebben weer even verder geknutseld aan mijn macro's en ik heb goede hoop dat ik nu een werkende en werkbare samenstelling heb gevonden :j nu we weer thuiswerken voor in ieder geval de komende drie weken vind ik dat een mooie periode om dat eens goed uit te testen, nu ik alle tijd heb om dan maaltijden te bereiden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 17:29 



 
Profiel   

Geen zorgen eet veel fruit, yoghurt , en eieren. Krijg morgen weer verse.
Tijdens de lange wandelingen eet ik meer en verbrand ik meer. .

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 18:02 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Roosch. Y)(^)

Hier niks te melden eigenlijk.
Merk dat mn broek weer iets losser zit dus dat is fijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 18:03 



 
Profiel   

Wat goed snippergroen *\o/*

Ik zag een mooie actie voorbij komen van mijn oude sportschool dus ik ga vanaf volgend weekend 21 dagen onbeperkt personal training doen + extra begeleiding met voeding. Weer even de puntjes op de i voor de kerst.

Verder vandaag geen hardloop training maar zwemmen, gister al pittige run gedaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 18:30 



 
Profiel   

Snippergroen schreef
@MusLi, naar he van die taart. Die roept :D

Ik was bij de diëtiste geweest vrijdag en bijzonder blij met het resultaat. 1kg vet verloren en spieren gelijk gehouden. Wel in 2 maanden tijd, maar hee het was minder! We hebben weer even verder geknutseld aan mijn macro's en ik heb goede hoop dat ik nu een werkende en werkbare samenstelling heb gevonden :j nu we weer thuiswerken voor in ieder geval de komende drie weken vind ik dat een mooie periode om dat eens goed uit te testen, nu ik alle tijd heb om dan maaltijden te bereiden :)

Gelukkig heb ik het niet met alle taart. Er liggen namelijk nog een stuk stroopwafeltaart en twee tompoucen in de koelkast, maar die roepen me echt totaal niet. Da's fijn :')

Wat mooi dat je ondanks dat je het misschien niet meer zo heel belangrijk vond wat die weegschaal ging aangeven toch een mooie daling hebt gezien :D goed om op zoek te gaan naar de optimale afstemming van de macro's. Weer een stapje vooruit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 20:24 



 
Profiel   

Hoe zijn jullie de week door gekomen?

Hier ineens meer dan 1,5 kilo kwijt? Klaag ik niet over, maar neem het nog wel ff met een korreltje zout.

Vanaf morgen ga ik starten met 21 dagen onbeperkt Personal training bij de sportschool waar ik begonnen ben met afvallen. Dat wordt de komende weken vrijwel om de dag een uur PT naast het hardlopen := kijken of ik nog wat sterker kan worden. Voel me nu al fit, dus dat kan alleen maar beter worden :D

1 complicerende factor: ik ben aan het daten met een kok :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 07:32 



 
Profiel   

Ja goed hier! Qua kilo’s gaat t minder hard, maar qua centimeters gaat het lekker *\o/* .

Daten met een kok Gaucho? Leuk man :D !


[ img ]
Dit was ik donderdag! Lekker geklommen

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 09:06 



 
Profiel   

Hier gaat het wel goed, hoop ik... Denk ik. Niet meer gewogen sinds het begin.

Niet helemaal fit en ik slaap slecht, dus hett me nu echt wel wat moeite om netjes te blijven eten.

Daten met een kok? Ik zie het veel voordelen! (Nadelen ook, maar dan is hij een feeder...)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 12:22 



 
Profiel   

Wat een toffe foto Esther!!! Echt stoer dat je dit doet als sport. En cm’s eraf zijn veel fijner dan kilo’s want dat merk je in je kleding meteen.

Leuk Gaucho, dat je aan het daten bent en dan nog wel met een kok! Lijkt me heerlijk, hier thuis wel een kokende man maar die is vooral heel erg van de Hollandse pot en dat is wat minder mijn ding…
Hier een hele leuke trouwdag gehad en heel veel complimentjes gehad over De Jurk en hoe ik eruit zag dus hartstikke blij en tevreden. Ik mag even een paar dagen ‘los’ van mezelf en doe en eet even waar ik zin in heb en dan wat mij betreft weer gewoon door als vanouds (alleen misschien iets minder fanatiek buikspieroefeningen :D )

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 21:17 



 
Profiel   

Es_ther schreef
Ja goed hier! Qua kilo’s gaat t minder hard, maar qua centimeters gaat het lekker *\o/* .

Daten met een kok Gaucho? Leuk man :D !


[ [url=m/iAf0iL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit was ik donderdag! Lekker geklommen

Ik krijg al wiebelbenen als ik ernaar kijk :') ik blijf wel gewoon een beetje met beide benen op de grond.

@Gaucho, daten met een kok. Wel een beetje de kat op het spek binden hè? :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 21:29 



 
Profiel   

Gaaf Pallatin *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 21:34 



 
Profiel   

Super Pallatin! Mooie dag gehad?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 08:02 



 
Profiel   

Pallatin schreef
Wat een toffe foto Esther!!! Echt stoer dat je dit doet als sport. En cm’s eraf zijn veel fijner dan kilo’s want dat merk je in je kleding meteen.

Leuk Gaucho, dat je aan het daten bent en dan nog wel met een kok! Lijkt me heerlijk, hier thuis wel een kokende man maar die is vooral heel erg van de Hollandse pot en dat is wat minder mijn ding…
Hier een hele leuke trouwdag gehad en heel veel complimentjes gehad over De Jurk en hoe ik eruit zag dus hartstikke blij en tevreden. Ik mag even een paar dagen ‘los’ van mezelf en doe en eet even waar ik zin in heb en dan wat mij betreft weer gewoon door als vanouds (alleen misschien iets minder fanatiek buikspieroefeningen :D )

Helemaal over je bericht heengelezen, sorry :=
Ontzettend gefeliciteerd met jullie huwelijk! Fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad.
En niet zo vreemd om even een paar dagen gewoon te doen waar je zin in hebt :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 09:06 



 
Profiel   

Hartelijk gefeliciteerd!! *\o/*

Ohhh daten met een kok.. :D :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 09:43 



 
Profiel   

Proficiat Pallatin!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 13:53 



 
Profiel   

gaucho schreef
Hoe zijn jullie de week door gekomen?

Hier ineens meer dan 1,5 kilo kwijt? Klaag ik niet over, maar neem het nog wel ff met een korreltje zout.

Vanaf morgen ga ik starten met 21 dagen onbeperkt Personal training bij de sportschool waar ik begonnen ben met afvallen. Dat wordt de komende weken vrijwel om de dag een uur PT naast het hardlopen := kijken of ik nog wat sterker kan worden. Voel me nu al fit, dus dat kan alleen maar beter worden :D

1 complicerende factor: ik ben aan het daten met een kok :')

Wat goed om met zon traject te starten zeg! Heb je daarin nog een bepaald doel voor jezelf? Leuk dat daten met een kok, heeft ie al gekookt voor je? :)

Es_ther schreef
Ja goed hier! Qua kilo’s gaat t minder hard, maar qua centimeters gaat het lekker *\o/* .

Daten met een kok Gaucho? Leuk man :D !


[ [url=m/iAf0L.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit was ik donderdag! Lekker geklommen

Wauw wat tof! Hoe hoog is dit?


Binck8 schreef
Hier gaat het wel goed, hoop ik... Denk ik. Niet meer gewogen sinds het begin.

Niet helemaal fit en ik slaap slecht, dus hett me nu echt wel wat moeite om netjes te blijven eten.

Daten met een kok? Ik zie het veel voordelen! (Nadelen ook, maar dan is hij een feeder...)

Goed slapen en je rust pakken is ook voor jezelf zorgen he! Als je moe bent gaat het afvallen ook minder goed is vaak zo.
Pallatin schreef
Wat een toffe foto Esther!!! Echt stoer dat je dit doet als sport. En cm’s eraf zijn veel fijner dan kilo’s want dat merk je in je kleding meteen.

Leuk Gaucho, dat je aan het daten bent en dan nog wel met een kok! Lijkt me heerlijk, hier thuis wel een kokende man maar die is vooral heel erg van de Hollandse pot en dat is wat minder mijn ding…
Hier een hele leuke trouwdag gehad en heel veel complimentjes gehad over De Jurk en hoe ik eruit zag dus hartstikke blij en tevreden. Ik mag even een paar dagen ‘los’ van mezelf en doe en eet even waar ik zin in heb en dan wat mij betreft weer gewoon door als vanouds (alleen misschien iets minder fanatiek buikspieroefeningen :D )

Gefeliciteerd met je huwelijk! Fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad!

Ik kom net weer terug van een sessie met mijn personal coach.
Dik een uur zitten praten over keuzes maken, prioriteiten stellen etc.
We richten ons vooral op bewegen de komende tijd, dus 4x per week bewegen op het programma staan.
Afgelopen week ging dit erg goed en heb ik 17km gelopen over de hele week verdeeld.
Erg blij mee en nu dit volhouden.
Voeding minder belangrijk nu, omdat de basis gewoon heel netjes is en het vooral nu in het bewegen zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 19:08 



 
Profiel   

Wat zijn jullie allemaal weer goed bezig geweest!
Leuk Gaucho, daten met een kok!
Wat goed om te horen Pallatin dat je huwelijksdag zo geslaagd was, nog gefeliciteerd!
Ik ga rustig verder met mijn afvalproces en stukje bij beetje verlies ik wat gewicht. Deze week weer 0,5 kg minder, stap voor stap komen we er wel en alle kleine beetjes helpen zeggen we dan maar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-21 12:29 



 
Profiel   

Hoe is het met iedereen hier? Ik begin weer redelijk in het ritme te komen, en minder borrels / etentjes helpt ook.

Mezelf maar even getrakteerd op 2 paar nieuwe schoenen, die inderdaad met gemak een maat kleiner konden. (en daarnaast nieuwe wasmachine + droger, koekenpan,....) lang leve Black Friday en net uitbetaalde bonus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 13:25 



 
Profiel   

Ik lijk eeeeeeeindelijk mijn macro's te hebben gevonden en 1.5kg afgevallen in bijna 2 weken :D dus eens zien hoe dit voortzet. Ik ben een beetje bang voor de aankomende maatregelen. Als ze de sportschool dichtdoen ga ik wel een beetje flippen :\
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 13:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 309 van de 515 [ 12851 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312 ... 515  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen