Veel moeten afvallen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 18:14

Klinkt super interessant Purny! Ik ben stiekem ook nieuwsgierig

purny

Berichten: 27490
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 18:16

Doe ik!

Ik heb vandaag intake gehad en 20 mei starten we echt

MuSLi

Berichten: 5243
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 20:15

Interessant Purny! Hopelijk geeft het je de handvatten die je nodig hebt :)

Ipsilonka

Berichten: 5861
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 22:43

Ik heb er ook wel eens over gelezen, ben benieuwd of het je wat brengt.
Hier nog geen steek verder (of te wel geen kilo lichter) maar blijf mee lezen en hoop een keer de stap te kunnen maken (ik word 40 :+ deze week)
Laatst bijgewerkt door Ipsilonka op 03-05-21 23:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 23:14

Hier vandaag weer wezen boulderen. Merk wel verschil tussen regen/droog en jou en warmte hoor.

En naast spierpijn ook weer wat schaafwonden rijker :')

gaucho

Berichten: 9524
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 06:48

Hier gisteren al spierpijn maar toch nog een flink eind hardgelopen. Vandaag zegt mijn lijf dat het wat rustiger moet, dat gaan we dan ook maar braaf doen. Alleen vanavond nog even naar de paarden.

Ipsilonka ik ben vorig jaar 40 geworden en dat was bij mij ook extra motivatie om wat aan mijn gezondheid / conditie te gaan doen.

Zorro_

Berichten: 1886
Geregistreerd: 26-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 09:58

Roosch, * stuurt bijleesskills op *
Wat fijn even geshopt! :D Heb ik afgelopen week ook gedaan, goed geslaagd ook wel moet ik zeggen :)) Ook bij de Hunkemoller trouwens.

Purny, ik ben benieuwd! Heel veel succes +:)+

Ipsilonka :(:)

Esther, lekker bezig geweest! :D

Gaucho, ook lekker bezig geweest! :D

Volgens mij zijn we allemaal heel erg toe aan lekker zomers weer! {:}
Heb gister net nieuwe zomerse witte sneakers gekocht. Kunnen nog wel even in de kast blijven :')

gaucho

Berichten: 9524
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 13:58

Was zo geïnspireerd door jullie shoppen dat er net zo maar een leuk zomerjurkje mijn tas in vloog ;) nu nog bijpassend weer.

Wat minder leuk was dat de vers gemaakte Baklava in de Turks-Indiase winkel ook zo maar mijn tas in vloog >;) Smaakte wel goed. En afgelopen week echt enorm trek en eet naar mijn idee ook veel, wel gezond, maar de weegschaal blijft stabiel. En vetpercentage gaat weer sneller omlaag en spiermassa meer omhoog :)

Ook een heleboel gezonde dingen gekocht :D heerlijk vers filodeeg, is een stuk minder vet als bodem voor hartige taart dan bladerdeeg.

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 14:15

Haha soms mogen de ongezonde dingen ook!

En leuk, een jurkje *\o/* ! Nu nog zorgen dat we niet wegwaaien... dacht vanmiddag even gezellig samen met m’n vriend te wandelen, mega bui op m’n kop -O- .

Ik heb ook witte sneakers! Zaterdag wel aangedaan, maar als ik ze nu aan doe dan zijn ze zwart :')

purny

Berichten: 27490
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 14:17

gaucho schreef:
Was zo geïnspireerd door jullie shoppen dat er net zo maar een leuk zomerjurkje mijn tas in vloog ;) nu nog bijpassend weer.

Wat minder leuk was dat de vers gemaakte Baklava in de Turks-Indiase winkel ook zo maar mijn tas in vloog >;) Smaakte wel goed. En afgelopen week echt enorm trek en eet naar mijn idee ook veel, wel gezond, maar de weegschaal blijft stabiel. En vetpercentage gaat weer sneller omlaag en spiermassa meer omhoog :)

Ook een heleboel gezonde dingen gekocht :D heerlijk vers filodeeg, is een stuk minder vet als bodem voor hartige taart dan bladerdeeg.


Ik zie al 2 nee zelfs 3 heitjes staan, opdracht van de cursus.. elke dag 3 heitjes(complimentjes) ontdekken van die dag.

ivy_power89

Berichten: 5857
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: almere

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 15:20

Ik ben vanmorgen bij de diëtist geweest en ben helemaal happy.
Lijkt nu alsof de knop echt helemaal om is :D

MuSLi

Berichten: 5243
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 07:40

Wat fijn @Ivy dat je zo'n goed gevoel hebt overgehouden aan je bezoek aan de diëtist :D

Hier vanochtend dan echt een doel bereikt, waarvan ik niet wist dat ik hem had toen ik begon met afvallen *\o/* Dacht dat het onhaalbaar was. Het is tijd om echt werk te maken van stabiliseren... Hoe heb jij dat uiteindelijk aangepakt @Gaucho?

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 08:07

Super goed müsli *\o/* !

gaucho

Berichten: 9524
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 08:21

Top Ivy_power en Muesli *\o/*

Stabiliseren in het kort - doel in mijn app aangepast naar 0.1 kilo afvallen per week. In het weekend zit ik daar dan ca 200 boven. Het 'meer eten' met name ingevuld met wat extra langzaam verteerbare koolhydraten (wat meer havermout, extra volkoren boterham, volkoren pasta etc) en gezonde vetten (chia / cacao nibs / pindakaas / noten etc). En in het weekend ook wat lekkers :D

MuSLi

Berichten: 5243
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 10:36

gaucho schreef:
Top Ivy_power en Muesli *\o/*

Stabiliseren in het kort - doel in mijn app aangepast naar 0.1 kilo afvallen per week. In het weekend zit ik daar dan ca 200 boven. Het 'meer eten' met name ingevuld met wat extra langzaam verteerbare koolhydraten (wat meer havermout, extra volkoren boterham, volkoren pasta etc) en gezonde vetten (chia / cacao nibs / pindakaas / noten etc). En in het weekend ook wat lekkers :D

Thanks. Ik ga ook eens kijken wat ik kan doen. Ik ga denk ik in ieder geval meer fruit toevoegen. Daar eet ik nu soms wel te weinig van. Dus dat is dan een mooie om weer op te pakken :D

ClaudiaHS

Berichten: 8057
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 10:44

Lekker bezig allemaal hier +:)+

Hier ook van 65.9 naar 64.5 gegaan.
Nog 4.5 ongeveer zou ik er graag af willen.
De lijn gaat iig nog steeds mooi naar beneden.
Doel is dit rond eind juni +- 60 kg.
Hopelijk ben ik dan tevreden.

Roosch

Berichten: 36657
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 12:57

Goed man!!

Dat is ook zo ongeveer mijn speerpunt. Ben alleen bang dat ik er nog even over doe. :')

De weegschaal was best oké vanochtend. Maar het is zo frustrerend steeds. Als ik eens niet zo strikt ben kan ik een paar weken op de blaren zitten.

Nu ben ik ook echt klein maar ik had toch graag wat meer speling gehad af en toe. :+

ClaudiaHS

Berichten: 8057
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 13:19

Ik weet ook niet of ik het ga halen hoor.
Ben ook niet altijd even strikt met kcal tellen.
We moeten wel van het leven èn eten blijven genieten toch.

Roosch

Berichten: 36657
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 13:23

Dat is zo. :j

Dat vind ik ook het allerbelangrijkste. Al had ik liever de 8 kg die ik nu nog moet er al af. :')

gaucho

Berichten: 9524
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 13:28

Zoals we altijd zeggen: het draait om de balans, en daar hoort genieten ook zeker bij :D En aangezien ik echt enorm van eten hou ben ik blij met mijn 1.74, en dat ik kan bewegen ter compensatie :)

Roosch

Berichten: 36657
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 13:40

Ik zou inderdaad heel blij zijn met jouw gewicht. :j Ik ben zo ongeveer 20 cm kleiner dan jij en meiden van mijn lengte zijn vaak zo.. petite. :+
Vraag me dan altijd af of ze op een blaadje sla leven of gewoon gezegend zijn met een verdomd goed metabolisme. :')

ClaudiaHS

Berichten: 8057
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 13:49

Ik ben ook maar 1.69.
Zie ik mijn buurvrouw van 1.59 en 45 kilo een halve koe naar binnen werken.. hoe dan 8)7 _O-

Roosch

Berichten: 36657
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 13:51

Haha nou dat dus. :')

Ik haal de 1.59m niet eens. 1,58m en een halve centimeter.

Nog 17 minuten en ik heb m'n uur Foxy weer gehad. Vanochtend boodschappen doen was ook al topsport. :')
En dan is mijn werkdag nog niet eens begonnen.

gaucho

Berichten: 9524
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 13:59

Die halve koe red ik ook echt niet hoor :n

Het is weer bijna die tijd van de maand dus wil alleen maar eten nu :roll: middag snack al op :( gelukkig mag ik vanavond nog een uurtje trainen om te compenseren.

robeer

Berichten: 1405
Geregistreerd: 26-02-09
Woonplaats: Eindhoven

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 14:44

Gebruikt een van jullie de Lifesum app? Ik heb hem deze week ontdekt. Ik vulde elke dag alles netjes in in de weight watchers app maar er zat geen beweging in. Nu heb ik die Lifesum ernaast en ik zie dat ik eigenlijk wel heel weinig calorieën per dag eet......er zijn dagen bij dat ik maar aan 1000 tot 1200 kom. De eerste dag Lifesum had ik zo weinig calorieën dat ik ‘s avonds nog een Mc Flurry ben gaan halen om aan de calorieën te komen :o :D }>

Ik vind jullie allemaal zo goed bezig. Zo leuk om te lezen....de motivatie druipt uit het topic.