Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 250 van de 515 [ 12851 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253 ... 515  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Veel moeten afvallen...

 
Profiel   

Ik gebruik Lifesum denk ik al 8 jaar :o .
Ik vind het een ideale app.
Heb hem ook gekoppeld met mijn fitbit dus hij synchroniseren ook mijn beweging per dag
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 14:50 



 
Profiel   

ivy_power89 schreef
Ik ben vanmorgen bij de diëtist geweest en ben helemaal happy.
Lijkt nu alsof de knop echt helemaal om is :D

Gefeliciteerd!

Top Musli! Vandaag gewandeld, met nieuwe schoenen aan... was niet zo'n goed idee geloof ik. 3,5 km gewandeld.
(Heb mezelf er min of meer toe gedwongen want ik had nog iets van de winkel nodig)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 14:57 



 
Profiel   

Roosch schreef
Goed man!!

Dat is ook zo ongeveer mijn speerpunt. Ben alleen bang dat ik er nog even over doe. :')

De weegschaal was best oké vanochtend. Maar het is zo frustrerend steeds. Als ik eens niet zo strikt ben kan ik een paar weken op de blaren zitten.

Nu ben ik ook echt klein maar ik had toch graag wat meer speling gehad af en toe. :+

De enige manier om meer speling te krijgen is meer spieren opbouwen, krachttraining doen. Als je gespierder bent, kan je lichaam meer verbranden. En pluspunt is dat spieren ook nog eens minder ruimte innemen dan vet ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 15:31 



 
Profiel   

Roosch schreef
Ik zou inderdaad heel blij zijn met jouw gewicht. :j Ik ben zo ongeveer 20 cm kleiner dan jij en meiden van mijn lengte zijn vaak zo.. petite. :+
Vraag me dan altijd af of ze op een blaadje sla leven of gewoon gezegend zijn met een verdomd goed metabolisme. :')

Ik ben net zo groot als jij en ook niet petit. Helaas.

Hier nu wel op 82,9 *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 16:17 



 
Profiel   

Oh jeetje, ik zit nog niet eens in de buurt van jullie gewichten |o
Ben 1.76 lang, dat dan weer wel :')

Toch vierde ik wel een klein feestje op de weegschaal vanmorgen

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 16:48 



 
Profiel   

MuSLi schreef
Roosch schreef
Goed man!!

Dat is ook zo ongeveer mijn speerpunt. Ben alleen bang dat ik er nog even over doe. :')

De weegschaal was best oké vanochtend. Maar het is zo frustrerend steeds. Als ik eens niet zo strikt ben kan ik een paar weken op de blaren zitten.

Nu ben ik ook echt klein maar ik had toch graag wat meer speling gehad af en toe. :+

De enige manier om meer speling te krijgen is meer spieren opbouwen, krachttraining doen. Als je gespierder bent, kan je lichaam meer verbranden. En pluspunt is dat spieren ook nog eens minder ruimte innemen dan vet ;)


Helemaal eens. Hoewel ik afgelopen maanden stabiel ben in gewicht, heb ik toch nog weer een kleinere kledingmaat en verbaas ik me soms over wat ik weg kan eten zonder dat ik aankom.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 16:52 



 
Profiel   

Dan toch echt die sportschool zodra het mag. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 18:04 



 
Profiel   

Ik heb net nog even lekker uur getraind. Vorige week flink benen, nu veel bovenlijf dus zal wel weer flink spierpijn krijgen :') Het gesnoep is in ieder geval weer enigszins gecompenseerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 20:37 



 
Profiel   

Goed bezig! Hier gisteren 0,0 aan beweging gedaan :') . Zat er even helemaal doorheen -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 07:56 



 
Profiel   

Ik ben een beetje lui geweest de laatste twee weken. Zowel qua bewegen als wat eten betreft. Dat vertaalt zich uiteraard ook meteen terug op de weegschaal, dus hoog tijd om mezelf weer een flinke schop onder mijn hol te geven. Gelukkig is de schade niet enorm.

Hopelijk voel je je vandaag beter Esther. :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 09:06 



 
Profiel   

Moge, ik probeer tegenwoordig minimaal 1x per week een 'rustdag' in te plannen, waar ik geen extra beweging doe behalve paarden etc. Heeft mijn lijf echt nodig :o

Vanochtend vroeg lekker rustig een rondje hardgelopen, hopelijk voorkomt dat wat spierpijn. Was mooi ook.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 09:15 



 
Profiel   

Prachtige foto weer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 09:24 



 
Profiel   

Oh wauw wat een foto.. <3 :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 09:25 



 
Profiel   

Hele mooie foto!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 09:28 



 
Profiel   

Wat een mooi plaatje weer gaucho!

Wat zuur dat je er zo doorheen zat Es_ther :( Kunnen we je ergens mee helpen?

Imre, dat is het belangrijkste he. De draad weer oppakken :j

Ik ga mijn weegschaal ook overboord gooien. Het verschil per dag is zo groot dat het irritant is. Zeker omdat ik gisterenochtend een magische grens overging, en ik vanmorgen ineens 1.5e kilo zwaarder was. Ik blijf roepen niet meer op de weegschaal te gaan staan maar het is zo verleidelijk :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 09:53 



 
Profiel   

Mooie foto gaucho!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 09:54 



 
Profiel   

Ik geloof die weegschaal ook niet meer. Ik was gisterenavond hoopvol voor het slapen gaan maar blijkbaar heb ik vannacht een zak chips weggewerkt in mijn droom ofzo. Was een halve kg zwaarder dan toen ik in bed kroop. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 10:18 



 
Profiel   

Daarom moet je ook niet elke dag op de weegschaal staan ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 10:18 



 
Profiel   

Vandaag is het internationale anti dieet dag *\o/*

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 10:19 



 
Profiel   

Wat een fantastische foto Gaucho! <3

Oke, ik stond in de startblokken.... En nu trekt het helemaal grijs buiten >;) >;)
Ik wacht wel eventjes af. Geen zin om met een buggy zeiknat te regenen :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 10:47 



 
Profiel   

Ik weeg maar 1x per week en soms maar 1x per maand.
In het weekend wil ik heel af en toe wel eens wat snaaien dus mijn vaste weegdag is vrijdagochtend.

Ben vandaag koos inspiratieloos wbt avondeten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 13:50 



 
Profiel   

Hier ook vrijdagochtend :j maar sta er tussendoor ook wel eens op, juist om de vreemde uitschieters te negeren ;)

Vanochtend voor het eerst spierpercentage boven de 40% *\o/*

Ik heb altijd te veel inspiratie voor eten :') vanavond laatste x Hellofresh en dan kan ik het weer lekker zelf bedenken :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 14:03 



 
Profiel   

Ik heb gister een hele berg groente gekocht, moet nog even bedenken wat ik ga maken vanavond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 14:05 



 
Profiel   

Ik ga voor makkelijk vanavond!

En lief ladies <3 . Zat er qua werk even doorheen, maar vandaag had ik een super goede flow voor de website uitgedacht en toen kreeg ik er complimenten over. Dus dat deed me ff goed. Vanavond lekker pony’s knuffelen, schoonzusje gaat weer rijden dus is weer leuk *\o/* !

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 14:16 



 
Profiel   

Hoe kan het ook anders anti dieet dag op mijn verjaardag, nu snap ik waarom ik te slap ben om te gaan diëten *\%/* }:)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 14:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 250 van de 515 [ 12851 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253 ... 515  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen