Veel moeten afvallen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BarbaraNova

Berichten: 4200
Geregistreerd: 11-01-05
Woonplaats: Vierpolders

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 09:00

Bedankt voor de tip, ga ik eens proberen...

gaucho

Berichten: 9517
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 07:28

Houd je bij wat je ongeveer aan kcal eet BarbaraNova? Dan kun je iets gerichter aanpassen.

Ik snap de weegschaal ook niet meer. Ten opzichte van gisteren 0.8 kilo kwijt, zal toch wel vocht geweest zijn van het slechte eten.

_Tarzan

Berichten: 11155
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 07:43

arabella, goed bezig!
Balen van die 300gram Roos, maar komt vast weer goed, je bent zo goed bezig!
Gaucho, wat krijg jij bij iedereen allemaal lekker eten, water loopt mij in de mond :') en dan ook nog afvallen, heerlijk, zo wil iedereen wel afvallen haha!
Goed bezig Esther, goede haalbare doelen zijn altijd fijn :D
BarbaraNova, welkom bij de club := maar inderdaad te weinig eten is ook heel slecht en ga je niet van afvallen.

Hier gaat het .. Ik eet wel al minder/gezonder maar nog niet altijd zeg maar :=
M'n kneuzingen doen nog steeds echt pijn dus sporten wordt 'm nog niet helaas.

gaucho

Berichten: 9517
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 07:54

Ik heb gisteravond even heerlijk gezwommen en Sauna gepakt, was heerlijk voor de spieren en lekker warm :) nu hardlopen, paardrijden en de nieuwe katten ophalen *\o/*

_Tarzan

Berichten: 11155
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Limburg

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 08:22

Oeeeh ga je even een foto laten zien van je nieuwe katten?! <3

gaucho

Berichten: 9517
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 09:16

_Tarzan schreef:
Oeeeh ga je even een foto laten zien van je nieuwe katten?! <3


Afbeelding

Afbeelding

Snippergroen

Berichten: 6677
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 09:16

Degenen met een stappenteller.. hebben jullie een losse of gebruiken jullie een app of horloge? En rekenen jullie een training bij je stappen of los? :)

gaucho

Berichten: 9517
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 09:20

Snippergroen schreef:
Degenen met een stappenteller.. hebben jullie een losse of gebruiken jullie een app of horloge? En rekenen jullie een training bij je stappen of los? :)


Simpel horloge met bijbehorende app. Ik doe gewoon alle stappen op een dag, anders wordt het me te ingewikkeld :+

Snippergroen

Berichten: 6677
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 09:59

gaucho schreef:
Snippergroen schreef:
Degenen met een stappenteller.. hebben jullie een losse of gebruiken jullie een app of horloge? En rekenen jullie een training bij je stappen of los? :)


Simpel horloge met bijbehorende app. Ik doe gewoon alle stappen op een dag, anders wordt het me te ingewikkeld :+


Dan ga ik dat ook eens doen :j mijn horloge telt ook de stappen maar neemt daar inderdaad mijn trainingen in mee. Op naar heel oktober 12.000 stappen per dag! Is gisteren in ieder geval gelukt :)

Es_ther

Berichten: 18709
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 10:18

gaucho schreef:
Snippergroen schreef:
Degenen met een stappenteller.. hebben jullie een losse of gebruiken jullie een app of horloge? En rekenen jullie een training bij je stappen of los? :)


Simpel horloge met bijbehorende app. Ik doe gewoon alle stappen op een dag, anders wordt het me te ingewikkeld :+


Dit!
Je katten zijn echt super mooi Gaucho!

Hoe gaat het met je Tarzan?

_Tarzan

Berichten: 11155
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Limburg

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 10:23

Wat een leuke katten zeg! <3
Esther, het gaat, heb nog wel veel last van m'n kneuzingen helaas. Borstbeen doet echt zeer, en elke nies, hoest, hik of wat dan ook moet ik heel voorzichtig doen want anders schiet die pijn echt door mn hele lijf := Nooit geweten dat dat ding zoveel pijn kan veroorzaken :')
En gisteren m'n nieuwe auto kunnen ophalen gelukkig dus ik kan weer even vooruit :)

Es_ther

Berichten: 18709
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 10:29

Oh bah, klinkt niet fijn!
Wat voor auto heb je gekocht :D ?

Roosch

Berichten: 36638
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 14:04

Heel veel geluk met de katten, gaucho!! :+:

Hoe is het verder hier met iedereen?
Ik ben vandaag met een tijdelijke nieuwe functie begonnen en kan mijn werktijden nu zelf indelen. Dat is even wennen! Ik ga proberen te sporten overdag tussendoor, zodat ik in de avond tijd voor mezelf en mijn vriend heb. Merkte dat ik haast elke avond van huis was en dat vond ik uiteindelijk toch echt niet fijn.

arabella2000
Berichten: 4151
Geregistreerd: 14-05-06
Woonplaats: zuid-limburg

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 14:10

wat een leuke katten gaucho!!

Fijn dat je nu misschien tussendoor kan sporten Roosch!

Hier gaat het prima. De eerste 3,5 vocht kilo's zijn eraf, dus nu begint het echte werk :+
Ook merk ik dat mijn broeken weer iets minder strak zitten *\o/*
Gisteren weer lekker gezwommen. Voor nu voelt dat lekkerder dan wandelen.

vanavond maar eens plannen wat we de rest van de week gaan eten... Ik neig naar 1x boerenkoolstampot (zonder aardappel) ofzo

Rose_Sonny
Berichten: 432
Geregistreerd: 19-11-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 15:14

Hier gaat het ook best goed!
In de afgelopen 4 weken 4,3 kilo afgevallen en vanaf begin dit jaar al 13 kilo verschil.

Ik sleep mezelf nu ook weer minimaal 3 dagen per week op de crosstrainer die we gewoon thuis hebben staan, maar onder het stof :+. Inmiddels afgestoft en al een aantal keer gebruikt.

Ik draag ook een maatje kleiner qua werkkleding, alleen mijn jasje vandaag wil mij wel iets zeggen, er gaat steeds 1 knoopje los, ergens random in het midden :')

gaucho

Berichten: 9517
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 22:06

Goed bezig allemaal :j
Hier ander werk dus net ook weer ff anders plannen. 2 dagen meegeluncht met brood, maar dat bevalt toch minder goed. Ik eet er snel te veel van en zit er niet zo vol van. Morgen maar weer eigen lunch.

Vandaag zelfs nog een worstenbroodje bij de lunch, ik was tenslotte in Brabant :D Net nog even goed gecompenseerd met heuvel training tijdens het hardlopen.

MuSLi

Berichten: 5236
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 22:12

Met nieuw werk is het inderdaad allemaal een beetje opnieuw je ritme en manieren vinden... Brabanders/Brabant en worstenbroodjes :')

Mooi gewichtsverlies hoor Rose_Sonny en Arabella :j

Hier gaat ook alles z'n gangetje. Gisteren in de regen ruim 11km hardgelopen. Was evengoed wel erg lekker. Maandag is m'n rustdag, dus gewoon werken, voor de kleine zorgen, boodschappen doen en daarna een beetje tv kijken... Met de lunch een rondje gewandeld, dus beweging was wel weer gedekt ;) eten was on point. Weinig bijzonders...

Morgen een dagje thuiswerken en 's avonds lekker bokszaktraining bij de sportschool. Lekker stuk gaan, nu al zin in _/-\o_

MuSLi

Berichten: 5236
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 22:15

Snippergroen schreef:
Degenen met een stappenteller.. hebben jullie een losse of gebruiken jullie een app of horloge? En rekenen jullie een training bij je stappen of los? :)

Ik heb een sporthorloge. Die meet ook de stappen. Ik maak geen onderscheid in wel of geen training. Tijdens die training maak ik ook gewoon stappen ;)

Snippergroen

Berichten: 6677
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 22:37

MuSLi schreef:
Snippergroen schreef:
Degenen met een stappenteller.. hebben jullie een losse of gebruiken jullie een app of horloge? En rekenen jullie een training bij je stappen of los? :)

Ik heb een sporthorloge. Die meet ook de stappen. Ik maak geen onderscheid in wel of geen training. Tijdens die training maak ik ook gewoon stappen ;)


Zo doe ik het nu ook ja :j m'n 12.000 stappen missie motiveert wel! Was klaar met mijn training en zat pas op 8000 stappen (kantoordag :')) dus nog even op de crosstrainer gesprongen en toch mijn missie gehaald.

Mooie resultaten hier! Vind het ook leuk om te lezen hoe jullie jezelf iets gunnen maar dan die dag ook weer ergens balans zoeken/creëren. Toont dat er echt lifestyles in de maak zijn :D

Es_ther

Berichten: 18709
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 23:04

Hier was ik na de vakantie 300 gram aangekomen, valt me nog mee :') . Dus nu hard aan de bak! Gisteren een lunch na het klimmen en pizza afgeslagen, dus dat is al een goed begin! Net met vriend ruim 4km gewandeld, dus ook lekker *\o/* .

Wel een klein stukje taart gehad op werk… was een intro dag en ze hadden mini gebakjes. Maar verder netjes gegeten en bij de lunch meer salade en minder brood gehad, dus het mocht wel haha.

MuSLi

Berichten: 5236
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 08:33

Fijn dat ze mini gebakjes hadden. Dan neem je toch makkelijker een stukje en voel je je niet bezwaard om het af te moeten wijzen. Genieten mag ook zo af en toe toch? :D Ook fijn dat het aankomen van tijdens de vakantie ook meegevallen is. Nu weer oppakken en door..

Snippergroen

Berichten: 6677
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 21:17

Keihard getraind in de sportschool, 12.000 stappen niet gehaald :\

Dus nu sta ik al dansend mijn huis op te ruimen voor de laatste 2.000 stappen. Twee vliegen in een klap :D

gaucho

Berichten: 9517
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 21:51

Ik mocht vandaag een rustig dagje :D kom maar op 6000 stappen. Vooral in de file gestaan. Wel nog spierpijn van gisteren, en erg netjes gegeten. Weer gewoon lunch mee :D

Es_ther

Berichten: 18709
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 22:30

Goed bezig dames!

Hier weer gesport en op t werk patatjes en snacks afgeslagen *\o/* . Ik word er steeds beter in en morgen weer wegen..

arabella2000
Berichten: 4151
Geregistreerd: 14-05-06
Woonplaats: zuid-limburg

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 05:58

Hier bestaat mijn week vooral uit werken en slapen... werk 2 uur per dag over en kan dat zeer slecht hebben. Bleh... hopen dat het snel rustiger wordt hier...

Kwa eten gaat het prima. Er is genoeg in huis. Wel door de moeheid geen zin om dingen te koken. Gelukkig doet mijn vriend dat :+