Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 264 van de 515 [ 12851 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267 ... 515  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Veel moeten afvallen...

 
Profiel   

Ah goed bezig müsli!

Vervelend Purny!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 08:12 



 
Profiel   

MuSLi schreef
Lastig is dat Purny. Wanneer komt je collega terug? Fijn als je iets meer bewegingsruimte hebt daarin.

Nog geen idee, hopelijk wel snel. Door corona hoeven we niet tegelijk aan de balie te zitten

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 09:25 



 
Profiel   

Dat lijkt me best vervelend Purny

Ik heb een fiets gekocht *\o/* nog meer beweging. Kijken of ik zelfs mijn wekelijkse boodschappen op de fiets kan doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 16:16 



 
Profiel   

Fietsen is leuk, leuker dan ik dacht.
Vroeger fietste ik veel. Tegenwoordig begin ik wel weer meer te fietsen.

Ik heb vandaag een soort van feestje. Mijn laatste vaccinatie gehad. Doorgereden naar de dunkin donuts.
Vandaag een paar donuts en dan weer strikt. En eventjes geshopt bij de rituals

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 11:19 



 
Profiel   

Kleine feestjes mag je ook vieren hoor! Ik mag zondag het eerste prikje halen, daarna misschien naar openluchtmuseum.

Hier weer -400 gram tov vrijdag *\o/* . Gisteren in etappes rond de 5 kilometer gelopen. Ging goed! Voet was wel iets dikker, maar dat is dan we normaal.

[ img ]
Deze dame mocht ook mee wandelen :).

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 11:34 



 
Profiel   

Goed bezig Esther!! Leuke pony heb je :j

Wat voor fiets heb je gekocht Gaucho?

Haha Purny, feestje voor je mond dus! En voor je neus, rituals ruikt altijd zo lekker.

Ik doe ook weer mee met jullie! Was 3,5 kilo aangekomen door stress en emotie-eten. Maar er zijn er al 2,5 af en die laatste gaat ook lukken. Ben weer actief, misschien beetje te zelfs want na een avond fanatiek rijden (maandag) en weer flink opbouwen in de sportschool (gisteren) ben ik vandaag ontzettend moe ineens :+ maar m’n eten gaat prima, weer meer groenten en eiwitten en minder trek. Nu volhouden. Ik ben inmiddels al sinds oktober ongeveer op dit gewicht (soms iets meer, soms iets minder) dus relatief stabiel. Nu mijn best doen dat er komende oktober een kilo of 5 af is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 16:18 



 
Profiel   

Welkom terug Ryder!! Hoe is het deze week verder gegaan dames? Ik had gister een redelijke dag, woensdag was een werkstress dag en had echt een eetbuien ‘s avonds, dus dat emotie-eten blijft wel een ding...ook hebben we een nieuwe weegschaal die zoals ik al vermoedde meer aangeeft damde oude, dus ik houd de oude maar als richtlijn. Maar gelukkig is er ook niet schrikbarend veel verschil, dus afgevallen ben ik sowieso sinds ik hiermee ben gestart :D vanavond even paardrijden als ik er op kom: heb last van m’n rug...word oud geloof ik :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 16:58 



 
Profiel   

Ik loop al een tijdje achter de feiten aan. Nu even opladen voor een uur sporten en daarna een uur zwemmen. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 18:12 



 
Profiel   

Hier wel redelijk, baal dat ik niet echt kan sporten. Probeer wel thuis meer te sporten, maar mis daar een beetje motivatie voor -O- .
Probeer wel het wandelen weer op te pakken, dat gaat zo’n 2km achter elkaar al goed! Daarna begin ik m’n voet wel te voelen.
Dus gewoon lekker opbouwen en thuis oefeningen doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 18:25 



 
Profiel   

Roosch schreef
Ik loop al een tijdje achter de feiten aan. Nu even opladen voor een uur sporten en daarna een uur zwemmen. :+


Same here :o
Ik lees braaf mee, maar qua afvallen valt er niks te melden.
Afgelopen weken had ik een last van een lintworm ofzo, zooooveel honger :')

Sinds vorige week ben ik weer wat braver maar nog niet terug op het 'oude' niveau.
Had ik 2 weken geleden een springtouw gekocht, dus ik elke avond braaf een paar minuutjes springen om op te bouwen.
Stap ik op mijn werk naast het opstapkrukje en ga door m'n enkel heen ^)
Heel dik ei erop, maar die begint gelukkig nu weer af te zakken en kan weer normaal lopen.
Maandag maar weer met m'n springtouw beginnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 18:50 



 
Profiel   

Oei beterschap!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 18:53 



 
Profiel   

Oef, pijnlijk!! :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 19:13 



 
Profiel   

Auwwww Claudia beterschap! Ik ken dat van die lintworm....van die dagen dat ik onverzadigbaar ben...maar dat stopt ook wel weer..
En Esther geduld hebben hoor met je voet, komt echt met dat sporten straks....
Knuffel Roosch, super goed dat je weer gaat sporten vanavond (of al hebt gedaan...zie dat het al na tienen is :D )

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 22:12 



 
Profiel   

Moge ladies :) Hier ook altijd alleen maar trek met kouder weer. Geen slechte week maar ook niets er af, en nog net een kilo boven wat ik zou willen wegen. Nog ff door met iets strenger dus. Vandaag dagje efteling, morgen maar weer wat compenseren met sportschool en wat minder eten :).

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 07:14 



 
Profiel   

Ik denk de weegschaal al minimaal 2 maanden geweigerd.
Maar net toch maar gekeken wat de schade was na m'n lintworm :')
En al met al viel het me best mee, iets meer dan een kilo aangekomen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 12:52 



 
Profiel   

Hier gaat het best goed
Ik sport wel minder als in de two week shred die ik met een vriendin gedaan heb
Maar serieus, ik loop dagelijks minimaal 10.000 stappen ben met paard bezig , help op stal ben sowieso erg actief wek technisch gezien
Dus 3 keer per week vind ik een prima minimum om er naast te sporten

Eten gaat ook netjes, de hoeveelheid sporten geeft me nog steeds motivatie genoeg om op mijn eten te letten(maar dan ook serieus zeg maar)
En ik weet een goeie balans tussen matigen zonder door te slaan in beperken te houden en me er gewoon goed bij te voelen
Dat stuk is zoveel meer belangrijk dan minstens x gewicht afvallen per week
Het gewicht verliezen moet een vorm van zelf liefde zijn voor je welzijn en gezondheid
Niet iets wat je uit een negatieve plek moet doen

Althans, zo werkt het voor mij dan he
Ik ben net zo veel met het psychologische stuk bezig als met het lichamelijke
Want als het puur lichamelijk was , was het me vast wel eerder gelukt :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 13:40 



 
Profiel   

Ik ben de balans even helemaal kwijt en dat bevestigt de weegschaal ook. Vanaf nu weer focus. Sta nu uit te lopen in de sportschool maar het ligt denk ik echt aan de voeding. Schouders er weer onder en niet alleen teugels loslaten zoals ik afgelopen tijd gedaan heb. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 12:35 



 
Profiel   

Ik heb zo een periode ook gehad pas
Kostte wat moeite en vooral veel reflectie voor ik het weer de baas was
Maar jou gaat dat ook zeker lukken

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 13:56 



 
Profiel   

Ja ik weet ook precies waar het aan ligt. :')

Ik ben ongeveer twee maanden geleden gaan samenwonen en mijn lieftallige wederhelft kan letterlijk eten wat ie wil. Ook mijn hele ritme dat ik eerst in m'n uppie had op zijn kop. Tel daarbij op dat we beide echt enorme Bourgondiërs zijn en dan is de ramp compleet.

Stom genoeg had ik het van tevoren echt zien aankomen maar heb het niet getackeld. Dus nu maar oppe blaren zitten. Nouja eigenlijk niet zitten, maar sporten. :+

Wat jij ook zegt: reflectie, die is er wel. Nu de schouders er weer onder en scherp zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 14:01 



 
Profiel   

Dat stukje na de reflectie was hier ook de issue
Maar goed, mentale skup onder de derriere heeft hier ook geholpen uiteindelijk

En herkenbaar ook wel, de situatie :p
Joe ken doe dis *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 14:03 



 
Profiel   

Ik vind sowieso deze tijd van het jaar altijd de lastigste als Bourgondiër. Terrasje hier, lunch daar, lekker makkelijk eten na een dag op pad zijn... en dan niet te spreken over lekkere drankjes...
Nu ben ik hartstikke hoogdrachtig en mag ik veel van wat ik wil eten niet hebben (gerookte zalm, rood vlees, alcohol...) dus kies ik vaker voor ander eten dan ik normaal zou doen als we een dagje weg zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 15:29 



 
Profiel   

Eerste stap is reflectie en herkenning. Maar heel herkenbaar hoor. Hier ook enorme liefhebber van wijntje, kaasje, terrasje, ijsje etc. Dat zal ook wel nooit weggaan en wil ik me ook niet volledig ontzeggen. Sleutel zal dus moeten liggen in sporten en balans. En keuzes maken dus, want en en en kan dus niet. Dus of een dessert of een drankje, als ik 's middags een ijscoupe wil dan niet ook frietjes als lunch etc. En na een dagje efteling met erna uit eten moet zelfs op zondag de broekriem even aan. En soms lukken die bewuste keuzes bij maak ook niet helemaal := Dan is het schop onder mijn kont en door :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 15:38 



 
Profiel   

Ik vind het ook zo jammer dat er bepaalde gelegenheden zijn waar echt weinig gezonds aangeboden wordt. Gisteren bij onze lokale speeltuin bijvoorbeeld alleen een snackbar met echt alleen patat en snacks of anders schepijs van de ijskar... heerlijk hoor maar dat maakt de gezonde keuze lastig. En dan ben ik ook nog dol op een goede salade :j

Balans is uiteindelijk belangrijk maar tijdens het echte afvallen ben ik altijd wel streng want ik ben zo iemand die het dan weer heel moeilijk vind om weer in de pas te gaan lopen en kan snel alles overboord gooien en loslaten terwijl ik prima bezig was :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 15:42 



 
Profiel   

Ik ben hier ook echt even de controle kwijt, overdag gaat het prima maar ‘s avonds kan ik het maar moeilijk laten bij 1 snack of tussendoortje….er zijn teveel dagen dat het ‘mis’ gaat dus ik kom onmiskenbaar aan….ik baal enorm maar het is toch echt m’n eigen schuld…. :o ik moet even uitzoeken hoe ik dit weer op de rit krijg, maar weer kleine stapjes in de goede richting gaan zetten

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 16:37 



 
Profiel   

Hier gaat het best ok. Wel een beetje moeite met niet teveel snoepen, want ik hik al een week tegen m'n ongesteldheid aan die niet door wil zetten -O-

Gisteren weer eens: oh, waarom neem je geen taart? Je kunt best een taartje nemen hoor, daar kom je niet zomaar van aan... >;) Ik maak graag bewuste keuzes en eet dat waar ik echt blij van word, maar dat wordt blijkbaar niet gewaardeerd.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 20:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 264 van de 515 [ 12851 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267 ... 515  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen