Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 312 van de 515 [ 12851 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315 ... 515  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Veel moeten afvallen...

 
Profiel   

Ik lees nog steeds mee. Wat minder actief met posten.

Wat een leuke foto's komen er voorbij! Die vakantie foto, wat heerlijk!

Overal die chocolade letters en andere lekkere dingen, toch altijd wel handig als het weer voorbij is.

Zondag stond ik op de weegschaal en was ik op 0,2kg na weer bij m'n start gewicht in 2019. |(
Was wel weer even een schop onder m'n kont om er iets aan te gaan doen. Eerst dacht ik pak het januari wel op. Zondag avond toch al besloten om het gelijk op te pakken. Uitstellen heeft geen zin, kans alleen maar dat het erger wordt. De 3 cijfers zijn ook weer erg dichtbij (98,8), die wil ik toch echt voorkomen.
Nu ook een insta account aangemaakt waar ik wil bijhouden hoe het gaat.
Niet alleen het afvallen, maar ook m'n revalidatie en het terug vinden van conditie. Leuk als mensen volgen en suporten, maar ook meer als dagboek voor mezelf.

Na m'n enkel operatie in februari alleen maar aangekomen.. combinatie van niet mogen sporten en emotie eten. Pijn en frustrie zijn alleen niet weg te eten, ben ik helaas 14kg te laat achter gekomen...

M'n doelen voor 2021:
-Terug naar m'n oude gewicht (het liefst nog iets verder)
-Conditie opbouwen
-Weer mogen sporten, wandelen en fietsen
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 17:13 



 
Profiel   

Weer mogen sporten, wandelen en fietsen lijken mij hele mooie doelen om. Naar toe te werken Kosseh.

Na mijn enkelbreuk was mijn belangrijkste motivatie ook weer zonder pijn kunnen (berg) wandelen, en daarmee start van afvallen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 18:10 



 
Profiel   

kosseh schreef
Ik lees nog steeds mee. Wat minder actief met posten.

Wat een leuke foto's komen er voorbij! Die vakantie foto, wat heerlijk!

Overal die chocolade letters en andere lekkere dingen, toch altijd wel handig als het weer voorbij is.

Zondag stond ik op de weegschaal en was ik op 0,2kg na weer bij m'n start gewicht in 2019. |(
Was wel weer even een schop onder m'n kont om er iets aan te gaan doen. Eerst dacht ik pak het januari wel op. Zondag avond toch al besloten om het gelijk op te pakken. Uitstellen heeft geen zin, kans alleen maar dat het erger wordt. De 3 cijfers zijn ook weer erg dichtbij (98,8), die wil ik toch echt voorkomen.
Nu ook een insta account aangemaakt waar ik wil bijhouden hoe het gaat.
Niet alleen het afvallen, maar ook m'n revalidatie en het terug vinden van conditie. Leuk als mensen volgen en suporten, maar ook meer als dagboek voor mezelf.

Na m'n enkel operatie in februari alleen maar aangekomen.. combinatie van niet mogen sporten en emotie eten. Pijn en frustrie zijn alleen niet weg te eten, ben ik helaas 14kg te laat achter gekomen...

M'n doelen voor 2021:
-Terug naar m'n oude gewicht (het liefst nog iets verder)
-Conditie opbouwen
-Weer mogen sporten, wandelen en fietsen


Bedoel je voor 2022 denk ik?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 18:42 



 
Profiel   

Dat zijn mooie doelen @kosseh! Als je in iets support nodig hebt, of wat dan ook, laat het even weten... Dan kan ik zien wat ik voor je kan betekenen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 19:16 



 
Profiel   

Gaucho, en is het gelukt om weer pijnvrij te bergwandelen?
Ik hoop heel erg dat ik nog pijnvrij ga worden. Voor nu ben ik al blij als ik weer iets mag, ookal doet het pijn.

Romeo2007, ja 2022 bedoel ik idd. Voor 2021 zou ik nog wel heel kort de tijd hebben.

MuSLi, bedankt voor het aanbod!
Voor nu gaat m'n eten al weer 3 dagen goed, zelfs met alle sint snoep dat er nog ligt. Volgende week weer naar de sportarts, hopelijk goed nieuws en groen licht om naar de fysio te mogen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 12:10 



 
Profiel   

@Kosseh ja *\o/* meer spierkracht en stabiliteit en minder kilo's doen echt wonderen. Afgelopen vakantie echt veel en inspannend gelopen (meeste dagen boven de 20 kilometer en meer dan 1000 meter stijgen) en echt helemaal nergens last van :D weer een blije klauteraar:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 12:18 



 
Profiel   

Goed bezig! Merkte vorige vakantie ook dat ik minder fit was en zwaarder was. Had zoveel meer moeite met wandelen :') .

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 12:35 



 
Profiel   

Hoi dames, hoe is het met jullie? Ik zie weer mooie foto’s voorbij komen en bemoedigende/ inspirerende posts….fijn om te lezen dat zovelen goed bezig zijn en genieten van mooie (sport)prestaties.

Ik heb zelf een minder goede week achter de rug, paar dagen stevige hoofdpijn, tijd van de maand en erg druk op het werk, dus niet op m’n eten gelet. Nu weer beetje in rustiger vaarwater qua eten dus eind van de week even kijken wat erbij is gekomen… :o wel de foto’s van de trouwdag, dus mooi om even van na te genieten. Ik moet wel zeggen dat het verschrikkelijke weer van vorige week ook niet hielp, blij met de zon vandaag…hebben jullie daar geen last van?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 19:12 



 
Profiel   

Hoe gaat het hier?

Pallatin, leuk trouwfoto's. Lijkt mij zo mooi om terug te kijken, als het je eigen dag is geweest.
Regen en kou werkt bij mij ook niet mee. Dan wil je toch wat vaker onder een dekendje met wat lekkers gaan liggen.

Ik ben al weer een weekje aan het opletten, ook genoten tussendoor. Zo heb ik vrijdag met vrienden pizza's gemaakt en chocolade als toetje. Heel gezellig avondje gehad :D.
Maandag weegdag, de eerste min is een feit zo leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-21 21:36 



 
Profiel   

Hallo!
Hier gaat het z’n gangetje. In 2 maand tijd 2,5 kilo er af. Niet extreem snel, maar er af is er af :). Qua bouw begin ik wel verschil te zien, dat is wel leuk :D . Mag van mezelf wel meer bewegen, maar afgelopen weken was het weer zo prut dat ik echt niet voor m’n lol een lunch wandeling ging doen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-21 08:56 



 
Profiel   

Ik ga ook lekker! Het is echt wel even zoeken met wanneer ik doordeweeks kan trainen (op de een of andere manier voel ik me toch bezwaard om tijdens het werk te gaan, terwijl dat gewoon mag :') ). Ik hou me wel dapper aan minimaal 10.000 stappen per dag (doel is in principe 12.000 inc training). De weegschaal fluctueert lekker, dus die laat ik voor wat het is. Dat komt over een maand wel weer bij de diëtiste. Ik ben wel inmiddels in totaal 5 cm taille kwijt en dat is fysiek het mooiste resultaat :D Qua wat je ziet dan he, want ik voel me voornamelijk echt veel fitter, sterker en ben ook veel gespierder :j

Mentaal zit ik lekker in mijn vel, kan goed uit de voeten met mijn macro's en krijg het spelletje steeds meer door om echt lekker te kunnen blijven eten. Voorheen at ik vooral 'mager' en kleine porties. Ik merk dat ik het veel beter doe op minder vaak maar grotere porties. Thuiswerken helpt me nog steeds enorm omdat eten dan altijd voor handen is en ik geen verkeerde keuzes maak door een knorrende maag.

@ Kosseh, Wat leuk om de stappen te zien die je alleen al op deze pagina hebt gemaakt! Van bewustwording naar actie! Daar mag je echt trots op zijn :j En dan ook nog in balans zo te lezen, met her en der wat lekkers. Kan je daar dan ook bewust van genieten? En ben je al bij de sportarts geweest?

@gaucho, wat een heerlijke foto! En wat tof om voor jezelf te merken hoeveel beter het met je gaat nu je zulke mooie stappen hebt gezet :D Ben je altijd al echt sportief geweest of is dat met je afvalproces gekomen? :)

@Es_ther, gaaf toch om te zien dat je qua fitheid stappen maakt :D Dit is niet eens hetgeen waar we ons zo dagelijks van bewust zijn, maar wat juist na verloop van tijd duidelijk wordt. Daarin merk je echt dat je progressie maakt in alles :j Min 2,5kg in 2 maand is een hele mooie score! Vaak zijn dat ook de duurzaam verloren kilo's.

@Pallatin, het weer hielp voor mij zeker niet mee.. Ik probeer minimaal een keer per dag te gaan wandelen, maar als het zo regent heb ik daar echt geen zin in. Jammer dat je een mindere week had, maar als ik het zo hoor is dat ook niet zo gek :) Afvallen gaat toch het makkelijkst als andere randvoorwaarden op orde zijn. Lukt het je om de draad weer op te pakken? En neem de weegschaal dan nu niet zo serieus he. Als je bent aangekomen zal het vooral vocht zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-21 09:34 



 
Profiel   

Ik herken je struggle @Snippergroen met overdag gaan sporten onder werktijd. Ik vind dat ook lastig, ookal mag het inderdaad hier ook gewoon. Voelt toch tegennatuurlijk. Bij mij is er nu dus qua sport wat meer naar het weekend verschoven, waardoor ik daar wat minder rust kan pakken. Dat vind ik wel jammer, maar hopelijk is dat in het nieuwe jaar weer over :evaw:

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-21 09:53 



 
Profiel   

Ja joh, ben al lang blij dat we nog mogen :D Dan maar her en der iets minder als dat zo uitkomt :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-21 10:19 



 
Profiel   

Met het mindere weer en de openingstijden van de sportschool vind ik het ook wat lastiger om veel te bewegen. Van de hardloop training krijgen we elke week een training om zelf te doen, daar ga ik vanavond mee aan de slag. Morgenochtend om 7.00 weer krachttraining. Al met al blijf ik zo stabiel op gewicht. Nu wel weer wat meer zin in snoep, de tijd van de maand komt er weer aan maar dan snoepen we maar wat gezonder. Net als tussendoortje een stuk zelfgebakken pompoencake en een maiswafel met citroen marmelade. Dan is mijn behoefte aan zoet weer even ingevuld voorlopig hoop ik.

Ik ben pas zo veel gaan sporten sinds ik ben begonnen met afvallen, voel me er erg goed bij en wil zelfs volgend jaar als ik 42 word een marathon gaan lopen. Leven ziet er dus ook wel echt anders uit. Ik heb zelfs mijn paard verkocht :oo Donderdag verhuist hij naar zijn nieuwe 5 sterren huis.

Nieuwe vriend is gelukkig net zo sportief, afgelopen weekend hebben we op zaterdag 12 kilometer hardgelopen door de duinen, zondag 3 uur gewandeld. Hij is na een maagverkleining 50 kilo afgevallen dus eet minder en nog een stuk gezonder dan ik :') Maar vind het wel heel erg leuk om voor mij van alles lekkers te maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-21 10:52 



 
Profiel   

Waren jullie een weekendje hier (in mijn omgeving) in de duinen @Gaucho?
Of waren jullie twee keer op en neer? Zag volgens mij zowel zaterdag als zondag activiteiten in de buurt.
Wat fijn dat jullie een beetje in hetzelfde schuitje zitten qua eten :)

Hier ook vanavond een hardlooptraining op de planning. Ik heb alleen nog geen idee wat ik ga doen.
Wil wel intervallen, maar moet dan zelf nog wat bedenken en daar ben ik niet goed in :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-21 10:58 



 
Profiel   

Pfoee Gaucho, om 7:00 al krachttraining.. Ik heb het een paar keer geprobeerd en ik krijg dan echt niks uit mijn vingers :') Ik probeer nu zo te plannen dat ik 1 a 2x in de week met de lunch of einde middag ga. Daarnaast dan op vrijdags en in het weekend. Ergens fijn dat je vriend weet hoe het is om 'levenslang' te hebben als het op afvallen aan komt :j De mannen (vrienden) in mijn omgeving zijn echt feeders :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-21 11:01 



 
Profiel   

MuSLi we waren vanuit mijn huis 2 x op en neer, is 40 minuten enkele reis dus prima te doen.

Dit is mijn opdracht voor vanavond :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-21 11:15 



 
Profiel   

Ziet er leuk uit @Gaucho.. Goeie input :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-21 12:25 



 
Profiel   

Zo hee. Ik heb vanmorgen getraind en ben echt he-le-maal leeg :z ging slenterend de deur uit bij de sportschool :') maar goed dat ik niet zoveel hoef vandaag!

Zag net dat mijn sportschool in aangepaste tijden open is met kerst. Heeeeeel blij mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-21 12:40 



 
Profiel   

Goed bezig *\o/* !


[ img ]
Vanmorgen privé boulderhal

En, een deal gescoord! Van 130, voor 25 euro! Had net nieuwe klimschoenen gekocht, maar kon ze niet laten liggen :')
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-21 12:41 



 
Profiel   

@Snippergroen, goed bezig :D

@Esther, dat zijn nog eens mooie deals. Kan me voorstellen dat je dat niet kunt laten liggen, of je nou net nieuwe hebt of niet...

Hier gaat het z'n gangetje. Eten gaat best wel weer goed, op soms wat lekkers na. Dinsdag m'n hardlooptraining gedaan, gisteren op de bokszak me uitgeleefd in de garage.

Morgen heb ik een sociale Santa Run met een groepje. Wel zin in. En dan zondag weer lekker naar de sportschool om daar bokszaktraining te doen. Toch fijn om weer gedrilld te worden :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-21 14:41 



 
Profiel   

Ik heb wel een haat/liefde verhouding met kerstpakketten :') . Zooo lekker, naar zoveel ongezonde dingen.

Ik baal wel echt van het sporten. Ja het mag buiten, maar gezien het weer deze week wordt dat m niet -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 08:24 



 
Profiel   

Ik begin ook wel steeds meer te balen, mijn aanpassingsvermogen begint een beetje op te raken.
Probeer qua eten het wel zo goed mogelijk te doen, maar soms kan ik dat ook lastig opbrengen momenteel.
Het sporten gaat gelukkig wel goed, maar de motivatie is ver te zoeken -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 08:31 



 
Profiel   

Ik voel me ook aardig moedeloos op het moment :\ ik was zo lekker bezig in mijn ritme.. ik merk dat mijn stressniveau ineens flink opgelopen is. Vandaag maar een plan schrijven voor mezelf qua eten en bewegen. De rek is er aardig uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 08:51 



 
Profiel   

Sluit me bij jullie aan. Krijg op een bepaalde manier toch stress van de hele situatie. En stress is bij mij snoepen. Sporten in een groep motiveert mij toch ook meer om mijn best te doen en vind ik ook echt gezelliger.

Maar eens kijken wat ik hier op kan bedenken.

Wel een heerlijk weekend Duitsland achter de rug, was even fijn qua ontspanning, wel net wat te veel kerstspecialiteiten gegeten :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 10:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 312 van de 515 [ 12851 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315 ... 515  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen