Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 304 van de 515 [ 12851 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307 ... 515  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Veel moeten afvallen...

 
Profiel   

Dat vind ik nou een hele goede tip Snippergroen! van die appel.

Hij geldt niet voor chocola zeker :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 21:47 



 
Profiel   

justkid schreef
Dat vind ik nou een hele goede tip Snippergroen! van die appel.

Hij geldt niet voor chocola zeker :')

Hahahaha.. :') :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 21:51 



 
Profiel   

MuSLi schreef
justkid schreef
Dat vind ik nou een hele goede tip Snippergroen! van die appel.

Hij geldt niet voor chocola zeker :')

Hahahaha.. :') :')


Hahaha hij geldt vast ook, maar vertelt je iets anders :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 21:58 



 
Profiel   

Lekker veel aantal stappen snippergroen!

Welkom c_esther! Je bent al flink wat kilo’s kwijt :).

Aah soms zijn die luie dagen heerlijk arabella :). En het eten ziet er goed uit!

Wij komen net terug van de bios met vrienden. Die hadden allemaal snacks gehaald en wij alleen een flesje cola zero. Ik was oprecht trots op mezelf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 23:08 



 
Profiel   

Netjes hoor Es_ther... Leuke film?

Hier met een ziek kind thuis, gisteren huisartsenpost en ellende. Ernstig benauwd.
Hij is nu dus thuis en wij proberen ondertussen allebei wat werk te doen >;)

Gisteren wel nog een flink snelle 10Km afgelegd. Het is dat ik hem heb moeten pauzeren bij verkeerslichten, anders had Strava hem ook geregistreerd als PB. Mijn sporthorloge gaf in in ieder geval een nieuw record op de 10KM - 50.57 *\%/* Was even de frustratie van de dag eruit denk ik...

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 08:28 



 
Profiel   

Gut om te gillen zo druk gehad. :')
Door die drukte ook wat laten verslonzen onder andere. Heb ook een geblesseerde hand, waarschijnlijk een scheurtje, breuk of kneuzing volgens de huisarts. Conclusie: gaat wel over voordat ik een vent ben. :))

Dus maar even geen zware belastingen doen aan de poot. De rest heb ik geen smoes voor. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 09:07 



 
Profiel   

Hoe heb je je hand bezeerd Roosch? Klinkt erg pijnlijk! Sterkte zeg!

Hoe gaat het met jullie dames? Ook ik heb een paar tropenweken achter de rug….enorm druk qua werk, trouwerij en paard, dus eten en extra bewegen is niet zo geweldig gegaan. Het was ook de tijd van de maand dus heb ook alleen maar zin in vet en suiker…en niet het suiker wat in appels zit helaas..
Maar goed, probeer mezelf weer bij elkaar te rapen en in m’n hoofd te houden dat van een week ‘niet netjes’ doen ik heus geen kilo’s aankom… :+ dat hoop ik dan ook maar :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 11:07 



 
Profiel   

Oei Roos! Hoe gaat het nu met je hand?

Dat is de balans Pallatin! Soms kan even een break juist helpen :) als je een duwtje in de goede richting nodig hebt weet je ons te vinden!

Ik had vandaag een 5km run. Mijn 'lang leve de lol' alterego vond gin tonic gisteren een prima idee want het was 'maar 5km'. Slecht geslapen, want ja alcohol, en een lekker brak bekkie vanmorgen, maar de run toch overleefd. Voordeel was dat ik mijn stappen ook meteen gehaald had dus ik hoefde niks meer. Toch eenmaal thuis even de witte tornado door het huis gehaald voor ik op de bank zou ploffen. Nu moe maar tevreden en voldaan op de bank :)

Verder zit ik er lekker in! Ik loop bij een masseur die al snel constateerde dat ik van onder naar boven helemaal vast zit. Veel verkleefd bindweefsel. Nu 4 behandelingen van 2 uur verder zit ik letterlijk lekkerder in mijn vel en deze investering helpt me ook om in zijn totaliteit beter voor mezelf te zorgen, op mijn gin uitspatting na :+, en mijn lichaam te geven wat hij nodig heeft. Ben ook lekker aan het trainen in de sportschool. Ben benieuwd wat de weegschaal straks in petto heeft als ik over 4 weken weer naar de diëtiste mag :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 16:46 



 
Profiel   

Klinkt goed Snippergroen! Goed om verder ook wat updates te lezen.

Hier gaat de beweging echt super. Nieuwe kantoor ligt aan bos/hei, dus doe lekker veel overlegjes al wandelend en lunch wandelingen. Vrijdag na het werk zelfs mijn hardloop koffie aangedaan en 9 kilometer over de hei en bospaadjes gelopen. Dat beviel zo goed dat ik vanochtend ook nog 10 kilometer hardgelopen heb door de duinen. Flink zwaar met het mulle zand en alle klimmetjes, dus flink kcal verbrand en vond het nog leuk ook. Gisteren ook nog bodypump, morgen hardloop club dus beweging zit wel goed.

Eten gaat ook prima als ik het zelf plan. Zet een buffet voor me neer en ik kan echt geen maat houden -O- :') En afgelopen week veel georganiseerde lunches en diners in buffetvorm, compleet met desserts :o Daar moet ik dus echt wat beter mee om leren gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 17:11 



 
Profiel   

Zo herkenbaar gaucho := portiecontrole is mijn grootste struikelblok. Zeker met een buffet! Ik heb daar de key ook nog niet in gevonden :') je werklocatie klinkt heerlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 17:24 



 
Profiel   

Echt heerlijk:
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 17:25 



 
Profiel   

Palla: iets met met hard houten bed, een dekbedovertrek dat deze smurf op wilde trekken en een paar biertjes te veel een paar weken geleden. :=
Niet handig. (Pun intended)

Snippertje: ik merk dat ik hem toch teveel belast onbewust dus laat er vanmiddag toch even een drukverband om leggen. Op de meest rare momenten (drukte gisteren mijn hand per ongeluk heel zacht in mijn kussen) doet het echt goed zeer.

Wat gaan jullie goed allemaal zeg!! Ik ben mijn ritme/vibe even wat kwijt. Op zich wel de beweging redelijk weer op orde maar ik moet weer even wat vinden. Zoals jij ook hebt gaucho; als ik het zelf in de hand ( :)) ) heb dan heb ik de controle maar zodra er vanalles bij komt ga ik los. :+
Veel te veel leuke/onverwachte dingen gehad de laatste tijd (ben naar Soldaat van Oranje geweest, het Nederlands elftal, we hebben een week lang logees gehad) en dus wat van m'n ritme af.

Komende weken wordt ook weer een uitdaging in de weekenden. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 08:01 



 
Profiel   

Hier ook druk en nog altijd puffend omdat ik slecht lucht krijg :\
Wel vrijdag en gisteren weer gesport, maar wel op een hele lage intensiteit aangezien ik anders geen lucht krijg, maargoed ik heb gesport! Eten gaat langzaam beter dus we komen er wel, ooit :')

Roos, ai vervelend zeg en goed dat je er toch een verbandje om laat leggen, dan let je er toch net iets beter op :=
Pallatin, zo herkenbaar :')
Snippergroen, goed van je dat je de 5km toch hebt gehaald! Enne, bij een witte tornado krijg ik toch een apart beeld _O-
Gaucho, oh heerlijk, genieten zo in de duinen! Daar ga je ook spontaan van wandelen/hardlopen :j Denk dat iedereen hier last heeft van maat houden bij een buffet :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 08:20 



 
Profiel   

Hier gaat het nog steeds goed.
Weer een verjaardag overleefd. Aangegeven dat ik weer kharm eet en meteen werd er voor mij kaasblokjes neergezet (diegene heeft het ook geprobeerd, maar kon er niet mee overweg ivm maagproblemen).
Voor de rest vooral gerust dit weekend want deze week weer tussen de 8 en 10 uur overwerken.

Ik ben vorige week blijven steken op 1 kg minder. Helemaal prima want het was mijn ongesteldheidsweek.


@ roos: oei wel vervelend. Ik hoop dat het snel minder pijn doet

@pallatin: heel herkenbaar. Als ik moe ben is het soms zo moeilijk...

@ snippergroen: jeej de 5km gehaald *\o/* toch knap ondanks het belabberde gevoel ;)

@gaucho: heerlijk genieten zeg! Maat houden is idd lastig. Merk nu wel dat het voor mij makkelijker is als ik goed mijn dieet volg. Volg ik het slecht, dan is het hek van de dam.

@tarzan: elk beetje sporten/bewegem is er 1! Goed dat je doorgezet hebt!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 08:51 



 
Profiel   

Wat fijn om te zien dat iedereen (met ups en downs uiteraard) lekker gaat. Veel mensen die steeds beter weten hoe ze het het beste kunnen doen en langzaam afvallen naar waar ze naartoe willen *\o/*

Mooi kl*te van je hand @Roosch
5km @Snippergroen, netjes hoor.
@Gaucho, wat heerlijk, hardlopen/wandelen in die omgeving. Lastig van die georganiseerde lunches en diners in buffetvorm. Kan me voorstellen dat het dan echt wel wat meer moeite kost om alles in bedwang te houden.

Hier gaat alles z'n gangetje. Schipper nog steeds zo'n +/-1kg rondom waar ik wil zijn, dus ik ben helemaal tevreden. Druk met sporten. Momenteel 4 weken op rij baanwielrentraining, nu 2 gehad. Één keer hardlopen per week ervoor ingeruild, anders wordt het echt veel te gek :')

Nu dus:
Dinsdag - Bokszaktraining
Donderdag - Bokszaktraining
Zaterdag - Baanwielrennen
Zondag - Hardlopen (10km)

Werkt heel fijn voor mij zo :D Wel balen dat het zo vroeg donker is alleen, want dan is 10km best wel lang om te zoeken naar wegen/paadjes die nog wel ok verlicht zijn om te lopen en waar je ook nog een klein beetje plezier aan beleeft :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 09:02 



 
Profiel   

Even mijn complimenten voor jullie allemaal! Want hoewel voeding een uitdaging blijft zie ik hier wel iedereen altijd lekker in beweging, ook in de mindere weken. Dat is toch al een hele mooie score! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 10:03 



 
Profiel   

Hier ook weer een berichtje.
Afgelopen weken getrouwd en op vakantie geweest na onze trouwdag.
Daarna een tijd ziek geweest en ben er nog niet weer helemaal.
Het gaat dus niet zo lekker.
Anyway vandaag twee doelen voor de week geformuleerd:
1. Al mijn voedsel afwegen en invoeren in app.
2. Elke dag stapdoel (5500 stappen) halen.

Aanstaande donderdag ook weer een gesprek met mijn coach om doelen te stellen.
We hebben afgesproken om de ratio van gesprekken op te voeren naar elke twee week, omdat ik toch moeite heb met de lange termijn verandering.

Fijn om te lezen in het topic dat meer mensen een dipje ervaren en ook aangeven hoe ze dit weten om te buigen en weer verder te gaan. Dat is motiverend om te lezen! Dank daarvoor. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 11:17 



 
Profiel   

Kan me voorstellen dat je de lange termijn verandering lastig vindt. Het is makkelijker om voor jezelf te zeggen: vandaag ga ik gezond eten en voldoende bewegen. En dat morgen weer te zeggen tegen jezelf. Die lange termijn komt dan vanzelf ;)

Uiteraard van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk <3 Fijne vakantie gehad ook?
Waar waren jullie naartoe? Ziek zijn is nooit leuk, griepje gehad? Hopelijk pak je de draad snel weer op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 11:21 



 
Profiel   

Ja, kleine stappen zetten en dat volhouden is momenteel even de focus.
Bedankt! Wij zijn een paar dagen naar Duitsland geweest, lekker wandelen in het Teutoburgerwald.
Griep gehad en echt een week ziek geweest, echt niets aan.
Maar we gaan er weer voor vandaag! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 12:51 



 
Profiel   

Lange termijn verandering is inderdaad lastig :j vooral omdat we vaak meerdere dingen tegelijk willen veranderen. Voor mij helpt het om iedere maand een 'challenge' te hebben en die dan toe te voegen aan eerder opgedane gewoontes. Dus bijvoorbeeld dat ik nu in oktober 12.000 stappen per dag wil maken inclusief mijn trainingen, heb ik toegevoegd aan mijn vorige doel om minimaal 300 gram groente per dag te eten. Dat laatste zit dan nu ook al ingebakken in mijn systeem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 12:57 



 
Profiel   

Wat een fijne updates allemaal!
Lekker aan het bewegen Snippergroen en wat goed dat je zoveel baat hebt bij die massages!
@ Gaucho, wat een heerlijke omgeving om naast je werk even te sporten/bewegen! Klinkt ideaal!
@ Roosch, auwch….ik heb geen drankje nodig voor dat soort stomme acties :') ik lag miste vorige week twee traptredes en lag met stofzuiger en al opeens op de overloop en stootte net nog m’n knokkels hard tegen de ijzeren balk van de uitloop van m’n paard omdat ik iets te fanatiek aan het vegen was…. :+ Maar zonder gekheid, goed dat je het inpakt zodat je het niet overbelast….

@ Tarzan wat vervelend dat je zo benauwd blijft… :(:) misschien nog even met de HA overleggen?
@ Arabella, wat goed 1 kg eraf in 1 week!!! Ik ga vaak snaaien uit emotie of omdat ik moe ben en het stomme is dat ik er dan niet eens van geniet en erna baal als een stekker….echt zo stom! Het blijft toch een strijd constant, best vermoeiend ook… :')

@musli, wat gaaf dat je op de wielerbaan traint, lijkt me altijd zo eng, die fietsen hebben toch geen rem? Ik vind je sportschema echt bewonderingswaardig, ik ben echt veels te lui, ik ben meer van de gematigde activiteit; beetje wandelen, fietsen en paardrijden… :x

Hier paar redelijke dagen gehad, bij mij zit het zwakke moment in de avonden als ik van stal terug kom, dan heb ik lekkere trek en duik in de kast. Ik heb nu bewust de laatste dagen flinke porties bij het avondeten gegeten zodat ik langer vol zit. Onder het motto beter iets meer nasi of boerenkool dan een zak m&m’s…het helpt ook niet dat er altijd wel wat te snaaien in huis is, maarja…vriendlief doet niet aan ‘lijnen’
Vandaag iig klein uur op de fiets gezeten en zo’n 7,5 km gelopen. Dikke prima dus! Morgen wegen en meten…

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 21:49 



 
Profiel   

@Pallatin die fietsen hebben inderdaad geen remmen. En naast dat je niet kunt remmen is het ook nog eens een doortrap fiets, waardoor je altijd moet blijven trappen ;) best wel intensief dus...

Sporten is voor mij echt een manier van ontspannen, dus voelt voor mij niet als heftig of zwaar. Meer genieten :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 21:51 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je huwelijk Daphne! :j als je heftig griep hebt gehad kan het lang duren voor je energie-level weer als vanouds is, dus gun jezelf die tijd…
Ik worstel ook met die lange termijn hoor en het gaat soms gewoon even niet…dat vind ik lastig om te accepteren, ik kan dan teleurgesteld raken in mezelf. Kunst is dat los te laten en trots zijn op wat wel lukt… :)
Ik val zelf altijd weer terug op wat ik het laatste jaar anders heb gedaagden de jaren ervoor toen ik wat zwaarder was: geen calorieën drinken, proberen regelmatig overdag een blokje om te gaan als ik thuiswerk en gevarieerder te eten, ook overdag (ik at standaard brood als ontbijt en lunch, nu regelmatig havermout en restje avondeten als lunch)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 21:59 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je huwelijk!!

AH Palla jij bent dus net als ik een kluns. :)) Ik hoorde overal "kan ook alleen maar jou overkomen he.."

Hmm.

Ik heb vandaag genoeg bewogen. Probeer vast wat te compenseren voor eind van de week want dan is het veel zitten en autorijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 21:29 



 
Profiel   

Hoi dames, hoe gaat het met jullie? Het is een beetje stil in het topic, dus hopelijk is dat een goed teken en gaat alles prima met jullie!

Hier druk met bruiloft dingen regelen, maar de jurk is klaar en paste heel goed, dus die hangt bij m’n ouders klaar voor de grote dag. Gewicht is prima, ik hoop dat ik dit qua leefwijze ook na de trouwerij kan volhouden. Misschien een mooi nieuw doel vinden. Hier van t weekend lekker het bos onveilig gemaakt met paardlief en gister daarna van stal naar huis gefietst ondanks dat ik echt niet lekker was dus toch best wat beweging gehad.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 16:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 304 van de 515 [ 12851 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307 ... 515  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen