Veel moeten afvallen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gaucho

Berichten: 9522
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 18:04

Deze waren dus wel echt lekker. Niet te zoet en luchtig, frisse jam. Ik heb dat inderdaad ook met slagroomtaart, 9 van de 10 keer kcal niet waard.

Pallatin

Berichten: 2491
Geregistreerd: 30-05-08

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 21:50

Ik lust bijna alles maar dit soort gebakjes en taartjes..brrrr…niks voor mij…alles waar fondant op zit sla ik al over…of marsepein… :+

Ik zit heel lui alleen op de bank want hoef een avondje niet naar paard…dus zit naar Say Yes to the dress te kijken en nog een stukje my 600 lbs life….hopelijk houdt dat me uit de snaaikast :')

ClaudiaHS

Berichten: 8057
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 22:09

Brr ik hou ook totaal niet van dat soort gebak.
Enige soort taart/gebak wat ik heel erg lekker vind is hazelnoot-schuimtaart.
Af en toe een stukje kwarktaart.
Op mijn werk wordt zeer weinig getrakteerd en wanneer dat wel wordt gedaan is dat 9/10 keer slagroomtaart :r

Verder ben ik totaal niet van zoet dus dat is wel een voordeel.
Maar geef me een zak Cheetos chipito of Bugles en die zak gaat leeg hoor. _O-
Dus dat haal ik echt zelden.

Zit overigens nu weer op 22000 stappen, vanmorgen gewerkt, daarna op stal de weide weer uitgemest en daarna door naar verzorgpaard van dochter en daar de stallen ook weer gedaan.
Beweging genoeg gehad vandaag en netjes gezond gegeten. Net ietjes over de 1700 kcal.

Binck8
Berichten: 427
Geregistreerd: 21-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 11:06

Pallatin schreef:
Ik zit heel lui alleen op de bank want hoef een avondje niet naar paard…dus zit naar Say Yes to the dress te kijken en nog een stukje my 600 lbs life….hopelijk houdt dat me uit de snaaikast :')


Ik moet bekennen dat ik ook graag naar bv my 600lbs life of andere programma's kijk met dikke mensen...
Misschien motiveert het een beetje een vaak denk ik dan dat ik er zo slecht nog niet uit zie en zo nooit zou worden...
Slaat nergens op, soort guilty pleasure

ClaudiaHS

Berichten: 8057
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 12:20

Ik denk dat wij in verhouding allemaal superslank zijn vergeleken met de mensen van dat programma.
Ik heb het ook wel eens gekeken, hoe kan je het toch zo ver laten komen :n

MuSLi

Berichten: 5241
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 13:48

Dat is zeker waar @Claudia.

Hier gisteren bokszaktraining gedaan :) en straks even een klein rondje hardlopen. Eventjes de beentjes loslopen, voor het avondeten...

gaucho

Berichten: 9522
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 13:52

Hier een mega drukke agenda, zowel werk als privé, maar weet er ook nog wat beweging tussen te proppen :D vanochtend kettlebell workout, morgen nog ff snel 's ochtends vroeg een rondje lopen. Lunch en avondeten op activiteit met werk morgen, dus wat beweging ter compensatie is wel fijn :')

Snippergroen

Berichten: 6680
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 12:55

Eettipje van de dag! Net een wrap gemaakt van handje spinazie, 1 ei en 3 eiwitten (dun laagje in de pan). Beetje heksenkaas erop en gerookte zalm. Jummm! En een dikke eiwitbom!

Binck8
Berichten: 427
Geregistreerd: 21-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 14:25

Snippergroen schreef:
Eettipje van de dag! Net een wrap gemaakt van handje spinazie, 1 ei en 3 eiwitten (dun laagje in de pan). Beetje heksenkaas erop en gerookte zalm. Jummm! En een dikke eiwitbom!


Ga ik een keer proberen, klinkt goed!

ClaudiaHS

Berichten: 8057
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 14:50

Snippergroen schreef:
Eettipje van de dag! Net een wrap gemaakt van handje spinazie, 1 ei en 3 eiwitten (dun laagje in de pan). Beetje heksenkaas erop en gerookte zalm. Jummm! En een dikke eiwitbom!


Deze is ook heel lekker met courgette.
Halve courgette met 2/3 eieren in de blender. En dan het 'beslag' bakken als Wrap.
Afbeelding

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 09:31

Oeh lekkere recepten hier zeg <3 ! Heb nog eieren over dus ideeen genoeg! Misschien ga ik wel bananenpannenkoeken maken straks.

Hier eindelijk een knop gevonden. Kan makkelijk dingen afslaan, klimmen gaat super lekker en verder beweeg ik elke dag voldoende :).
Ik begin ook vet kwijt te raken, vooral m’n dames zijn iets gekrompen :')

Pallatin

Berichten: 2491
Geregistreerd: 30-05-08

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 10:29

Nou….ik ben lichtelijk depri want onze bruiloft dreigt in het water te vallen… -O-
Of het nou van de stress is geen idee maar was opeens ook ruim een kilo zwaarder. Stress geeft snaai gevaar. Ik ben gisterochtend naar de test straat gefietst en heb 10.000 stappen gezet. Maar wil nu vooral chocola en onder een deken kruipen…

Esther wat fijn dat je in the flow zit! +:)+ En helaas gaat het ook van plekken af die je liever bij het oude laat haha, hoort erbij

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 10:31

Aah nee! Wanneer zou je gaan trouwen? Ik ga heel hard duimen dat het doorgaat.. :knuffel:

Snippergroen

Berichten: 6680
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 12:38

Ohhh Pallatin ik ga voor je duimen! Wat een rotzooi zeg Y;(

Ik mag naar de dietiste straks en ik vind het heerlijk om te merken dat het me geen fluit intereseert wat ik daar op de weegschaal ga zien. Ik hoop wel wat spier te zijn bijgekomen en wat minder vet, maar ik vind het wel best. Ik ben wat cm's kwijt, ben gespierder dan ooit (nu al zin in het resultaat over een jaar =:) ) en zit goed in mijn vel. Dan maar langzaam en stap voor stap goede gewoontes creëren en vooral weer een goede relatie met voeding en mezelf. Met of zonder vet. Ik heb nu wel lang genoeg dingen 'gemoeten' van mezelf. Mezelf in het heden te weinig gegund omdat ik altijd dacht in de toekomst beter/slanker/leuker te zijn. Zolang ik weet dat ik goed voor mezelf zorg vind ik het allemaal wel even best. En dat ik het nu zo zie en ook echt voel ben ik best trots op :)

Binck8
Berichten: 427
Geregistreerd: 21-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 13:48

Snippergroen schreef:
Ohhh Pallatin ik ga voor je duimen! Wat een rotzooi zeg Y;(

Ik mag naar de dietiste straks en ik vind het heerlijk om te merken dat het me geen fluit intereseert wat ik daar op de weegschaal ga zien. Ik hoop wel wat spier te zijn bijgekomen en wat minder vet, maar ik vind het wel best. Ik ben wat cm's kwijt, ben gespierder dan ooit (nu al zin in het resultaat over een jaar =:) ) en zit goed in mijn vel. Dan maar langzaam en stap voor stap goede gewoontes creëren en vooral weer een goede relatie met voeding en mezelf. Met of zonder vet. Ik heb nu wel lang genoeg dingen 'gemoeten' van mezelf. Mezelf in het heden te weinig gegund omdat ik altijd dacht in de toekomst beter/slanker/leuker te zijn. Zolang ik weet dat ik goed voor mezelf zorg vind ik het allemaal wel even best. En dat ik het nu zo zie en ook echt voel ben ik best trots op :)


Hele goede instelling! Langzaam begint er hier ook een knopje om te gaan al durf ik nog niet te vroeg te juichen. Maar het voelt goed om bewust beter voor jezelf te zorgen, de rest volgt dan vanzelf.

Goed bezig!

ClaudiaHS

Berichten: 8057
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 14:27

Pallatin schreef:
Nou….ik ben lichtelijk depri want onze bruiloft dreigt in het water te vallen… -O-
Of het nou van de stress is geen idee maar was opeens ook ruim een kilo zwaarder. Stress geeft snaai gevaar. Ik ben gisterochtend naar de test straat gefietst en heb 10.000 stappen gezet. Maar wil nu vooral chocola en onder een deken kruipen…


Nooo -O-
Wanneer zouden jullie trouwen?

turtlelito

Berichten: 1696
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Hoeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 19:34

Even snel gescand, dus maar twee opmerkingen:

Pallatin: Neeeeee! Lichtelijk depri zou bij mij de lading niet dekken hoor. Ik hoop toch echt zo voor je dat het nog goed komt!! :knuffel: :knuffel:

Snippergroen: wat goed! (waarom hoor ik nu Martien Meiland in mijn hoofd 8)7 ). Ik krijg gewoon tranen in mijn ogen van jouw post. Respect en bewondering. Beetje jaloezie ook eigenlijk. Hou dat gevoel vast! Zo fijn! *\o/*

Pallatin

Berichten: 2491
Geregistreerd: 30-05-08

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 22:07

Hoi dames, liefffff al jullie reacties!!! Vandaag over een week gaat het feestje plaatsvinden. Nu er iig duidelijkheid is over de regels en moeten nu even kijken of we misschien met wat schuiven alles toch kunnen laten doorgaan.

Ik vind mezelf wel een beetje zielig dus ben trots dat ik me toch op m’n werk heb geconcentreerd en naar stal ben gefietst en qua eten romige tagliatelle met champignons en havermout als ontbijt. Snack is beperkt tot 3 speculaasjes en nou weer 600 lbs life aan het kijken … :D

gaucho

Berichten: 9522
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 22:11

Pff balen Pallatin, maar wat ga je er goed mee om :j

Roosch

Berichten: 36647
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 22:12

Ben al een paar keer opnieuw begonnen te typen maar kan er niks beters van maken. KLOTE!! :(:)

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 10:00

Echt super balen Pallatin :(:)..

Pallatin

Berichten: 2491
Geregistreerd: 30-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 20:41

Roosch schreef:
Ben al een paar keer opnieuw begonnen te typen maar kan er niks beters van maken. KLOTE!! :(:)

:')

Super bedankt voor het medeleven :j . Het is natuurlijk een heel belangrijke dag voor ons en die horeca regels vind ik totaal onzinnig op deze manier, maar wat doe je er aan? Er zijn ook mensen die langer op een operatie moeten wachten door deze Corona uitbraak en dat is toch een gradatie erger dan ons ‘leed’, maar met een beetje (aan)passen en meten denk ik dat we een geweldige dag gaan hebben. Het vervelende is wel dat we nog zoveel moeten regelen op het laatste moment, maar het is niet anders.

Vandaag weer bijna 10.000 stappies gezet en lekkere actieve blubberige buitenrit. De bomen zijn overal nog zo ontzettend mooi, echt genieten van die herfstkleuren. Wel lekkere broodjes als lunch en boerenkool (geen spekjes/jus wel worst) als avondeten. Past wel bij de intocht van de Sint toch? Zo nog n lekker speculaasje..mmm

Hoe vergaat het weekend jullie dames?

gaucho

Berichten: 9522
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 21:00

Was gisteren jarig dus is weer ff zoeken met de balans tussen eten en bewegen :') morgenavond nog uit eten en dan weer back 2 normal. Oh, en morgen trail wedstrijd. Zin in.

gaucho

Berichten: 9522
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 21:07

Gisteren wel heel lekker en best gezond toetje gemaakt,
Afbeelding
Gestoofde appel en peer, vanille kwark en speculaas.

ClaudiaHS

Berichten: 8057
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 22:03

Nog gefeliciteerd Gaucho.

Mijn ma was donderdag jarig, zou het morgen vieren.
Maar met de aangepaste regels (4 mensen per dag) ben ik vanmiddag maar even alleen met m'n dochter geweest.
3 soesjes en 4 stukjes stokbrood met filet american gehad, dus prima.

Zit een beetje laag in mn kcal vandaag, maar heb ook geen f*ck uitgevoerd _O-