Veel moeten afvallen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ryder
Berichten: 1492
Geregistreerd: 30-01-13

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 15:46

hoooi :) ik ben dankzij jou trouwens ook extra gemotiveerd. Ik rijd nu weer paard op een manege :D heb met mijn huidige gewicht niet het gevoel dat ik door het paard zak, lol. Op de manege waar ik rijd hebben ze ook een strenge marge qua ruitergewicht en je wordt gewoon op de weegschaal gezet.

gaucho

Berichten: 9533
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 14:48

Mooie stok achter de deur Ryder :j kom je dan binnenkort ook weer een rondje doen op Ace?

Ik had laatst toch maar even flink geshopt bij de Zalando. Schrik nog elke keer hoe klein de kleding lijkt als ik het uitpak :') Maar alles paste perfect :D Maatje M := mooi verjaardagscadeau voor mezelf.
Afbeelding

MuSLi

Berichten: 5256
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 15:06

Ziet er goed uit Gaucho :D

gaucho

Berichten: 9533
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 15:39

Merkte trouwens de afgelopen week dat ik wat moeite had om binnen mijn kcal te blijven. Sinds maandag de tussendoortjes maar even geschrapt en dat bevalt tot nu toe prima. Neem ik alleen 's avonds bij mijn kopje thee nog mijn rantsoen van 3 chocolade pepernoten :+

Butterfly
Berichten: 2860
Geregistreerd: 14-03-08

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-20 21:09

Wauw Gaucho, wat staat dat je goed!

Ryder
Berichten: 1492
Geregistreerd: 30-01-13

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 18:13

Staat je supergoed! En gefeliciteerd met je verjaardag!

gaucho

Berichten: 9533
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 18:32

Dank :D rare dag zo, maar we maken er maar wat van.
Salade is al klaar, met mijn guilty pleasure blauwe kaas :9


Afbeelding

Straks nog champignons, stoofperen en rosbief er bij, met een rood wijntje is dat wel echt een feestmaal <3 En dan zit er zelfs nog ruimte ingebouwd voor een punt cheesecake

Roosch

Berichten: 36681
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 18:44

Gefeliciteerd met je verjaardag! Je eten ziet er goed uit!

senna21

Berichten: 11867
Geregistreerd: 17-03-09

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 19:19

Gefeliciteerd!
Dat ziet er feestelijk en lekker uit Y)(^)

Retlaw

Berichten: 3640
Geregistreerd: 17-03-05

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 19:41

Ik zou me hier ook graag aanmelden.
Wil graag 25 a 30 kilo afvallen, kijken waar ik me goed bij voel. Onlangs een goeie start gemaakt. 7 kilo kwijt maar nu toch weer de motivatie zoek en weer een aantal erbij (durf niet op de weegschaal....)Maar zal toch weer moeten haha.

Hoe herpakken jullie je?
Waar vind je de motivatie.
Heb momenteel flink veel drukte.
Ben getrouwd en zoon van 8.
Volg een opleiding, 1 dag voor naar school, 2 dagen werken en 1 dag stage. Daarnaast heb ik 2 paarden. Gelukkig een hele fijne bijrijdster.
Maar merk door de drukte dat ik soms foute keuzes maak. Of echt op zoek ben naar energie en dan verval ik in slechte gewoontes...

Nou, lang verhaal weer.
Hopelijk helpt dit topic mij ook!

gaucho

Berichten: 9533
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 19:49

Welkom Retlaw :j voor mij is het tovermiddel echt structuur en vooruit plannen. Als ik bv weet dat ik tussen werk en paard weinig tijd heb, zorg ik dus dat ik dan iets plan wat ik alleen ff hoef op te warmen. 1x per week boodschappen doen ipv voor het avondeten doet ook wonderen.

Vulina

Berichten: 6465
Geregistreerd: 10-09-09
Woonplaats: Burdaard

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 22:23

Ik heb ook een vrij druk leven, man, 3 kinderen (3, 6 en 8 jaar), gemiddeld 80-100 paarden en nog een sociaal leven.

Mijn manier is vooral om ervoor te zorgen dat ik makkelijk en gezond eten in huis heb. Ik had vandaag voor man en kinderen brocolli, aardappelen en vlees klaar, voor mezelf in 5 minuten van de brocolli een gezonde ovenschotel gemaakt.

arabella2000
Berichten: 4151
Geregistreerd: 14-05-06
Woonplaats: zuid-limburg

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 13:38

Ik kan op dit moment gezond blijven eten door 1x pw extra veel ste koken. Dan hoef ik voor de rest alleen nog op te warmen (en bij mijn ouders of oma te eten :') )

Gisteren een paar uur lang met olievaten gesleept. Sinds gisteren dus eeg veel schouder/rugpijn. Nog even doorzetten donderdag mag ik weer naar de fysio.

Wrs val ik deze qeek weer weinig af. De snelle afvalweken zitten erop ben ik bang -O- . Maar goed alles komt goed en dan maar langzamer.
Vanavond lekker bij mijn ouders eten. Boefstuk met spruitjes jamjam.

gaucho

Berichten: 9533
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 20:19

Hoe is het met iedereen verder? Beetje stil, gaat alles wel goed?

Butterfly
Berichten: 2860
Geregistreerd: 14-03-08

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-20 21:31

Ik ben me een partij goed bezig *D
Afbeelding
De dip is 2% Griekse yoghurt met paprikapoeder, kerriepoeder en een beetje peterselie.

gaucho

Berichten: 9533
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 21:55

Ik vind dat nog lekker ook :j

Ik had het idee dat ik deze week best veel gegeten / gedronken had, elke dag boven de 2000 kcal, maar meer dan een kilo afgevallen, nu 69.0. Even teruggekeken maar ook echt veel gesport bijna elke dag. Vanochtend ook weer 40 minuten heuveltraining rennen op de loopband en een half uur krachttraining. Ben echt nog een beetje aan het zoeken naar mijn 'nieuwe normaal'.

Gamova
Berichten: 1007
Geregistreerd: 16-08-11
Woonplaats: Hoeksche Waard

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 22:54

Ik heb vandaag gewogen en dat was veel beter dan verwacht! *\o/*

Startgewicht was 96.8
Vandaag gewogen op 85.8

Dat betekent dat ik niet alleen door de 10 kilo grens ben gegaan maar ook gelijk een kilo extra :D

Mijn gewicht gaat overigens ook heel duidelijk met plateaus waarbij je ziet dat ik dan blijf hangen en dan ineens weer ga afvallen. Voorheen lukte het me dan echt niet om gemotiveerd te blijven en kwam er weer wat bij. Nu lukt het veel beter om te onthouden dat het niet om vandaag of morgen gaat maar over maanden :)

Dus; heb je het even zwaar of sta je stil? Volhouden en morgen beter :))

Roosch

Berichten: 36681
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 10:39

Gaat lekker hier! Mooie resultaten en keuzes, ladies!

Met mij gaat het ook lekker. Op een andere manier. Als ik een blaastest zou moeten doen nu was ik er niet door gekomen. :') voor hoeveel procent bestaat een mens ook weer uit alcohol?

Imre

Berichten: 14209
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 11:47

33 :j

Ik durfde niet op de weegschaal na de eerste week van november heul slecht te hebben gegeten. Afgelopen week was wel iets beter, maar nog steeds niet rond mijn caloriedoel. Wel wat meer bewogen, dus in totaal maar 200 gram zwaarder dan twee weken geleden, maar zo kom ik natuurlijk nooit van die kilo's af. Kan iemand me weer even in het gareel schoppen? Blijkbaar is het nodig.

Vandaag klusdag in en om het huis, morgenochtend pony trainen. Jullie nog plannen voor het weekend?

Vulina

Berichten: 6465
Geregistreerd: 10-09-09
Woonplaats: Burdaard

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 11:56

Hier gaat het ook goed. De kilo's laten wel wat op zich wachten, maar dat komt wel weer. Ik wil voor de kerstdagen weer 5 kilo lichter zijn, hopelijk lukt dat. Nog geen kilo per week, moet te doen zijn.

arabella2000
Berichten: 4151
Geregistreerd: 14-05-06
Woonplaats: zuid-limburg

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 20:48

Schopschop imre!!! {:)-:( (maar dan in de vorm van een schop onder de kont :+

@gamova: fijn dat het beter gaat!!!!

Hier vandaag 12.8km gelopen in de omgeving van ubachsberg (berg op, berg af :') ).
Ik had al spierpijn in mijn kont..... die doet nu jog extra pijn :+
Maargoed. Spierpijn is goede pijn laten we maar zeggen. Beweging genoeg gehad vandaag dus.

En vandaag woog ik onder de 90 kilo *\o/* totaal een halve kilo eraf deze week. Helemaal prima.

gaucho

Berichten: 9533
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 21:09

Halve kilo per week is echt prima :j

Vandaag redelijk actief geweest, vanochtend 7 kilometer hardgelopen en vanmiddag gereden.

Morgen zou ik 's middags lessen met de pownie, maar dan wordt het echt paasei. Planning dus maar omgegooid. Ga nu om 7.30 rondje wandelen en daarna pony rijden.

Ryder
Berichten: 1492
Geregistreerd: 30-01-13

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 16:27

Goed bezig Gaucho! Vooral zo knap dat je het zo goed volhoudt. Powerrrrrrrr!

Wow Arabella, 12,8km is veeeeeeel, echt zo goed! Loop je dat dan wandelend, of rennend? Welke het is ook is, respect.

Vulina ik doe met je mee, maar pfff het gaat me momenteel even niet gemakkelijk af. Hoe is het bij jou?

Herkenbaar Imre, ik heb geen echt caloriedoel maar echt weer netjes clean eten vind ik momenteel even lastig.

Roosch, hoe is het met je relatie met Foxy? :D

wil iemand me even een schop onder de kont geven? Ik ben aan het bijkomen van een flinke verkoudheid (of kleine griep, geen corona trouwens) en merk dat ik alleen maar zin heb om slechte dingen te eten... en gezien ziek sporten sowieso geen goed idee is, maar ik nu ook niet met een kleine verkoudheid durf te gaan sporten (straks steek ik m'n groepje aan, moet iedereen zich laten testen) compenseert dat ook niet. bweehhh. negatieve spiraal.

gaucho

Berichten: 9533
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 17:02

Even een kickje met mijn maat 42 boots dan maar Ryder ~~}>

Ik zou weer ff de focus leggen op waarom je dit wil / belangrijk vind. En maak dan je doelen niet te groot / wees blij met kleine stapjes. Sporten in groepje gaat even niet, elke dag een klein blokje wandelen / fietsen misschien wel. Volledig clean eten even lastig, lukt 1 maaltijd of tussendoortje wel? Dan ben je alweer op de goede weg.

Roosch

Berichten: 36681
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 17:06

Gewoon volhouden, Ryder! Je kunt dit!

Foxy en ik nemen even wat tijd voor onszelf. :') ik heb vakantie en mijn verjaardagsweekend gevierd en we nemen het er even van. Normaal gesproken had ik met mijn dikke derriere ergens aan het strand willen liggen, nu maar thuis doen alsof. Zou de snorkel in bad hetzelfde principe opleveren? :+