Veel moeten afvallen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
purny

Berichten: 27522
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 10:52

Bij mijn vorige diëtiste kwam ik niet verder dan alleen wegen en een praatje. Bij deze heb ik een goede band. Ik was de vorige keer aangekomen en toen ging ze met mij doornemen waar het aan kon liggen.
En ik mag van haar best een lekkernij.

Het lijkt me trouwens best leuk om te gaan boksen. Alleen nog geen plek gevonden die dat aanbied

Vulina

Berichten: 6465
Geregistreerd: 10-09-09
Woonplaats: Burdaard

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 11:30

Ik vind boksen ook vet cool :D

Butterfly
Berichten: 2860
Geregistreerd: 14-03-08

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-20 12:51

Boksen is zwaaaaarrrr, heb het wel eens gedaan in de sportschool met onze trainer die zelf op hoog niveau bokst :D wel bijzonder goed voor je frustratie haha.

Diëtiste hier is wisselend, ik weet het zelf namelijk ook wel, maar de laatste keer hebben we mijn schema ook even doorgenomen samen en kwamen er toch weer wat nieuwe inzichten :j

Ik ben trouwens weer op een nieuw dieptepunt :') 123,7 was tot nu toe mijn laagste, maar vanmorgen kwam ik tot 123,6 *\o/* nog 100gr en er is 7kg in totaal af.

Vulina

Berichten: 6465
Geregistreerd: 10-09-09
Woonplaats: Burdaard

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 13:04

Kijk aan Butterfly :D Goed beziggg!!

Roosch

Berichten: 36681
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 13:07

Kijk! Hoppa! Goed gedaan! *\o/*

gaucho

Berichten: 9533
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 13:56

Super :j

Even inspiratie voor gezonde lunch of ontbijt:
Afbeelding
Appel havermout banaan muffins, rond de 450kcal voor 4, zonder rozijnen en met magere yoghurt zou het minder zijn.

MuSLi

Berichten: 5256
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 15:11

Ik doe 2x per week bokszaktraining. Keihard werken, maar echt wel heel voldaan daarna. Het is wel echt een full body workout. Slaan en schoppen op de zak en dan daarnaast nog grondoefeningen. Erg blij dat ik daar onlangs weer mee begonnen ben :D

Vanochtend weer -0.4kg op de weegschaal. Gewicht blijft netjes dalen. Ben benieuwd waar/wanneer het zichzelf gaat stabiliseren...

Ryder
Berichten: 1492
Geregistreerd: 30-01-13

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 15:15

Doe ik ook Musli, lekker pittig boksen op de zak maar zo leuk!

Goed bezig Butterfly!!!!

Ziet er heerlijk uit Gaucho. Eet je er dan 2 ofzo als ontbijt (anders lijkt het me zo weinig kcal)? En heb je een recept?

Purny ook goed bezig!!

gaucho

Berichten: 9533
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 16:47

Recept: 40 gram havermout, 1 ei, 70gram yoghurt of kwark en een theelepel baking soda of bakpoeder als basisrecept. Verder kun je variëren met fruit, in dit geval 1 geraspte appel, 1/2 banaan erdoor en 1/2 banaan er op, kaneel en vanille aroma. Of eiwit poeder met vanille smaak.

Ik eet er gewoon 4,maar ik mag best veel kcal.

rockwitch

Berichten: 11741
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 21:34

Bij mijn PT is ook veel slaan en trappen. Trainer geeft ook Krav Maga. Dus leer ondertussen ook veel zelfverdediging. Fikse work out en ondertussen ook erg fijn dat ik weet hoe ik aanvallen kan afweren en leer hoe ik iemand snel op de grond krijg zodat ik tenminste veilig thuis kom.

Vulina

Berichten: 6465
Geregistreerd: 10-09-09
Woonplaats: Burdaard

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 21:56

Afbeelding

Butterfly
Berichten: 2860
Geregistreerd: 14-03-08

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-20 21:42

Die muffins zien er goed uit! <3

Mijn schoonvader is vandaag jarig en daar zijn we de hele dag geweest, maar heb net even de eetmeter ingevuld (wel af en toe gegokt, ik weet niet precies alles wat op tafel staat natuurlijk) en het lijkt erop dat ik nog gewoon aan mijn dagtotaal kom ook :wow: *\o/*

Imre

Berichten: 14209
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 22:01

Ik heb gewoon voor het eerst in mijn leven pizza afgeslagen en in plaats daarvan soep gemaakt! :oo *voelt voorhoofd* nee, geen koorts.

Gefeliciteerd met je schoonvader!

MuSLi

Berichten: 5256
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 22:02

Gefeliciteerd met je schoonvader @Butterfly. Fijn dat je een goede dag gehad hebt...

Hier vanochtend gezwommen met de kleine man, vanmiddag gewandeld met de wagen en daarna nog een rondje hardgelopen. Qua eten netjes gehouden aan gezond en voedzaam. Dus top :)

Butterfly
Berichten: 2860
Geregistreerd: 14-03-08

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-20 22:12

Imre, *\o/* wat goed! Was de soep lekker?

MuSLi, goed bezig *\o/*

Ik had ook weer wat hoor. Had mijn beloning voor het volgende doel al een tijdje in het vizier (nieuwe portomonnee). Nu komt hij ineens weer in de buurt, dus mijn man: haha, zal je zien dat hij er niet meer is :')
Keek ik even op Bol... _O- dus ik ga even een nieuwe leuke opzoeken whaha.

Butterfly
Berichten: 2860
Geregistreerd: 14-03-08

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-20 17:45

Vandaag rondje van 2km gelopen met dochter in de drager op mijn rug, dus +10kg ongeveer *\o/* is niet mega veel natuurlijk, maar met mijn bekken is het toch best een prestatie dat ik nu nog steeds kan lopen :') en die 10kg extra is een mooie training :D

arabella2000
Berichten: 4151
Geregistreerd: 14-05-06
Woonplaats: zuid-limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 18:01

Goed bezig butterfly!!!

Deze week heb ik 4 dagen vrij. Gisteren met oma op stap :O

En vandaag lekker een dagje renesse gedaan :D
Heerlijk 'even' uitwaaien. Zo jammer dat het ruim 2.5 uur rijden is. Maar we hebben een heerlijke dag gehad.

We zijn van renesse naar nieuw-haamstede gelopen en terug. En daarna lekker kibbeling en zeevruchten gegeten.
Compleet buiten mijn dieet, maar heel soms mag dat van mezelf :+

Afbeelding

Afbeelding

Matheno

Berichten: 7944
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 10:57

purny schreef:
Bij mijn vorige diëtiste kwam ik niet verder dan alleen wegen en een praatje. Bij deze heb ik een goede band. Ik was de vorige keer aangekomen en toen ging ze met mij doornemen waar het aan kon liggen.
En ik mag van haar best een lekkernij.

Het lijkt me trouwens best leuk om te gaan boksen. Alleen nog geen plek gevonden die dat aanbied



Heb van de week een diëtiste in de buurt gebeld, maar had het idee dat ze het "overbodig" vond ofzo.
Ze ging er vanuit dat ik obesitas had, diabetes of andere gezondheidsklachten, maar ik ben verder helemaal gezond.

Ryder
Berichten: 1492
Geregistreerd: 30-01-13

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 11:02

Flauw is dat eigenlijk... alsof leefstijlbegeleiding niet veel meer is dan alleen hulp als het echt ‘mis’ gaat (klinkt misschien onaardig maar zo bedoel ik het niet).

Goed bezig Arabella! Dat is best een eind lopen lijkt me. Heb je geen spierpijn?

arabella2000
Berichten: 4151
Geregistreerd: 14-05-06
Woonplaats: zuid-limburg

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 12:17

Pfff aan zo iemand heb je echt niets matheno. Alsof ze alleen dezelfde soort mensen wil helpen.
Je hebt dit: prima krijg je dit dieet. Klaar |o

Mijn spierpijn viel wel mee. Wel weer last van mijn kont en heup. Maar dat was al eerder.
Mijn hondje is wel weer zielig. Die heeft flinke spierpijn en loopt als een oud dametje (ze is 6 :') ).
Die rkijg de rest van de week rustig aangelijnde wandelingen en geen training deze week.

Roosch

Berichten: 36681
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 23:22

Ik sta nog in de denial/vakantiemodus, maandag weer aan de bak.. maar eerst.. fotoshoot op korte termijn. :D :D

Ryder
Berichten: 1492
Geregistreerd: 30-01-13

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 23:36

Spannend!!! Wanneer precies?

Ik ben weer in het gareel, kreeg van m’n trainer de tip om weer mn kcal bij te houden in een app. Nu ik dat doe merk ik gelijk het effect, zowel qua eetgedrag als op de weegschaal. Ben blij dat dit me nu lukt, voorheen was dit het moment waarop ik dacht ‘zie je, het lukt niet’ en dan zaten alle verloren kilo’s er zo weer aan.

Roosch

Berichten: 36681
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 23:41

Vrijdag :))

Ja, de kcal bijhouden is echt de truc. :j gewoon consequent blijven doen. Maandag ga ik weer strak aan de bak, voor nu nog even "ik doe lekker niks en denk nergens bij na" vakantievibe.

gaucho

Berichten: 9533
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 07:30

Oeh spannend Roosch *\o/*

Ik houd zelfs nu ik gewoon op hetzelfde gewicht wil blijven mijn kcal bij. Ik kan wel steeds beter inschatten wat er in een dag past :)

Butterfly
Berichten: 2860
Geregistreerd: 14-03-08

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-20 13:47

Ik hou idd mijn kcal ook veeel beter bij nu en dat werkt zo goed!

Had ik al gezegd dat ik mijn nieuwe beloning besteld heb? *\o/* Bij 120,5 (of lager haha) mag ik een nieuwe jeans uitzoeken van mezelf :j

Ooehhhh Roos, morgen morgen morgen morgen *\%/*