Veel moeten afvallen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gaucho

Berichten: 9531
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 14:54

Dan heb je het in ieder geval vast gedaan :D Kan zomaar dat het trainen er hier vandaag bij inschiet, maandag komt de fotograaf voor verkoop foto's van mijn huis, dus veel huishoudelijke to do's na het werk :o wil in ieder geval een paar krachtoefeningen voor core en benen doen, en dan hopelijk morgenmiddag als alles een beetje opschiet nog even hardlopen.

_Tarzan

Berichten: 11184
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Limburg

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 18:52

Hoe gaat het met de dames hier?
Eten is hier weer even ietsje slechter maar pak ik morgen weer op.
Sporten vandaag ging heerlijk, m’n hele lijf trilde van de spanning in m’n spieren, lekker gevoel haha! Begin ook echt te merken dat m’n spieren sterker worden! *\o/*

gaucho

Berichten: 9531
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 18:59

Mooi :D

Hier sinds vrijdag eten weer wat strikter, en dat werkt goed. Snoep behoefte lijkt weer te verdwijnen. Zaterdagavond wel uit eten geweest, Indiaas, maar relatief licht gehouden, met garnalen, vis, kleine porties en geen alcohol, en wel echt enorm genoten :j

Verder hele weekend druk geweest met huis verkoopklaar maken, morgen verkoop foto's maken. Zal blij zijn dat de stress van huis verkopen straks voorbij is, stress is niet goed voor mijn eetgedrag :o

Wel ook lekker bewogen, buikspier oefeningen, lachen doet zeer, en net nog flinke wandeling gemaakt, deels door de hagel :D Zit nu op 16.000 stappen.

Snippergroen

Berichten: 6688
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 19:28

Ik heb een goede week gehad! Gisteren uiteten geweest, maar me niet overeten. Daar was ik erg trots op! Gekozen voor zalm als hoofdgerecht dus dat gaf al een mooie balans.

Daarna was het met vrienden nog erg gezellig, met een kort nachtje aan slaap als resultaat en zelfs mijn Polar horloge vond dat ik vandaag geoorloofd een rustdag in mocht plannen :+ morgen weer een nieuwe dag!



Afbeelding

MuSLi

Berichten: 5255
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 19:32

Hier gaat het z'n gangetje. Nog iets zwaarder dan ik eigenlijk zou willen. Dus daar een beetje de focus op. Soms wat moeite met nee zeggen tegen lekkere dingen. Dus een beetje op zoek naar de ruggengraat weer :')

Wel de afgelopen dagen elke dag een stukje hardgelopen. Had weer een leuk uitdagingkje voor mezelf. Een (omgekeerde) pyramide van 5km/4,5km/4km/4.5km/5km op een rustig tempo. Ging goed en was leuk :D alhoewel vandaag rustig, niet zo rustig was :P

purny

Berichten: 27514
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 22:12

Hier ook rustig aan, morgen 30 minuten fietsen op 120 hartslag gemiddeld.
Voor deze week alleen maar kip met groente besteld. En een klein beetje wok saus

MuSLi

Berichten: 5255
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 22:15

purny schreef:
Hier ook rustig aan, morgen 30 minuten fietsen op 120 hartslag gemiddeld.
Voor deze week alleen maar kip met groente besteld. En een klein beetje wok saus

Klinkt als een saaie week qua eten :') sterkte alvast...

Es_ther

Berichten: 18716
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 23:14

Ik heb een poedersuiker dag gehad… gisteravond m’n verzorgpony verloren aan die verschrikkelijke koliek..
was vandaag dagje naar vriendinnen gelukkig.


Afbeelding
Toen ze gistermiddag nog oké was <3

MuSLi

Berichten: 5255
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 23:15

Ahhh nee @Es_ther.. sterkte! :knuffel:

gaucho

Berichten: 9531
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 07:33

Wat erg Es_ther -O- ik ben mijn vorige paard aan koliek verloren, was echt een nachtmerrie.

Kip met wokgroente is best lekker, maar ik geloof niet dat ik de hele week hetzelfde zou kunnen eten. Vanavond wel ook roerbakgroente, met oestersaus en dim sum. Nu aan het genieten van gezonde appel wafels met Skyr.

Afbeelding

purny

Berichten: 27514
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 11:07

Verschrikkelijk Esther!

Ik vind kip met wokgroente eigenlijk wel heel lekker...

Heb wel een lasagna tussendoor want ik ga vrijdag na 2 jaar weer eens op mijn oude manege kijken bij mijn lievelingspaardje. Gelijk een goede stimulans om harder te knokken

_Tarzan

Berichten: 11184
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Limburg

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 11:14

Heel veel sterkte Esther :(:) ook ik ben mijn soulmate verloren aan koliek ;(

Ik lig momenteel gevloerd door heftige spierpijn van gisteren en een positieve coronatest _-:( Zometeen officieel testen, moet eigenlijk werken vandaag -O-

MuSLi

Berichten: 5255
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 11:15

Da's mooi balen _Tarzan... Beterschap!
Dat werken kun je wel vergeten de komende week.

Dustinlover

Berichten: 8742
Geregistreerd: 17-12-04
Woonplaats: Cromvoirt

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 11:50

Tumtummie wat netjes al!

Gaucho lijkt me ook stressvol, alles aan kant enzovoort. Wel lekker die wafel!!

Tarzan wat goed bezig!

Snippergroen, goedzo! Dat probeer ik ook met uit eten. Wel lekker eten, maar niet over eten.

Musli wat knap zeg, zijn al beste afstanden!


Nou hier het weekend frietje gegeten en uit eten geweest, maar wel zaterdag super netjes gedaan. Dus vanmorgen was de weegschaal nog best lief! Hopelijk morgen ook nog.

_Tarzan

Berichten: 11184
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 12:08

Dankjewel. Müsli, ja ben er ook bang voor -O- probleem is dat m’n (enige) collega ook ziek is dus ik eigenlijk deze week samen met de manager alles draaiende zou houden. Voel mij dus mega schuldig dat ik niet kan werken -O-
Toen COVID nog niet was ging ik met zo’n klachten namelijk gewoon naar ‘t werk toe. Dus hopen dat m’n sterke immuunsysteem mij nu ook niet in de steek laat en ik snel weer naar het werk mag!

Ik heb overigens mega spierpijn in m’n kont, kwam mij gisteren even iemand voor doen hoe je de lunges goed doet, ik voel nu dus ook dat ik ze goed gedaan heb _O-

Klinkt lekker Dustin en fijn dat de weegschaal lief voor je was!

Roosch

Berichten: 36681
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 15:51

Ah wat rot Esther, sterkte!! :(:)
En Tarzan, beterschap!!

Bel. De. Krant.
Ik sta weer in de sportschool voor het eerst sinds de lockdown. Ik moest van ver komen maar heb nu eindelijk weer de puf om te gaan. En het is nodig.

Ik weet niet of ik de killermotivatie weer kan vinden zoals voorheen maar mijn topprioriteit is weer de goede kant op te gaan. Ben weer met de smoothies begonnen ook. Let's go.

_Tarzan

Berichten: 11184
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Limburg

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 15:53

Goedzo Roos, zet hem op, jij kunt dit! *\%/*

Dustinlover

Berichten: 8742
Geregistreerd: 17-12-04
Woonplaats: Cromvoirt

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 15:56

Goedzo Roosch, beginnen is het halve werk!

MuSLi

Berichten: 5255
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 16:07

Lekker bezig Roosch! :D

Roosch

Berichten: 36681
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 16:26

Thanks girls!! Zo gaat die drempel toch wat makkelijker.

Het valt me niks tegen. Uurtje cardio gedaan en eigenlijk heel netjes binnen m'n streefhartslag gebleven. Nog wat gewichten, zonnebankje en sauna en dan heb ik wel weer genoeg gesport voor de rest van het jaar toch?! O:)

gaucho

Berichten: 9531
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 16:28

In ieder geval voor vandaag Roosch :D Goed te lezen dat je weer van start bent :j

MuSLi

Berichten: 5255
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 16:31

Ik heb vandaag al twee mandarijnen én een appel op.
Fruitjes zijn weer afgevinkt :P

gaucho

Berichten: 9531
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 16:39

MuSLi schreef:
Ik heb vandaag al twee mandarijnen én een appel op.
Fruitjes zijn weer afgevinkt :P


1 appel in mijn appel wafels vanochtend, 2 mandarijnen, 1 banaan in mijn lunch, en net nog wortels en een puntpaprika. Als avondeten 400 gram wokgroente en wat dim sum. Die aanbevolen 200gram groente en 2 stuks fruit zijn hier nooit een probleem, alleen alles wat er verder nog bijkomt... :')

MuSLi

Berichten: 5255
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 16:58

Hahaha, vooral die laatste zin inderdaad :P

Snippergroen

Berichten: 6688
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 17:13

Ik ken met groente twee uiterste. Of ik eet zo 500 gram weg op een dag, of ik denk einde dag 'oh, ik heb nog helemaal geen groente gegeten' :+

Ik ben niet zo'n grote 'avondeter' dus ik kook niet altijd en dan schiet het er wel eens bij in. Nu wel weer wat verspakketten aan soep gehaald die ik wil maken en invriezen zodat ik makkelijker aan mijn groente kom. Ik eet ook wel vaak een bakje snackgroente, maar het komt er simpelweg niet altijd van :')