Veel moeten afvallen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Snippergroen

Berichten: 6695
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 16:12

Als ik wil fietsen met een hartslag van 120, moet ik gaan wandelen met de fiets in de hand _O-

Mijn sporthartslag is van nature dan ook wel bijzonder hoog :')

MuSLi

Berichten: 5268
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 16:33

Herkenbaar @Snippergroen :j en dan vooral ook niet te hard wandelen.. Haha.

MuSLi

Berichten: 5268
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 09:23

Gisteren netjes gegeten en flink wat calorieen verbrand met kickboksen en vanochtend weer een klein minnetje op de weegschaal. Dus dat is wel even fijn om te zien :j Vandaag gaan we er weer voor!

Ryder
Berichten: 1494
Geregistreerd: 30-01-13

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 09:43

Goed bezig Musli!!

Qua hartslag, ik heb juist een hele lage hartslag (50 in rust) dus ik moet juist mn best doen om die goed omhoog te krijgen. Momenteel lukt me dat niet met m’n blessure, cardio als je je voeten niet kan gebruiken is lastig. Maar rustig wandelen kan wel gelukkig.

Roos! Wat ben je weer goed bezig! Ik ben trots op je.

Woow Gaucho die wafel met appel zag er super uit! Hoe maak je die dan? Heb je daar dan speciaal een wafelijzer voor?

MuSLi

Berichten: 5268
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 09:46

Rusthartslag zegt niet zoveel over sporthartslag. Mijn rusthartslag is ook tussen de 50-54, maar mijn sporthartslag kan gewoon met gemak door naar de 200. Gisteren met kickboksen zag ik dat de max 181 was geweest. Lekker knallen dus :P

Balen dat je niet zo lekker kunt sporten momenteel @Ryder. Fijn dat je wel nog kunt wandelen. Toch een beetje in beweging blijven :)

gaucho

Berichten: 9558
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 09:53

Ryder schreef:
Goed bezig Musli!!

Qua hartslag, ik heb juist een hele lage hartslag (50 in rust) dus ik moet juist mn best doen om die goed omhoog te krijgen. Momenteel lukt me dat niet met m’n blessure, cardio als je je voeten niet kan gebruiken is lastig. Maar rustig wandelen kan wel gelukkig.

Roos! Wat ben je weer goed bezig! Ik ben trots op je.

Woow Gaucho die wafel met appel zag er super uit! Hoe maak je die dan? Heb je daar dan speciaal een wafelijzer voor?


Ik heb zo'n 3 in 1 tosti - grill apparaat met wafel platen. Handig ding :j

Schade van een dagje op kantoor gisteren redelijk binnen de perken weten te houden, 'extra' was een boterham met pure vlokken, een cracker met Nutella en 5 Engelse dropjes. 's avonds weer redelijk gecompenseerd met Thaise groene curry met veel groente, beetje rijst en scholfilet. Vandaag is de tax 3 Engelse dropjes :)

_Tarzan

Berichten: 11215
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Limburg

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 11:35

Goed bezig allemaal!
Ik heb mij ook weer even een schop onder m'n hol gegeven, schade is +1,1 dus nog te overzien ... ik was bijna bij de -10 dus even doorbikkelen :D

MuSLi

Berichten: 5268
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 13:22

En doorrrrr naar de -10. Komt vast goed bij je :j
Mag je vrijdag weer aan het werk?

_Tarzan

Berichten: 11215
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 13:33

Ik ben klachtenvrij dus mag vrijdag weer *\%/*
Maar goed ook want de manager heeft het flink te pakken dus anders zou er niemand zijn vrijdag :=

En op naar de -10 *\%/*

MuSLi

Berichten: 5268
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 20:43

Gisteren netjes gegeten, geen rare uitspattingen gehad :D vandaag netjes gegeten en ga zodirect richting de sportschool voor een uurtje kickboksen. Kortom, ik ga lekker *\%/*

Hoe is het met de rest?

gaucho

Berichten: 9558
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 22:18

Ik heb net de fitness bal en kettlebell maar tevoorschijn gehaald, was lekker. Gisteren lekker hardgelopen. Eten gaat ook goed, eet 's ochtends een stuk meer en dat geeft minder honger de rest van de dag lijkt. Wel weer een weekend met allemaal lekkers voor de boeg :=

Snippergroen

Berichten: 6695
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 22:20

Ik ga ook lekker! De weegschaal zegt van niet (als in, gebeurt niks) maar mijn lichaam zegt van wel en dat is het belangrijkst :)

Morgen laatste werkdag ivm nieuwe baan per 1 maart en ga wat eten met collega's. Hartstikke gezellig maar ik voel dat ik baal dat ik dan niet kan trainen _O-

Na morgen 2 weken vakantie dus ik trek het allemaal wel weer recht, maar eenmaal lekker aan het trainen werkt het zo verslavend he :+

MuSLi

Berichten: 5268
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 23:08

VA-KAN-TIE *\%/* alvast veel plezier morgen @Snippergroen.

Hier weer terug van kickboksen, was lekker hoor. Weer even 500kcal verbrand... :)

MuSLi

Berichten: 5268
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 09:24

En vanochtend zei de weegschaal + :') die haat-liefde verhouding blijft geloof ik. Dagen netjes eten, netjes sporten en dan doet ie dit.

Gelukkig kan ik ondertussen gewoon een middelvinger opsteken en denken: we kijken in de loop van de week wel weer verder: ik weet dat ik de juiste keuzes maak. Dus hoppa en door.

MuSLi

Berichten: 5268
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 09:25

gaucho schreef:
Ik heb net de fitness bal en kettlebell maar tevoorschijn gehaald, was lekker. Gisteren lekker hardgelopen. Eten gaat ook goed, eet 's ochtends een stuk meer en dat geeft minder honger de rest van de dag lijkt. Wel weer een weekend met allemaal lekkers voor de boeg :=

Weekenden zijn altijd het lastigst ;) dan is het ritme, de structuur, wat zoek en is het daardoor lastiger om te doen wat "goed" is... Wel fijn dat je lekker hebt kunnen trainen! Dat helpt sowieso altijd.

_Tarzan

Berichten: 11215
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 11:24

Dames, hoe gaat het met jullie? :D
Hier weer heerlijk gewerkt afgelopen dagen en nog wat complimenten binnen gekregen over mn figuur van leden, altijd leuk om te horen van anderen dat ze zien dat je afvalt! Ook weer heerlijk gesport en mega spierpijn. Maar ooh wie had dat gedacht dat ik het sporten zo leuk zou vinden?! :')

Vanmorgen nog even een jurk uit de kast getrokken, die wilde ik nog eens graag aandoen, vorige keer zat deze echt te strak, maar nu wauw, ik zag er nog mooi in ook en zat als gegoten!! Dus ik heb m'n outfit voor m'n verjaardag al klaar liggen hoor haha! Ookal ging het even minder, ik ben er weer hoor *\o/*
Woensdag ga ik wegen/meten, spannend!!

Dustinlover

Berichten: 8742
Geregistreerd: 17-12-04
Woonplaats: Cromvoirt

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 12:39

Wat zijn jullie goed bezig zeg! Heel knap allemaal!

Ik had echt een * * * weekend... Had een leuke man leren kennen en na 8 jaar eindelijk eens verliefd en die bleek alles aan elkaar te hebben gelogen. Vervolgens met hengst naar de keuring en helaas niet gered, toen nog een klapband en ik was er ZO klaar mee. Heb mij dit weekend dus lichtelijk misdragen..

Nu weer terug in het gareel, schop onder mijn kont en door want ik wil het gewoon echt er af hebben. :D

gaucho

Berichten: 9558
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 12:55

Heerlijk Tarzan *\o/*

En weer door Dustinlover, goed zo.

Hier blijf ik eigenlijk hangen op 3 kilo boven mijn streefgewicht. Sporten gaat echt heel lekker, eten mis ik wat structuur dus daar moet ik echt een beetje in zoeken. Ben nu een beetje aan het experimenteren met wat leidt tot minder snoepen. Vooralsnog lijkt uitgebreid ontbijt met ook redelijk wat structurele koolhydraten en dan lichte avondmaaltijd wel goed te werken, gaan we dus maar mee door.

Vriend valt juist te veel af, dus het is daarin ook een beetje zoeken. Hij moet vaker en vetter eten, ik juist niet.

MuSLi

Berichten: 5268
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 12:57

gaucho schreef:
Heerlijk Tarzan *\o/*

En weer door Dustinlover, goed zo.

Hier blijf ik eigenlijk hangen op 3 kilo boven mijn streefgewicht. Sporten gaat echt heel lekker, eten mis ik wat structuur dus daar moet ik echt een beetje in zoeken. Ben nu een beetje aan het experimenteren met wat leidt tot minder snoepen. Vooralsnog lijkt uitgebreid ontbijt met ook redelijk wat structurele koolhydraten en dan lichte avondmaaltijd wel goed te werken, gaan we dus maar mee door.

Vriend valt juist te veel af, dus het is daarin ook een beetje zoeken. Hij moet vaker en vetter eten, ik juist niet.

Hier momenteel precies hetzelfde :') Zit ook 3kg boven mijn streefgewicht. En daar blijf ik een beetje schommelen. Soms iets eronder, maar vaak toch weer terug daar naartoe. Sporten gaat supergoed. Eten is wisselend, maar over het algemeen wel gezond. Ik moet wel ongesteld worden komende dagen, dus laat dat eerst maar even komen. Kijken we daarna wel weer verder...

Dustinlover

Berichten: 8742
Geregistreerd: 17-12-04
Woonplaats: Cromvoirt

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 14:46

Die 3 kilo gaan jullie ook lukken hoor! Komt goed!

MuSLi

Berichten: 5268
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 15:04

Dustinlover schreef:
Die 3 kilo gaan jullie ook lukken hoor! Komt goed!

Ze zijn er al af geweest, maar ze komen weer terug :')
Nu weer zorgen dat ze langzaam weer verdwijnen..

Dustinlover

Berichten: 8742
Geregistreerd: 17-12-04
Woonplaats: Cromvoirt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 16:37

MuSLi schreef:
Dustinlover schreef:
Die 3 kilo gaan jullie ook lukken hoor! Komt goed!

Ze zijn er al af geweest, maar ze komen weer terug :')
Nu weer zorgen dat ze langzaam weer verdwijnen..

:') Komt goed haha

_Tarzan

Berichten: 11215
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Limburg

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 16:46

Die 3 kilo komen vast goed! Ik blijf ook steken momenteel, die -10 is zo dichtbij maar kom er toch nog niet _O-
‘Gewoon’ doorgaan dan komt het vast helemaal goed!

Jongens ik ben trouwens ziek geloof ik, ik heb vanmorgen wat oefeningen thuis gedaan 8)7 _O-

MuSLi

Berichten: 5268
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 23:40

Toch weer bijna bij die -10kg. Nog eventjes doorzetten @Tarzan. Waarschijnlijk schiet je binnenkort ineens door die grens heen :j

Hier net terug van een uurtje kickboksen. Weer even lekker knallen en wat kcal's verbranden.

_Tarzan

Berichten: 11215
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 12:36

Heerlijk Musli!

Meting was super ondanks m'n slechte dagen die ertussen zaten.
In 3 weken -2,8kg :o Ik zit nu op een totaal van -9,2 *\%/* *\%/*
Die -10 komt dus heel langzaam om het hoekje kijken :D

Hoe gaat het met jullie, het is zo stil in het topic!