Viruswaanzin

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loriene
Berichten: 2582
Geregistreerd: 08-12-09
Woonplaats: vlak bij de zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 12:53


Cer

Berichten: 30168
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 12:56

loriene schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=OfBGfDX8aTU
Voor wie niet gelooft dat de Bilderberg groep bestaat en wie daar bij zitten kijk maar eens naar uitzending van rtl boulevard uit 2007.

Uhmm... wat heeft nu ineens de Bilberberg groep met dit van doen, en wie zegt dat die niet bestaat?

Ik zou t fijn vinden als er een soort van overzicht geplaatst wordt met wie wat nou zou moeten doen, en hoe die bij elkaar horen..
nu wordt er overal een kreet vandaan gehaald en bij elkaar op1 hoop gegooid, zonder enige uitleg erbij...

"de machtigste mensen ter aarde" en dan "Beatrix"... :') ach dat mensje...

het document van Nixon en Kissinger kan ik nergens vinden, behalve een paar teksten dat zij tegen communisme waren (even snel gelezen)...
Laatst bijgewerkt door Cer op 22-09-21 13:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Askja

Berichten: 5263
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: De Punt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 12:58

ruitje schreef:
https://www.google.com/amp/s/www.nu.nl/ ... olitie.amp

Citaat:
De politie gebruikt foto's van meer dan 1,3 miljoen personen voor gezichtsherkenning, maar heeft geen idee welke mensen terecht in de gezichtendatabase staan. Zo is dus ook niet bekend bij wie dat niet langer het geval is, bijvoorbeeld na een vrijspraak. Dat blijkt uit onderzoek van NU.nl. Deskundigen betwijfelen of gezichtsherkenning bij de politie daardoor nog geoorloofd is.


Ik vind het bijzonder dat ik daar niet over mag 'piepmuizen' , dat het ooit slecht is ingevoerd en we daar nu achter komen dat het niet goed geregeld is kan toch?

Ik geloof overigens niet in een Great Reset. Het lijkt hier ook een beetje alsof je daar wel meteen in zal geloven als je kritisch bent naar hoe de overheid met je gegevens omgaat :o .

Dat de toeslagenaffaire, de sleepwet, de gezichtsherkenning ed mij het gevoel geven van: de overheid heeft qua privacy zijn zaken niet op orde... En daarom ben ik huiverig voor de dingen die ze nu doorvoeren, want ze lijken daar nou eenmaal niet zo goed in...

Staat niet gelijk aan: ik geloof dat er 1 of ander pedo netwerk is wat de hele wereld wil resetten :D

Mee eens hoor.
Er valt best een hoop te zeggen over hoe de overheid met de privacy van de burgers omgaat zonder dat je daar direct een kwaadwillend complot in hoeft te zien.
Het is juist belangrijk kritisch te blijven, zaken aan de kaak te stellen (zie toeslagenaffaire), en niet alleen maar de overheid te verdedigen of per definitie in alles zomaar te vertrouwen, omdat je anders een complotwappie zou zijn.

Punt is dat er bij de overheid mensen werken, en die maken fouten, en soms kan dat dusdanig systematische vormen aannemen dat het uit de hand kan lopen. Niet uit kwade wil maar uit menselijk falen - slechte communicatie, bureaucratie, systemen die niet naar behoren functioneren etc.

Askja

Berichten: 5263
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: De Punt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 12:59

Cer schreef:
loriene schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=OfBGfDX8aTU
Voor wie niet gelooft dat de Bilderberg groep bestaat en wie daar bij zitten kijk maar eens naar uitzending van rtl boulevard uit 2007.

Uhmm... wat heeft nu ineens de Bilberberg groep met dit van doen, en wie zegt dat die niet bestaat?

Ik zou t fijn vinden als er een soort van overzicht geplaatst wordt met wie wat nou zou moeten doen, en hoe die bij elkaar horen..

nu wordt er overal een kreet vandaan gehaald en bij elkaar op1 hoop gegooid, zonder enige uitleg erbij...
Rook en nog meer rook.

Spenk
Berichten: 21793
Geregistreerd: 30-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 12:59

Ik ben zo benieuwd hoe de mensen die in de complotten geloven het voor zich zien? De gevaccineerden gaan allemaal dood en de overheden blijven achter om de regeren over de mensen die niet wouden? Zoiets?

verootjoo
Berichten: 35653
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 12:59

loriene schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=OfBGfDX8aTU

Voor wie niet gelooft dat de Bilderberg groep bestaat en wie daar bij zitten kijk maar eens naar uitzending van rtl boulevard uit 2007.


Wat heeft de Bilderberg groep met Corona te maken? Hebben die het los gelaten? Of doen die de grote reset?

BigOne
Berichten: 38312
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 13:00

loriene schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=OfBGfDX8aTU

Voor wie niet gelooft dat de Bilderberg groep bestaat en wie daar bij zitten kijk maar eens naar uitzending van rtl boulevard uit 2007.


Vertel, wat is de Bilderberg groep??

loriene
Berichten: 2582
Geregistreerd: 08-12-09
Woonplaats: vlak bij de zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 13:01

Spenk schreef:
Ik ben zo benieuwd hoe de mensen die in de complotten geloven het voor zich zien? De gevaccineerden gaan allemaal dood en de overheden blijven achter om de regeren over de mensen die niet wouden? Zoiets?



Ik heb geen idee maar vindt zulke dingen best wel een eng idee.

verootjoo
Berichten: 35653
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 13:01

Spenk schreef:
Ik ben zo benieuwd hoe de mensen die in de complotten geloven het voor zich zien? De gevaccineerden gaan allemaal dood en de overheden blijven achter om de regeren over de mensen die niet wouden? Zoiets?


Precies dat ja.

Als er al een totalitair wereldregime komt, kan je maar beter vroegtijdig dood zijn aan een vaccinatie. Daar wil ik dan toch niet bij zijn.

verootjoo
Berichten: 35653
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 13:02

loriene schreef:
Spenk schreef:
Ik ben zo benieuwd hoe de mensen die in de complotten geloven het voor zich zien? De gevaccineerden gaan allemaal dood en de overheden blijven achter om de regeren over de mensen die niet wouden? Zoiets?



Ik heb geen idee maar vindt zulke dingen best wel een eng idee.


En dan zeggen dat de gevaccineerden angstig zijn. Maar volgens mij zit er juist veel angst bij de anti vaccinaties

Spenk
Berichten: 21793
Geregistreerd: 30-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 13:02

loriene schreef:
Spenk schreef:
Ik ben zo benieuwd hoe de mensen die in de complotten geloven het voor zich zien? De gevaccineerden gaan allemaal dood en de overheden blijven achter om de regeren over de mensen die niet wouden? Zoiets?



Ik heb geen idee maar vindt zulke dingen best wel een eng idee.

En die zouden willen regeren over volk dat toch nergens naar luisteren wil _/-\o_ ?

En dan wordt er gezegd dat gevaccineerden angst hebben. Maar dat lijkt eerder andersom.

Askja

Berichten: 5263
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: De Punt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 13:03

loriene schreef:
Spenk schreef:
Ik ben zo benieuwd hoe de mensen die in de complotten geloven het voor zich zien? De gevaccineerden gaan allemaal dood en de overheden blijven achter om de regeren over de mensen die niet wouden? Zoiets?



Ik heb geen idee
Zoveel is duidelijk ja.

Blue_Eyes

Berichten: 20355
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 13:03

Zou wel de stomste actie ooit zijn, de volgzamen uitroeien en de rebellen overhouden :')

Spenk
Berichten: 21793
Geregistreerd: 30-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 13:04

Blue_Eyes schreef:
Zou wel de stomste actie ooit zijn, de volgzamen uitroeien en de rebellen overhouden :')

Ja nou dus dat :') :') :') dat geloof je toch zelf niet? Wat hebben ze daaraan dan? Dan kun je beter volgzame onderdanen hebben dan mensen die niet luisteren willen.

BigOne
Berichten: 38312
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 13:05

Laatst bijgewerkt door BigOne op 22-09-21 13:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Cer

Berichten: 30168
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 13:05

loriene schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=OfBGfDX8aTU
Voor wie niet gelooft dat de Bilderberg groep bestaat en wie daar bij zitten kijk maar eens naar uitzending van rtl boulevard uit 2007.

Loriene, doe jij óóit ergens je eigen onderzoek naar? Of geloof je werkelijk alles wat gezegd wordt..

Ik doe 1 google poging en vind dit over die schrijver uit het RTL Boulevard item:
"Daniel Estulin is een in Litouwen geboren complottheoreticus wiens voornaamste interesse de Bilderberg Group is"

:n

De tijd die mijn eigen onderzoek me kost nav idiote berichten... ik zou ervoor betaald moeten krijgen... :')

Askja

Berichten: 5263
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: De Punt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 13:06

Spenk, complottheorieën zijn per definitie niet rationeel te bevatten. Probeer er geen logica op los te laten, dat is zinloos.

Cer

Berichten: 30168
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 13:07

bigone schreef:
loriene schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=OfBGfDX8aTU

Voor wie niet gelooft dat de Bilderberg groep bestaat en wie daar bij zitten kijk maar eens naar uitzending van rtl boulevard uit 2007.


Vertel, wat is de Bilderberg groep??

De Bilderberg groep is op zich best een 'bekende' term.. een groep belangrijke mensen die over wereldzaken praten ..

Askja

Berichten: 5263
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: De Punt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 13:07

Cer schreef:
loriene schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=OfBGfDX8aTU
Voor wie niet gelooft dat de Bilderberg groep bestaat en wie daar bij zitten kijk maar eens naar uitzending van rtl boulevard uit 2007.

Loriene, doe jij óóit ergens je eigen onderzoek naar? Of geloof je werkelijk alles wat gezegd wordt..

Ik doe 1 google poging en vind dit over die schrijver uit het RTL Boulevard item:
"Daniel Estulin is een in Litouwen geboren complottheoreticus wiens voornaamste interesse de Bilderberg Group is"

:n

De tijd die mijn eigen onderzoek me kost nav idiote berichten... ik zou ervoor betaald moeten krijgen... :')
:7 :D

BigOne
Berichten: 38312
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 13:08

Natuurlijk weet ik precies wat de bilderberg groep is, bestaat al 75 jaar. Maar vraag me af wat Loriene denkt wat het is.

Cer

Berichten: 30168
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 13:09

Askja schreef:
Spenk, complottheorieën zijn per definitie niet rationeel te bevatten. Probeer er geen logica op los te laten, dat is zinloos.

het is een verdienmodel voor een aantal hele handige mensen die geld verdien aan goedgelovige volgers... (ergens zou je het zelf moeten bedenken :') )

Citaat:
Natuurlijk weet ik precies wat de bilderberg groep is, bestaat al 75 jaar. Maar vraag me af wat Loriene denkt wat het is.
Ah zo :)
en nee, dat denk ik niet :D

loriene
Berichten: 2582
Geregistreerd: 08-12-09
Woonplaats: vlak bij de zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 13:11

loriene schreef:
Spenk schreef:
Ik ben zo benieuwd hoe de mensen die in de complotten geloven het voor zich zien? De gevaccineerden gaan allemaal dood en de overheden blijven achter om de regeren over de mensen die niet wouden? Zoiets?



Ik heb geen idee maar vindt zulke dingen best wel een eng idee.


En dan zeggen dat de gevaccineerden angstig zijn. Maar volgens mij zit er juist veel angst bij de anti vaccinaties[/quote]


Dat zijn jou woorden niet de mijne.
Denk dat zulks iedereen aangaat ,wel of niet geprikt.

loriene
Berichten: 2582
Geregistreerd: 08-12-09
Woonplaats: vlak bij de zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 13:12

bigone schreef:
Natuurlijk weet ik precies wat de bilderberg groep is, bestaat al 75 jaar. Maar vraag me af wat Loriene denkt wat het is.




Maar dat is toch geweldig nieuws *\o/*
Nu proberen uit te vinden wat ze van plan zijn.

Spenk
Berichten: 21793
Geregistreerd: 30-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 13:13

Maar loriene, wat verwacht jij dat er gebeuren gaat dan? Want daar komt geen antwoord op. Er wordt vanalles geblaten maar niemand weet wat die geloofd lijkt het.

Cer

Berichten: 30168
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 13:17

loriene schreef:
Maar dat is toch geweldig nieuws *\o/*
Nu proberen uit te vinden wat ze van plan zijn.

nee... waarom?
we weten al wat ze van plan zijn, kan je gewoon lezen :j

Wat denk jij dat ze met Covid te maken hebben, met de Great Reset, met de vaccins en kijk jij ooit wel eens een keer je bronnen na? ( ik ben zo benieuwd :):) )