Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 12 [ 278 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Cooliea menstruatie ondergoed

 
Profiel   

Heeft er iemand van jullie ervaring met Cooliea menstruatie ondergoed? Ik zag net een advertentie via Facebook en het klinkt een beetje too good to be true? Je hoeft dus alleen dit ondergoed te dragen en kunt het ook gebruiken als bikinislip.

Het is in ieder geval een Nederlands bedrijf.
https://cooliea.com/
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-20 08:50 



 
Profiel   

Lijkt me he-le-maal niets om eerlijk te zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-20 08:52 



 
Profiel   

Lijkt me echt heel smerig. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-20 09:00 



 
Profiel   

Dus je doet alleen die onderbroek aan? Geen maandverband of tampons?

Dat is goor :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-20 09:01 



 
Profiel   

"Hold Up To 5 Tampons Volumes"

Gatverdamme. Ik blijf lekker bij m'n cup.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-20 09:03 



 
Profiel   

dorientjuh schreef
Heeft er iemand van jullie ervaring met Cooliea menstruatie ondergoed? Ik zag net een advertentie via Facebook en het klinkt een beetje too good to be true? Je hoeft dus alleen dit ondergoed te dragen en kunt het ook gebruiken als bikinislip.

Het is in ieder geval een Nederlands bedrijf.
https://cooliea.com/

Ik snap niet goed hoe het werkt. Waarom kun je er mee zwemmen (het ondergoed spoelt dan niet schoon) maar je kunt het wel wassen (dan spoel je het toch schoon?)?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-20 09:03 



 
Profiel   

Heb er ook wel eens gefascineerd naar gekeken maar dat vorige vroeg ik me dus ook af. En dat bloed moet toch ergens heen? Je zit dan stuurt de hele dag nog in je eigen bloed (wat ik ook vies vind aan maandverband).

Maar ben benieuwd naar echte ervaringen :) Cups vonden mensen eerst ook vies en nu zijn ze volop in gebruik :j

Site vertrouw ik overigens niet echt... Veel opmaak- en spelfouten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-20 09:06 



 
Profiel   

Gadver, dit lijkt me echt totaal niet hygienisch :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-20 09:08 



 
Profiel   

Er staat dat je het ook kan gebruiken als zwemgoed. Ik neem aan dus los van elkaar (er mee zwemmen of voor menstruatie gebruiken). Het lijkt mij zelf niks.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-20 09:16 



 
Profiel   

We don't absorb it, we ventilate it.

Mooi, waar blijft het dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-20 09:17 



 
Profiel   

_Penotti schreef
We don't absorb it, we ventilate it.

Mooi, waar blijft het dan?


Als een wolkje om je heen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-20 09:21 



 
Profiel   

En ook nog 's wassen op 30 graden... :\ :7 Mjam...

Nee niks voor mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-20 09:24 



 
Profiel   

En dan zit je dus de hele dag met je vleesvlinder in je eigen tomatensoep te marineren?

Jasses :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-20 09:27 



 
Profiel   

Wat een gemiep hier :') Dit is eigenlijk hetzelfde idee als normaal maandverband en wasbaar maandverband toch? Lijkt me niet veel anders dan dat. Gewoon wisselen als het niet meer schoon is.
Ikzelf zou het ook niet gebruiken, ben tevreden met mijn cup. Maar als het werkt is dat toch prima?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-20 09:29 



 
Profiel   

Gewoon wisselen als het niet meer schoon is.... op mijn piek dag zal ik dan wel een paar broekjes mee kunnen nemen voor onderweg ben ik bang.

Nu is niet iedereen in dezelfde mate ongesteld, maar ik moet er daarom niet aan denken.
Maanverband ververs je dan toch eerder dus vind dat minder vies dan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-20 09:34 



 
Profiel   

Mars schreef
En dan zit je dus de hele dag met je vleesvlinder in je eigen tomatensoep te marineren?

Jasses :=


_O- _O- :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-20 09:34 



 
Profiel   

Mars schreef
En dan zit je dus de hele dag met je vleesvlinder in je eigen tomatensoep te marineren?

Jasses :=

:j
:') _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-20 09:35 



 
Profiel   

Lynnepinny schreef
Wat een gemiep hier :') Dit is eigenlijk hetzelfde idee als normaal maandverband en wasbaar maandverband toch? Lijkt me niet veel anders dan dat. Gewoon wisselen als het niet meer schoon is.
Ikzelf zou het ook niet gebruiken, ben tevreden met mijn cup. Maar als het werkt is dat toch prima?

Maar dat “gewoon wisselen” lijkt me hiermee niet zo simpel. Zie me op mijn werk niet helemaal uitkleden in de wc om een nieuwe onderbroek aan te trekken :7

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-20 09:35 



 
Profiel   

Lynnepinny schreef
Wat een gemiep hier :') Dit is eigenlijk hetzelfde idee als normaal maandverband en wasbaar maandverband toch? Lijkt me niet veel anders dan dat. Gewoon wisselen als het niet meer schoon is.
Ikzelf zou het ook niet gebruiken, ben tevreden met mijn cup. Maar als het werkt is dat toch prima?


Maandverband vind ik om dezelfde reden ook helemaal niets

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-20 09:36 



 
Profiel   

Mars schreef
En dan zit je dus de hele dag met je vleesvlinder in je eigen tomatensoep te marineren?

Jasses :=

_/-\o_ _O-

Dat dus eigenlijk ja :D , lijkt me niks nee. Brrrr

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-20 09:36 



 
Profiel   

Ik zag ze gisteren ook bij de ah maar dan van always.. deze waren alleen niet om te wassen volgens mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-20 09:36 



 
Profiel   

Westhof schreef
Lynnepinny schreef
Wat een gemiep hier :') Dit is eigenlijk hetzelfde idee als normaal maandverband en wasbaar maandverband toch? Lijkt me niet veel anders dan dat. Gewoon wisselen als het niet meer schoon is.
Ikzelf zou het ook niet gebruiken, ben tevreden met mijn cup. Maar als het werkt is dat toch prima?

Maar dat “gewoon wisselen” lijkt me hiermee niet zo simpel. Zie me op mijn werk niet helemaal uitkleden in de wc om een nieuwe onderbroek aan te trekken :7


Helemaal hoeft niet hoor, alleen de onderkant :+

Dit kan je scharen onder de noemer wasbaar maandverband denk ik. Kwam het ook al tegen op Facebook. Mooi initiatief, milieubewust en duurzaam.

Heb niets met dit soort dingen, hou van schoon en droog en draag om die reden een menstruatiecup.

Ben wel heel benieuwd naar het zwem verhaal, kan mij niet voorstellen dat je na 4 uur dragen geen gesmeer krijgt als je er een zwembad mee in stapt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-20 09:39 



 
Profiel   

Nicje87 schreef
Ik zag ze gisteren ook bij de ah maar dan van always.. deze waren alleen niet om te wassen volgens mij.


Nee die moet je weggooien. Is eigenlijk incontinentieondergoed dacht ik. Die kan je wel goed ‘s nachts gebruiken over je eigen ondergoed heen als bescherming tegen het doorlekken trouwens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-20 09:40 



 
Profiel   

Oh! Het is gewoon wasbaar maandverband!

Blijft de vraag over het zwemmen staan. Zoals ik de site lees kun je zwemmen terwijl je ongesteld bent.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-20 09:41 



 
Profiel   

Ir111 schreef
Oh! Het is gewoon wasbaar maandverband!

Blijft de vraag over het zwemmen staan. Zoals ik de site lees kun je zwemmen terwijl je ongesteld bent.


Dat is ranzig. Klinkt als een zwemluier.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-20 09:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 12 [ 278 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen