[pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wat was de uitslag van jouw test?

Positief
100 (11%)
Negatief
754 (88%)

Totaal aantal stemmen: 854


xSannee

Berichten: 4358
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 12:02

Vrienden van ons hadden met zn 4en (gezin) tegelijk getest. Drie van hen kregen binnen 24u de uitslag, 4e moest nog een dag langer wachten :+

Dus 48 uur kan nog wel, maar over het algemeen hoor ik wel kortere tijden.

candalisa

Berichten: 3472
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 12:07

Mij duurde het bijna 50 uur %)

Femke_Tweety

Berichten: 12006
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 12:41

1x 36, 1x26 en 1x22 uur.

Goof

Berichten: 28856
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 12:59

Ik had mijn uitslag na 9 uur, maar werk in het onderwijs, dus dat zal wel verschil maken.

Femke_Tweety

Berichten: 12006
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 13:55

Jup, dat is extra snel.


Mijn collega's ook iedere keer binnen een paar uur.

(Ik ziektewet om niet coronaredenen, dus geen spoed zeg maar)

Miran

Berichten: 4455
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 13:58

Ondertussen de uitslag, allebei negatief, zat zo’n 22 uur tussen

Levita

Berichten: 1416
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: arnhem

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 19:56

Ik ben vandaag ook getest. De neus viel mij heel erg mee maar de keel was drama. En nu wachten.....dat vind ik nog ellendiger dan die test.

onpaard

Berichten: 2967
Geregistreerd: 28-03-13

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 23:39

Test is gelukkig negatief. Uitslag; 13h35min, best snel!

Lous

Berichten: 24251
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 00:15

Corona gehad in maart. Daarna 3 keer getest ( vanaf dat iedereen kon laten testen)

3 keer negatief.

Talishe

Berichten: 1258
Geregistreerd: 06-03-05
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 01:28

Ik ben vrijdag om half 11 bij de XL teststraat in Utrecht geweest en had om 2 uur diezelfde dag al een mail dat de uitslag binnen was. Dat was de sneltest, ging ook echt heel snel dus.

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 06:46

Ik ben gister getest om 10:30.. hoop vandaag de uitslag te krijgen

Levita

Berichten: 1416
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: arnhem

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 11:49

Ik ben positief helaas... Ik heb milde klachten. Beetje hoesten, hoofdpijn en nu helemaal van slag. Bang dat ik benauwd wordt en dat ik hier maanden last van ga krijgen.

Sheran

Berichten: 17243
Geregistreerd: 20-10-07

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 11:51

Sterkte Levita! Ik ken ook véél mensen die er volledig ongeschonden doorheen zijn gekomen, ik duim voor je dat dat bij jou ook zo is :(:). Ze beschreven inderdaad wel de angst die je nu hebt...
Weet je hoe je eraan bent gekomen?

Levita

Berichten: 1416
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 11:53

Sheran schreef:
Sterkte Levita! Ik ken ook véél mensen die er volledig ongeschonden doorheen zijn gekomen, ik duim voor je dat dat bij jou ook zo is :(:). Ze beschreven inderdaad wel de angst die je nu hebt...
Weet je hoe je eraan bent gekomen?


Dankjewel!

Ik loop stage bij een fysio praktijk en daar moet ik het opgelopen hebben. Mijn stagebegeleider reageerde nu als een zak hooi. Hij wilde niet dat de praktijk gezien werd als een besmettingshaard, terwijl ik het van een patient gekregen moet hebben. Ik kom nergens anders en mijn man ook niet. Ik heb sinds een maand geen paard meer dus op stal kom ik ook niet meer.

tokedri
Berichten: 1556
Geregistreerd: 17-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 19:04

Levita schreef:
Sheran schreef:
Sterkte Levita! Ik ken ook véél mensen die er volledig ongeschonden doorheen zijn gekomen, ik duim voor je dat dat bij jou ook zo is :(:). Ze beschreven inderdaad wel de angst die je nu hebt...
Weet je hoe je eraan bent gekomen?


Dankjewel!

Ik loop stage bij een fysio praktijk en daar moet ik het opgelopen hebben. Mijn stagebegeleider reageerde nu als een zak hooi. Hij wilde niet dat de praktijk gezien werd als een besmettingshaard, terwijl ik het van een patient gekregen moet hebben. Ik kom nergens anders en mijn man ook niet. Ik heb sinds een maand geen paard meer dus op stal kom ik ook niet meer.


En de eigenaar van de praktijk? Sterkte

Levita

Berichten: 1416
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 20:33

tokedri schreef:
En de eigenaar van de praktijk? Sterkte


Hij zei dat hij zich zou laten testen. Ik heb inmiddels aan hem laten weten dat ik niet ga liegen tegen de GGD. Hij gaf aan dat hij dat snapte. Ik hoop dat hij de patiënten gaat inlichten.

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 20:40

Ik negatief, maar wel klachten... behoorlijke druk op mn borst en helemaal vast in mn bovenrug, brandend gevoel en benauwd. Maar even aankijken een paar dagen

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 20:40

Levita schreef:
Ik ben positief helaas... Ik heb milde klachten. Beetje hoesten, hoofdpijn en nu helemaal van slag. Bang dat ik benauwd wordt en dat ik hier maanden last van ga krijgen.

Ai balen! Sterkte!!

Mayasfrenk

Berichten: 1402
Geregistreerd: 23-09-10
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 21:05

anne_bento schreef:
Ik negatief, maar wel klachten... behoorlijke druk op mn borst en helemaal vast in mn bovenrug, brandend gevoel en benauwd. Maar even aankijken een paar dagen



Misschien toch even huisartsen post bellen? Ik wil je niet bang maken.... Maar dat zijn wel serieuze klachten die ook op andere( serieuze) problemen kunnen duiden. Ik zou hier niet zo maar nog dagen mee rondlopen......

In elk geval beterschap gewenst!! Ook aan de andere zieken hier!

Levita

Berichten: 1416
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 21:07

anne_bento schreef:
Ik negatief, maar wel klachten... behoorlijke druk op mn borst en helemaal vast in mn bovenrug, brandend gevoel en benauwd. Maar even aankijken een paar dagen


Heb je de huisarts al gebeld? Wellicht heb je “gewone” longontsteking en moet je een kuurtje. Beterschap!

Joy_Mennings

Berichten: 2304
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 12:08

Ik heb vanmiddag een test, aangevraagd via de website. Echter heb ik geen bevestigingsmail oid ontvangen. Is dit normaal?

Rawr

Berichten: 2825
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 12:33

Zojuist de mijne binnen gekregen, ontzettend opgelucht met een negatieve uitslag!

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 15:01

Ik heb de huisarts gebeld omdat mn longen vandaag voelde alsof ze in de brand staan en waar ik normaal zo 3 uur wandel lukte nu een kwartiertje nieteens.. moet vanmiddag weer laten testen, toch eerst Corona uitsluiten. Zijn er anderen die 2x kort op elkaar getest zijn en 2e keer positief was?

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 15:02

Joy_Mennings schreef:
Ik heb vanmiddag een test, aangevraagd via de website. Echter heb ik geen bevestigingsmail oid ontvangen. Is dit normaal?

Duurde bij mij ook even voor ik die kreeg, zat wel zeker een uur tussen geloof ik

jasmijn16

Berichten: 961
Geregistreerd: 19-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 18:40

anne_bento schreef:
Ik heb de huisarts gebeld omdat mn longen vandaag voelde alsof ze in de brand staan en waar ik normaal zo 3 uur wandel lukte nu een kwartiertje nieteens.. moet vanmiddag weer laten testen, toch eerst Corona uitsluiten. Zijn er anderen die 2x kort op elkaar getest zijn en 2e keer positief was?


Ik ben 2 weken geleden woensdag negatief getest, en de dinsdag daarop positief. Toen ik de 1e keer getest werd was dit omdat ik iemand verzorgd had die positief bleek, ik was dus negatief. Toen werd er bepaald dat iedereen nog een keer moest en toen ben ik er positief uitgehaald.

Had op dat moment geen klachten, later wel reukverlies en alleen de trap op was alsof ik een marathon gelopen had. Zowel qua buiten adem zijn als qua gevoel in m'n benen. Ook heb ik flinke koorts gehad. Gelukkig nu geen klachten meer.

Edit; niet zo kort op elkaar als bij jou dus, maar wel net te vroeg getest waarschijnlijk.