[pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wat was de uitslag van jouw test?

Positief
100 (11%)
Negatief
754 (88%)

Totaal aantal stemmen: 854


Kaatastrof

Berichten: 6263
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 10:51

Net mijn 5de Corona-test laten afnemen.. := Gelukkig viel deze reuze mee. Zo zie je maar, verschilt zo veel van persoon tot persoon en plaats tot plaats. Bij deze was het gewoon één neusgat en één keer in de keel. Bij vorige heb ik al 2x in neus (beide neusgaten) en 2x in keel geweten etc. Normaal gezien later vandaag nog resultaat. Laat ons hopen negatief, anders moet ik thuis nog in quarantaine en duurt het nog langer voor ik opgenomen mag worden.

kiki1976

Berichten: 16864
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 09:24

Mijn dochter moet vanmiddag voor de 4e keer te testen. Geen erge klachten, snotterig, keelpijn, hoofdpijn, hangerig.
Moeder van klasgenootje is van het weekend positief getest, klasgenootje had nog geen uitslag.

Dus voor de zekerheid maar weer te testen en anders mag ze niet naar school en met de naderende examens wilt ze niet teveel missen.

Kaatastrof

Berichten: 6263
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 10:38

Net de resultaten binnen en voor de 5de keer negatief gelukkig hier ;)

Urielle

Berichten: 50074
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 10:39

Gelukkig

kiki1976

Berichten: 16864
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 11:48

Kaatastrof, gelukkig!

Iris82

Berichten: 39854
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 13:35

Hier kreeg een zondag een snotterige zoon terug van mn ex. Hoofdpijn, keelpijn, verhoging, hoesten en snotteren. Test gepland, kon uur later terecht. Ging prima.

Werd ik gisteren gebeld 'ik heb de testuitslag van mw Paaijens'. Nou dat zijn wij niet.... dus bsn gegeven, ja de testuitslag was binnen maar ze mocht m niet doorgeven want 'dat werk deed ze op dit moment niet'. :? Wtf.

Moest ik naar t 0800 nummer bellen, dan konden ze me doorverbinden met de plaatselijke GGD voor de uitslag. Gebeld. Nee dat deden ze niet, we kwamen op de 'nog te bellen, is iets mis gegaan-lijst'.

En we wait....

Ylana

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-07-04

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 14:14

Nou, succes!
Wij hebben voor de uitslag van een van mijn dochters ook op de nog te bellen lijst gestaan...
56 uur! Toen was ik er zo klaar mee, dat ik ook doorverbonden ben met de GGD. Die hebben ons uiteindelijk de uitslag verteld.
Let wel, de uitslag zelf was binnen 18 uur al binnen, maar kon door die persoon niet gecommuniceerd worden....

Iris82

Berichten: 39854
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 14:16

Ja, ik zit in net zo'n situatie nu... pff. Mn zoontje zit ook nog eens midden in de Cito's.... :=

kiki1976

Berichten: 16864
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 13:50

Duurde lang deze keer voordat ze de uitslag had, maar gelukkig negatief

Urielle

Berichten: 50074
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 14:53

Gelukkig! Succes met de examens nog.

kiki1976

Berichten: 16864
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 16:27

Dank je wel namens mijn dochter.

xxxmh

Berichten: 3497
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 23:34

2.5 week geleden ook al getest ivm verkoudheid en morgen een sneltest want heb ineens geen reuk meer. Werk in de kinderopvang en heb vorige week een baby gehad waarvan moeder besmet is dus waarschijnlijk heb ik het van de baby ben ik bang. Mag vanaf 7.30 me melden voor een sneltest maar denk dat het deze keer wel positief is. Voel me verder prima.

fannetje

Berichten: 3552
Geregistreerd: 07-08-05
Woonplaats: ede

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 08:16

Fijn dat je je in ieder geval goed voelt, dat scheelt.
Succes met testen zo en hopelijk valt het mee, maar ben er bang voor.

xxxmh

Berichten: 3497
Geregistreerd: 21-06-11

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 10:58

Wist het eigenlijk ook al zonder test maar ben positief. Voel me verder prima, ruik alleen niks. Dus nu mezelf tot donderdag vermaken in mijn kamer. Als mijn klachten niet erger worden is het prima. Proef wel alles nog. Voel me wel schuldig omdat er nu zoveel gedoe is op het werk en ik kan niks.

fannetje

Berichten: 3552
Geregistreerd: 07-08-05
Woonplaats: ede

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 15:01

oh, maar die smaak kan nog komen hoor, dus niet te vroeg juichen ;)
Succes, ik vond dat zo tegenvallen, vooral omdat ik eigenlijk ook niet echt heel ziek was.
Ik kreeg als tip, probeer wel voldoende extra rust te pakken en achteraf wel blij mee, schijnt dat het vechten tegen het virus nogal wat energie kost.

akishino
Berichten: 1873
Geregistreerd: 18-05-10
Woonplaats: brabant

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 15:19

Ik heb midden/eind december corona gehad (weinig klachten) maar ruik helaas nog steeds niets. Best lastig soms.

xxxmh

Berichten: 3497
Geregistreerd: 21-06-11

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 15:45

Bedankt voor de tip. Lig straks 7 dagen op bed dus voldoende rust haha. Moet in me kamer blijven aangezien ik nog thuis woon dus het enige wat ik kan doen is netflixen etc op bed en slapen haha

Levita

Berichten: 1416
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 22:51

akishino schreef:
Ik heb midden/eind december corona gehad (weinig klachten) maar ruik helaas nog steeds niets. Best lastig soms.


Je kunt daar ruik therapie voor krijgen. Dan moet je een paar keer per dag hele sterke geuren ruiken. Wellicht even googlen welke geuren dat zijn en kan je er zelf aankomen.

akishino
Berichten: 1873
Geregistreerd: 18-05-10
Woonplaats: brabant

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 23:16

Ik ga het eens opzoeken. Mijn huisarts zegt dat er niets aan te doen is en het vanzelf wel weer terug komt. Maar ik vraag me af hoe ze dat met zekerheid kan zeggen :=

fannetje

Berichten: 3552
Geregistreerd: 07-08-05
Woonplaats: ede

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 08:25

Wij hebben in ons ziekenhuis een reuk-smaak poli. Speciaal voor mensen die hun reuk en smaak kwijt zijn.
We zijn de enige in NL voor zover ik weet. Is het altijd terug te krijgen, nee. Zodra het orgaantje wat hiervoor verantwoordelijk is weg is, is het niet meer terug te krijgen. Anders kan er vaak met training nog wel e.e.a.

Prince

Berichten: 2451
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 11:41

akishino schreef:
Ik heb midden/eind december corona gehad (weinig klachten) maar ruik helaas nog steeds niets. Best lastig soms.


Ik heb eind september Corona gehad en ruik nog steeds niets :\ . Smaak gelukkig al vrij snel weer normaal.

xxxmh

Berichten: 3497
Geregistreerd: 21-06-11

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 12:01

Hoop dat ik mijn reuk snel weer terug krijg maar ben bang als ik jullie verhalen lees. Ben gelukkig niet ziek, alleen verkouden en geen reuk. Wat nu het thuis in de slaapkamer in isolatie zitten nog zwaarder maakt aangezien ik me goed voel.

Werk in de kinderopvang en als ik dan alleen sta hoop ik wel dat ik poep luiers nog kan ruiken anders worden de ouders niet blij haha

AppleSter

Berichten: 818
Geregistreerd: 20-05-16

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 13:18

Hier helaas 2 positief geteste gezinsleden; mijn man en oudste dochter. Het begon bij m’n man met spier- en hoofdpijn, wat hij wel eens vaker heeft, maar toen er koorts bij kwam snel gister laten testen. Dochter heeft last van allergie af en aan, dus we dachten niet direct bij haar aan Corona, tot ze keelklachten kreeg. En dus helaas beide positief....
Ikzelf ben ook niet geheel klachtenvrij nu, ook wat koortsig en hoofdpijn. Als het goed is belt er nog iemand van de ggd vandaag of morgen. Ben benieuwd hoe lang anderen klachten hebben gehad?

Emita

Berichten: 3242
Geregistreerd: 16-12-11

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 06:23

Hier helaas positief getest.. zondag hoofdpijn (ik dacht dat het kwam door de verwarming). Maandag middag begon ik met hoesten. Dinsdag getest. Net online gekeken in DigiD, positief.

Heb licht hoofdpijn maar vooral veel hoesten / keelpijn

Mer1980

Berichten: 18877
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 18:20

Mijn man was afgelopen weekend ziek, heb goed voor hem gezorgd zelf was ik erg moe en heb in het weekend een paar middag slaapjes gehad. Aangezien ik zou fungeren als vice voorzitter van het stembureau moest ik mij laten testen bij klachten. Dat heb ik dan ook gedaan. Maandag avond werd ik echt grieperig en gisteren was ik ronduit ziek. Heel erg veel spierpijn en snotterig verder niets. Vanmorgen uitslag gekregen en positief. Door de ziekte van mijn man (is nu weer helemaal beter op een kuchje na) hadden we de kids al thuis. Vandaag hebben zij allemaal getest en we wachten op de uitslag. Ik ga alweer een stuk beter, de spierpijn is bijna over, nog wel snotterig en last van mijn keel. Hoesten bijna niets, niet benauwd, geen hoofdpijn en geen geur- of smaak verlies.