Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 40 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Blaren in mond en koorts. Word met dag erger

 
Profiel   

shirdaki schreef
Wauw dankjewel voor jullie reacties!! Ik ga alles zo is rustig door lezen. Dankjewel voor alle beterschap wensen!

Mkz ga ik gelijk over bellen. Wij hebben koeien namelijk.. Ik ga de dokter gelijk bellen weer. Hij opperde dat paar dagen eten geen ramp is. Maar na 4 dagen voel ik me nou niet heel veel beter of sterker..

Bedankt!

Hand-voet-mondziekte is een ander virus dan mkz.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-20 15:20 



 
Profiel   

Inmiddels weer contact gehad met de dokter. Heb nu weer een ander spoelmiddel om tot donderdag avond te proberen. Word t niet minder moet ik vrijdag er weer heen.

Koorts is iets minder, maar blaren niet. Tong zit inmiddels ook echt goed onder de blaren. Ook mn tandvlees begint pijn te doen sinds vandaag en verdikt te voelen. Ook mn lip is vanavond de eerste plek zichtbaar geworden.. dus ik verwacht er niet heel veel goeds van, maar we gaan het zien..

Eten en drinken gaat ietsje beter. Tis niet veel maar het blijft iniedergeval zitten. Ik eet veel fruit zoals watermeloen en peer zodat ik tegelijkertijd vocht binnen krijg

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 00:28 



 
Profiel   

Hmm balen zeg! Dat schiet dus nog niet echt op.
Ik raad je echt de kamille thee aan, kan je zowel warm als koud drinken, net wat minder pijnlijk is. Dit ontsmet en verzacht goed. Paar koppen per dag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 09:47 



 
Profiel   

Beterschap, een zere mond is echt niet leuk

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 09:48 



 
Profiel   

Hoe gaat het nu?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 22:17 



 
Profiel   

Hallo TS. Ik heb dezelfde symptomen vanaf vorige week woensdag. Ook mijn coronatest was negatief. Ik heb ook blaren/bulten op mijn tong en kon ook bijna niet meer slikken. Alleen geprakte banaan en vla kon ik nog wegkrijgen. Verder had en heb ik nog steeds last van een vieze smak. Ik heb na aandringen bij de huisarts antibiotica en iets voor de misselijkheid gehad. Sinds vandaag beginnen de klachten eindelijk af te nemen. Ik heb vanaf zaterdag tot gisteren op bed gelegen. Ik hoop voor jou dat het al wat beter met je gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 22:27 



 
Profiel   

Herpes Zoster?
Ik stond op met zwellingen op mijn tong en een dik oog. Na een kleine week alle slijmvliezen aangedaan, hele gezwollen rechterkant van mijn gezicht. Heel pijnlijk (zit in de zenuwbaan van je hoofd). Was in 1,5 week ruim 4 kilo lichter omdat eten en slikken niet ging. Tandvlees vuurrood, gehemelte en binnenkant wangen gezwollen, klieren werkelijk kei en keihard, maar ook richting oor heel pijnlijk. Zag eruit alsof ik de builenpest had :D

Moet je lichaam zelf opruimen (week of 6), maar dit komt eruit na veel stress en weinig weerstand.

Nu hoeft dit het bij jou niet te zijn natuurlijk, maar de eerste symptomen zijn zeker heel overeenkomstig.
KNO arts kan uitsluitsel geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 22:37 



 
Profiel   

Corona test zijn niet betrouwbaar,dus er is een kans dat je het toch hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 22:56 



 
Profiel   

Hoe gaat het nu?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 23:09 



 
Profiel   

Dankjewel weer allemaal! Ik ben vandaag weer naar de huisarts geweest. En idd is het herpes zoster. Waarschijnlijk door een koortslip van mn vriend.. ik heb een kuur van 2 dagen met 16 pillen. Na t weekend moet er verbetering zijn als goed is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-20 16:38 



 
Profiel   

Aja, dus toch.
Zo klonk het inderdaad in je OP, Sterkte en hopelijk helpt de kuur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-20 16:55 



 
Profiel   

Herpes zoster? Heb het ff moeten googelen en zie dat dat ook bekend staat als gordelroos, poeh, dat is heftig! Heel veel beterschap

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-20 18:16 



 
Profiel   

Citaat
Herpes zoster? Heb het ff moeten googelen en zie dat dat ook bekend staat als gordelroos, poeh, dat is heftig!


Klopt, maar deze herpes variant bevind zich in de zenuwbaan van je hoofd. Ik ben zelf inmiddels 8 weken verder en er nog steeds niet helemaal vanaf. Wel van de uiterlijke verschijningsvormen (zwellingen/bulten/aangetast slijmvlies enz0, maar niet van de hoofdpijn en zenuwpijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-20 20:56 



 
Profiel   

Wat doorgaans kan helpen bij herpes zoster - overleg even met de apotheker - is L-Lysine.

Sterkte, het is een nare kwaal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-20 23:00 



 
Profiel   

Dankjewel allemaal. Koorts is gelukkig gezakt. Er zijn wat blaasjes ook weg. Maar lang nog niet alles. Eten gaat ene dag beter als andere. Hoofdpijn begint nu ook echt een aanwezige rol te spelen idd mirranda. Eerste dagen bijna geen last van gehad. Misschien door vele pijnstilling toen.

Het is echt een naar iets..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 08:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 40 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen