Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 21 van de 24 [ 581 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Shampoobar

 
Profiel   

Laten we allemaal gewoon lekker ophouden met dit gedoe. Het is niks voor jou, je hebt je punt gemaakt. Klaar.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 17:13 



 
Profiel   

Merk wel verschil in de bars, bij de nae van kruidvat moest ik moeite doen om er shampoo af te krijgen, die van happy soaps haal ik 3x over mn haar en het is goed :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 17:34 



 
Profiel   

Ik gebruik die van loving blends dan moet ik ook veel wrijven om er wat af te krijgen, misschien dat ik dan nog een keer happy soaps ga proberen... Ik ben wel een fan van veel schuim, schuimen die van happy soaps veel?

Die ik nu heb bevalt zo goed voor mijn haar, dan ben ik wat huiverig om over te stappen. Als ik die van mij op heb dan zal ik de happy soaps een keer bestuderen, misschien hebben ze een gelijkwaardige aan de roze van loving blends.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 18:37 



 
Profiel   

Ik heb er twee van HappySoaps, eentje voor mezelf en eentje voor honden. Beiden schuimen ze echt top. Ik heb ook de face wash van HappySoaps en die schuimt ook erg goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 18:40 



 
Profiel   

Grainey schreef
Ik gebruik die van loving blends dan moet ik ook veel wrijven om er wat af te krijgen, misschien dat ik dan nog een keer happy soaps ga proberen... Ik ben wel een fan van veel schuim, schuimen die van happy soaps veel?

Die ik nu heb bevalt zo goed voor mijn haar, dan ben ik wat huiverig om over te stappen. Als ik die van mij op heb dan zal ik de happy soaps een keer bestuderen, misschien hebben ze een gelijkwaardige aan de roze van loving blends.


Ik gebruik nu de 'rose' van Happy Soaps en die schuimt heerlijk en de geur is super.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 18:56 



 
Profiel   

Ik ben wel benieuwd of er mensen hier zijn die weten welke shampoo bar geschikt is voor mannen (qua geur dan met name) en wie weet hoe de bar van loving blends schuimt? Want dat vind ik idd fijn aan die van happysoaps: goed schuim

Edit: meteen t antwoord: loving blends schuimt dus minder dan de happysoaps

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 18:58 



 
Profiel   

https://thehappysoaps.com/product/shamp ... panda-70g/
Ik vind dit een mannengeur. Op de site staat dat het een neutrale geur is, maar dat vind ik niet echt. Als het opdroogt, dan geurt je haar wel neutraal trouwens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 19:24 



 
Profiel   

Goof schreef
Grainey schreef
Ik gebruik die van loving blends dan moet ik ook veel wrijven om er wat af te krijgen, misschien dat ik dan nog een keer happy soaps ga proberen... Ik ben wel een fan van veel schuim, schuimen die van happy soaps veel?

Die ik nu heb bevalt zo goed voor mijn haar, dan ben ik wat huiverig om over te stappen. Als ik die van mij op heb dan zal ik de happy soaps een keer bestuderen, misschien hebben ze een gelijkwaardige aan de roze van loving blends.


Ik gebruik nu de 'rose' van Happy Soaps en die schuimt heerlijk en de geur is super.


Bedankt, ik schrijf het op voor als ik nieuwe nodig heb! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 20:15 



 
Profiel   

Pallatin schreef
Ik ben wel benieuwd of er mensen hier zijn die weten welke shampoo bar geschikt is voor mannen (qua geur dan met name) en wie weet hoe de bar van loving blends schuimt? Want dat vind ik idd fijn aan die van happysoaps: goed schuim

Edit: meteen t antwoord: loving blends schuimt dus minder dan de happysoaps

De rode van happy soaps, die met kaneel, wordt aangeraden voor mannen. Mijn mannen gebruiken deze ook en naar alle tevredenheid :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 20:27 



 
Profiel   

Heeft iemand ook ervaring met de producten van shampoobars.nl ? Ik wilde daar graag die afwasborstels kopen dus zit te kijken of ik misschien ook een body bar of extra shampoo bar koop. Afwisselen is nooit verkeerd. Dus hebben jullie aanraders?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 19:46 



 
Profiel   

Ik heb daar mijn eerste shampoo bars uitgeprobeerd en vond ze niet zo fijn. Ze schuimden niet, de geur ging er sneller af en ze gingen erg snel op vergeleken met die van happy Soaps. Ik zou ze eigenlijk niet aanraden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 19:53 



 
Profiel   

Bedankt voor de tips Noisy en Dammie: zwart en of rood dus :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 20:16 



 
Profiel   

Kaus schreef
Heeft iemand ook ervaring met de producten van shampoobars.nl ? Ik wilde daar graag die afwasborstels kopen dus zit te kijken of ik misschien ook een body bar of extra shampoo bar koop. Afwisselen is nooit verkeerd. Dus hebben jullie aanraders?


Ik heb hier een shampoo en body bar van gehad. De shampoo was niet wat voor mijn snel vette haren, die van happy soaps juist wel. De bodybar is prima, maar ik vind zelf een bodybar niet zo prettig in gebruik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 20:58 



 
Profiel   

Ik heb twee shampoobars gehad van shampoobars.nl. De eerste is vrijwel helemaal op maar daar heb ik bijna 5 maanden mee gedaan. De conditioner bar heb ik ook en die gaat nog steeds mee. Ik vind ze zelf prima schuimen en geur is ook prima. De tweede bar ben ik nu mee bezig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 22:00 



 
Profiel   

Hmm wisselende ervaringen dus. Mijn haar wordt ook snel vet dus dan laat ik die shampoo en conditioner bars lekker links liggen. De body bar overweeg ik nog wel, ik ga nog even wat ervaringen opzoeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 11:07 



 
Profiel   

Zoals bij shampoo's uit flessen veel verschil is, zijn er bij de bars ook al veel verschillen. Maar uitproberen is dan wel even een dingetje als er meerdere eerst niet bevallen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 12:42 



 
Profiel   

Kaus schreef
Hmm wisselende ervaringen dus. Mijn haar wordt ook snel vet dus dan laat ik die shampoo en conditioner bars lekker links liggen. De body bar overweeg ik nog wel, ik ga nog even wat ervaringen opzoeken.

Mijn haar wordt/ werd ook altijd snel vet en moest om de dag echt wassen, nu is 2x per week echt zat. En ik heb bijna dagelijks een cap op m’n kop en zweet snel bij inspanning (ja sorry misschien too much info). Die shampoobar is voor mij dus juist een verbetering. Omdat ik wel heel fijn haar heb wat snel klit gebruik ik ook gewoon de conditioner, ook in bar....doet ook wat ie moet doen. Misschien idd wat superpony zegt en er eens eentje proberen? Die van happysoaps schuimt iig als een tierelier, schuimt net zo goed als shampoo uit fles

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 20:28 



 
Profiel   

Ik heb eentje van HappySoaps :D Super tevreden over. Maar aangezien ik een bestelling bij shampoobars.nl wilde doen voor afwasborstels twijfelde ik of ik een shampoobar mee wilde bestellen. Maar ik twijfel nog net zo hard _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 21:06 



 
Profiel   

Pallatin, werkt de conditioner bar van happy soaps net zo goed als een gewone conditioner ? Ik heb nu een conditioner bar van moravita geloof ik. Die doet we wat, maar nog steeds wel klitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 09:49 



 
Profiel   

Ik krijg steeds bergen reclame nu van andere shampoo bar's. Was gaan lezen op Marcel's fb pagina, omdat je die ook in de winkels kan kopen, maar die is niet palmolie vrij. Ze beweren goede palmolie te gebruiken, maar toch.

Maar er komt echt veel voorbij.

Lichaam bar niet geprobeerd. Heb wel vegan stukken zeep en probeer wat luchtjes uit, maar nog niet een fijne gevonden en we doen er ook max 2 weken mee. Smelt niet, droogt goed, maar slijt wel echt op met 2 mensen elke dag douchen.
En mis dus wel een lekker luchtje die ook blijft hangen. Huid droogt er niet op uit.

Voor de hand afwas nog niks anders. Had wel een keer de "goede" variant meegenomen bij de action, maar die werkt echt niet bij vette bakpannen.
Dan maar liever een betere, dikkere afwas waar je weinig van gebruikt en lang met een fles doet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 12:40 



 
Profiel   

Ik ben ook nog op zoek naar een vriendelijk alternatief voor de afwas. Ik had die van happy soaps, maar die werkte totaal niet.
Wel van de klanten service een nieuwe gekregen omdat ze zeggen dat ie wel tegen vet moet werken, maar ik heb er een hard hoofd in..

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 12:44 



 
Profiel   

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik nou oude bakpannen heb en die wel slecht beginnen te worden. Heb 3 wat nieuwere duurdere pannen en die schijn je niet eens met sop te mogen schoonmaken?? Zat zo een handleiding bij.
Heb die ene duidelijk al verknald door dat wel te doen.

Maar we gaan zo op inductie, dus moeten alle pannen nieuw.

Misschien is het ook de combi met afwasborstel, sponsje? Ik heb het echt geprobeerd met afwasborstels, maar kan daar niks mee. Zijn wel naar mn zoon, dus niet weggegooid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 12:53 



 
Profiel   

Er kwam bij mij overal een vette laag op (ook op glazen bv) dus het lag niet perse aan de pannen maar leek echt van de zeep te komen.

Zodra mijn pannen op zijn komen hier ook alleen maar gietijzeren pannen, geen slechte anti aanbak laag meer :D
Die moet je niet afwassen met afwas middel nee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 12:59 



 
Profiel   

Kaus schreef
Ik heb eentje van HappySoaps :D Super tevreden over. Maar aangezien ik een bestelling bij shampoobars.nl wilde doen voor afwasborstels twijfelde ik of ik een shampoobar mee wilde bestellen. Maar ik twijfel nog net zo hard _O-

Oh gut lekker blonT.... :') aan mij heb je dus niks in deze kwestie... :D

Maris schreef
Pallatin, werkt de conditioner bar van happy soaps net zo goed als een gewone conditioner ? Ik heb nu een conditioner bar van moravita geloof ik. Die doet we wat, maar nog steeds wel klitten.


Ik heb heel fijn haar wat snel klit maar ook nogal futloos is, dus ik gebruikte altijd alleen conditioner in de punten. Nu haal ik de bar over m’n slapen (want pijnlijk als je daar een klit uit je haar moet borstelen) en over de punten en eigenlijk geen klitten meer, voor mijn gevoel zelfs minder dan met vloeibare conditioner. Het was alleen erg wennen dat het lijkt alsof er niks af komt van dat blokje... :') wat ik wel echt anders doe dan voorheen is ‘s avonds wassen en het aan de lucht laten drogen en pas borstelen de ochtend erna. Dan zit m’n haar beter en geen klitten

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 13:04 



 
Profiel   

xTammyy schreef
Er kwam bij mij overal een vette laag op (ook op glazen bv) dus het lag niet perse aan de pannen maar leek echt van de zeep te komen.

Zodra mijn pannen op zijn komen hier ook alleen maar gietijzeren pannen, geen slechte anti aanbak laag meer :D
Die moet je niet afwassen met afwas middel nee.


Maar hoe dan? Die van mij is al verknald. Bakt ook al snel aan met koken nu. Maar nog even volhouden tot inductie plaat aangesloten is.

Als je wokt etc, komen er toch smaakjes aan ook.

En de ramen? Waarmee doen jullie dat dan? Dan wil je ook geen vette laag. Ik heb nieuwe ramen, maar krijg ze nog steeds niet mooi schoon schoon.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 13:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 21 van de 24 [ 581 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen