Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 13 van de 17 [ 422 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ontpillen, hoe ging het bij jullie?

 
Profiel   

Ik heb sinds het stoppen met de pil praktisch geen migraine meer gehad! Wel nog hoofdpijnen die mogelijk door gingen zetten naar migraine (focus richting oog), maar allemaal onder controle met ibuprofen zonder op bed te moeten liggen. Nog niet helemaal wat ik wil, maar wel vooruitgang.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 21:24 



 
Profiel   

Meelezer hier.

Ik dacht er al even over om te stoppen met de pil na 22 jaar slikken..
Mede door dit topic ben ik nu gestopt.. had afgelopen zaterdag weer moeten beginnen dus het is nog heel kort.

Ik heb al jaren vage klachten en ik hoop dat dat nu minder gaat worden..

Dit topic geeft hoop :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 15:41 



 
Profiel   

Bij mij ging het ontpillen ook goed, tot ineens mijn menstruatie uit bleef toch maar een test gedaan op 5-4 en ja we waren zwanger!!

Afgelopen woensdag de eerste echo gehad, helaas geen hartje te zien welke er toch wel duidelijk had moeten zijn.

Dus we gaan straks weer uitzoeken hoe mijn cyclus is na de miskraam.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-21 11:19 



 
Profiel   

Ik heb denk ik ook 7 jaar ofzo de pil geslikt? Nu sinds februari gestopt en ik voel me zóveel beter mentaal. Mijn ouders vinden me ook een stuk minder chagrijnig zo :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-21 11:31 



 
Profiel   

Jintexx wat verdrietig, sterkte met elkaar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-21 15:06 



 

Och jeetje, hoe is dat voor jullie? Veel sterkte! Dit maken meer vrouwen mee dan ik denk volgens mij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-21 23:28 



 
Profiel   

pimaude schreef
Och jeetje, hoe is dat voor jullie? Veel sterkte! Dit maken meer vrouwen mee dan ik denk volgens mij?


Ik kan je zeggen het is pittig! Ondanks dat we nog maar kort zwanger waren (8 weken en 3 dagen).

Hoe klein het ook is, je geeft al meteen onwijs veel om zn klein frummeltje!!

Dit was wat ik las in het boekje wat ik mee kreeg:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-21 10:17 



 
Profiel   

@jintexx, Ik ben een stille meelezer, maar het verliep bij ons een beetje het zelfde. Ik ben in januari gestopt met de pil en ook geen andere anticonceptie gebruikt ( als het zou gebeuren was het van harte welkom! )
Wat verdrietig om dit te horen. Heel veel sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-21 19:26 



 
Profiel   

lisantjuuh schreef
@jintexx, Ik ben een stille meelezer, maar het verliep bij ons een beetje het zelfde. Ik ben in januari gestopt met de pil en ook geen andere anticonceptie gebruikt ( als het zou gebeuren was het van harte welkom! )
Wat verdrietig om dit te horen. Heel veel sterkte!


Dank je wel! Jij ook heel veel sterkte, zoals ik het lees!

Voor hetzelfde geld komt het nu omdat we nog niet heel lang gestopt waren met de pil dat het ergens een klein foutje heeft gegeven bij het frummeltje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-21 22:37 



 

Pff jeetje :\ Hopelijk mogen jullie een tweede wondertje beleven !

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-21 00:34 



 
Profiel   

Hoe gaat het met iedereen hier?

Hier nu ruim vier maanden gestopt maar nog steeds geen menstruatie gehad. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-21 15:16 



 
Profiel   

Bij mij gaat het het super goed.

Keurig mijn 1e menstruatie gehad na 25 dagen
Ik voel me beter, echt dit had ik jaren eerder moeten doen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-21 16:10 



 
Profiel   

Hier gaat het qua stemmingswisselingen een stuk rustiger heb ik het idee! Ik heb alleen nu een cyclus (voor zover je het zo kan noemen) van 20-22 dagen en tussendoor ook nog bloedingen dus ik ben voor mijn gevoel altijd ongesteld := Kijk het nog even aan en anders toch maar langs de huisarts.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-21 16:32 



 
Profiel   

Sourire schreef
Hoe gaat het met iedereen hier?

Hier nu ruim vier maanden gestopt maar nog steeds geen menstruatie gehad. -O-


Same.. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-21 20:58 



 
Profiel   

Hier gaat het prima, tot nu toe cycli van rond de 24/25 dagen. Diafragma was even wennen maar bevalt ons allebei nu heel goed.

Balen dat het bij sommigen zo lang duurt voordat de menstruatie op gang komt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-21 21:03 



 
Profiel   

Ik ben begin dit jaar gestopt met de pil. Voel me mentaal denk ik wel iets beter. Ben gewoon netjes maandelijks ongesteld geworden. Was met de pil een dag of 4/5 lichtjes ongesteld. En nu zonder pil een dag of 2/3 lichtjes ongesteld. Heb alleen iets meer buikpijn zonder pil. Maar al met al blij dat het zo goed gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 09:38 



 
Profiel   

Hier echt heel blij gestopt te zijn.
Praktisch nergens last van, regelmatige cyclus die echt heel miniem is

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 09:42 



 
Profiel   

Ik heb mijn prikpil van februari overgeslagen en tot op heden nog niet ongesteld. Hoe lang duurde het bij jullie?? Ik merk dat ik echt een afkick heb gehad, veel emoties en stemmingswisselingen. Nu voel ik mij weer stabieler.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 21:41 



 
Profiel   

Bralindy schreef
Ik heb mijn prikpil van februari overgeslagen en tot op heden nog niet ongesteld. Hoe lang duurde het bij jullie?? Ik merk dat ik echt een afkick heb gehad, veel emoties en stemmingswisselingen. Nu voel ik mij weer stabieler.


Ik moest m in december 2019 weer, maar dat heb ik toen niet meer gedaan. Ik werd pas juli 2020 weer voor het eerst ongesteld en daarna heel onregelmatig. Ik heb pas sinds 3 maanden weer een normale cyclus :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 22:14 



 
Profiel   

Hier ook gestopt, nu circa een klein maandje ofzo. Maar getver wat veel klachten heb ik zeg. 1e week was ik echt een emotioneel wrak. Heb eigenlijk al sinds 2 weken continue pijnklachten alsof ik ongesteld word. 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-21 22:15 



 
Profiel   

Die pijnklachten zijn wel normaal. Heb ik een week of 3 gehad geloof ik, maar wel gewoon gelijk op schema de eerste keer ongesteld. Volgende week ergens zou de volgende keer moeten zijn, dus ben benieuwd.
Nu nergens last meer van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-21 22:37 



 
Profiel   

Oke ik ben heel benieuwd. Zou ook volgende week ongesteld moeten worden dus ben benieuwd of het direct goed gaat of dat we eerst maanden moeten wachten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-21 23:32 



 
Profiel   

Ik ben ruim twee jaar geleden gestopt met de pil en viel vrijwel direct een paar kilo af (geen zorgen; die zitten er alweer op :')). Daarnaast kreeg ik veel last van puistjes en andere onzuiverheden in mijn gezicht en het heeft drie maanden geduurd voordat ik weer voor het eerst ongesteld werd. Die menstruatie is ook nooit meer regelmatig geworden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 05:37 



 
Profiel   

Nou, hier wel even wat drama geweest. Nu heb ik weer pijn bij mijn eierstok en een lichte bloeding terwijl ik nu rond ovulatie zou moeten zitten. Herkennen mensen dit? Ik las op internet dat het door hormoonschommeling kon zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 17:44 



 
Profiel   

Nikki_ schreef
Nou, hier wel even wat drama geweest. Nu heb ik weer pijn bij mijn eierstok en een lichte bloeding terwijl ik nu rond ovulatie zou moeten zitten. Herkennen mensen dit? Ik las op internet dat het door hormoonschommeling kon zijn.

Ik heb hetzelfde, ik heb een lichte bloeding rond mijn eisprong. Om gek van te worden… Ik stel de huisarts iedere maand uit maar ondertussen heb ik dit al voor de 5e keer. Geen idee wanneer dit normaal is en wanneer zorgwekkend, maar ik denk dat ik het toch ga laten checken bij de huisarts
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 18:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 13 van de 17 [ 422 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen