Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 17 van de 26 [ 639 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 26  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Mijn moeder heeft kanker

 
Profiel   

He jakkes joh, heel veel sterkte :knuffel:
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 23:19 



 
Profiel   

Veel sterkte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 23:57 



 
Profiel   

Heel veel sterkte :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 10:28 



 
Profiel   

Tot nu toe vooral meegelezen….ik wil jullie heel veel sterkte wensen in de komende periode :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 11:07 



 
Profiel   

Wat een vreselijk bericht :(:)
Heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk is jullie nog wat tijd gegund

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 11:57 



 
Profiel   

Wat ellendig TS, het is al loodzwaar maar door Corona wordt het allemaal nog lastiger. Snap niet goed wat de bloedtransfusie te maken heeft met Corona, maar dat hoef je ook niet uit te leggen. Heel veel sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 12:42 



 
Profiel   

Heel veel sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 14:41 



 
Profiel   

Sterkte Pablo, dit zijn de meest vervelende dingen om mee te maken als kind, hoe oud je ook bent.
Ik las in het topic dat jullie spullen die voor jullie van waarde waren uit het huis hebben gehaald.
En dat jullie straks de erfenis verwerpen. Let daar goed mee op want weet niet precies hoe dit zit voor overlijden maar daarna mag je nog geen bloemetje voor het raam weghalen. Sterkte de komende tijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 14:50 



 
Profiel   

bigone schreef
Sterkte Pablo, dit zijn de meest vervelende dingen om mee te maken als kind, hoe oud je ook bent.
Ik las in het topic dat jullie spullen die voor jullie van waarde waren uit het huis hebben gehaald.
En dat jullie straks de erfenis verwerpen. Let daar goed mee op want weet niet precies hoe dit zit voor overlijden maar daarna mag je nog geen bloemetje voor het raam weghalen. Sterkte de komende tijd.


Dat weten we inderdaad, daarom ben ik nu ook bezig op zolder samen met mijn nichtje om alles van emotionele waarde weg te halen. We zijn al over de helft gelukkig.

Dankjewel aan iedereen :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 15:14 



 
Profiel   

Heel veel sterkte. Fijn dat het contact van je moeder naar jou iets beter is geworden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 21:45 



 
Profiel   

Heel veel sterkte Pablo!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 13:03 



 
Profiel   

Als alles goed blijft gaan mag ze morgen van haar kamer af.
Gelukkig is het bij milde klachten gebleven. Geen idee hoe dat lichaam het nog voor elkaar krijgt, maar ben er blij mee :)

Hopelijk dus eind deze week, begin volgende week weer langs. Durfde het echt niet aan en mijn moeder wilde zelf ook niet dat ik kwam.

Gelukkig is achter de zolder nu een punt gezet, die is klaar en hoeft niet meer naar omgekeken te worden. Op twee dozen met originele Disney voorleesboekjes na, die wil ik gaan doneren aan een stichting voor arme gezinnen. Heeft iemand nog tips waar ik dan het beste naartoe kan?

Omgeving Eindhoven :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 20:08 



 
Profiel   

Fijn zeg dat het beter gaat en ze van haar kamer af mag. Een gelukje zeg dat haar covid besmetting zo mild verliep.

En die boekjes zou je eventueel kunnen doneren aan een voorlees initiatief zoals De Voorleesexpres. Die lezen voor aan kinderen met een taalontwikkelingsachterstand, bijvoorbeeld door een migratieachtergrond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 20:09 



 
Profiel   

Fijn Pablo, wat taai zijn ze dan nog hè!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 21:59 



 
Profiel   

Hoe gaat het bij jou Pablo?

Mijn moeder is gebeld dat ze stoppen met de behandelingen, ze wilde zelf gebeld worden, en ze is in een week tijd erg slecht geworden en wil euthanasie dus dat gaat de 20/21 gebeuren want ze wil het zo snel mogelijk.
Ze kan geen vijf passen meer lopen, is erg benauwd en krijgt pijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 14:12 



 
Profiel   

chanicha schreef
Hoe gaat het bij jou Pablo?

Mijn moeder is gebeld dat ze stoppen met de behandelingen, ze wilde zelf gebeld worden, en ze is in een week tijd erg slecht geworden en wil euthanasie dus dat gaat de 20/21 gebeuren want ze wil het zo snel mogelijk.
Ze kan geen vijf passen meer lopen, is erg benauwd en krijgt pijn.


Hè toch, wat ontzettend rot om te horen. Ongelooflijk veel sterkte in deze moeilijke tijd :(:)

Mijn moeder is sinds vandaag uit quarantaine :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 15:31 



 
Profiel   

chanicha schreef
Hoe gaat het bij jou Pablo?

Mijn moeder is gebeld dat ze stoppen met de behandelingen, ze wilde zelf gebeld worden, en ze is in een week tijd erg slecht geworden en wil euthanasie dus dat gaat de 20/21 gebeuren want ze wil het zo snel mogelijk.
Ze kan geen vijf passen meer lopen, is erg benauwd en krijgt pijn.

Wat onwijs heftig. Sterkte de komende tijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 16:00 



 
Profiel   

Pablo fijn dat je moeder uit qarantaine is :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 16:00 



 
Profiel   

Dank jullie wel :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 16:27 



 
Profiel   

chanicha schreef
Hoe gaat het bij jou Pablo?

Mijn moeder is gebeld dat ze stoppen met de behandelingen, ze wilde zelf gebeld worden, en ze is in een week tijd erg slecht geworden en wil euthanasie dus dat gaat de 20/21 gebeuren want ze wil het zo snel mogelijk.
Ze kan geen vijf passen meer lopen, is erg benauwd en krijgt pijn.


Heel veel sterkte!
Wij hebben gisteren nog een hele mooie dag gehad met stichting ambulancewens, nu zitten we te waken en is de paliatieve sedatie gestart...
Hoe snel kan iets veranderen

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 16:50 



 
Profiel   

Veel sterkte en troost gewenst, Froukje, Chanicha en Pablo. :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 17:23 



 
Profiel   

Heel veel sterkte Froukje :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 17:42 



 
Profiel   

Sterkte en knuffel voor Froukje en Chanicha. Pablo, wat fijn dat je moeder uit quarantaine is! Doen jullie slim, nu al gaan opruimen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 18:10 



 
Profiel   

chanicha schreef
Hoe gaat het bij jou Pablo?

Mijn moeder is gebeld dat ze stoppen met de behandelingen, ze wilde zelf gebeld worden, en ze is in een week tijd erg slecht geworden en wil euthanasie dus dat gaat de 20/21 gebeuren want ze wil het zo snel mogelijk.
Ze kan geen vijf passen meer lopen, is erg benauwd en krijgt pijn.


Ook van mij een stevige knuffel, en veel sterkte gewenst. :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 18:35 



 
Profiel   

Froukje_J schreef
Heel veel sterkte!
Wij hebben gisteren nog een hele mooie dag gehad met stichting ambulancewens, nu zitten we te waken en is de paliatieve sedatie gestart...
Hoe snel kan iets veranderen


Ook voor jullie heel veel sterkte en een knuffel. Gelukkig hebben jullie nog een mooie dag samen kunnen doormaken. :knuffel:
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 18:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 17 van de 26 [ 639 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 26  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen