Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 72 van de 77 [ 1903 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 77  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Project gezond - gezond eten.

 
Profiel   

De afgelopen dagen heb ik een beetje moeten toveren met de gerechten tov de dagmenu's. Ik weet dat je eigenlijk het menu de hele dag moet volgen, maar dat ging eigenlijk compleet niet ivm werk.

Desondanks toch weer een kilo afgevallen. Vanochtend lekker de pannenkoeken met blauwe bessen gehad :9 Die mag van mij elke week wel op het menu staan!

En nu zit ik nog aan de lunch van vanmiddag, want vanmiddag had ik geen tijd _O- En aangezien ik ook mijn tussendoortje niet gehad heb vond ik dat ik dit in ieder geval wel moest eten.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 18:48 



 
Profiel   

Hier staan de eiermuffins in de oven. Ben benieuwd! Volg nog niet echt de menu’s, ben me wel een stuk bewuster over hoe ongezond we altijd hebben gegeten. Hopelijk lukt het om de draad helemaal op te pakken. De avondmaaltijden smaken tot nu toe heel goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 10:41 



 
Profiel   

Die heb ik zaterdag gehad, ik vond ze erg lekker!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 10:57 



 
Profiel   

Zo... ik heb mezelf een schop onder mijn kont weer gegeven, afgelopen 3 weken 3 kilo aangekomen.
Ook door omstandigheden, dus het is nu weer klaar en we gaan er weer voor om die 3 + 2 kilo nog kwijt te raken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 11:25 



 
Profiel   

Gisterochtend de traybake pancake gemaakt. Ik vond hem een beetje tegenvallen; de witte delen waren vrij smaakloos en die met de pasta erin vond ik te overheersend :+ . Aan dit recept moeten we dus nog even sleutelen. Hoe ging dit gerecht bij jullie?

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 11:27 



 
Profiel   

1x gemaakt daarna nooit meer, niet mijn ding

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 13:27 



 
Profiel   

Snap ik! Ik had echt een andere verwachtig n.a.v. alle lovende kritieken op fb :') Ik denk dat ik 'm nog een keer probeer met cacaopoeder en wat kaneel oid.

Enne, succes met je plan om weer wat meer op te letten. Komt vast goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 14:02 



 
Profiel   

Zet hem op esmee!

Ik had dat met de nachoschotel :+ misschien ook niet goed gemaakt maar vond er niks aan.

Vanavond Mexicaanse ovenschotel proberen

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 14:12 



 
Profiel   

Die cake nog nooit gemaakt.
Wel de muffins, zijn erg lekker!
Nacho schotel eten wij best geregeld. Ook lekker makkelijk zo klaar. Wat vond je er minder aan Emori?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 14:19 



 
Profiel   

De muffins zijn lekker. Vond de nachoschotel ook heerlijk! De tagliatelle met champignons ook erg lekker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 15:35 



 
Profiel   

Denk de groenten te nat oid. Alles was heel sompig en vond het niet zo lekker. Wil het nog wel eens proberen.

Broodje sloppy joe is hier de ultieme favoriet :')
Die mag ik elke week wel maken van de kinderen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 16:10 



 
Profiel   

Die heb ik nog niet gemaakt Corina, ook maar eens doen.

Vandaag ook positief nieuws gehad, ik had gesolliciteerd naar een senior functie op onze eigen afdeling.
Woensdag nog gesprek gehad met de grote baas maar dat ging nergens over, mijn moeder was net overleden, mijn emoties zaten tegen het plafond en ik wist niet eens meer wat ik in dat gesprek heb gezegd.
Blijkbaar wel genoeg want vanmiddag hoorde ik dat ik die functie heb gekregen.
Wat zou mijn moeder trots geweest zijn.

Dus alles valt nu weer op zijn plaats.

Ik heb nu echt rust, dus ik ga weer in het ritme en weer goed voor mezelf zorgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 18:35 



 
Profiel   

wat goed Mando, gefeliciteerd met je nieuwe functie

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 18:46 



 
Profiel   

Toppertje *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 20:04 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Mando! :):) En tegelijkertijd ook nog gecondoleerd, wat verdrietig dat je je moeder moet missen.. Sterkte nog!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 22:53 



 
Profiel   

Wat goed mando!

Wij hebben vanavond de chili con carnesoep uit het winterboek op, wel wat steviger gekruid dan het originele recept. Nieuwe favoriet hier in huis!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 17:42 



 
Profiel   

Niet te streng voor jezelf zijn Esmee, die 3 kilo hoef je je echt niet druk om te maken je ziet er super goed uit :*

De traybake pancake hier ook al eens gemaakt, vond het wel grappig maar nog niet iets wat ik een tweede keer heb gemaakt.
De pindakaas choco repen daarin tegen :9

De eiermuffins nog niet geprobeerd.
De nachoschotel wel al paar keer gegeten, als je geen sompige schotel wilt dan iets langer je gehaktmengel bakken, beetje doorbakken zodat al het vocht van de groente al verdampt is voordat je het in de oven stopt.
Wij eten hem overigens niet met crèmefresh maar met chilliesaus wat ik er op tafel pas over doe.

Sloppy Joe nog niet geprobeerd, klinkt zo weinig 1 broodje en dan ook nog een witte :’)

Ik heb vanavond de romige pasta met champignonsaus en spruitjes gemaakt, goddelijk! :~


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 19:01 



 
Profiel   

Wij eten dat dan lekker met patat uit de airfyer :D en sla. op een broodje kan ik ook niet leven.

Zo jammer dat ik thuis de enige ben die spruitjes lust :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 12:39 



 
Profiel   

heeeerlijk spruitjes, die vond ik toen ik nog klein was al lekker :)
ik ben weer happy met project gezond, in 2 1/2 week al 3 kilo kwijt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 12:41 



 
Profiel   

Emori schreef
Wij eten dat dan lekker met patat uit de airfyer :D en sla. op een broodje kan ik ook niet leven.

Zo jammer dat ik thuis de enige ben die spruitjes lust :')

Kom je ze maar een keer bij mij eten! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 17:54 



 
Profiel   

Kom ik ook hoor...

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 17:57 



 
Profiel   

Mando schreef
Kom ik ook hoor...

Gezellig!! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 18:26 



 
Profiel   

Mijn pompoen kaneelcake |(
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 20:09 



 
Profiel   

Oh nooooooo! :oo What did you do?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 20:28 



 
Profiel   

De cakevorm staat op een rekje, maar dat is waarschijnlijk te hoog. Waardoor het te heet wordt bovenin.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 20:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 72 van de 77 [ 1903 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 77  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen