Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 25 [ 614 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 25  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

The Conqueror Challenges

 
Profiel   

Wellicht heb je ze al weleens voorbij zien komen op social media, de "conqueror challenges".
Dit zijn digitale uitdagingen waarbij je een bepaalde afstand aflegt, op wat voor manier dan ook!
Wandelend, fietsend, paardrijdend of via hink-stap-sprong. Net wat jij wilt!

https://www.theconqueror.events/

Nadat je de afstand hebt afgelegd krijg je een medaille thuis gestuurd. Tijdens de challenge krijg je ook allerlei mailtjes en planten ze een boom voor elke mijlpaal die je hebt behaald.

Ik heb me eind vorige week aangemeld voor "The English Channel". :D Die ga ik vandaag afronden. Ik doe het wandelend.

Dit zijn de verschillende challenges:
https://www.theconqueror.events/all-challenges/

Hierna wil ik graag de "Giza Pyramids" doen, vind die medaille zo mooi! <3

Zijn er meer mensen die dit doen? :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 17:04 



 

Nog nooit van gehoord, maar klinkt tof! Ik ga er eens naar kijken. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 17:28 



 
Profiel   

Wij zijn als team (NL/Amerikaans) zondag gefinished op de Route 66. Ik overweeg nu in mijn eentje Ring of Kerry te doen. Goed georganiseerd, de postcards zijn leuk om te delen op de socials en ik vond het vooral leuk om via de app en Google Maps rond te kijken op de plek waar je op dat moment was. Nu was de Route66 wat dat betreft niet heel boeiend maar af en toe stond onze markeerder midden in een stad en dat was het rondkijken wel waard.

Wij zijn in ieder geval heel enthousiast en voor ons was het heel leuk om een band op te bouwen met het gezin waar mijn dochter verblijft in Colorado. Daar maakten ze de meeste km's op de skies, wij hier in NL maakten de meeste km's op de fiets en op de step.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 17:30 



 
Profiel   

Ik heb de Hadrian Wall gedaan afgelopen zomer. Vond de ansichtkaarten erg leuk om te ontvangen.

Ik vind de medaille van Vaticaanstad ook gaaf.
Ben nu eerst bezig met een TREC en een Endurance challenge, dus misschien later dit jaar weer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 17:49 



 
Profiel   

Het klinkt an sich wel interessant, ik leg toch heel wat km af naast mijn paard. Is het gratis of niet? Ik zie een 'sign up' knop staan, maar ook een shop-knop en het is me niet helemaal duidelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 18:07 



 
Profiel   

Klinkt leuk, ik keutel korte stukjes met de honden maar wel veel op een dag. Geen app op de telefoon maar kan wel bepalen hoever het is per keer

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 18:08 



 
Profiel   

goldyc schreef
Het klinkt an sich wel interessant, ik leg toch heel wat km af naast mijn paard. Is het gratis of niet? Ik zie een 'sign up' knop staan, maar ook een shop-knop en het is me niet helemaal duidelijk.


Nee je betaald een euro of 30 voor de medaille.



[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 18:08 



 
Profiel   

hm, jammer. Voor die dertig euro betaal ik dan liever paardliefs supplementen, er zijn ook gratis apps die bijhouden hoever ik wandel. Jammer, want het is een interessant concept, maar ik hoef die medaille an sich niet :P Zou het eerder doen voor de kaarten die erbij komen, maar die informatie kan je ook zo opzoeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 19:49 



 
Profiel   

Ik heb ernaar gekeken, maar ik doe momenteel al heel veel andere virtuele runs. Onder andere het een en ander van virtueel.nl gedaan. Ik doe nu mee met runforestrun XL, de virtuele 4EM van Emmen, de virtuele IJsselsteinloop en eind van de maand the last man standing.

Misschien dat ik er daarna ook één van die ga doen, ik vind de medailles erg mooi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 20:44 



 
Profiel   

Erg leuk!

Zat te zoeken of je ook terug in de tijd kan gaan?
Ik heb mezelf als doel gezet om 2021km te lopen dit jaar.. Op zich leuk voor de Conquer 2021 Virtual Challenge.. Een medaille voor mezelf vind ik erg leuk
Maar we zitten al in maart en ik heb dus al een behoorlijk aantal km's gelopen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 20:58 



 
Profiel   

0091 schreef
Erg leuk!

Zat te zoeken of je ook terug in de tijd kan gaan?
Ik heb mezelf als doel gezet om 2021km te lopen dit jaar.. Op zich leuk voor de Conquer 2021 Virtual Challenge.. Een medaille voor mezelf vind ik erg leuk
Maar we zitten al in maart en ik heb dus al een behoorlijk aantal km's gelopen...


Je kunt handmatig km's toevoegen maar ik weet niet of dat met terugwerkende kracht kan. Ts, weet jij of je de startdatum in het verleden kunt zetten? Ik ben gefinished dus kan niet meer kijken op de app.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 21:17 



 
Profiel   

Volgens mij niet, maar op de site staat ook aangegeven dat er geen controle is.
Als je valsspeelt heb je enkel jezelf ermee.

Hoe het zit met een jaarchallenge weet ik niet, bij de gewone challenges kan het iig niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 21:20 



 
Profiel   

Klinkt allemaal wel heel gaaf hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-21 08:51 



 
Profiel   

Ja, wij ook! Vind het zo leuk! Er zijn meerdere van van sites waar je zulke mooie medailles krijgt. <3

Edit: Deze <3
https://adventure.mypacer.com/

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-21 09:04 



 
Profiel   

Wat leuk dat er meer mensen deze challenges doen. :D

Ik heb gisteren "the English Channel" uitgelopen dus ben benieuwd naar de medaille! Ga me vanmiddag even registreren voor die van de piramiden.

Moon10 schreef
Wij zijn als team (NL/Amerikaans) zondag gefinished op de Route 66. Ik overweeg nu in mijn eentje Ring of Kerry te doen. Goed georganiseerd, de postcards zijn leuk om te delen op de socials en ik vond het vooral leuk om via de app en Google Maps rond te kijken op de plek waar je op dat moment was. Nu was de Route66 wat dat betreft niet heel boeiend maar af en toe stond onze markeerder midden in een stad en dat was het rondkijken wel waard.

Wij zijn in ieder geval heel enthousiast en voor ons was het heel leuk om een band op te bouwen met het gezin waar mijn dochter verblijft in Colorado. Daar maakten ze de meeste km's op de skies, wij hier in NL maakten de meeste km's op de fiets en op de step.


Wat leuk, op die manier konden jullie toch een soort van samen sporten dus. Super idee! :)

goldyc schreef
hm, jammer. Voor die dertig euro betaal ik dan liever paardliefs supplementen, er zijn ook gratis apps die bijhouden hoever ik wandel. Jammer, want het is een interessant concept, maar ik hoef die medaille an sich niet :P Zou het eerder doen voor de kaarten die erbij komen, maar die informatie kan je ook zo opzoeken.


Het is inderdaad niet gratis, maar vind de medailles erg gaaf en leuk om een doel te hebben. Daarnaast zullen dit de enige medailles zijn die ik ooit 'win' (sad :')) dus extra leuk! :D

KimD schreef
Ja, wij ook! Vind het zo leuk! Er zijn meerdere van van sites waar je zulke mooie medailles krijgt. <3

Edit: Deze <3
https://adventure.mypacer.com/


Ohh deze Taj Mahal! <3 Die gaat ook op het lijstje. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-21 10:12 



 
Profiel   

Ik heb me aangemeld voor de Kilimanjaro! *\o/* 97km, starten vanaf maandag en twee weken de tijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-21 09:20 



 
Profiel   

Ik ga meedoen met de Krugerpark challenge. Ben er vier keer geweest en heb er echt een band mee. Dus kon het niet laten. Superleuk. 412km, heb ik binnen 2 maanden wel.


Laatst bijgewerkt door Supervixen op 06-03-21 23:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-21 22:53 



 

Ik ben begonnen met de piramide van Gizeh! :D Alleen momenteel weinig wandelmotivatie, dus ik heb mezelf maar even ruim de tijd gegeven. :o
Ik vind het ook tof dat ze bomen planten per mijlpaal die je haalt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-21 22:59 



 
Profiel   

Klinkt gaaf zeg! Ik ben tegenwoordig veel aan het wandelen, ga er eens naar kijken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-21 23:11 



 
Profiel   

Door jullie de stap genomen om mij aan te melden. Vandaag de eerste 8km richting de top van de Kilimanjaro gezet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-21 21:07 



 
Profiel   

Leuk! Ik ben onderweg in Zuid Afrika. Al een wandelingetje gedaan eergisteren en vandaag een trailrun van 22km.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-21 21:27 



 
Profiel   

Ik heb mij ook aangemeld en heb vanmorgen de eerste 3 km richting Engeland gezet (rennen)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-21 21:34 



 
Profiel   

Het lijkt mij wel leuk om te doen maar de drempel is best hoog.
Heb de sites al in mijn favorieten gezet en een vriendin geïnformeerd.
Het idee zit dus al in mijn hoofd, misschien dat ik er iets mee ga doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-21 21:49 



 
Profiel   

Ik krijg ook meteen deze reclame op bokt:
[ img ]

Overigens heeft medalmad ook leuke virtuele.
Bij POW virtual running en potterhead running steun je ook goede doelen.

Er is voor ieder wat wils.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-21 21:57 



 
Profiel   

POW is gestopt helaas.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-21 22:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 25 [ 614 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 25  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen