Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 14 van de 24 [ 595 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 24  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

The Conqueror Challenges

 

Ja mijn medaille van Fuji duurde ook laaaaang :')

Ik ken heel de route van de Azur al :+: uit t echie _O-
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-21 13:58 



 
Profiel   

Hanafubuki schreef
Ik ken heel de route van de Azur al :+: uit t echie _O-


Wow cool! Heb je je ook voor de medaille ingeschreven om hem nog eens virtueel te doen? Wel leuk als je dan ook een medaille voor die echte prestatie hebt! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-21 14:35 



 
Profiel   

De uitdaging is wel echt een uitdaging, ik moet de kilometers iets gaan verhogen als ik hem wil halen. :#


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-21 19:03 



 

Ik doe het je niet na :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-21 19:18 



 

Nou, kom ik af met mijn 27.5 km op 18 dagen _O-
Ik vind het stoer hoor, zou het ook willen kunnen, haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-21 12:26 



 
Profiel   

Hier was de Kruger medaille na een week of 6 binnen, hij is erg mooi.
Zit inmiddels ook op bijna 90% van de Grand Canyon dus moet maar eens zoeken naar een volgende.
Wil eigenlijk een lange afstand doen voor ongeveer een jaar en dan tegelijk een korte afstand om korte termijn doelen te halen met wandelen.
Moet je met een bundel van 5 ook direct 5 challenges kiezen of kan je dat in de loop van de tijd doen als je er weer eentje uitgelopen hebt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-21 19:06 



 
Profiel   

Je kan er ook 1 kopen en die pas later starten. Ik heb de flower route al gekocht maar die doe ik nog niet. Ik wil de flower route zelf gaan fietsen in real life is het plan. Of iig gedeeltelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-21 21:26 



 
Profiel   

MarijeR schreef
Hier was de Kruger medaille na een week of 6 binnen, hij is erg mooi.
Zit inmiddels ook op bijna 90% van de Grand Canyon dus moet maar eens zoeken naar een volgende.
Wil eigenlijk een lange afstand doen voor ongeveer een jaar en dan tegelijk een korte afstand om korte termijn doelen te halen met wandelen.
Moet je met een bundel van 5 ook direct 5 challenges kiezen of kan je dat in de loop van de tijd doen als je er weer eentje uitgelopen hebt?


Nee hoeft niet, ik heb ook een bundel gekocht en nog steeds een code 'open'.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-21 06:16 



 
Profiel   

Ik koop ook elke keer een bundel en laat dan codes open.

Ik heb deze maand 92.5 km gehaald en dat vind ik al heel wat van mezelf. Ik zou die echt lange routes alleen redden met wielrennen denk ik. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-21 08:44 



 
Profiel   

Top! Dan koop ik idd ook zo'n bundel van 5 en kies vast 1 hele lange en 1 van een paar honderd km en kies de rest pas als ik er weer eentje af heb :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-21 09:17 



 
Profiel   

Oooh leuk dit <3 Zie dit voor het eerst! Ik wil die Vaticaan route gaan doen. Ik ga even het topic doorspitten voor ervaringen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-21 11:07 



 
Profiel   

Edit: niet meer van toepassing. Ik dacht dat de codes altijd een bepaalde tijd geldig waren, maar daar kan ik nu even niets van terugvinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-21 11:14 



 
Profiel   

Heb net de bundel van 5 gekocht en 2 challenges uitgezocht.
De lange is Ring Road geworden met als doel om hem eind 2022 uitgelopen te hebben met alleen wandelingen met de honden. Puppy is inmiddels 10 maanden dus we lopen nu ook wat meer en verder en de oudste wordt bijna 8 maar kan nog wel ff door met die kleine pootjes van hem :D

En de korte is Cabot Trail (Canada) geworden, zo'n leuke medaille met puffins <3
Maar daar begin ik pas mee als ik de Grand Canyon klaar heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-21 11:36 



 
Profiel   

Vraagje; als je je smart watch eraan koppelt, kun je dan ook nog losse km's toevoegen? Want op de sportschool meet de GPS natuurlijk geen afstand, maar loop ik wel 5-10 km hard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-21 14:04 



 

Ja je kan ook nog losse km's doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-21 14:18 



 
Profiel   

Oh dat is fijn! Oeh, ik heb zin om te beginnen. Deze maand komt nu niet uit, dus ik begin per oktober, maar ik ga hem wel alvast bestellen.

Hoe rekenen jullie de duur uit? Die ik wil doen is 503 km. Nu dacht ik aan 15 weken, dan zit je op ongeveer 4,8 km per dag. Moet te doen zijn toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-21 14:40 



 

Zo inderdaad Ceffyl :j
Voor mezelf hou ik 10 km/week aan want dat telt makkelijk, vaak wandel ik wel meer maar als het dan eens tegen zit red ik het alsnog wel. Dus bij 66 km zet ik het op 6 weken. Tot nu toe altijd ruim binnen tijd gelukt.

Hebben jullie de mail ook gehad voor hun 5-jarig bestaan? Las iets dat je vanaf morgen een bundel kan samenstellen met steeds grotere korting (tot 50%), is misschien wel interessant. Mijn huidige rond ik deze week nog af dus ideaal :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-21 19:27 



 
Profiel   

En ze hebben morgen ook weer een nieuwe challenge :D
Hoop dat het een wat langere is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-21 20:44 



 
Profiel   

Het is weer een kortere, 40 Miles 65km.
[ img ]
[ img ]

Vind de medaille wel heel mooi <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-21 08:13 



 

Hij is prachtig _O_

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-21 08:45 



 
Profiel   

Het lijkt mij ook leuk om met een team te lopen, en dan een lange afstand van 2000 km ofzo. Je ziet dan per persoon waar op de kaart ze zijn en hoeveel ze afgelegd hebben. En je split het aantal kilometers met je team, dus als je met 4 bent dan is het 500 km per persoon. Dan heb je onderling nog een beetje competitiegevoel dat je niet op de rest wilt achterblijven!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-21 08:49 



 

Ziet er goed uit! Leuk ook dat ze steeds wat nieuws maken, eerst bewegend en nu kan je ze uit elkaar halen, haha.

Iemand al iets gedaan met die bundel tot 50%?
Ik ben even aan het twijfelen wat ik het beste kan doen .. Je hebt sowieso het mount-pack al waarbij je 20% krijgt op 3 routes. Maar die routes zitten ook in mijn vervolg (ik werk van kort naar lang) dus kan ik ze nu ook kopen met hogere korting, maar ik kan ook andere routes kopen met hogere korting en die bergen dan houden voor met 20% korting. Hoe zouden jullie dat doen? Ben er wel een tijdje zoet mee als ik nu een bundel van 5 samenstel ...

Een team lijkt mij persoonlijk niks, haha, juist omwille van die competitie. Ik moet bewegen maar moet ook rekening houden dat ik niet (teveel) over mijn grenzen ga, en dat zou dan mis gaan. En ik loop ook liefst zelf de hele afstand van een medaille, ookal duurt het dan veel langer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-21 12:25 



 
Profiel   

Ik twijfel ook om er 5 te doen. Maar dan ben ik 5 jaar zoet ofzo haha. Die nieuwe medaille is wel echt super gaaf!!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-21 21:28 



 

Ik heb nog niet gekeken naar bundels e.d. Ik heb de afgelopen maanden nauwelijks gelopen, maar ga eind deze maand op wandelvakantie en moet ook even wat fitheid opbouwen voor die tijd, dus tijd om even te kijken welke ik nu wil gaan lopen... Misschien de Côte d'Azur omdat mijn vakantie in Zuid Frankrijk zal zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-21 21:36 



 

Haha Tancreda4, ik ken het gevoel :+

Maar ik denk dat ik het wel ga doen, nu 5 bestellen en dan wil ik 4 gewone challenges en de 2021-challenge waarbij ik dan op 4 maanden x afstand wil wandelen (moet nog eens bekijken wat haalbaar is). Bij de andere challenges wil ik dan eentje wandelen en eentje fietsen, dus dan lopen er steeds 2 tegelijk. Dat fietsen is overigens nog een dingetje trouwens, zeg al heel lang dat ik wil gaan fietsen maar ik stap nooit op :+ Ik fiets wel 2x/week bij de kiné dus dat wil ik dan ook laten meetellen, om toch iets te hebben, haha.

Fijn Mkango! Geeft altijd extra motivatie zo'n plannen :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-21 07:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 14 van de 24 [ 595 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 24  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen