The Conqueror Challenges

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Captain

Berichten: 21402
Geregistreerd: 15-10-08

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-21 20:52

2 tot 4 weken duurt het..

Thats_Me

Berichten: 10948
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: N-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 13:04

Hij is binnen *\o/*


Afbeelding


Afbeelding

Captain

Berichten: 21402
Geregistreerd: 15-10-08

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-21 13:09

Jaa gaaaf! *\o/*
Die van de pyramide is bij mij ook binnen. :D Moet nog even leuke foto's maken.

Anoniem

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 13:46

Oooh, nice!

marley93

Berichten: 6041
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 13:50

Wauw, mooi!
Ik zit nu op 40% van de English Channel challenge.

Escada

Berichten: 3858
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 13:53

Wat een super leuk idee en mooie medailles! Vind 30 euro nog best veel geld voor een medaille maar ik ga er nog even over nadenken :D

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 14:10

Heel mooi!

Ik zit bijna op de 20% van de Kruger challenge.
Maar komende tijd komt er niet zoveel bij. Eerst in real life naar Kenia en daar is het vooral in de auto zitten ipv lopen :)
Kan ik wel weer even gluren naar de Kilimanjaro.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 14:12

Escada schreef:
Wat een super leuk idee en mooie medailles! Vind 30 euro nog best veel geld voor een medaille maar ik ga er nog even over nadenken :D

Denk aan de bomen die ze planten! *\o/* :')

Monte_Cristo

Berichten: 236
Geregistreerd: 05-08-14

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 14:24

oh wat een leuk idee zeg. Ik ga dit ook doen en ga me inschrijven op de english channel.

Escada

Berichten: 3858
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 14:25

Mkango schreef:
Escada schreef:
Wat een super leuk idee en mooie medailles! Vind 30 euro nog best veel geld voor een medaille maar ik ga er nog even over nadenken :D

Denk aan de bomen die ze planten! *\o/* :')


Ik denk liever aan alle calorieën die ik ermee verbrand :')

Escada

Berichten: 3858
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 14:47

Ik kan op dit moment alleen maar wandelen doordat ik hoogzwanger ben.
Hoe meten ze de km's die je aflegt? En wat als je het niet haalt binnen 2 weken ofzo?

Anoniem

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 16:36

Hij kan enkele apps gebruiken om het te meten, onder andere Apple Health als je een iPhone hebt, of bijvoorbeeld via een smartwatch. Je kunt ook handmatig afstanden toevoegen als hij het niet gemeten heeft. Ik moet bijvoorbeeld Alltrails aanzetten, die geeft data door aan Health en die vervolgens weer aan Conqueror. Beetje omslachtig, maar ik wilde niet nóg meer apps op m'n telefoon hebben staan. :)) Soms vergeet ik Alltrails aan te zetten, dus dan zet ik het er later gewoon zelf in.

Ik weet eigenlijk niet wat er gebeurt als je het niet haalt, denk vrij weinig. Ik denk dat het gewoon een extra stok achter de deur voor jezelf is. Bij mij staan ze meestal vrij ruim, want ik heb geen zin in "moeten".

Supervixen

Berichten: 12875
Geregistreerd: 28-04-11

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 16:57

Ik heb vandaag de Kruger challenge afgerond! Ben benieuwd naar de medaille.

Monte_Cristo

Berichten: 236
Geregistreerd: 05-08-14

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 17:46

Mijn 3,5 km zit erop van mijn English Channel. Ik heb aangegeven er 14 dagen over te doen, maar ik heb een hond die erg graag lange wandelingen maakt dus ik denk dat ik eerder klaar zal zijn.

marley93

Berichten: 6041
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 07:18

Mijn eerste challenge is klaar! *\o/* Nu wil ik de Ring of Kerry gaan doen, die medaille vind ik heel gaaf! <3

Voor nu is het wachten op deze.
Afbeelding

_Laura_

Berichten: 2446
Geregistreerd: 25-03-09
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 18:57

Hee leuk, een topic! Ik had ook al een tijdje geleden mijn oog laten vallen op Conqueror. Vandaag dan eindelijk (als schop onder mijn kont om te gaan wandelen :') ) ingeschreven voor de eerste challenge, The English Channel! Vandaag de eerste 5 km gelopen. Moet zeggen dat wandelen zo echt een stuk leuker is!

Als ik aan zoiets begin wil ik het ook eigenlijk wel goed doen dus ik ben van plan om ze allemaal in volgorde van kortste naar langste afstand te voltooien :+ Gaat waarschijnlijk mijn hele leven duren, maar goed _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 19:21

Oh, dit is niet goed voor de verzamelaar in mezelf _O- Maar de medailles zijn wel mooi!
Ga het eens nader bekijken. Moet je betalen als je je opgeeft voor een challenge? Omdat ik las dat je er ook meerdere tegelijk kan doen..

Ik zou dan overigens hetzelfde doen als hierboven, wil het dan wel allemaal doen :Y)

Supervixen

Berichten: 12875
Geregistreerd: 28-04-11

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 20:09

Jazeker je moet eerst betalen.

Ik wacht nog op mijn Krugermedaille.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 21:16

Ik had het inderdaad gevonden.
Als je overigens die quiz doet en je laat dat naar je e-mailadres sturen krijg je 10% korting op je eerste challenge, ook voor een andere dan die ze voorstellen. En de bundels met korting zijn ook wel leuk als je er echt voor wil gaan.

Begrijp ik het goed dat er in de toekomst nog kunnen bij komen? Zag ergens zoiets staan bij de bundels.

En hoe zit het met de challenges die je al gedaan hebt, kan je dat altijd terugkijken? En die punten waar je "geweest' bent enzo?

Ik vind het ergens veel geld, maar langs de andere kant ook wel leuk om een doel te hebben en er iets aan over te houden. Nu wandel ik wel, gewoon voor het plezier en mezelf, maar zo'n route kunnen volgen en er iets voor krijgen is extra leuk natuurlijk. En de boompjes... al vraag ik mij af of je daar ooit iets van te zien krijgt?

_Laura_

Berichten: 2446
Geregistreerd: 25-03-09
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 07:55

[***] schreef:
Ik had het inderdaad gevonden.
Als je overigens die quiz doet en je laat dat naar je e-mailadres sturen krijg je 10% korting op je eerste challenge, ook voor een andere dan die ze voorstellen. En de bundels met korting zijn ook wel leuk als je er echt voor wil gaan.

Begrijp ik het goed dat er in de toekomst nog kunnen bij komen? Zag ergens zoiets staan bij de bundels.

En hoe zit het met de challenges die je al gedaan hebt, kan je dat altijd terugkijken? En die punten waar je "geweest' bent enzo?

Ik vind het ergens veel geld, maar langs de andere kant ook wel leuk om een doel te hebben en er iets aan over te houden. Nu wandel ik wel, gewoon voor het plezier en mezelf, maar zo'n route kunnen volgen en er iets voor krijgen is extra leuk natuurlijk. En de boompjes... al vraag ik mij af of je daar ooit iets van te zien krijgt?


Er komen zeker nog nieuwe bij, volgens mij zijn er in maart nog 3 nieuwe toegevoegd, oa het Krugerpark!

Het kost idd wel wat, maar ik zie het zo: de eerste is relatief het duurste en daarna wordt het alleen maar goedkoper omdat je met een langere afstand ook langer bezig bent :+ En een hardloopwedstrijd of marathon kost ook geld, en die medailles zijn bij lange na niet zo mooi als deze :D

jenne

Berichten: 2165
Geregistreerd: 29-01-06
Woonplaats: Emmeloord

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 08:09

Wat leuk dat er een topic voor deze challenges zijn!
Ik ben begin dit jaar begonnen aan de Ring Road.
Heb mezelf als doel gesteld van 1 jaar om het te halen.
Liefst met wandelen maar ben al vanaf het begin aan het pieren met mijn voeten tot zolen van de podotherapeut aan toe die me nog niet lekker zitten :=
Daarom fiets ik nu ook stukjes zodat ik niet heel erg achter kom te lopen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 10:00

_Laura_ schreef:
Er komen zeker nog nieuwe bij, volgens mij zijn er in maart nog 3 nieuwe toegevoegd, oa het Krugerpark!

Het kost idd wel wat, maar ik zie het zo: de eerste is relatief het duurste en daarna wordt het alleen maar goedkoper omdat je met een langere afstand ook langer bezig bent :+ En een hardloopwedstrijd of marathon kost ook geld, en die medailles zijn bij lange na niet zo mooi als deze :D


Dat is wel fijn .. en ik neem aan dat je de oude ook altijd opnieuw kan bekijken? Dus dat je kan zien wat je gedaan hebt met al de punten onderweg? Of verdwijnt dat zodra je een nieuwe begint?

Ik zal nooit een wedstrijd doen, ik ben al blij als ik een paar km per dag kan wandelen zonder grote problemen achteraf, dus dat probleem heb ik niet _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 10:29

[***] schreef:
_Laura_ schreef:
Er komen zeker nog nieuwe bij, volgens mij zijn er in maart nog 3 nieuwe toegevoegd, oa het Krugerpark!

Het kost idd wel wat, maar ik zie het zo: de eerste is relatief het duurste en daarna wordt het alleen maar goedkoper omdat je met een langere afstand ook langer bezig bent :+ En een hardloopwedstrijd of marathon kost ook geld, en die medailles zijn bij lange na niet zo mooi als deze :D


Dat is wel fijn .. en ik neem aan dat je de oude ook altijd opnieuw kan bekijken? Dus dat je kan zien wat je gedaan hebt met al de punten onderweg? Of verdwijnt dat zodra je een nieuwe begint?

Ik zal nooit een wedstrijd doen, ik ben al blij als ik een paar km per dag kan wandelen zonder grote problemen achteraf, dus dat probleem heb ik niet _O-

De oude blijven gewoon op je account staan, dus die kun je altijd weer terugkijken. :j Ik heb laatst een vrij uitgebreide walkthrough van de app naar poes gestuurd, als je wilt kan ik jou die ook wel toesturen.

Anoniem

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 10:43

Oh, zou dat gaan? Dat zou fijn zijn, ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe het er allemaal vanbinnen uitziet.. Maar had nog niet meteen wat kunnen vinden (heb ook nog niet uitgebreid gezocht moet ik toegeven, hahaha).

Hoe zien de medailles die je toegestuurd krijgt eruit? Wordt de afstand aangepast aan jouw voorkeur? Dus in km ipv in miles? Of is dat gewoon 1 standaard medaille? Kan het niet zien op de medaille hier in het topic. Zou ik wel een dingetje vinden (lekker belangrijk ook :)) ).

Anoniem

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 10:46

Ik wacht nog op mijn eerste medaille, dus daar kan ik nog niets over zeggen, maar in de app kun je iig aangeven of je in km of mijlen wandelt. :) Ik ga even op zoek naar dat PB'tje en zal hem naar je doorsturen!