Flowmat ( spijkermat)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pmarena

Berichten: 48273
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Flowmat ( spijkermat)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 12:06

Het is mij nog niet gelukt om er comfortabel op te liggen in ieder geval. Het schrijnt behoorlijk onder bvb. schouders, dat ik me afvraag lig ik er wel recht / stil bovenop of ben ik er heel langszaam mee aan het schrapen ofzo, te schuine druk zeg maar :=

Heb het op bed en op de bank geprobeerd, misschien eens op de vloer proberen?

belle_boef

Berichten: 10752
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 12:12

Rije schreef:
pmarena schreef:
Nou ik heb zowel de Flowee als de Zweedse besteld om te vergelijken.
De Zweedse is nog niet binnen maar allemensen wat heeft die Flowee verrekt scherpe puntjes zeg :=

Ik word er nou niet echt enthousiast van.....


Ojeeee... :=
Ik ben ook wel benieuwd naar het verschil tussen de Zweedse en de Flowee. Dus als je je ervaringen wilt delen, graag!


Flowee is indd scherp maar na een aantal keer kan ik het wel beter hebben. En vind ik het zelf ook wel heerlijk om er even op te liggen om te ontspannen

Fnanne

Berichten: 14272
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Iesselmuud'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 12:12

Hij is inderdaad scherp :=
Ik gebruik hem op het bed; de eerste anderhalve minuut is onaangenaam. Daarna vind ik het echt heerlijk :j
Heb nu 3 avonden op rij erop gelegen en ik merk echt verschil in mijn spierspanning; losser en comfortabeler. Ik kijk al uit naar vanavond :D

DiantaM
Berichten: 11279
Geregistreerd: 10-04-04

Re: Flowmat ( spijkermat)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 12:15

Ik vind de Flowee wel scherp, maar wel goed te doen. Alleen er af komen vind ik lastig.

Ik heb dus iets anders: na een 10 minuten begin ik een beetje misselijk te worden. Terwijl ik het daarvoor juist fijn vind. Dat Gloeiende gevoel is echt bizar om te voelen.

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Re: Flowmat ( spijkermat)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 14:53

Ik heb van het weekend een stukje Jackass gekeken.....

Ging over een spijkerbed, niet opzoeken als je nog twijfelt over aanschaf van een spijkermat :+

Captain

Berichten: 21410
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 16:35

Die van mij is eindelijk ook binnen. Vanavond maar eens proberen. :))

Eleeke

Berichten: 2050
Geregistreerd: 19-02-19
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 21:40

Daan13 schreef:
Ik heb van het weekend een stukje Jackass gekeken.....

Ging over een spijkerbed, niet opzoeken als je nog twijfelt over aanschaf van een spijkermat :+

Kon het niet laten :D
Hij is ehhhh interessant }>

Captain

Berichten: 21410
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Flowmat ( spijkermat)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 21:43

Nou even kwartiertje op gelegen.. Deed eerst 'zeer' en daarna warm, en daarns begon het een beetje te jeuken. Ben benieuwd of ik wat verschil ga merken als ik het elke dag doe.

lieke2
Berichten: 2135
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 21:46

Ik wil mijn moeder er ook een cadeau doen (zelf geen mat), maar ze slaapt vaak slecht, last van restless legs maar ook al wat op leeftijd. Of ze vast zit in dr rug kon ze niet zo zeggen B-)

@ captain, hoe lang heb je het vol kunnen houden? En ging het er af komen ook een beetje?

Captain

Berichten: 21410
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Flowmat ( spijkermat)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 21:47

15 minuten, er af deed meer zeer dan er op.. :')

lieke2
Berichten: 2135
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 22:01

Captain schreef:
15 minuten, er af deed meer zeer dan er op.. :')


auw :=
Was je op de grond gaan liggen of op bed?

Popstra
Berichten: 13833
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Flowmat ( spijkermat)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 09:00

Jullie moeten langer blijven liggen. Je gaat dan goed ontspannen.
Even je draai er op vinden en een shirtje aan houden.
Op de bank is geen goed idee. Te veel afleiding ook. Echt even op je bed of op de grond in alle rust in je slaapkamer

Captain

Berichten: 21410
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Flowmat ( spijkermat)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 09:01

Hoe lang dan? Ik ben inderdaad op bed gaan liggen. Wel zonder shirt, vond met shirt niet prettig.

Wel lekker geslapen. :D Maar dat kan ook komen door de morfine, diazepam en likeur 43 die ik op had. :') :')

pmarena

Berichten: 48273
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 09:50

Nou hier is de Zweedse binnen en die gaat blijven! De Flowee komt niet meer uit de doos hoor, die gaat lekker terug.
Het kussentje ervan hou ik wel, die geef ik nog een kans :)

Ik had me wel verkeken op de Zweedse, dacht dat die uit driehoekjes bestond maar het zijn echt spijkertjes :=
Die is ook wel straf onder mijn schouderbladen maar op een ander manier dan die sadistische bierdopjes zeg maar :=

Bij de Zweedse heb ik op 1 of andere manier het idee / gevoel dat die daadwerkelijk een positief effect zal hebben terwijl ik de Flowee alleen maar gemeen vind :')

Muze
Berichten: 5319
Geregistreerd: 24-04-20

Re: Flowmat ( spijkermat)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-21 09:52

Grappig er zit dus toch echt een verschil tussen.
Maar voor mij klinkt de spijkermat dan juist weer als too much hahaha

pmarena

Berichten: 48273
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Flowmat ( spijkermat)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 10:02

Ja dat zou je denken :D

Spytgnieskje

Berichten: 873
Geregistreerd: 09-04-10

Re: Flowmat ( spijkermat)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 10:33

Heb je een link van de zweedse versie die jij hebt? Of heb ik daar overheen gekeken?

pmarena

Berichten: 48273
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Flowmat ( spijkermat)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 10:37


Spytgnieskje

Berichten: 873
Geregistreerd: 09-04-10

Re: Flowmat ( spijkermat)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 11:01

Bedankt!

Popstra
Berichten: 13833
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 11:51

Captain schreef:
Hoe lang dan? Ik ben inderdaad op bed gaan liggen. Wel zonder shirt, vond met shirt niet prettig.

Wel lekker geslapen. :D Maar dat kan ook komen door de morfine, diazepam en likeur 43 die ik op had. :') :')

Ik lig pas na 10 min heerlijk voledig ontspannen. Ik blijf dan 30 tot 40 min liggen.

De Zweedse is ook beter. Ik heb het idee die langere spijkers beter in je spieren door dringen zeg maar

pmarena

Berichten: 48273
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 12:01

Ik snap bij de Zweedse alleen niet zo goed waarom ze niet ook een 3-delige verkopen.

Want als ik het goed begrijp is het idee dat je de Flex gebruikt voor nek en heupen zeg maar, en de Classic voor je rug? Dan zou je denken doe dat harde Classic deel voor je rug en aan beide kanten daarnaast een flex voor de rest van je lijf.

Hoe werkt het nou eigenlijk bij die Flex, is alleen de ondergrond daarvan zeg maar soepel en de spijkertjes hetzelfde....? Of zijn die spijkertjes ook zachter ofzo....?

Van die langere spijkertje met een gelijkmatigere afstand heb ik ook het idee dat het beter zal werken :j

Dat die "bierdopjes" vooral vervelend aanvoelen aan je huid en dat is het. En die spijkertjes naast dat vervelend aanvoelen, ook echt wat doen.

miereneter

Berichten: 2587
Geregistreerd: 25-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 12:14

pmarena schreef:
Nou hier is de Zweedse binnen en die gaat blijven! De Flowee komt niet meer uit de doos hoor, die gaat lekker terug.

Die is ook wel straf onder mijn schouderbladen maar op een ander manier dan die sadistische bierdopjes zeg maar :=

Bij de Zweedse heb ik op 1 of andere manier het idee / gevoel dat die daadwerkelijk een positief effect zal hebben terwijl ik de Flowee alleen maar gemeen vind :')


Nadat ik dit las, ook de Zweedse besteld. Mijn merkloze (met 'bierdopjes' inderdaad) doet bij mij nikt - maar als ik mezelf goed in de spikes druk, vind ik het heerlijk. Dus nu grote hoop dat de langere spijkers van de Zweedse bij mij beter werken. Ik wil het zo graag |( .

lieke2
Berichten: 2135
Geregistreerd: 12-12-02

Re: Flowmat ( spijkermat)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 12:30

Zou het bij die Zweedse nog uitmaken of je je voeten op zon grote mat zet of heb je daar echt die kleinere mat voor nodig?

fleur_yen

Berichten: 1524
Geregistreerd: 30-09-08
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 15:05

Vandaag m’n Flowee binnengekregen.

Ik ben er blij mee! Ruim een halfuur op gelegen, moest in het begin wel even m’n draai vinden, en aan de prikkels overgeven zegmaar. Maar ik voelde inderdaad die warme tinteling. Er gebeurde sowieso veel, voelde verschillende spieren opspannen en vervolgens ontspannen, op een gegeven moment trok het zelfs helemaal naar m’n kaak/gebit. Ik voelde me wel comfortabel en ontspannen daarna, alleen voelde ik wel een soort van prikkelende jeuk (of iets er tussenin).
Ik ben benieuwd naar de effecten op langere termijn!

anca

Berichten: 1795
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 17:30