Niet tegen strakke broeken / kleding kunnen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eline91

Berichten: 3480
Geregistreerd: 21-05-11

Re: Niet tegen strakke broeken / kleding kunnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 10:02

Ik verdraag ook niet goed strak zittende broeken.

Ik heb onlangs 2 nette broeken gekocht die best aan kunnen naar een evenement of feestje, de ene is volledig in rekstof en voelt als een joggingbroek, maar is een mooie zwarte broek die naar onderen toe smaller wordt, de andere is eerder een losse zomerbroek zoals je die nu wel vaker ziet.

Ik zou zeggen, draag vooral wat comfortabel zit voor je. Je hebt geluk, want tegenwoordig zijn lossere broeken toch wat meer in de mode :)

maras

Berichten: 2344
Geregistreerd: 04-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 10:12

Ik herken het helemaal, als ik een broek draag dan zijn het broeken van travelstof en dan ook nog een maat te groot. Spijkerbroek naar de paarden ook zeker een maat te groot en dan met bretels, zie je niets van met een ruime bodywarmer erover ( of gilet in de zomer). Losse wijde jurkjes thuis soms met legging ( die komt gelukkig weer in de mode) en wat betreft bh is de Sloggi bralette zero feel echt perfect, die draag ik het hele jaar door.

Wodamen
Berichten: 135
Geregistreerd: 29-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-21 12:27

MarlindeRooz schreef:
Ik heb dit in de zomer heel erg TS, dus ik draag eigenlijk alleen maar jurkjes en rokjes. Ik vind het gevoel van een korte broek echt afschuwelijk.

Wat is je figuur een beetje? Ik heb bijvoorbeeld smalle schouders, brede heupen en een niet heel platte buik. Dus ik draag vaak jurkjes in een A-lijn model. Ik draag ook nog het liefst spaghetti bandjes want ik vind mouwen ook heel storend. Ook in de winter draag ik het liefst alleen maar fijne kleding. Maar ik vind er leuk uit zien ook belangrijk dus daar pas ik me soms aan. Dit jurkje draag ik het liefst elke dag in de zomer haha.

https://www.zalando.nl/gap-tall-cami-ta ... 9-q11.html

Nu is dit jurkje er niet meer maar het is wel een idee van een prettig zittend jurkje (voor mij).



Ik heb brede schouders, slanke taille, een buikje en brede heupen en flinke billen. Wel blij met mijn model qua lichaam maar niet altijd heel erg handig.
zou ook graag mee jurkjes willen dragen, maar dan moeten ze wel charmant zitten en dat vind ik nog lastig te vinden.
Heb dan toch nog vaak de neiging om mijn buik in te houden, en daar moet ik juist vanaf.
Probleem zou opgelost zijn mat zon 7 kilo afvallen. Zou mooi zijn als dat met een weekje gebeurt :')

maras schreef:
Ik herken het helemaal, als ik een broek draag dan zijn het broeken van travelstof en dan ook nog een maat te groot. Spijkerbroek naar de paarden ook zeker een maat te groot en dan met bretels, zie je niets van met een ruime bodywarmer erover ( of gilet in de zomer). Losse wijde jurkjes thuis soms met legging ( die komt gelukkig weer in de mode) en wat betreft bh is de Sloggi bralette zero feel echt perfect, die draag ik het hele jaar door.


Heb altijd een hekel gehad aan paardrijdbroeken, wat een ellende die dingen. Liep er dus ook het liefste in jogging broek rond.

Ben blij dat ik niet de enige ben, alhoewel het nu wel extremer is dan andere jaren, misschien ben ik me er meer van bewust dan eerder.
Ik ben gek op de zomer, loopt liefste in zo min mogelijk kleren de hele dag buiten, ,maar de winter met lekker dikke trui aan en kleedje op de bank spreekt me heel erg aan momenteel :')
Laatst bijgewerkt door Wodamen op 17-06-21 12:29, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Niet tegen strakke broeken / kleding kunnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 12:28

Haha ja ik wil ook wel 7 kilo afvallen in een week. Maar dan zou een A-lijn of wikkeljurk je erg goed staan!

Shadow0

Berichten: 43505
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 12:36

NorwayFjord schreef:
Ik heb dit ook, al is het bij mij door zenuwpijn in mijn buik waardoor ik strakke broeken niet meer verdraag. Zelf draag ik broeken van Comfortbroek, ik vind ze ideaal en ze zitten heerlijk. En ze zijn heel netjes vind ik, echt een uitkomst :) Ik heb er inmiddels 3 en ga er zeker later nog meer bestellen.


Ik vind hun site wel een beetje beperkt: er staat niet eens van welk materiaal de broeken zijn. (En verder kon ik de Kvk-gegevens niet vinden en klopt hun retourpolicy niet met de WKOA, de termijn is wettelijk minimaal 2 weken, en je mag retourneren zonder opgave van redenen.)

Wodamen
Berichten: 135
Geregistreerd: 29-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-21 12:43

Shadow0 schreef:
NorwayFjord schreef:
Ik heb dit ook, al is het bij mij door zenuwpijn in mijn buik waardoor ik strakke broeken niet meer verdraag. Zelf draag ik broeken van Comfortbroek, ik vind ze ideaal en ze zitten heerlijk. En ze zijn heel netjes vind ik, echt een uitkomst :) Ik heb er inmiddels 3 en ga er zeker later nog meer bestellen.


Ik vind hun site wel een beetje beperkt: er staat niet eens van welk materiaal de broeken zijn. (En verder kon ik de Kvk-gegevens niet vinden en klopt hun retourpolicy niet met de WKOA, de termijn is wettelijk minimaal 2 weken, en je mag retourneren zonder opgave van redenen.)



las via FB dat het 67 % katoen is, ik schaar ze onder marktbroeken, die broeken die je daar altijd kan kopen.
Heb net een bevestiging gekregen dus neem aan dat het goed gaat.

Mando

Berichten: 15694
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Re: Niet tegen strakke broeken / kleding kunnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 15:36

Zijn wel goed hoor, ik had voor Mams maat te klein gekocht en mocht het terug sturen, op eigen kosten en kreeg netjes de grootste maten weer terug gestuurd.

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 16:36

Vroeger ook last van gehad. Tegenwoordig krijg ik op andere plekken last, dus ik draag gewoon geen strakke broeken meer. Altijd jurkjes of jumpsuits :j ik heb niet eens jeans

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34639
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 17:13

Ik heb 2 broeken bij comfortbroeken besteld, keurig snel geleverd en voor dat geld mag ik niet klagen. Ik hou ook niet van een strakke band en deze zitten heerlijk. Alleen de jeans look broek draag ik weinig, dat is meer een legging dan een broek. Die draag ik alleen met een langer vallend vest of trui/shirt.

Wodamen
Berichten: 135
Geregistreerd: 29-05-20

Re: Niet tegen strakke broeken / kleding kunnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-21 17:52

Ik heb de comfort broek binnen gekregen
Maar ik kan hem niet aan. Hij zit in principe goed. Maar het zit toch te strak helaas. Misschien dat die straks wel weer goed zit.
Is een mooie broek overigens lekker elastisch
Heb 3 jurkjes aan gehad vanmiddag om te kijken of ik ze aan kan morgen maar zat me niet lekker.
Stress vetjes helpen ook niet mee momenteel..

Wodamen
Berichten: 135
Geregistreerd: 29-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-21 10:09

Even weer een berichtje
Ik heb de broek aan *\o/*
Kost nog wel wat moeite maar hij zit wel lekker.

Albert

Berichten: 5732
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 10:38

Kan je op je werk in het magazijn geen (wijde) overall aan?

Wodamen
Berichten: 135
Geregistreerd: 29-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-21 11:16

Albert schreef:
Kan je op je werk in het magazijn geen (wijde) overall aan?


Zou een beetje gek zijn ben ik bang :') , het is echt een magazijn van een klein webshopje, dus loop gewoon in normale kleding

luuntje

Berichten: 13973
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Niet tegen strakke broeken / kleding kunnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 19:17

Draag je de broek nog?
Zit hij fijn?

Die comfortbroeken zitten die een beetje los bij de knieën? Zit er stretch in?
Ik zoek broeken om over een kniebrace aan te kunnen trekken.

Qimm

Berichten: 15162
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Niet tegen strakke broeken / kleding kunnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 19:37

Ik heb een losvallende jumpsuit van een lekker los en elastisch stofje. Staat leuk, knelt nergens. Misschien in die richting?

Wodamen
Berichten: 135
Geregistreerd: 29-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-21 19:52

luuntje schreef:
Draag je de broek nog?
Zit hij fijn?

Die comfortbroeken zitten die een beetje los bij de knieën? Zit er stretch in?
Ik zoek broeken om over een kniebrace aan te kunnen trekken.

Ik heb hem totdat ik in de tuin ging werken aan gehad. Dus best knap van mezelf denk ik dan.


Qimm schreef:
Ik heb een losvallende jumpsuit van een lekker los en elastisch stofje. Staat leuk, knelt nergens. Misschien in die richting?


En toch ben ik dan altijd bang dat er nog wat te zien is. Ik heb echt niet bizar veel vetjes of iets maar vind dat heel naar als mensen het zien. Maar bij andere mensen denk ik altijd wat fijn dat ze die kleren aan doen ondanks de vetjes die ze hebben en dan ben ik daar best jaloers ofzo op ? Heel raar eigenlijk. Maar ben blij dat ik al een stap weer de goede richting op ben

Wodamen
Berichten: 135
Geregistreerd: 29-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-21 19:53

luuntje schreef:
Draag je de broek nog?
Zit hij fijn?

Die comfortbroeken zitten die een beetje los bij de knieën? Zit er stretch in?
Ik zoek broeken om over een kniebrace aan te kunnen trekken.

Ik heb hem totdat ik in de tuin ging werken aan gehad. Dus best knap van mezelf denk ik dan.
Hij is zeer stretchy! Strak maar wel stretchy

Qimm schreef:
Ik heb een losvallende jumpsuit van een lekker los en elastisch stofje. Staat leuk, knelt nergens. Misschien in die richting?
[/quote]

En toch ben ik dan altijd bang dat er nog wat te zien is. Ik heb echt niet bizar veel vetjes of iets maar vind dat heel naar als mensen het zien. Maar bij andere mensen denk ik altijd wat fijn dat ze die kleren aan doen ondanks de vetjes die ze hebben en dan ben ik daar best jaloers ofzo op ? Heel raar eigenlijk. Maar ben blij dat ik al een stap weer de goede richting op ben.
Welke jumpsuit is dat ?

luuntje

Berichten: 13973
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Niet tegen strakke broeken / kleding kunnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 20:30

Wodamen dank je wel voor je antwoord.
Strak is niet handig met een kniebrace.

Jumpsuit kan ook mooi zijn.
Wel lastig als je veel moet plassen denk ik.

Qimm

Berichten: 15162
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-21 01:25

Wodamen schreef:
luuntje schreef:
Draag je de broek nog?
Zit hij fijn?

Die comfortbroeken zitten die een beetje los bij de knieën? Zit er stretch in?
Ik zoek broeken om over een kniebrace aan te kunnen trekken.

Ik heb hem totdat ik in de tuin ging werken aan gehad. Dus best knap van mezelf denk ik dan.


Qimm schreef:
Ik heb een losvallende jumpsuit van een lekker los en elastisch stofje. Staat leuk, knelt nergens. Misschien in die richting?


En toch ben ik dan altijd bang dat er nog wat te zien is. Ik heb echt niet bizar veel vetjes of iets maar vind dat heel naar als mensen het zien. Maar bij andere mensen denk ik altijd wat fijn dat ze die kleren aan doen ondanks de vetjes die ze hebben en dan ben ik daar best jaloers ofzo op ? Heel raar eigenlijk. Maar ben blij dat ik al een stap weer de goede richting op ben


Ik heb maat 46 en dus vetjes genoeg. Maar ik vind hem behoorlijk flatteus. Het is er 1 van shoeby van vorig jaar, of hij nog verkrijgbaar is weet ik niet, maar krijg er veel complimenten over, zelfs van wildvreemden op de parkeerplaats van de supermarkt :D


Afbeelding

Jennyj01
Berichten: 5375
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-21 07:21

Ik heb een hekel aan alles dat strak zit. Het liefst heb ik ook alles baggy. Tot en met schoenen, bikini en ondergoed aan toe. Horloge bandjes zijn ook zo’n ding.

luuntje

Berichten: 13973
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Niet tegen strakke broeken / kleding kunnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-21 10:25

Qimm het staat je prachtig.

Qimm

Berichten: 15162
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-21 10:48

luuntje schreef:
Qimm het staat je prachtig.


Thanks :o