Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 20 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Show jullie sportoutfit

 
Profiel   

Hallo bokkers,

Ik ben sinds vorige week gestart met sporten en ik ben dus opzoek naar leuke maar vooral fijne sportkleding

Nu heb ik alleen maar zwart en grijs in mijn kast liggen en ben ik ben opzoek naar iets fleurigers.

Dus lijkt het je leuk om je sportkleding te laten zien en inspiratie op te doen naar leuke en functionele sportkleding, gooi dan een outfitfoto hier neer *\o/*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 17:25 



 
Profiel   

Heel veel hardloopkleding hier..
In allerlei kleuren. Meestal wel zwarte broeken.

Saysky is een mooi merk met wat apartere prints. Zie foto 1.

Ik heb nog veel meer :+

Zie anders mijn insta.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 17:47 



 
Profiel   

Ik verplaats je topic naar mensenwelzijn en sport

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 21:03 



 
Profiel   

Ik ben echt fan van het merk stronger. Hele fijne leggings die met crossfit blijven zitten en leuke kleuren en prints!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 21:42 



 
Profiel   

Ik heb zoveel sportkleding dat het nogal een uitdaging wordt om te showen :=

Ik ben fan van de merken Bara Sportswear en ICIW :) squatproof, fleurige printjes en zakken niet af. Bara heeft met enige regelmaat leuke aanbiedingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 22:05 



 
Profiel   

Supervixen: leuk die afwisseling kwa kleuren, daar ben ik ook echt aan toe haha

Riviera87: Stronger sprak mij ook heel erg aan ja, alleen net wat te prijzig op dit moment. Vooral omdat ik echt nog aan het zoeken ben wat bij mij past en lekker zit.

Negerzoen: dat niet afzakken is idd wel belangrijk, dat is echt niet prettig.
Die merken ken ik nog niet maar ga ik zeker eens naar kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 22:27 



 
Profiel   

Xxl nutrition vind ik fijn, h&m ook 2 fijne sets van, AliExpress is soms ook verrassend goed en heb sinds 2 weken een zomer setje van Shein en die is nu favoriet <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 22:39 



 
Profiel   

Ik heb vorige week toevallig 2 nieuwe broeken besteld. Zijn van het merk Lilybod. Zitten heerlijk, zakken niet af en schijnen niet door. Voordeel, ze waren in de sale, want anders vind ik ze echt te duur.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 09:13 



 
Profiel   

Uhh, ik loop er nooit zo charmant bij in de sportschool ;-)

[ img ]

En met het warme weer van laatst kom ik gewoon in korte broek

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 11:57 



 
Profiel   

Ik doe yoga en heb een hele fijne set van Two Thirds:

[ img ]

Dit is natuurlijk wel voor meer low-impact beweging, het is niet van die sportstof maar katoen denk ik. Op de foto kan je het niet (meer) zien na de boktupload, maar het was van die geribbelde stof.

Ik zoek nog een lange legging, want al mijn huidige sportbroeken lubberen uit aan mijn taille.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 12:12 



 
Profiel   

Ik haal veel bij de HenM of bij de Nike outlet. Zo blijft het een beetje betaalbaar.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 12:28 



 
Profiel   

Leuke outfitjes komen voorbij *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 16:04 



 
Profiel   

Ik vind de shirtjes van de Decathlon heel fijn. En H&M heeft fijne broeken. Ik sport gewoon thuis dus haal gewoon wat simpels. Denk dat als ik in de sportschool stond, ik al wel een dure merk broek had gehaald :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 16:11 



 
Profiel   

Eindelijk een topic voor mij.

Ik heb momenteel zo’n 40 paar leggings in allerlei merken omdat ik het leuk vind ze te testen en ga extra gemotiveerd sporten in een leuke outfit.

Er hangt momenteel Lu lu lemon. Alphalete, Women’s Best, Gymshark, Wearwolf, Kamo Fitness, nvgtn, myprotein. Doyoueven, tala en vast meer in mijn kast.

Binnenkort gaan we verhuizen en dan ga ik zeker selfies maken in mijn outfits want momenteel heb ik geen spiegel.

Aliexpress heeft trouwens ook super fijne sportkleding!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 16:26 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]


Ik ben Gymshark verzamelaar!
Zitten heerlijk, wel wat duurder maar zijn het echt waard. Squatproof en ook zweetproof, ik zweet namelijk als een paard en zelfs in lichte setjes zie je dat niet :+

Tip: op vinted staat heel veel Gymshark ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 17:12 



 
Profiel   

Dat ombre setje had ik ook bijna gekocht maar toch uiteindelijk niet gedaan. Staat je goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 18:15 



 
Profiel   

Ik zweer ook bij Stronger, en is ook goed te vinden op Vinted! Scheelt aanzienlijk in de kosten.
Wil sowieso alleen leggings zonder naad aan de voorkant. Anders loop je de hele tijd die legging uit je doos te sjorren :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 18:18 



 
Profiel   

Ik heb een paar leuke setjes van Own-wear die goed blijven zitten (Vesta, Blue Leopard en een Laci tshirt en tanktop). En 1 van de Hunkemoller maar die is inmiddels te groot geworden denk ik...
Stronger en Gymshark staan ook nog op mijn lijstje en hoor ik veel goeds over maar kom daarvoor nu eigenlijk te weinig in de sportschool :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 18:37 



 
Profiel   

Ik koop momenteel steeds bij stronger. Wacht nu ook op een pakketje.

Stronger:

[ img ]
[ img ]


Bjorn borg en geen idee (dacht Decathlon)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 19:17 



 
Profiel   

Ik heb vooral veel sportkleding van de HKM. Ook te veel om allemaal te showen :')

Toen ik net begon met sporten heb ik bij de C&A een setje gehaald, lekker goedkoop en wist toen nog niet hoelang ik het vol zou houden. Ondertussen alweer 2,5 jaar fit :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 19:33 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 20 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen